Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 09:34 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dit was echt een geniaal feest! Mijn eerste early feest en had ook niet al te veel voorkennis, maar wat heb ik me vermaakt zeg :worship: De set van Activator ging zo zo hard... jammer dat pavo & zany daarna de boel een beetje dood draaide wel.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 14:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zeker een vette avond :) Isaac & Activator draaiden wel erg lekker! Inderdaad, Pavo & Zany maakten er een zooitje van :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 14:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hoezo waren Pavo & Zany zo slecht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 14:55 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Idd wil ik ook wel weten. Op Remember stond Raoul als één na laatste en die gaf echt een enorm hard setje weg!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 15:04 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Activator ging ongelofelijk hard, daarna ging zowel het bpm als de hardheid van de platen behoorlijk omlaag. :P
Was dus even terugschakelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 15:17 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Klopt, het ging van keihard naar veredelde jump, was niet helemaal geslaagd. Overigens was Darkraver helemaal verschrikkelijk, die snapte er weinig van
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 15:21 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

En hoe is het nou met Pila gegaan? Die was toch niet helemaal veilig ofzo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 15:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Niets van gemerkt eigenlijk, draaide nog best lekker ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 15:25 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Vond het een geslaagd feestje! Ik kwam binnen toen Luna begon en de eerste helft van zijn set was vet (zelfs nog Heartbreak Remix gedraaid)! De tweede helft was weer standaard Luna zoals op alle early feestjes waar hij staat. :P
Activator daarna was ook gaaf! Ik had zelf op wat ouder werk van hem gehoopt (dingen van Subway en Gothic Records), maar dit was ook vet. Hij draaide veel Italiaans werk uit 2003-2005 van Activa Records en andere Edinet sublabels. Hoogtepuntje was voor mij Coca - Extreme Voice! Altijd al een keer op een goed geluidssysteem willen horen en wat ging die hard!! :woot:
Pavo en Zany begonnen met de Jump Around / SEX intro mashup en een half uurtje draaiden ze dat soort hardstyle. Ik vond het niet geweldig, totdat ze opeens weer terug gingen naar 2001 met Bassdrum! Toen draaiden ze weer een half uurtje wat ouder en dit was wel weer vet! Zelfs nog een oud jump plaatje gehoord. Dit middenstuk kon ik wel erg goed waarderen. Aan het einde gingen ze weer 2005/2006 nummer draaien zoals Midnight. Het is wel een vette track, maar daarvoor kom ik niet naar een early hardstyle feest eigenlijk.. Al met al beetje wisselende set dus en ook binnen de verwachtingen.
We gingen al vroeg tijdens de set van Pila weg, dus ik heb alleen de eerste paar nummer gehoord: wat edits/mashups van Cocaine Remix/Follow Me Remix en dat soort platen. Toen ik weg ging draaide hij de Zatox remix van I'm Techno. Ik vind I'm Techno al niet echt vet, en die Zatox remix uit 2007 vind ik zelf nog minder.. Maar goed, ik heb dus niet de hele set gehoord en kan niet echt oordelen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Lekker feestje :) Activator draaide belachelijk hard, bleef maar snoeien. Extreme Voice (L) . Isaac en Luna waren ook wel aardig opzich.

Pavo en Zany was een enorme stap terug na Activator. Ik vond de afbouw terug naar oudere platen, jump etc. wel geslaagd opzich. Was gewoon nodig om daarna weer op te kunnen bouwen, aangezien de begin van de set gewoon niet echt overkwam na het gesnoei van Acti. Vanaf Here We Go, Midnight etc. kwam er een stuk meer power in de set, met als toppunt de Geck-o Remix van Losing My Feeling. Twijfelde even of het wel de Geck-o remix was aangezien het verder niemand op was gevallen om me heen en de rest maar liep te twijfelen - en het natuurlijk een early feest was. Toch enorm respect voor Pavo en/of Zany om die versie erop te leggen - paste hartstikke goed tussen de rest.

Pila niet veel meer van meegekregen. Draaide wat (mashups van) hitjes aan het begin, waarvan sommige tracks in hele slechte kwaliteit. Leken wel youtube rips of anders 128kbps cd/vinyl rips oid. Waren al aardig kapot dus gingen maar eerder weg. Al met al wel een leuk feest gehad, maar lang niet zo vet als vorig jaar (m'n 1e early feest toen). Hier werd imo veel te weinig Beholder spul gedraaid, terwijl die stijl me wel heel erg ligt. Toch krijgt Activator wel de eer van beste early set waar ik bij ben geweest :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vond er eigenlijk niet zo veel aan, maar dat is omdat ik heb gemerkt dat early niet helemaal mijn ding is voor op feesten. Ik hou wel van wat oude Sys-X plaatjes en zo, maar dit vind ik toch veelal hetzelfde en het tempo lag me steeds iets te laag. Het feest op zich was wel leuk en gezellig, liep wel apart volk rond.. :P Toch best anders dan op de feesten waar ik normaal heen ga, maar het was niet vervelend. :) Wat Activator draaide ging wel keihard live, maar was nog niet helemaal mijn ding. Was blij dat Zany uiteindelijk wat plaatjes als Pwoap (Live Mix), Midnight en Our Power draaide, ook al horen die niet helemaal thuis op zo'n feest. Was denk ik wel mijn 1e en laatste early feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:31 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
Pavo en Zany was een enorme stap terug na Activator. Ik vond de afbouw terug naar oudere platen, jump etc. wel geslaagd opzich. Was gewoon nodig om daarna weer op te kunnen bouwen, aangezien de begin van de set gewoon niet echt overkwam na het gesnoei van Acti. Vanaf Here We Go, Midnight etc. kwam er een stuk meer power in de set, met als toppunt de Geck-o Remix van Losing My Feeling. Twijfelde even of het wel de Geck-o remix was aangezien het verder niemand op was gevallen om me heen en de rest maar liep te twijfelen - en het natuurlijk een early feest was. Toch enorm respect voor Pavo en/of Zany om die versie erop te leggen - paste hartstikke goed tussen de rest.

Klopt ja, het was de Geck-o Remix. ;) Verder wel eens: de afbouw vond ik geslaagd en vond ik zelf erg fijn.
Ook wel eens dat er meer Beholder gedraaid had mogen worden: dat mag altijd gedraaid worden. Ouwe Seismic platen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heb me ondanks hevige buikpijn echt zeer goed vermaakt! :D Locatie is wel fijn :) Lekker knus. Het geluid aan het begin was vrij matig maar ja dat is heel vaak zo. Troyax was aardig. Cold Fusion was ook wel geinig niets meer niets minder. Heb nog Kai Tracid - Trance & Acid gehoord dat was vet. Toen kwam Isaac, ik had veel hitjes verwacht, dat was ook zo maar ik vond het de op een na vetste set van de avond. Heb heel veel platen gehoord die ik wou horen. Hij opende met Commander, draaide Time & Space remix, Shithead 3002, Losing My Feeling, Im Your Deejay & Cocaine (Bush Remix) :worship: Heb me echt goed vermaakt tijdens dit setje. Luna vond ik een beetje tegenvallen, hij draaide veel standaard spul. Wel nog Hardventure (Tatanka Remix) gehoord, man man wat is dat een gruwelijke plaat :D Toen was het tijd voor Activaror, man man die gast heeft echt een zieke set neergezet, als hij dat nou op Loudness had gedraaid was de Maassilo in elkaar gezakt. Kende wel heel veel niet maar het klonk echt bizar hard. Coca - Extreme Voice is live ook echt een genot! Zeker de set van de avond dit. Toen kwamen Zany & Pavo, had er redelijk veel van verwacht maar vond het toch behoorlijk tegenvallen. Het tempo ging aanzienlijk omlaag en de plaatkeuze vond ik ook niet geweldig, misschien waren we gewoon een beetje verwend na de set van Activator. Vond het heel vet om Pwoap! te horen, die kicks zijn gewoon een nucleaire explosie zo hard :woot: Toen kwam Pila, had er weinig van verwacht en vond er ook vrij weinig aan. Heb een of andere verkrachte versie van Follow Me gehoord, erg matig. Verder nog een paar aardige tracks gehoord maar het was niet speciaal. Nog iets meegemaakt van Darkraver, wat in mijn ogen de slechste set ooit was. Het was zo vreselijk slecht wat die mafkees er allemaal opgooide... Nou ja alles bij elkaar een erg leuk feest gehad, vind early live toch wel heel erg vet! Dit feest is zeker voor herhaling vatbaar! En nog heel erg bedankt Xtd!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 18:02 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Isaac opende gewoon met Commander! Best een toffe set :) Ook Luna had een vette set. Vrij standaard, maar dat kon me niet zoveel schelen :P
Activator vond ik lichtelijk tegenvallen; ik herkende gewoon niet zoveel platen :$.
Pavo & Zany draaiden natuurlijk wat eigen werk, maar was tegenvallend. Op een gegeven moment hoorde ik 5 minuten dezelfde melodie (geen idee hoe die plaat heet) en gooide Pavo de hele tijd Here We Go er tussendoor. Wel heldig dat Pavo gewoon Control Your Body draaide! :O
Snap niet waarom iedereen Pila zo'n held vind? Zo geweldig was hij nu ook weer niet.. Stampuhh draaien.. Kom op zeg :/
Darkraver was dus de suprise-act. Hij begon met oudere jump! Al faalde hij op een gegeven moment bij bijvoorbeeld die jump remix van Sexy And I Know It.. Daarna een aantal early hardstyle platen gehoord, zodat hij (zoals ik al verwachtte van 'm) met early hardcore kon afsluiten. Tja dat laatste was nu eenmaal niet mijn ding :(

+ Isaac
+ Luna
+ Sfeer
+ Locatie

+/- Pavo vs Zany

- Snelheid aan de bar
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
met als toppunt de Geck-o Remix van Losing My Feeling. Twijfelde even of het wel de Geck-o remix was aangezien het verder niemand op was gevallen om me heen en de rest maar liep te twijfelen - en het natuurlijk een early feest was.


Ik had echt precies hetzelfde ja xd
Wat werd er vet gedraaid zeg :love: Ben fysiek nu niet in veel betere staat dan een bejaarde, goed teken :yes: Maar wat een sfeer, niet mijn volk. Veel mensen waren meer aan het dansen...of hakken. Óf ze waren zo waus dat ze alleen maar wat aan het rondslingeren waren, erg irritant. Weinig mensen die ECHT aan het knallen waren. Door de goeie muziek, heb ik me hier gelukkig prima van kunnen afsluiten :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ow, en Pila die Stampuuh! draaide met daaropvolgend een of andere remix van Zombie, serieus WTF?!
Ongelezen bericht Geplaatst op 19 feb 2012 20:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat was die Darkraver ook verschrikkelijk bezig zeg.. Draaide allemaal jump zooi, de lelijkste hardstyle en ik hoorde buiten tijdens het flyeren zelfs nog versnelde house.. En dat moet dan de surprise-act voorstellen. >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het had voor mij een gigantisch vet feestje kunnen worden.
Helaas vond men vriendin het niet geweldig en het geluid nogal hard.
Ik eindigde dus om 2 uur in de auto en om half 3 in bed.
Jeroentje, ik hoop trouwens nog dat je wat hebt gehad aan men muntjes ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 21 feb 2012 00:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Heeft pila z'n schulden afbetaald :P?
Ongelezen bericht Geplaatst op 24 feb 2012 12:45 
 
Hardtraxxer

Wat vond ik het een vet feest zeg haha! Top sfeer en af en toe lekker snoeien. Echt heerlijk haha. Dik humor gesprek gehad met een gozer op de bank die het continu over z'n oordoppen had en dat die 19 was hahaha.
Plus iemand die om 2 uur weg ging die z'n muntjes ff aan mij deponeerde, toevallig persoon uit dit gesprek? :P Thnx iig haha.

Samenvattend, hard feest, sowieso volgende keer weer aanwezig ;)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten