Dat gaat helemaal goed komenwrote:Jeroen!!!
Wij gaan dansen maatje!
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Et vrouwtje komt ook mit!wrote:Dat gaat helemaal goed komenwrote:Jeroen!!!
Wij gaan dansen maatje!
Ik zoek mensen die me een beetje kunnen helpen met promotie op dit feest. Is niet heel veel werk, wat materiaal ophangen en weer naar beneden halen en misschien een uurtje flyeren. Verder gratis entree voor het feest!
Had je graag geholpen, te jong helaas.
Kan ik via jou ook een poster regelen van dit feest?wrote:Ik zoek mensen die me een beetje kunnen helpen met promotie op dit feest. Is niet heel veel werk, wat materiaal ophangen en weer naar beneden halen en misschien een uurtje flyeren. Verder gratis entree voor het feest!
Is mijn eerste keer dat ik de promotie regel, dus dat weet ik na het feest paswrote:Kan ik via jou ook een poster regelen van dit feest?wrote:Ik zoek mensen die me een beetje kunnen helpen met promotie op dit feest. Is niet heel veel werk, wat materiaal ophangen en weer naar beneden halen en misschien een uurtje flyeren. Verder gratis entree voor het feest!
Wil ook graag gaan (wil Activator en Pila echt niet missen!), maar moet nog iemand zoeken die mee wilt..
Nice nice nice!wrote:Aan to the wezig.
Baas!wrote:Jaja, als mijn gasten
We gaan er een mooi feestje van maken 
Het duurt trouwens tot 7u ipv 6
Nice!wrote:We gaan er een mooi feestje van maken
Mogen we ook verkleed komen?
Ik ben niet de organisator van dit evenement, dus van mij mag je doen wat je wil 
Had het streven hiet aanwezig te zijn, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
Hehe, ok.wrote:Ik ben niet de organisator van dit evenement, dus van mij mag je doen wat je wil
Als je iets met een goudkleurige outfit ziet, dan ben ik het.
en of jij gaat komen!wrote:Had het streven hiet aanwezig te zijn, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
Inderdaad, er is ook QULT.wrote:Had het streven hiet aanwezig te zijn, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
Mij ook nietwrote:Had het streven hiet aanwezig te zijn, maar dat gaat waarschijnlijk niet lukken.
Baal er wel van zeg, dan maar proberen om bij HC on the beach te zijn..
Moet sowieso nog een keer een early feest doen