Kleine samenvatting van dit geweldige feest!
We kwamen bij het begin van Alphaverb binnen en die draaide echt heer-lijk!
Ik zei toen al tegen Klos "als het zo al begint, dan worden we kats gesloopt", en dat gebeurde ook.
Thera vs. Geck-O is natuurlijk standaard genieten, moet wel zeggen dat ik me nogal verbaasde dat tijdens die set nog wel een aantal tracks me niet bekend voorkwamen, daar zullen dan wel een aantal nieuw tussen hebben gezeten, die desalniettemin zeer fijn waren!
Catatonic Overload heeft een waardige afscheidsset neergezet, voor mij de set van de avond!
Gehoopt op veel eigen nummers, en dat was gelukkig ook zo. Maximaal knallen!!!
Prefix & Dentisy/Dennisty/Den-ahfuckman/Density (Lol @ MC) sloten heerlijk af. Had tijdens de set nog wel even een inkakmomentje, was helemaal gesloopt en het nodige bier miste z'n uitwerking ook niet, dus ff gezeten en toen ging het op een gegeven moment wel weer. In ieder geval het laatste restje energie opgebruikt tijdens de hardcore op het eind die ook zeer fijn was.
Die poster-hunt die toen ontstond was ook leuk om te zien. Ineens had iedereen van die kokers in z'n hand

. Ik heb er zelf 2 mee kunnen nemen.
Steffnov voor het feest ontmoet, geweldige avond mee beleefd, bedankt voor de gezelligheid!
Verder was het natuurlijk super met ons groepje:
Klos, Mocambo, Rik, Henk-Jan, Mandy (en Steffnov dus)
Mezelf nog voorgesteld aan Ruubie, Mr Lellebel, Nando, Tommetjeuh en volgens mij op het laatst buiten nog aan Iris (maar dat weet ik niet zeker meer), Chukkels wist met een beetje hulp me ook nog te herinneren

.
Allemaal toffe mensen! Een leuke sfeer hangt er altijd!
Ik heb een geweldige avond gehad, helemaal gesloopt en dat ik daar nu de nodige spierpijn aan over hou geeft aan dat het geslaagd was!