idd, en anders gewoon op de stoep bij de voordeur.wrote:wrote:Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de parkeergelegenheid?
Kon het niet, zo gauw, vinden op hun eigen website.altijd die vraag he van jou, nog ff en je weet t in heel NL
![]()
Ik zie dat altijd ter plekke wel
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Dan ga ik direct een open sollicitatie sturen om je prive-chauffeur te worden!wrote:wrote:Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de parkeergelegenheid?
Kon het niet, zo gauw, vinden op hun eigen website.altijd die vraag he van jou, nog ff en je weet t in heel NL
![]()
Volgens mij is er vlakbij een parkeerplaats. Kun je ook op google vinden.wrote:wrote:Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de parkeergelegenheid?
![]()
En ben zelf achteraf toch nog aanwezig. Had eerst niet zo'n zin om zo ontzettend lang in de auto te zitten, maar de laatste keer co2 wil ik niet missen!
Ik ga nou zo hopen dat het een dikke publiciteitsstunt is om de zaal vol te krijgen. Iedereen wil laatste keer CO² meemaken, dus men koopt massaal een kaartje. Na afloop van de set van CO² krijgen we te horen:

Nee jongens, we stoppen niet. Integendeel zelfs, we gaan trouwen!
Dat zou wel een epic troll zijnwrote:Ik ga nou zo hopen dat het een dikke publiciteitsstunt is om de zaal vol te krijgen. Iedereen wil laatste keer CO² meemaken, dus men koopt massaal een kaartje. Na afloop van de set van CO² krijgen we te horen:
Welke trein om 06.06 pak je dan op zondag? De eerste trein op zondag vertrekt om 7.36wrote:trein word geen probleem.. 06:06 pak ik de trein naar deventer terug! dus half uurtje in de kou heb ik geen moeite mee
Ik twijfelde ook nog of ik wel zou gaan, maar nu het het laatste optreden van CO2 is kan ik niet wegblijven natuurlijk! Helaas betekent dat wel 2 uur wachten op het station.
Wie zijn er na het feest nog meer op het station? Kunnen we 2 uur afteren met z'n allen
Ben inderdaad ook wel benieuwd of het nu uitverkocht is, en/of harder is gegaan met de verkoop.wrote:Ik ga nou zo hopen dat het een dikke publiciteitsstunt is om de zaal vol te krijgen. Iedereen wil laatste keer CO² meemaken, dus men koopt massaal een kaartje. Na afloop van de set van CO² krijgen we te horen:
Nog werken tot 5, wat gaat de tijd gruwelijk traag zeg
episch veel zin in! 
Precies dit. Maar weet je al hoe je van Maurice naar Hengelo gaat zonder fiets dan?wrote:Nog werken tot 5, wat gaat de tijd gruwelijk traag zegepisch veel zin in!
Ga niet naar Mau
ga maar met de waggie, niks geen gedonder 
Veel plezier vanavond jongens en meisjes, ik zal aan jullie denken
En maak d'r wat van CO2! (En de andere artiesten natuurlijk ook
)
Ah ok. Nou ja, zie ik je vanzelf in Hengelo welwrote:Ga niet naar Mauga maar met de waggie, niks geen gedonder
Ja
miss dat ik na de tijd wel naar hun kamer cross, scheelt een best stuk jagen.. Maar aan de andere kant denk ik van, als ik toch in de auto zit kan ik net zo goed naar huis rijden.. Dan na Fantasy Island maar een dikke after in Enskede vieren 
Denk dat er wel een redelijk aantal is wat ook moet wachten, ik ben er ook met een paar vriendenwrote:Wie zijn er na het feest nog meer op het station? Kunnen we 2 uur afteren met z'n allen!
Ben de hele dag al niet vooruit te branden, hoop dat het vanacht niet het geval is
.
Dan brand het weer in zijn neus.. Klaagt ie daar weer overwrote:Pep nemen jonguh!
Veel plezier voor de mensen die hier heen gaan, wij laten de Maassilo wel stuiteren! 
Dan gaat dit er denk ik toch wat harder aan toewrote:Veel plezier voor de mensen die hier heen gaan, wij laten de Maassilo wel stuiteren!
Tenzij je bij de Industrial of terror staat
Ben wel ff toe aan wat anders dan hardstyle. Kan me trouwens ook geen reet schelen in elke zaal ik beland vanavond, ik ben toch dronken.wrote:Dan gaat dit er denk ik toch wat harder aan toewrote:Veel plezier voor de mensen die hier heen gaan, wij laten de Maassilo wel stuiteren!
Zoals het hoort, in de Maassilowrote:Ben wel ff toe aan wat anders dan hardstyle. Kan me trouwens ook geen reet schelen in elke zaal ik beland vanavond, ik ben toch dronken.wrote:Dan gaat dit er denk ik toch wat harder aan toewrote:Veel plezier voor de mensen die hier heen gaan, wij laten de Maassilo wel stuiteren!
wrote:Dan brand het weer in zijn neus.. Klaagt ie daar weer overwrote:Pep nemen jonguh!
Ja ja ja, ik weet het wel weerwrote:Lijkt wel een vrouw.. Altijd wat te zeiken
Zo maar even een paar uurtjes plat, slapen doet wonderen