Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Past

Hard Definition

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Kaartje binnen, vervoer geregeld thanks to flevoboys ( :worship: ), banner ophalen, vol beuken op de vetste Theracords beats en een traantje wegpinken bij de aller-aller-allerlaatste set van nu al all-time heroes Catatonic Overload. Dit gaat zo'n episch vette avond worden, is het al zaterdag?!
Donateur
6860 posts member since 2011
last seen Jul 2017
Chukkels wrote:Kaartje binnen, vervoer geregeld thanks to flevoboys ( :worship: ), banner aan hoebedoelje geven, vol beuken op de vetste Theracords beats en een traantje wegpinken bij de aller-aller-allerlaatste set van nu al all-time heroes Catatonic Overload. Dit gaat zo'n episch vette avond worden, is het al zaterdag?!
Nice!!! :thumbsup:

:P
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
Hopelijk voor de laatste keer los gaan op al die heerlijke CO2 plaatjes, met name Peace Of Mind wil ik echt nog heel graag 1 keer live horen. Heb er gruwelijk veel zin in. :D Nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we weer!
Hardtraxx Veteran
4939 posts member since 2009
last seen Oct 2014
Ruubiie wrote:Hehe, ik denk dat dit m'n vetste verjaardag tot nu toe gaat worden ^^
Haha, ik ben morgen jarig :D

Nando wrote:Hopelijk voor de laatste keer los gaan op al die heerlijke CO2 plaatjes, met name Peace Of Mind wil ik echt nog heel graag 1 keer live horen. Heb er gruwelijk veel zin in. :D Nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we weer!
Inderdaad, ik hoop eigenlijk gewoon dat ze alleen maar eigen tracks zouden draaien, super vet!
Hardtraxx Veteran
3470 posts member since 2010
last seen Sep 2018
Rik wrote:
Ruubiie wrote:Hehe, ik denk dat dit m'n vetste verjaardag tot nu toe gaat worden ^^

Nando wrote:Hopelijk voor de laatste keer los gaan op al die heerlijke CO2 plaatjes, met name Peace Of Mind wil ik echt nog heel graag 1 keer live horen. Heb er gruwelijk veel zin in. :D Nog 2 nachtjes slapen en dan mogen we weer!
Inderdaad, ik hoop eigenlijk gewoon dat ze alleen maar eigen tracks zouden draaien, super vet!
Gaat wel gebeuren ^^
Donateur
last seen Jul 2017
Nando wrote:Hopelijk voor de laatste keer los gaan op al die heerlijke CO2 plaatjes!
Hopelijk voor de laatste keer? :P
Hardtraxx Veteran
7968 posts member since 2010
last seen Mar 2015
hoebedoelje wrote:
Nando wrote:Hopelijk voor de laatste keer los gaan op al die heerlijke CO2 plaatjes!
Hopelijk voor de laatste keer? :P
Niet zo bedoelt natuurlijk. :P
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Rik wrote:

Ik ben ook morgen jarig :P maar vier m'n verjaardag mooi daar, heb me opa's en oma's ook uitgenodigd maar die wisten het nog niet zeker!
Hardtraxx Addict
1869 posts member since 2010
last seen Aug 2026
Met het feit dat dit de laatste set wordt van CO2, er enorm veel Hardtraxxers komen, Theracords dit feestje host, ik er gigantisch veel zin in heb, weet ik wel zeker dat dit een magisch feestje wordt! :yay:
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Klos wrote:Met het feit dat dit de laatste set wordt van CO2, er enorm veel Hardtraxxers komen, Theracords dit feestje host, ik er gigantisch veel zin in heb, weet ik wel zeker dat dit een magisch feestje wordt! :yay:
Jij wou samen heenfietsen? Waar is het slim om te wachten, weet niet waar jullie langs gaan.
Hardtraxxer
109 posts member since 2011
last seen Jul 2022
flevoboys wrote:Dat maakt de set van Catatonic Overload wel erg speciaal. Jammer dat ze uit elkaar gaan....
Pfff, heel erg jammer... maar zaterdag wordt extra magisch :love: Ik hoop ook echt heel erg dat ze alle platen er door knallen, dat ik ein-de-lijk eens live van S.I.T.E. mag genieten :yay:
T
Hardtraxxer
597 posts member since 2010
last seen Nov 2014
Aanwezig!!! thanks flevoboys :worship: dat ik kan meerijden!
ik mag dit niet missen vanwegen C02 laaste optreden! al waren mij ouders er niet blij mee :nono: ! schijt! xd
Hardtraxx Veteran
4952 posts member since 2011
last seen Feb 2015
Weer een aantal nieuwe ht-ers ontmoeten dus :D gezellie!
Hardtraxxer
109 posts member since 2011
last seen Jul 2022
Ruubiie wrote:Weer een aantal nieuwe ht-ers ontmoeten dus :D gezellie!
:yes: :clap:
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 2 days ago
thehardstyleholland wrote: ik mag dit niet missen vanwegen C02 laaste optreden! al waren mij ouders er niet blij mee! xd
Terecht dat ze er niet blij mee zijn :( :P
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Pete wrote:
thehardstyleholland wrote: ik mag dit niet missen vanwegen C02 laaste optreden! al waren mij ouders er niet blij mee! xd
Extra gehoor schade luister al zo slecht! xd
Hardtraxx Veteran
16532 posts member since 2009
last seen Mar 2025
Meeting topic.

Nog eenmaal gezamenlijk genieten van de laatste beats van Catatonic Overload!
Donateur
last seen Jul 2017
Pete wrote:
Hoezo zouden ze het er niet mee eens zijn, en hoezo zou dat dan terecht zijn? :huh:
Donateur
1629 posts member since 2009
last seen 2 days ago
hoebedoelje wrote:
Pete wrote:
Hoezo zouden ze het er niet mee eens zijn, en hoezo zou dat dan terecht zijn? :huh:
Co2 's laatste optreden! Tuurlijk zijn ze het daar niet mee eens, ze moeten door :thumbsup:
T
Hardtraxxer
last seen Nov 2014
Financieel zijn ze er niet meer eens! :thumbdown:
Hardtraxx Crew
4900 posts member since 2011
last seen 6 days ago
PNXRMX wrote:Zijn er toevallig nog mensen hier die met de auto gaan en uit de buurt van Eindhoven komen (of Raamsdonksveer zelfs)? Heb wel vervoer, maar die willen om half 4 al terug terwijl ik CO2 nu niet meer wil missen. Misschien toch maar een groepje regelen en zelf rijden anders.
Woon er vlakbij (Waspik) en zou graag gaan, maar heb zelf ook nog geen vervoer... :P

EDIT: Is trouwens 18+, kom niet eens binnen... :(
Donateur
last seen Jul 2017
thehardstyleholland wrote:Financieel zijn ze er niet meer eens! :thumbdown:
Entree is € 12,50 !!! :P
Donateur
last seen Jul 2017
Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de parkeergelegenheid?

Kon het niet, zo gauw, vinden op hun eigen website.
Hardtraxx Veteran
5541 posts member since 2009
last seen 2 days ago
Kaartje binnen! Zin in!
Artiest
3579 posts member since 2009
last seen 6 days ago
hoebedoelje wrote:Kan iemand mij vertellen hoe het zit met de parkeergelegenheid?

Kon het niet, zo gauw, vinden op hun eigen website.
xd altijd die vraag he van jou, nog ff en je weet t in heel NL :lol:

Ik zie dat altijd ter plekke wel :whistle: