Wil dit ook ooit nog een keer meemaken
Eens zien of ik wat mensen mee kan krijgen
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxx Veteran
- 5794 posts member since 2011
- last seen 6 days ago
-
FHardtraxx Veteran
- 4027 posts member since 2012
- last seen Nov 2015
intressante line-up heb dan weer geld dus moet goed komen 
Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen. 
Optie, leuke laatste feestje voordat ik op vakantie ben. Moet wss nog wel werken die dag, maar beter is dat dan gewoon 's ochtends 
wrote:Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen.
Ik ga waarschijnlijk meehelpen met de opbouw, dan krijg je ook een gastenplek. Dus dat wil niet altijd zeggen dat je bij iemand gaat billenlikken Rikwrote:wrote:Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen.![]()
Haha.wrote:wrote:Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen.![]()
Je doelt toch niet op mij hèwrote:Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen.
Haha, nee man.wrote:Je doelt toch niet op mij hèwrote:Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen.
Oh gossiewrote:Even kijken of ik wat kan regelen. Ga hier iig niet voor betalen.
Netjes! Binnenkort ook even halen, kwijl al helemaal weg bij de gedachte aan 1e x Scot Project livewrote:Kaartje binnen
Zany staat er trouwens niet meer tussen?
Mooi, haha! Meer draaitijd hopelijk voor onze Duitse vrienden.wrote:Zany staat er trouwens niet meer tussen?
Trouwens als iemand nog vervoer nodig heeft hier naartoe, ik rijd van Emmen > Oldenzaal > Utrecht > Hardclassics en dan de omgekeerde route weer terug. Mocht je op de route liggen dan wil ik je best meenemen voor een kleine vergoeding. PM daarvoor even aub!
Kom je me toch ophalen op de heenweg 
Tuurlijk dat was toch de afspraak?wrote:Kom je me toch ophalen op de heenweg
Wat jij wilt, ik haal je net zo graag op.. 
Ook aanwezig!
Derb (aka Hennes & Cold), Scot Project en Thera wil ik natuurlijk niet missen!!!
Ook de rest van de line up zal wel leuk worden.
Derb (aka Hennes & Cold), Scot Project en Thera wil ik natuurlijk niet missen!!!
Ook de rest van de line up zal wel leuk worden.
Feest: Hardclassics On The Beach
Datum: 14 Juli
Plek van vertrek: Jou huis indien die op de route (Emmen > Oldenzaal > Utrecht > Bloemendaal ligt). Een paar km omrijden is natuurlijk geen probleem!
Plek van aankomst: Voor de deur van het feest.
Gewenste ophaaltijd/vertrektijd: Vertrekken zodat we er om 14:00 zijn, zullen rond het einde wel weg gaan denk ik.
Wijze van vervoer: Ik ben de BOB, jij kan meerijden!
Aantal personen: 1
Vergoeding: Wat je anders aan 't OV kwijtbent.
Reden: Heb nog een plaatsje over in de auto en ivm de kosten zou het fijn zijn als dat plekje gevuld kan worden!
Datum: 14 Juli
Plek van vertrek: Jou huis indien die op de route (Emmen > Oldenzaal > Utrecht > Bloemendaal ligt). Een paar km omrijden is natuurlijk geen probleem!
Plek van aankomst: Voor de deur van het feest.
Gewenste ophaaltijd/vertrektijd: Vertrekken zodat we er om 14:00 zijn, zullen rond het einde wel weg gaan denk ik.
Wijze van vervoer: Ik ben de BOB, jij kan meerijden!
Aantal personen: 1
Vergoeding: Wat je anders aan 't OV kwijtbent.
Reden: Heb nog een plaatsje over in de auto en ivm de kosten zou het fijn zijn als dat plekje gevuld kan worden!