Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:32 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik heb ook geen poster :cry:

Jij hebt een banner man..
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Chukkels schreef:
Ik heb ook geen poster :cry:

Jij hebt een banner man..


Idd Christian niet zo zeuren :P .
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:48 
 
Hardtraxxer

Kleine samenvatting van dit geweldige feest!

We kwamen bij het begin van Alphaverb binnen en die draaide echt heer-lijk!
Ik zei toen al tegen Klos "als het zo al begint, dan worden we kats gesloopt", en dat gebeurde ook.

Thera vs. Geck-O is natuurlijk standaard genieten, moet wel zeggen dat ik me nogal verbaasde dat tijdens die set nog wel een aantal tracks me niet bekend voorkwamen, daar zullen dan wel een aantal nieuw tussen hebben gezeten, die desalniettemin zeer fijn waren!

Catatonic Overload heeft een waardige afscheidsset neergezet, voor mij de set van de avond! :yay:
Gehoopt op veel eigen nummers, en dat was gelukkig ook zo. Maximaal knallen!!!

Prefix & Dentisy/Dennisty/Den-ahfuckman/Density (Lol @ MC) sloten heerlijk af. Had tijdens de set nog wel even een inkakmomentje, was helemaal gesloopt en het nodige bier miste z'n uitwerking ook niet, dus ff gezeten en toen ging het op een gegeven moment wel weer. In ieder geval het laatste restje energie opgebruikt tijdens de hardcore op het eind die ook zeer fijn was.

Die poster-hunt die toen ontstond was ook leuk om te zien. Ineens had iedereen van die kokers in z'n hand :P. Ik heb er zelf 2 mee kunnen nemen.

Steffnov voor het feest ontmoet, geweldige avond mee beleefd, bedankt voor de gezelligheid!
Verder was het natuurlijk super met ons groepje:
Klos, Mocambo, Rik, Henk-Jan, Mandy (en Steffnov dus)

Mezelf nog voorgesteld aan Ruubie, Mr Lellebel, Nando, Tommetjeuh en volgens mij op het laatst buiten nog aan Iris (maar dat weet ik niet zeker meer), Chukkels wist met een beetje hulp me ook nog te herinneren :).
Allemaal toffe mensen! Een leuke sfeer hangt er altijd!

Ik heb een geweldige avond gehad, helemaal gesloopt en dat ik daar nu de nodige spierpijn aan over hou geeft aan dat het geslaagd was! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Chukkels schreef:
Ik heb ook geen poster :cry:

Jij hebt een banner man..

:whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was er dan precies met die pedofiel en die Marrokaan, ik ben wel benieuwd. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 19:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mojo schreef:
Prefix & Dentisy/Dennisty/Den-ahfuckman/Density (Lol @ MC)

:lol:

Mojo schreef:
Steffnov voor het feest ontmoet, geweldige avond mee beleefd, bedankt voor de gezelligheid!

U is welkom, en bedankt ook voor de gastvrijheid daarvoor. Jullie moeten alleen meer bier leren zuipen xd maar was inderdaad een mooi avondje, zeker voor herhaling vatbaar.

En @ Klos, lukte het laatste stuk steppen nog een beetje! xd

93Wesley93 schreef:
Wat was er dan precies met die pedofiel en die Marrokaan, ik ben wel benieuwd. :P

Stel mongolen die zin hadden in gezeik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was een heeel tof feestje.

Had alleen een beetje weinig energie, omdat ik de hele dag gewerkt had, maar desondanks heel erg genoten.

Wat een kippenvel ook bij CO2, waardig afscheid :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:01 
 
Artiest
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Mojo schreef:
Prefix & Dentisy/Dennisty/Den-ahfuckman/Density (Lol @ MC)

:lol:

Ja dat ging nergens meer over!
En gewoon 2x ook! :nono: :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
Steffnov schreef:
Mojo schreef:
Prefix & Dentisy/Dennisty/Den-ahfuckman/Density (Lol @ MC)

:lol:

Ja dat ging nergens meer over!
En gewoon 2x ook! :nono: :P

Hij had dat van tevoren moeten fixen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prefix schreef:
Steffnov schreef:
Mojo schreef:
Prefix & Dentisy/Dennisty/Den-ahfuckman/Density (Lol @ MC)

:lol:

Ja dat ging nergens meer over!
En gewoon 2x ook! :nono: :P

Je-zus, dat was echt te erg voor woorden en dat is MC... Wat lomp. :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:05 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Want het is ook zo'n moeilijke naam xd maar goed, verder was hij niet storend en dat is het belangrijkste denk ik dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik haat mijn leven momenteel omdat ik hier niet bij was. grr
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:12 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Steffnov schreef:
Want het is ook zo'n moeilijke naam xd maar goed, verder was hij niet storend en dat is het belangrijkste denk ik dan

Niet storend? Hij zei inderdaad niet veel, maar wanneer hij wat zei wist hij niet wat hij moest zeggen en wanneer hij NIKS moest zeggen. Maar ja, kan ervaring zijn. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Steffnov schreef:
Want het is ook zo'n moeilijke naam xd maar goed, verder was hij niet storend en dat is het belangrijkste denk ik dan

Niet storend? Hij zei inderdaad niet veel, maar wanneer hij wat zei wist hij niet wat hij moest zeggen en wanneer hij NIKS moest zeggen. Maar ja, kan ervaring zijn. :)

Daar ging het me om. Sommige MCs weten niet wanneer ze hun bek moeten houden. Dat wát hij zei nergens over ging, zie ik dan maar door de vingers.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ik haat mijn leven momenteel omdat ik hier niet bij was. grr


Terecht, maar komt wel goed sggggatje :aww: Ik denk dat Loudness een waardige volgende is :yes:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:33 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Ik haat mijn leven momenteel omdat ik hier niet bij was. grr

+1, en ook omdat ik gister weer dingen gedaan/gezegd heb wat anders niet was gebeurd :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:35 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
XtD schreef:
Ik haat mijn leven momenteel omdat ik hier niet bij was. grr

+1, en ook omdat ik gister weer dingen gedaan/gezegd heb wat anders niet was gebeurd :P


Is meneertje weer stout geweest :list: :list: :list: :list: :list: :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

2motion: Heerlijk gedraait, met vele oude klappers van weleer. Gewoon een topsetje wat een heerlijke opener van de avond was.
tartaros: Lekker gevarieerde lijst van nummers wat hij gedraait heeft + enkele platen wie mij onbekend waren maar heerlijk aan de oor klonken.
Alphaverb: Half setje maar van meegemaakt omdat we wat gingen eten, maar de nummers wie ik mee kreeg waren top!
Thera & Geck-O: Genot om mee te maken, beide heren creeren gewoon zelf de sfeer wie ook op de dansvloer neerslaat waardoor iedereen wel te keer moet gaan en spontaan een happy face van krijgt. De nieuwe delete aangehoord, wat een plaat :worship:
catatonic overload: Het laatste setje van dit duo mogen aanhoren, maar wat een set werd er neer gezet. Al hun klappers kwamen voorbij, Non stop ragwerk was dit. Aan het einde beetje rust gepakt voor het volgende duo.
Prefix & Density: Openen met Nok Joe Down :drool: , wat een plaat is dat om live aan te horen. Heerlijke afsluiter waar alles los bij ging. Heerlijke afsluiter.

Al met al terugkijkend, een topfeest :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pete schreef:
Chukkels schreef:
Ik heb ook geen poster :cry:

Jij hebt een banner man..


Had hem bijna van de muur af getrokken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:53 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Wat voor banner is het dan? Gewoon met THERACORDS erop? ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Danny H schreef:
Prefix & Density: Openen met Nok Joe Down :drool: , wat een plaat is dat om live aan te horen.


Precies op het moment dat ik het pand verliet, mooie laatste plaat! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Pete schreef:
Chukkels schreef:
Ik heb ook geen poster :cry:

Jij hebt een banner man..


Had hem bijna van de muur af getrokken!

Ah was jij hoebedoelje? :D

Weet ik dat ook weer :) Volgens mij heb ik bij iedereen die ik ontmoet heb niemand naar z'n HT-naam gevraagd gisteravond :P

hoebedoelje schreef:
Danny H schreef:
Prefix & Density: Openen met Nok Joe Down :drool: , wat een plaat is dat om live aan te horen.


Precies op het moment dat ik het pand verliet, mooie laatste plaat! :worship:

EDIT: of toch niet? Want die gozer aan het eind die verliefd was op MIJN Theracords banner had hem ook van de muur afgetrokken, totdat Geck-O ineens voor z'n neus stond: "Da hoort nie!" :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 20:58 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
EDIT: of toch niet? Want die gozer aan het eind die verliefd was op MIJN Theracords banner had hem ook van de muur afgetrokken, totdat Geck-O ineens voor z'n neus stond: "Da hoort nie!" :lol:


Dan ben ik inderdaad iemand anders. :D

Vertrok toen P & D aan hun set begonnen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

McLovin schreef:
XtD schreef:
Ik haat mijn leven momenteel omdat ik hier niet bij was. grr


Terecht, maar komt wel goed sggggatje :aww: Ik denk dat Loudness een waardige volgende is :yes:


Nou als jij het goed zal het wel goed komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 feb 2012 21:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Chukkels schreef:
EDIT: of toch niet? Want die gozer aan het eind die verliefd was op MIJN Theracords banner had hem ook van de muur afgetrokken, totdat Geck-O ineens voor z'n neus stond: "Da hoort nie!" :lol:


Dan ben ik inderdaad iemand anders. :D

Vertrok toen P & D aan hun set begonnen.

Heb ik jou dan wel gezien/gesproken? :P

Citaat:
Tartaros @ Harddefinition (25-02-12, De Loft Hengelo) Tracklist:

1.Zany - Volt
2.TNT - Dial T For TNT
3. Luna & E-Force - Shade Of The Night
4.Tartaros - Dark Age
5.Slim Shore - Scars
6.Frequencerz & In-Phase - Fight For Survival
7.TNT - Bullets
8.Tartaros - Lightning Seems Dark
9.Digital Punk - Punk From The Block
10.Wildstylez - No Time To Waste (Tartaros & Juized Remix)
11.Slim Shore - Chemical
12.Luna & E-Force - Dark Emotions
13.Frequencerz - Revolution
14.Tartaros - Numb
15.Noisecontrollers - Samara
16.Tartaros - They Come For You
17.Ran-D & Adaro - Struggle For Existence
18.Artic - Fuck The Fake Shit (Adaro Remix)
19.Tartaros - TBA (Imagine.GoForward.Be)
20.Phrantic - Edge Of Extinction (Tartaros Remix)
21.Max Enforcer & Frontliner - On The Go
22.Slim Shore - Syren
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten