Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 01:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
hoebedoelje schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de parkeergelegenheid?

Kon het niet, zo gauw, vinden op hun eigen website.

xd altijd die vraag he van jou, nog ff en je weet t in heel NL :lol:

Ik zie dat altijd ter plekke wel :whistle:

idd, en anders gewoon op de stoep bij de voordeur. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 08:23 
 
Donateur
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
hoebedoelje schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de parkeergelegenheid?

Kon het niet, zo gauw, vinden op hun eigen website.

xd altijd die vraag he van jou, nog ff en je weet t in heel NL :lol:

Ik zie dat altijd ter plekke wel :whistle:


Dan ga ik direct een open sollicitatie sturen om je prive-chauffeur te worden! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 09:39 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

DjThera schreef:
hoebedoelje schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de parkeergelegenheid?

Kon het niet, zo gauw, vinden op hun eigen website.

xd altijd die vraag he van jou, nog ff en je weet t in heel NL :lol:

Ik zie dat altijd ter plekke wel :whistle:


Volgens mij is er vlakbij een parkeerplaats. Kun je ook op google vinden.

En ben zelf achteraf toch nog aanwezig. Had eerst niet zo'n zin om zo ontzettend lang in de auto te zitten, maar de laatste keer co2 wil ik niet missen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik ga nou zo hopen dat het een dikke publiciteitsstunt is om de zaal vol te krijgen. Iedereen wil laatste keer CO² meemaken, dus men koopt massaal een kaartje. Na afloop van de set van CO² krijgen we te horen:

Citaat:
Nee jongens, we stoppen niet. Integendeel zelfs, we gaan trouwen!


:D
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 17:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ga nou zo hopen dat het een dikke publiciteitsstunt is om de zaal vol te krijgen. Iedereen wil laatste keer CO² meemaken, dus men koopt massaal een kaartje. Na afloop van de set van CO² krijgen we te horen:

Citaat:
Nee jongens, we stoppen niet. Integendeel zelfs, we gaan trouwen!


:D


Dat zou wel een epic troll zijn xd .
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 21:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Forbidden Phobia schreef:
trein word geen probleem.. 06:06 pak ik de trein naar deventer terug! dus half uurtje in de kou heb ik geen moeite mee :cool:

Welke trein om 06.06 pak je dan op zondag? De eerste trein op zondag vertrekt om 7.36 ;) .

Ik twijfelde ook nog of ik wel zou gaan, maar nu het het laatste optreden van CO2 is kan ik niet wegblijven natuurlijk! Helaas betekent dat wel 2 uur wachten op het station.

Wie zijn er na het feest nog meer op het station? Kunnen we 2 uur afteren met z'n allen :P !
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 07:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Ik ga nou zo hopen dat het een dikke publiciteitsstunt is om de zaal vol te krijgen. Iedereen wil laatste keer CO² meemaken, dus men koopt massaal een kaartje. Na afloop van de set van CO² krijgen we te horen:

Citaat:
Nee jongens, we stoppen niet. Integendeel zelfs, we gaan trouwen!


:D


Ben inderdaad ook wel benieuwd of het nu uitverkocht is, en/of harder is gegaan met de verkoop.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 11:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nog werken tot 5, wat gaat de tijd gruwelijk traag zeg :/ episch veel zin in! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 11:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Nog werken tot 5, wat gaat de tijd gruwelijk traag zeg :/ episch veel zin in! :D

Precies dit. Maar weet je al hoe je van Maurice naar Hengelo gaat zonder fiets dan? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 12:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ga niet naar Mau ;) ga maar met de waggie, niks geen gedonder :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 12:34 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Veel plezier vanavond jongens en meisjes, ik zal aan jullie denken :( En maak d'r wat van CO2! (En de andere artiesten natuurlijk ook :P )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 12:38 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Ga niet naar Mau ;) ga maar met de waggie, niks geen gedonder :P

Ah ok. Nou ja, zie ik je vanzelf in Hengelo wel ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 12:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ja :D miss dat ik na de tijd wel naar hun kamer cross, scheelt een best stuk jagen.. Maar aan de andere kant denk ik van, als ik toch in de auto zit kan ik net zo goed naar huis rijden.. Dan na Fantasy Island maar een dikke after in Enskede vieren :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 14:25 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Dark byte schreef:
Wie zijn er na het feest nog meer op het station? Kunnen we 2 uur afteren met z'n allen :P !


Denk dat er wel een redelijk aantal is wat ook moet wachten, ik ben er ook met een paar vrienden :yes: Hoop alleen nog steeds iemand tegen te komen die zijn of haar crib aanbiedt om die 2uren door te brengen :surrender: T vriest iig niet :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 16:51 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Mijn auto is lekker warm.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 18:05 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ben de hele dag al niet vooruit te branden, hoop dat het vanacht niet het geval is :yawn: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pep nemen jonguh!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Jeff3rd schreef:
Pep nemen jonguh!


Dan brand het weer in zijn neus.. Klaagt ie daar weer over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Lijkt wel een vrouw.. Altijd wat te zeiken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:20 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Veel plezier voor de mensen die hier heen gaan, wij laten de Maassilo wel stuiteren! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Veel plezier voor de mensen die hier heen gaan, wij laten de Maassilo wel stuiteren! :woot:

Dan gaat dit er denk ik toch wat harder aan toe :P

Tenzij je bij de Industrial of terror staat xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:25 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:
Veel plezier voor de mensen die hier heen gaan, wij laten de Maassilo wel stuiteren! :woot:

Dan gaat dit er denk ik toch wat harder aan toe :P

Tenzij je bij de Industrial of terror staat xd

Ben wel ff toe aan wat anders dan hardstyle. Kan me trouwens ook geen reet schelen in elke zaal ik beland vanavond, ik ben toch dronken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 19:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rampestamper schreef:
Chukkels schreef:
Rampestamper schreef:
Veel plezier voor de mensen die hier heen gaan, wij laten de Maassilo wel stuiteren! :woot:

Dan gaat dit er denk ik toch wat harder aan toe :P

Tenzij je bij de Industrial of terror staat xd

Ben wel ff toe aan wat anders dan hardstyle. Kan me trouwens ook geen reet schelen in elke zaal ik beland vanavond, ik ben toch dronken.

Zoals het hoort, in de Maassilo ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Jeff3rd schreef:
Pep nemen jonguh!


Dan brand het weer in zijn neus.. Klaagt ie daar weer over xd


Jeff3rd schreef:
Lijkt wel een vrouw.. Altijd wat te zeiken :D


Ja ja ja, ik weet het wel weer :P.

Zo maar even een paar uurtjes plat, slapen doet wonderen (L) .
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 feb 2012 20:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

2 wedstrijden gefloten achter elkaar. Damn, dat is toch wel zwaar. Ik denk dat ik Sainen's advies maar opvolg haha :P
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten