Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wilde net kaarten kopen:

Er zijn (nog) geen kaarten (meer) beschikbaar

KUUTTT!! xd

Iemand nog een kaartje over?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:20 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sainen schreef:
Wilde net kaarten kopen:

Er zijn (nog) geen kaarten (meer) beschikbaar

KUUTTT!! xd

Iemand nog een kaartje over?

Ze doen aan deurverkoop. Ga er niet vanuit dat het uitverkocht is, maar gewoon te kort op het feest zelf ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:22 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ze doen aan deurverkoop. Ga er niet vanuit dat het uitverkocht is, maar gewoon te kort op het feest zelf ofzo.


Die gedachte had ik ook al, maar wilde eigenlijk niet al te vroeg aanwezig zijn. Denk dat er nu niets anders op zit :P.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hahahahahaaaaa
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ach ja, 2Motion gaat early en Italiaanse knallers 2005-2008 draaien, vermaak je je ook wel mee toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Ach ja, 2Motion gaat early en Italiaanse knallers 2005-2008 draaien, vermaak je je ook wel mee toch ;)

Had ik best wel willen meemaken :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:01 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Zin in!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 21:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Veel spass vanavond heren!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 23:34 
 
Hardtraxxer

Net besloten om hier toch nog aanwezig te zijn!! :yay: Knallen met die handel! :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 23:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

ben ziek en kon niemand vinden om mee te gaan ... jammer wou eindelijk een keer thera en geck-o zien, maar dat zal nog wel gebeuren.
veel plezier iedereen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 08:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

:) :D :cool: ^^ :woot: :love: :drool: :thumbup: :thumbsup: :bomb: :evil: (L) :corn: :worship: :loving: :yay: :yes: :surrender: :clap: :kiss2: :kiss: :beer:

'nuff said!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 08:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

En nog niet eens met je gepraat...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 08:46 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
En nog niet eens met je gepraat...

Nee, waar was jij dan? :o Is me niemand opgevallen met een Enzyme shirtje :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 10:18 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Helaas niet aanwezig kunnen zijn :cry: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 10:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Lekker feestje wel. :thumbsup:

Dankuwel Mijnheer Thera.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was dit heeeeerlijk :worship: :loving: Laatste half uurtje thera en geck-o was abnormaal.. Troll face intro kicks en delete - syndrome zijn echt geniaal :surrender: CO2 zetten ook echt een geweldige set neer, blijd at ik daar bij hem kunnen zijn :D P&D sloten ook goed af :thumbsup:

Die 3 sets achter elkaar hebben me compleet gesloopt.. feest was geslaagd dus :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 13:11 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat een Feest , voor mij was het vanaf 2:00 uur echt helemaal geweldig! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 13:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Steffnov schreef:
En nog niet eens met je gepraat...

Nee, waar was jij dan? :o Is me niemand opgevallen met een Enzyme shirtje :P

Hele tijd rechts vooraan gehangen, voor zover dat mogelijk was
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Hele tijd rechts vooraan gehangen, voor zover dat mogelijk was

Ben wel benieuwd hoe jij dit feestje als Hardcore-liefhebber hebt beleefd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 13:53 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

De TL van CO2 trouwens:

01. Catatonic Overload - S.I.T.E
02. Open Source - 2012 (Catatonic Overload Remix)
03. TNT - Dial T For TNT (Catatonic Overload edit)
04. Catatonic Overload & Deetox - State Of Mind
05. Catatonic Overload - Environment (Delete Remix)
06. Delete - Pulse (Catatonic Overload Remix)
07. Solutio & The I's - Immortal
08. Catatonic Overload & Geck-O - Rotten From The Inside
08. Catatonic Overload - Goddamn
09. Catatonic Overload - Cursed
10. Ivan Carsten - You Try To Play Me
11. Sasha F - New System
12. Catatonic Overload - Peace Of Mind
13. Catatonic Overload - Death Before Disco
14. Catatonic Overload - Overtime
15. Catatonic Overload - The Sexual Thrill (GZ Edit)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 14:06 
 
Hardtraxxer

Mooi feestje weer, was t zeker waard om hier gisteravond nog even onverwachts langs te gaan.

Complimenten aan Thera uiteraard voor z'n set, maar ook voor het feit dat ie voor z'n set nog gewoon even de zaal inloopt en een praatje met me aangaat terwijl ie mij geeneens kent. Was bij de meesten hier natuurlijk al lang bekend, maar vond zelf wel mooi om te zien dat zulke DJ's er ook nog rondlopen. Het zijn soms net mensen hè.. :whistle:

Al met al een geslaagde avond :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 14:10 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Was een mooi feestje. Werd erg lekker gedraaid en het mooiste was dat mijn vriendin tot gisteren totaal niks had met Theracords, maar ze ging er helemaal op kapot :thumbsup: Qua drukte was het ook precies goed, lekker veel ruimte maar niet het idee dat het echt rustig was. Vind de loft een prima locatie, mogen wel vaker zulke feestjes komen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 14:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Daveytl schreef:
Steffnov schreef:
Hele tijd rechts vooraan gehangen, voor zover dat mogelijk was

Ben wel benieuwd hoe jij dit feestje als Hardcore-liefhebber hebt beleefd.

Moet zeggen dat ik me uitstekend heb vermaakt. Ik pas me gerust aan hoor, een feestje zo leuk als je hem zelf maakt, maar live bevalt de muziek me een stuk beter dan thuis moet ik toegeven. Wel voor herhaling vatbaar :p al blijft hardcore meer mijn ding.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 14:46 
 
Hardtraxxer

Pete schreef:
Wat een Feest , voor mij was het vanaf 2:00 uur echt helemaal geweldig! :drool:

Idd :woot: Op het einde compleeet gesloopt
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 15:58 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Super vermaakt :-) ..met veel mensen gepraat, alleen weet ik nog steeds niet met wie allemaal :p
Heb ook wel even moeten lachen om iemand die mij wou gaan uitleggen wat theracords is, hij dacht dat ik dat niet wist :p
zit deze persoon,ook op hardtraxx ? :P
Vorige  1 ... 6, 7, 8, 9, 10, 11, 12 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten