Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Wil dit ook ooit nog een keer meemaken :) Eens zien of ik wat mensen mee kan krijgen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 11:06 
 
Hardtraxx Veteran

intressante line-up heb dan weer geld dus moet goed komen :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 11:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 11:47 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Optie, leuke laatste feestje voordat ik op vakantie ben. Moet wss nog wel werken die dag, maar beter is dat dan gewoon 's ochtends :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 12:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen. :P

:thumbdown: xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Helaas ga ik de 14e op vakantie!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 18:34 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Nando schreef:
Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen. :P

:thumbdown: xd

Ik ga waarschijnlijk meehelpen met de opbouw, dan krijg je ook een gastenplek. Dus dat wil niet altijd zeggen dat je bij iemand gaat billenlikken Rik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 20:28 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rik schreef:
Nando schreef:
Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen. :P

:thumbdown: xd

Haha. :P Vorige early feestje is gewoon niet goed bevallen, maar als ik een plekje op de lijst kan veroveren dan waarom niet. Voornamelijk dan wel omdat het op loopafstand is en natuurlijk voor Pieter. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 20:30 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen. :P


Je doelt toch niet op mij hè xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 mrt 2012 20:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

XtD schreef:
Nando schreef:
Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen. :P


Je doelt toch niet op mij hè xd

Haha, nee man. ;) Vorig jaar stond ik ook op de lijst zonder dat ik het wist.. Kwam ik later pas achter. Helaas dus geen gebruik van gemaakt. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 22 mrt 2012 08:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Was het maar al zomer! :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Nando schreef:
Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen. :P


Oh gossie :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 23 mrt 2012 21:42 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DarkBeatz schreef:
Hier ben ik wel bij vermoed ik zo :love:


:thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 12:52 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kaartje binnen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 13:33 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kaartje binnen ^^

Netjes! Binnenkort ook even halen, kwijl al helemaal weg bij de gedachte aan 1e x Scot Project live :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 mei 2012 14:34 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Zany staat er trouwens niet meer tussen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 mei 2012 17:52 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Zany staat er trouwens niet meer tussen?

Mooi, haha! Meer draaitijd hopelijk voor onze Duitse vrienden. :D

Trouwens als iemand nog vervoer nodig heeft hier naartoe, ik rijd van Emmen > Oldenzaal > Utrecht > Hardclassics en dan de omgekeerde route weer terug. Mocht je op de route liggen dan wil ik je best meenemen voor een kleine vergoeding. PM daarvoor even aub!
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 12:54 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Kom je me toch ophalen op de heenweg :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 mei 2012 12:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Als ik ga moet ik via Utrecht :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 10:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lyst schreef:
Kom je me toch ophalen op de heenweg :oh:

Tuurlijk dat was toch de afspraak? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 10:08 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Ik dacht bij Zwolle, maar goed :$
Ongelezen bericht Geplaatst op 07 mei 2012 10:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat jij wilt, ik haal je net zo graag op.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 mei 2012 10:22 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ook aanwezig!
Derb (aka Hennes & Cold), Scot Project en Thera wil ik natuurlijk niet missen!!! :woot:
Ook de rest van de line up zal wel leuk worden. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 18 mei 2012 21:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Feest: Hardclassics On The Beach
Datum: 14 Juli
Plek van vertrek: Jou huis indien die op de route (Emmen > Oldenzaal > Utrecht > Bloemendaal ligt). Een paar km omrijden is natuurlijk geen probleem!
Plek van aankomst: Voor de deur van het feest.
Gewenste ophaaltijd/vertrektijd: Vertrekken zodat we er om 14:00 zijn, zullen rond het einde wel weg gaan denk ik.
Wijze van vervoer: Ik ben de BOB, jij kan meerijden!
Aantal personen: 1
Vergoeding: Wat je anders aan 't OV kwijtbent.
Reden: Heb nog een plaatsje over in de auto en ivm de kosten zou het fijn zijn als dat plekje gevuld kan worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jun 2012 13:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Kaart is gehaald :D Wat wordt dit een waanzinnige fuif :D
Vorige  1, 2, 3, 4  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten