Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 20:56 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

uurtje in de auto voor mij. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 21:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

mandy schreef:
echt heeeel veel zin in!! :yay:
en ook nog eens op de foto met alle helden! :D

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:13 
 
Hardtraxx Newbie

op zijn kop zetten zaterdag :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 22:49 
 
Hardtraxx Veteran

peultjes schreef:
Forbidden Phobia schreef:
zag op PF dat Co2 misschien een Delete track gaat draaien laat maar komen :worship: :worship:

Dat zal wel genieten zijn, ik zou echt een moord doen voor envoirement :love:

nee Eden of fuck The Formula liever :love: Envoirment heb ik al gehoord... Eden trouwens ook op GZ 2011 maar die gaat zoveeeeeel harder dan envoirment remix :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:14 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even voor de goede orde: Environment heet die track :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 feb 2012 23:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Oh ja, dacht al dat Envoirment een nieuwe Delete was >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Henk-Jan schreef:
Oh ja, dacht al dat Envoirment een nieuwe Delete was >.<

Ja, maar goed dat Davey 't even zegt :P


Ben er waarschijnlijk wel bij zaterdag, alleen nog even de balans op maken voor de financien xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Deze week maar even kaartje halen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 01:08 
 
Artiest
Avatar gebruiker

De nieuwe van Delete --> "Syndrome" wil ik sowieso ZELF al gaan draaien dus die kan je sowieso checken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 09:10 
 
Hardtraxxer

Daveytl schreef:
Even voor de goede orde: Environment heet die track :D

Oh foutje dan :innocent: maar zou alsnog baas zijn als die voorbij komt
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Deze week maar even kaartje halen.

^^ Hier ook.
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 13:41 
 
Hardtraxx Veteran

DjThera schreef:
De nieuwe van Delete --> "Syndrome" wil ik sowieso ZELF al gaan draaien dus die kan je sowieso checken :D

wowowowow oke :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 15:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Waarschijnlijk aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 15:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Waarschijnlijk aanwezig :thumbsup:


Kan ik jou ook eens ontmoeten xd heb je trouwens op Loudness al voorbij zien hobbelen, maar kon toen niet de handelingen verrichten om je aan te spreken op de 1 of andere manier xd .

Nu de Timetable bekend is :worship: weet ik het zeker, dit worden 3 hele zware ziektewet weken voor mij waarschijnlijk! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 17:33 
 
Hardtraxxer

Aanwezig :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ruubiie schreef:
PNXRMX schreef:
Waarschijnlijk aanwezig :thumbsup:


Kan ik jou ook eens ontmoeten xd


Yep, kaartje is binnen nu - wordt een ontzettend vet avondje :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 00:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Ruubiie schreef:
PNXRMX schreef:
Waarschijnlijk aanwezig :thumbsup:


Kan ik jou ook eens ontmoeten xd


Yep, kaartje is binnen nu - wordt een ontzettend vet avondje :D

Joepie :D leuk man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:24 
 
Hardtraxxer

kaartjes voor Pete, andere kameraad en mij binnen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 16:40 
 
Donateur
Avatar gebruiker

peultjes schreef:
kaartjes voor Pete, andere kameraad en mij binnen :)

:yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 17:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hehe, ik denk dat dit m'n vetste verjaardag tot nu toe gaat worden ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 feb 2012 18:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Moet nog steeds iets fixen voor op de terugweg. Anders wordt het 2 uur wachten voor mij op het station. Maar goed, heb er enorm zin in! :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 09:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dat maakt de set van Catatonic Overload wel erg speciaal. Jammer dat ze uit elkaar gaan....
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 10:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

flevoboys schreef:
Dat maakt de set van Catatonic Overload wel erg speciaal. Jammer dat ze uit elkaar gaan....

Inderdaad, blij dat ik daar bij kan zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 10:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

tommetjeuh schreef:
flevoboys schreef:
Dat maakt de set van Catatonic Overload wel erg speciaal. Jammer dat ze uit elkaar gaan....

Inderdaad, blij dat ik daar bij kan zijn!


Ik ook idd, hoop dat Nando's voorstel doorgaat. Alle Catatonic Overload platen die langs komen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 feb 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zijn er toevallig nog mensen hier die met de auto gaan en uit de buurt van Eindhoven komen (of Raamsdonksveer zelfs)? Heb wel vervoer, maar die willen om half 4 al terug terwijl ik CO2 nu niet meer wil missen. Misschien toch maar een groepje regelen en zelf rijden anders.
Vorige  1 ... 3, 4, 5, 6, 7, 8, 9 ... 17  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten