Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

Waar:
The Sand
Rhoneweg 36
1043 AH
Amsterdam

Prijs:
Voorverkoop: € 25,-
Deurverkoop: € 35,-

Minimumleeftijd:

18

Line-up:
Arne L 2
Cold Fusion
Deepack
Jimmy The Sound
Luna
Pavo
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:44 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Optie :), eerst maar even afwachten of Loudness dan ook is rond die tijd.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 22:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

wat een linup! :bomb: :oh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:08 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

12-11-2011, niet 11-12-2011 ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

PNXRMX schreef:
12-11-2011, niet 11-12-2011 ;)

:thumbup:

Je bent toch wel aanwezig he? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 jun 2011 23:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Kijk eens even zeg! :drool: Arne L 2, Jimmy The Sound en Coldfusion, die zie je niet vaak! Dat belooft wat te worden! Sowieso aanwezig! :thumbsup:
Ben ook benieuwd naar Deepack die Early draait. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:30 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Nog betere datum dan. Aangezien ik toch niet naar Qlimax ofzo ga.
Denk bijna zeker dat ik hier bij ben. T is nog steeds wachten op mijn eerste early hardstyle-feestje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 00:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Free to party, 25 euro hmm...

Maar lijkt me erg vet, duurt alleen nog lang dus heb geen idee of ik er
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 10:02 
 
Aan het typen...
Avatar gebruiker

Vette lineup :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:17 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Oké ben hier dus zeker bij. Zat net te kijken op PF over de waarderingen van de laatste keer, maar die editie was dus blijkbaar perfect in ieder opzicht. Hoor alleen maar positieve verhalen over de sfeer etc. Zou eigenlijk ook nog best naar HC on the Beach willen maar dat valt tegelijk met Dominator helaas.

Hoop dat er nog wat meer mensen van hier mee gaan, zou wel gezellig zijn :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 12:24 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Edwinn schreef:
PNXRMX schreef:
12-11-2011, niet 11-12-2011 ;)

:thumbup:

Je bent toch wel aanwezig he? :)


Waarschijnlijk wel ja :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 28 jun 2011 13:31 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

dawasiknie schreef:
Oké ben hier dus zeker bij. Zat net te kijken op PF over de waarderingen van de laatste keer, maar die editie was dus blijkbaar perfect in ieder opzicht. Hoor alleen maar positieve verhalen over de sfeer etc. Zou eigenlijk ook nog best naar HC on the Beach willen maar dat valt tegelijk met Dominator helaas.

Hoop dat er nog wat meer mensen van hier mee gaan, zou wel gezellig zijn :)

Ik ga sowieso proberen, die 25 euro is me de gok wel waard. :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 00:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Gaan er nog meer mensen van Hardtraxx? :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2011 01:36 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Hehe nee deze heb ik laten vallen vanwege Remember :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2011 21:58 
 
Hardtraxxer

Zeker aanwezig. Was er in februari ook en wat een heldig feest zeg. :thumbsup: En dan vooral die sfeer, echt de sfeer van "vroeger", overal waar je keek mensen die losgingen, blije gezichten, handjes in de lucht. :loving:

Voor de mensen die 25 euro "teveel" vinden hiervoor, geloof mij voor die sfeer alleen al is het het geld waard.

Overigens is er in februari weer een editie en de eerste naam is al uitgelekt namelijk Pila. :loving: Echt vet dat hij weer eens in NL staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 15:19 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Het was een erg geslaagd feestje!! Heb helaas de set van Arne L II moeten missen ( :cry: ), dus ik kwam binnen bij Coldfusion. Ze draaiden erg goed, vergelijkbaar met hun set op Hard Classics on the Beach maar toch weer anders. Goed gemixt, goede trackkeuze en hard!
Luna.. tjah, dat was Luna. Ik heb hem dit jaar op Remember en op Hard Classics on the Beach gezien en zijn tracklist was volgens mij exact hetzelfde op Hunting 1 na: die had hij dit keer vervangen door El Ritmo Barbaro! Ik heb me wel prima vermaakt, want de tracks (Listen to me Mama, 30 Minutes, etc) zíjn ook gewoon heel vet, maar het had gewoon veel meer kunnen zijn.
Deepack daarna vond ik super! Naast de "verplichte" nummers als 100%, Here's Johnny, The Prophecy, X2X Remix en Dropout, draaiden ze nog wat minder voorspelbare platen. Erg vet! Mixwerk was ook goed en de show die ze gaven was zoals te verwachten ook prachtig! :P
Jimmy the Sound viel heel erg tegen. Die man heeft best wat vette nummers op zijn naam staan, maar hij draaide van al die nummers zijn 2011 remixen. :/ Veel ervan hebben een langere break, wat meer melodie en soms hardcore kicks in de climax gekregen. Toch waren de remixen niet allemaal slecht (de midintro is vaak nog wel ok), maar de originele platen zijn gewoon zo veel vetter! Grote gemiste kans dus ook wat mij betreft!

Al met al vond ik het een erg geslaagd feest! De sfeer was overigens uitstekend (zoals bij alle early feestje die ik tot nu toe gezien heb) en het was verder ook allemaal goed geregeld.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 16:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

QonFuzion schreef:
Jimmy the Sound viel heel erg tegen. Die man heeft best wat vette nummers op zijn naam staan, maar hij draaide van al die nummers zijn 2011 remixen. :/ Veel ervan hebben een langere break, wat meer melodie en soms hardcore kicks in de climax gekregen. Toch waren de remixen niet allemaal slecht (de midintro is vaak nog wel ok), maar de originele platen zijn gewoon zo veel vetter! Grote gemiste kans dus ook wat mij betreft!


Haha, ik waarschuwde je nog: Jimmy The Sound kan wel is heel erg gaan opvallen in negatieve zin. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2011 18:09 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ja, ik weet het. :P Maar ik had toch de hoop dat het wel mee zou vallen.
Maar goed, al met al was het een geslaagd feest. :)
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten