Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 13:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen, vervoer geregeld thanks to flevoboys ( :worship: ), banner ophalen, vol beuken op de vetste Theracords beats en een traantje wegpinken bij de aller-aller-allerlaatste set van nu al all-time heroes Catatonic Overload. Dit gaat zo'n episch vette avond worden, is het al zaterdag?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:10 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Chukkels schreef:
Kaartje binnen, vervoer geregeld thanks to flevoboys ( :worship: ), banner aan hoebedoelje geven, vol beuken op de vetste Theracords beats en een traantje wegpinken bij de aller-aller-allerlaatste set van nu al all-time heroes Catatonic Overload. Dit gaat zo'n episch vette avond worden, is het al zaterdag?!


Nice!!! :thumbsup:

:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk voor de laatste keer los gaan op al die heerlijke CO2 plaatjes, met name Peace Of Mind wil ik echt nog heel graag 1 keer live horen. Heb er gruwelijk veel zin in. :D Nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we weer!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Hehe, ik denk dat dit m'n vetste verjaardag tot nu toe gaat worden ^^

Haha, ik ben morgen jarig :D


Nando schreef:
Hopelijk voor de laatste keer los gaan op al die heerlijke CO2 plaatjes, met name Peace Of Mind wil ik echt nog heel graag 1 keer live horen. Heb er gruwelijk veel zin in. :D Nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we weer!

Inderdaad, ik hoop eigenlijk gewoon dat ze alleen maar eigen tracks zouden draaien, super vet!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 14:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ruubiie schreef:
Hehe, ik denk dat dit m'n vetste verjaardag tot nu toe gaat worden ^^

Haha, ik ben morgen jarig :D


Nando schreef:
Hopelijk voor de laatste keer los gaan op al die heerlijke CO2 plaatjes, met name Peace Of Mind wil ik echt nog heel graag 1 keer live horen. Heb er gruwelijk veel zin in. :D Nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we weer!

Inderdaad, ik hoop eigenlijk gewoon dat ze alleen maar eigen tracks zouden draaien, super vet!

Gaat wel gebeuren ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Hopelijk voor de laatste keer los gaan op al die heerlijke CO2 plaatjes!


Hopelijk voor de laatste keer? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Nando schreef:
Hopelijk voor de laatste keer los gaan op al die heerlijke CO2 plaatjes!


Hopelijk voor de laatste keer? :P

Niet zo bedoelt natuurlijk. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Ruubiie schreef:
Hehe, ik denk dat dit m'n vetste verjaardag tot nu toe gaat worden ^^

Haha, ik ben morgen jarig :D


Nando schreef:
Hopelijk voor de laatste keer los gaan op al die heerlijke CO2 plaatjes, met name Peace Of Mind wil ik echt nog heel graag 1 keer live horen. Heb er gruwelijk veel zin in. :D Nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we weer!

Inderdaad, ik hoop eigenlijk gewoon dat ze alleen maar eigen tracks zouden draaien, super vet!


Ik ben ook morgen jarig :P maar vier m'n verjaardag mooi daar, heb me opa's en oma's ook uitgenodigd maar die wisten het nog niet zeker!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 16:23 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Met het feit dat dit de laatste set wordt van CO2, er enorm veel Hardtraxxers komen, Theracords dit feestje host, ik er gigantisch veel zin in heb, weet ik wel zeker dat dit een magisch feestje wordt! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klos schreef:
Met het feit dat dit de laatste set wordt van CO2, er enorm veel Hardtraxxers komen, Theracords dit feestje host, ik er gigantisch veel zin in heb, weet ik wel zeker dat dit een magisch feestje wordt! :yay:

Jij wou samen heenfietsen? Waar is het slim om te wachten, weet niet waar jullie langs gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 17:06 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Dat maakt de set van Catatonic Overload wel erg speciaal. Jammer dat ze uit elkaar gaan....


Pfff, heel erg jammer... maar zaterdag wordt extra magisch :love: Ik hoop ook echt heel erg dat ze alle platen er door knallen, dat ik ein-de-lijk eens live van S.I.T.E. mag genieten :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 18:17 
 
Hardtraxxer

Aanwezig!!! thanks flevoboys :worship: dat ik kan meerijden!
ik mag dit niet missen vanwegen C02 laaste optreden! al waren mij ouders er niet blij mee :nono: ! schijt! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 19:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Weer een aantal nieuwe ht-ers ontmoeten dus :D gezellie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 19:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
Weer een aantal nieuwe ht-ers ontmoeten dus :D gezellie!

:yes: :clap:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 19:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
ik mag dit niet missen vanwegen C02 laaste optreden! al waren mij ouders er niet blij mee! xd


Terecht dat ze er niet blij mee zijn :( :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 19:51 
 
Hardtraxxer

Pete schreef:
thehardstyleholland schreef:
ik mag dit niet missen vanwegen C02 laaste optreden! al waren mij ouders er niet blij mee! xd


Terecht dat ze er niet blij mee zijn :( :P


Extra gehoor schade luister al zo slecht! xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 19:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meeting topic.

Nog eenmaal gezamenlijk genieten van de laatste beats van Catatonic Overload!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:26 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Pete schreef:
thehardstyleholland schreef:
ik mag dit niet missen vanwegen C02 laaste optreden! al waren mij ouders er niet blij mee! xd


Terecht dat ze er niet blij mee zijn :( :P


Hoezo zouden ze het er niet mee eens zijn, en hoezo zou dat dan terecht zijn? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:29 
 
Donateur
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Pete schreef:
thehardstyleholland schreef:
ik mag dit niet missen vanwegen C02 laaste optreden! al waren mij ouders er niet blij mee! xd


Terecht dat ze er niet blij mee zijn :( :P


Hoezo zouden ze het er niet mee eens zijn, en hoezo zou dat dan terecht zijn? :huh:


Co2 's laatste optreden! Tuurlijk zijn ze het daar niet mee eens, ze moeten door :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:34 
 
Hardtraxxer

Financieel zijn ze er niet meer eens! :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:34 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Zijn er toevallig nog mensen hier die met de auto gaan en uit de buurt van Eindhoven komen (of Raamsdonksveer zelfs)? Heb wel vervoer, maar die willen om half 4 al terug terwijl ik CO2 nu niet meer wil missen. Misschien toch maar een groepje regelen en zelf rijden anders.

Woon er vlakbij (Waspik) en zou graag gaan, maar heb zelf ook nog geen vervoer... :P

EDIT: Is trouwens 18+, kom niet eens binnen... :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:49 
 
Donateur
Avatar gebruiker

thehardstyleholland schreef:
Financieel zijn ze er niet meer eens! :thumbdown:


Entree is € 12,50 !!! :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 22:50 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de parkeergelegenheid?

Kon het niet, zo gauw, vinden op hun eigen website.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaartje binnen! Zin in!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 23:26 
 
Artiest
Avatar gebruiker

hoebedoelje schreef:
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de parkeergelegenheid?

Kon het niet, zo gauw, vinden op hun eigen website.

xd altijd die vraag he van jou, nog ff en je weet t in heel NL :lol:

Ik zie dat altijd ter plekke wel :whistle:
Vorige  1 ... 4, 5, 6, 7, 8, 9, 10 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten