Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:01 
 
Hardtraxx Veteran

Deetox schreef:
Super vermaakt :-) ..met veel mensen gepraat, alleen weet ik nog steeds niet met wie allemaal :p
Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracordsis, hij dacht dat ik dat niet wist :p
zit deze persoon,ook op hardtraxx ? :P


Hahaha, geweldig :lol: dat is echt het eerste wat ik ga doen als ik jou een keer tegenkom
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Haha, :lol:

Echt een episch vet feest, zat nog te twijfelen tussen 'zeer goed' en 'geweldig' maar gaat gewoon geweldig worden.
Wat een muziek, locatie en sfeer :loving:

Maar met de kokers was het mooist :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:09 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Haha :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:27 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Wat was dit genieten zeg, los met iedereen :worship: altijd heerlijk draaien met pietje :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:30 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Echt super goed vermaakt, op de valreep toch nog maar gegaan.
Sfeer was echt super op paar debielen na, maar dat hou je altijd eigenlijk wel..
Geluid was ook echt dik, alleen bij 2motion viel het een beetje tegen in het begin.
Vond het ook ideaal dat het niet zo stervensdruk was, er was gewoon genoeg ruimte om los te gaan zonder degene voor je onder zn bipsert te trappen :)

Alleen wat minder dat er volgens mij geen hardtraxxers met de trein terug moesten via zwolle, het was best eenzaam vanaf deventer :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 16:37 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Geck-o schreef:
Wat was dit genieten zeg, los met iedereen :worship: altijd heerlijk draaien met pietje :drool:

Geckgeckgeck-ooooooooooo :worship:

Het was echt supergenieten! Zoveel vette muziek gehoord en de locatie vond ik heel vet! Geluid :drool:

Heerlijk dat iedereen ook vol gas los ging vrijwel de hele tijd :worship: :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:02 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
Geck-o schreef:
Wat was dit genieten zeg, los met iedereen :worship: altijd heerlijk draaien met pietje :drool:

Geckgeckgeck-ooooooooooo :worship:

Het was echt supergenieten! Zoveel vette muziek gehoord en de locatie vond ik heel vet! Geluid :drool:

Heerlijk dat iedereen ook vol gas los ging vrijwel de hele tijd :worship: :worship:


Nog bedankt voor de poster, hij krijgt een ereplekje! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
dat ik ein-de-lijk eens live van S.I.T.E. mag genieten :yay:


En ze opende er gewoon mee :love: Uiterst genieten! Wat een mooi applaus ook toen ze openden, echt heel vet. Vanaf 2u was gewoon perfect :worship: De nieuwe nummers die voorbij zijn gekomen, ook geweldig...en de sfeer :woot:
Ben kapot :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Man man wat een geweldig feest was dit! De locatie, (op een later tijdstip) het geluid, de sfeer, bekende mensen, losgaande mensen, setjes :loving: ! Dé set van de avond was die van Catatonic Overload, zij sloten in ere af. Thnx guys! Ook erg fijn dat You Try To Play Me langs kwam, wat een heldenplaat is dat :drool: . Verslag komt z.s.m. online ^^ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:17 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een topfeestje :thumbsup: Hele goede sfeer, heel veel liefhebbers ook en ook veel mensen van hardtraxx :) Ik ben echt helemaal kapot, maar het was het zeker waard :D Respect voor Co2 dat ze zo'n ongelovelijke dikke set als laatste performance hadden. Sowieso de set van de avond, wat heb ik hier van genoten! Andere sets waren ook meesterlijk te noemen.

Enige minpunten waren die marrokaan en die ouwe pedofiel :x (hoe ist met je trauma nando :innocent: ?) Gelukkig zijn die er later uitgezet. Maar verder ook echt niks anders negatiefs te noemen. De hele avond was gewoon geweldig, ty Theracords :thumbsup:

Owh en Pieter iedereen van die happy face muur kreeg een banner toch :D :innocent:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:25 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Deetox schreef:
Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracords is, hij dacht dat ik dat niet wist :p
zit deze persoon,ook op hardtraxx ? :P


Oh, en ik haalde Thera en Geck-o door elkaar. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:25 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
McLovin schreef:
dat ik ein-de-lijk eens live van S.I.T.E. mag genieten :yay:


En ze opende er gewoon mee :love: Uiterst genieten! Wat een mooi applaus ook toen ze openden, echt heel vet. Vanaf 2u was gewoon perfect :worship: De nieuwe nummers die voorbij zijn gekomen, ook geweldig...en de sfeer :woot:
Ben kapot :surrender:

Die opening was echt kippenvel idd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:28 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Deetox schreef:
Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracords is, hij dacht dat ik dat niet wist :p
zit deze persoon,ook op hardtraxx ? :P


Oh, en ik haalde Thera en Geck-o door elkaar. :P

Dat was ook zo serieus he xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 17:59 
 
Hardtraxx Newbie

zoooo wat was dit een lekker feestje!!:D prima vermaakt, en goed party volk (L)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:11 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Erggg genoten! :thumbsup:


Onze tracklist(ongeveer):
1.Southstylers - Nok Joe Down
2.Mindcontroller - Mindcontroller 2003 (controller mix)
3.Prefix & Density - Spark of light
4.B-front - Sleepwalker
5.Prefix - Outrageous (Phuture Noize remix)
6.E-force & Frequencerz - Attention
7.Donkey Rollers - 2012
8.Phrantic - God Of Terror (Phuture Noize remix)
9.Prefix & Density - Breakout
10.Prefix & Density - Warning
11.The R3bels - Pattern 1
12.Sasha F - Artificial Reality
13.Prefix & Density - Personality
14.Digital Punk & Profyler - Dark symphony
15.Degos & Re-done - Forsaken
16.Prefix & Density - Locked Up
17.Tha Playah - My Misery
18.Hellsystem - Choose Your Enemy
19.Trse Creatures Allied - Disposal Of Outer Power(Eardrums on Blood mix)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:16 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
Erggg genoten! :thumbsup:


Onze tracklist(ongeveer):
1.Southstylers - Nok Joe Down
2.Mindcontroller - Mindcontroller 2003 (controller mix)
3.Prefix & Density - Spark of light
4.B-front - Sleepwalker
5.Prefix - Outrageous (Phuture Noize remix)
6.E-force & Frequencerz - Attention
7.Donkey Rollers - 2012
8.Phrantic - God Of Terror (Phuture Noize remix)
9.Prefix & Density - Breakout
10.Prefix & Density - Warning
11.The R3bels - Pattern 1
12.Sasha F - Artificial Reality
13.Prefix & Density - Personality
14.Digital Punk & Profyler - Dark symphony
15.Degos & Re-done - Forsaken
16.Prefix & Density - Locked Up
17.Tha Playah - My Misery
18.Hellsystem - Choose Your Enemy
19.Trse Creatures Allied - Disposal Of Outer Power(Eardrums on Blood mix)


In 1 woord : wauw :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Personality is :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
In 1 woord : wauw :loving:



Chukkels schreef:
Personality is :love: :love: :love: :love: :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:29 
 
Hardtraxxer

Deetox schreef:
Super vermaakt :-) ..met veel mensen gepraat, alleen weet ik nog steeds niet met wie allemaal :p
Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracords is, hij dacht dat ik dat niet wist :p
zit deze persoon,ook op hardtraxx ? :P

Midden in ons gesprek liep je weg, je zei nog dat je terug zou komen :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:40 
 
Artiest
Avatar gebruiker

peultjes schreef:
Deetox schreef:
Super vermaakt :-) ..met veel mensen gepraat, alleen weet ik nog steeds niet met wie allemaal :p
Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracords is, hij dacht dat ik dat niet wist :p
zit deze persoon,ook op hardtraxx ? :P

Midden in ons gesprek liep je weg, je zei nog dat je terug zou komen :oh:

Haha *oeps* ik heb echt met zoveel mensen gepraat dus was het vergeten denk ik :$ excuses ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:54 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja die oude pedofiel was echt niet goed man. Schrok me dood!
Had ik m eruit laten zetten, werd ie door 3 man de zaal uit gesleurd, had Tom hem later toch nog weer gespot.. heel jammer..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:55 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Iris93 schreef:
Ja die oude pedofiel was echt niet goed man. Schrok me dood!
Had ik m eruit laten zetten, werd ie door 3 man de zaal uit gesleurd, had Tom hem later toch nog weer gespot.. heel jammer..


Ja kansloos... Triest zulke mensen :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 18:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding
Een mooi aandenken aan een geweldig feest! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:15 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Godver, ik wilde ook nog die poster. Mijn kamer is zoo kaal :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb ook geen poster :cry:
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten