uurtje in de auto voor mij. 
wrote:echt heeeel veel zin in!!![]()
en ook nog eens op de foto met alle helden!
wrote:echt heeeel veel zin in!!![]()
en ook nog eens op de foto met alle helden!
nee Eden of fuck The Formula lieverwrote:Dat zal wel genieten zijn, ik zou echt een moord doen voor envoirementwrote:zag op PF dat Co2 misschien een Delete track gaat draaien laat maar komen![]()
Ja, maar goed dat Davey 't even zegtwrote:Oh ja, dacht al dat Envoirment een nieuwe Delete was
Oh foutje danwrote:Even voor de goede orde: Environment heet die track
wrote:Deze week maar even kaartje halen.
wowowowow okewrote:De nieuwe van Delete --> "Syndrome" wil ik sowieso ZELF al gaan draaien dus die kan je sowieso checken
Kan ik jou ook eens ontmoetenwrote:Waarschijnlijk aanwezig
Yep, kaartje is binnen nu - wordt een ontzettend vet avondjewrote:Kan ik jou ook eens ontmoetenwrote:Waarschijnlijk aanwezig![]()
Joepiewrote:Yep, kaartje is binnen nu - wordt een ontzettend vet avondjewrote:Kan ik jou ook eens ontmoetenwrote:Waarschijnlijk aanwezig![]()
wrote:kaartjes voor Pete, andere kameraad en mij binnen
Inderdaad, blij dat ik daar bij kan zijn!wrote:Dat maakt de set van Catatonic Overload wel erg speciaal. Jammer dat ze uit elkaar gaan....
Ik ook idd, hoop dat Nando's voorstel doorgaat. Alle Catatonic Overload platen die langs komen.wrote:Inderdaad, blij dat ik daar bij kan zijn!wrote:Dat maakt de set van Catatonic Overload wel erg speciaal. Jammer dat ze uit elkaar gaan....