Hahaha, geweldigwrote:Super vermaakt :-) ..met veel mensen gepraat, alleen weet ik nog steeds niet met wie allemaal :p
Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracordsis, hij dacht dat ik dat niet wist :p
zit deze persoon,ook op hardtraxx ?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 7 days ago
Haha,
Echt een episch vet feest, zat nog te twijfelen tussen 'zeer goed' en 'geweldig' maar gaat gewoon geweldig worden.
Wat een muziek, locatie en sfeer
Maar met de kokers was het mooist
Echt een episch vet feest, zat nog te twijfelen tussen 'zeer goed' en 'geweldig' maar gaat gewoon geweldig worden.
Wat een muziek, locatie en sfeer
Maar met de kokers was het mooist
Wat was dit genieten zeg, los met iedereen
altijd heerlijk draaien met pietje 
Echt super goed vermaakt, op de valreep toch nog maar gegaan.
Sfeer was echt super op paar debielen na, maar dat hou je altijd eigenlijk wel..
Geluid was ook echt dik, alleen bij 2motion viel het een beetje tegen in het begin.
Vond het ook ideaal dat het niet zo stervensdruk was, er was gewoon genoeg ruimte om los te gaan zonder degene voor je onder zn bipsert te trappen
Alleen wat minder dat er volgens mij geen hardtraxxers met de trein terug moesten via zwolle, het was best eenzaam vanaf deventer
Sfeer was echt super op paar debielen na, maar dat hou je altijd eigenlijk wel..
Geluid was ook echt dik, alleen bij 2motion viel het een beetje tegen in het begin.
Vond het ook ideaal dat het niet zo stervensdruk was, er was gewoon genoeg ruimte om los te gaan zonder degene voor je onder zn bipsert te trappen
Alleen wat minder dat er volgens mij geen hardtraxxers met de trein terug moesten via zwolle, het was best eenzaam vanaf deventer
Geckgeckgeck-ooooooooooowrote:Wat was dit genieten zeg, los met iedereenaltijd heerlijk draaien met pietje
Het was echt supergenieten! Zoveel vette muziek gehoord en de locatie vond ik heel vet! Geluid
Heerlijk dat iedereen ook vol gas los ging vrijwel de hele tijd
Nog bedankt voor de poster, hij krijgt een ereplekje!wrote:Geckgeckgeck-ooooooooooowrote:Wat was dit genieten zeg, los met iedereenaltijd heerlijk draaien met pietje
![]()
Het was echt supergenieten! Zoveel vette muziek gehoord en de locatie vond ik heel vet! Geluid![]()
Heerlijk dat iedereen ook vol gas los ging vrijwel de hele tijd![]()
En ze opende er gewoon meewrote: dat ik ein-de-lijk eens live van S.I.T.E. mag genieten
Ben kapot
Man man wat een geweldig feest was dit! De locatie, (op een later tijdstip) het geluid, de sfeer, bekende mensen, losgaande mensen, setjes
! Dé set van de avond was die van Catatonic Overload, zij sloten in ere af. Thnx guys! Ook erg fijn dat You Try To Play Me langs kwam, wat een heldenplaat is dat
. Verslag komt z.s.m. online
.
Wat een topfeestje
Hele goede sfeer, heel veel liefhebbers ook en ook veel mensen van hardtraxx
Ik ben echt helemaal kapot, maar het was het zeker waard
Respect voor Co2 dat ze zo'n ongelovelijke dikke set als laatste performance hadden. Sowieso de set van de avond, wat heb ik hier van genoten! Andere sets waren ook meesterlijk te noemen.
Enige minpunten waren die marrokaan en die ouwe pedofiel
(hoe ist met je trauma nando
?) Gelukkig zijn die er later uitgezet. Maar verder ook echt niks anders negatiefs te noemen. De hele avond was gewoon geweldig, ty Theracords
Owh en Pieter iedereen van die happy face muur kreeg een banner toch

Enige minpunten waren die marrokaan en die ouwe pedofiel
Owh en Pieter iedereen van die happy face muur kreeg een banner toch
Oh, en ik haalde Thera en Geck-o door elkaar.wrote:Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracords is, hij dacht dat ik dat niet wist :p
Die opening was echt kippenvel iddwrote:En ze opende er gewoon meewrote: dat ik ein-de-lijk eens live van S.I.T.E. mag genietenUiterst genieten! Wat een mooi applaus ook toen ze openden, echt heel vet. Vanaf 2u was gewoon perfect
De nieuwe nummers die voorbij zijn gekomen, ook geweldig...en de sfeer
![]()
Ben kapot
Dat was ook zo serieus hewrote:Oh, en ik haalde Thera en Geck-o door elkaar.wrote:Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracords is, hij dacht dat ik dat niet wist :p
-
RHardtraxx Newbie
- 25 posts member since 2012
- last seen May 2012
zoooo wat was dit een lekker feestje!!:D prima vermaakt, en goed party volk 
Erggg genoten!
Onze tracklist(ongeveer):
1.Southstylers - Nok Joe Down
2.Mindcontroller - Mindcontroller 2003 (controller mix)
3.Prefix & Density - Spark of light
4.B-front - Sleepwalker
5.Prefix - Outrageous (Phuture Noize remix)
6.E-force & Frequencerz - Attention
7.Donkey Rollers - 2012
8.Phrantic - God Of Terror (Phuture Noize remix)
9.Prefix & Density - Breakout
10.Prefix & Density - Warning
11.The R3bels - Pattern 1
12.Sasha F - Artificial Reality
13.Prefix & Density - Personality
14.Digital Punk & Profyler - Dark symphony
15.Degos & Re-done - Forsaken
16.Prefix & Density - Locked Up
17.Tha Playah - My Misery
18.Hellsystem - Choose Your Enemy
19.Trse Creatures Allied - Disposal Of Outer Power(Eardrums on Blood mix)
4.B-front - Sleepwalker
7.Donkey Rollers - 2012
In 1 woord : wauwwrote:Erggg genoten!![]()
4.B-front - Sleepwalker
7.Donkey Rollers - 2012
wrote: In 1 woord : wauw
wrote:Personality is![]()
![]()
![]()
![]()
-
PHardtraxxer
- 172 posts member since 2012
- last seen Dec 2015
Midden in ons gesprek liep je weg, je zei nog dat je terug zou komenwrote:Super vermaakt :-) ..met veel mensen gepraat, alleen weet ik nog steeds niet met wie allemaal :p
Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracords is, hij dacht dat ik dat niet wist :p
Haha *oeps* ik heb echt met zoveel mensen gepraat dus was het vergeten denk ikwrote:Midden in ons gesprek liep je weg, je zei nog dat je terug zou komenwrote:Super vermaakt :-) ..met veel mensen gepraat, alleen weet ik nog steeds niet met wie allemaal :p
Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracords is, hij dacht dat ik dat niet wist :p
Ja die oude pedofiel was echt niet goed man. Schrok me dood!
Had ik m eruit laten zetten, werd ie door 3 man de zaal uit gesleurd, had Tom hem later toch nog weer gespot.. heel jammer..
Had ik m eruit laten zetten, werd ie door 3 man de zaal uit gesleurd, had Tom hem later toch nog weer gespot.. heel jammer..
Ja kansloos... Triest zulke mensenwrote:Ja die oude pedofiel was echt niet goed man. Schrok me dood!

Een mooi aandenken aan een geweldig feest!
Godver, ik wilde ook nog die poster. Mijn kamer is zoo kaal