Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 10:48 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat Team Red draait heeft toch ook niks meer met hardstyle te maken.
Heb nu globaal wat setjes terug geluisterd, ben er namelijk niet bij geweest. Maar dat setje van Zany moet haast nog het beste van de avond zijn geweest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 11:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

zeke schreef:
Wat Team Red draait heeft toch ook niks meer met hardstyle te maken..


Haha ik vond juist dat ze zich enorm inhielden, halverwege de set nog melodietjes gehoord, ben ik niet gewend van Team Red. Stuk voor stuk vette tracks hoor, maar heb denk ik liever zo'n team in Yellow, en dan gewoon die lompheid van vorig jaar in het laatste team.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 11:37 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

Van wat ik zo lees is het nou niet echt een waardige laatste editie geweest.

Zeker als ik bijvoorbeeld de reacties van de laatste Q-Base vergelijk met dit.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:13 
 
Hardtraxx Addict

zeke schreef:
Wat Team Red draait heeft toch ook niks meer met hardstyle te maken.
Heb nu globaal wat setjes terug geluisterd, ben er namelijk niet bij geweest. Maar dat setje van Zany moet haast nog het beste van de avond zijn geweest.

Zany ver uit de set van de avond. Na 5 min weg gegaan bij red. Dat was echt om te janken zo slecht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:18 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
zeke schreef:
Wat Team Red draait heeft toch ook niks meer met hardstyle te maken.
Heb nu globaal wat setjes terug geluisterd, ben er namelijk niet bij geweest. Maar dat setje van Zany moet haast nog het beste van de avond zijn geweest.

Zany ver uit de set van de avond. Na 5 min weg gegaan bij red. Dat was echt om te janken zo slecht.


Dit heb je nu al 3x gezegd op 2 pagina's maar komt er ook nog een beargumentatie?
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:33 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb iig een tof feest gehad! Team Blue, Green en Yellow zetten allemaal gewoon topsetjes neer.
Ik vraag me echt af wanneer jullie iets al een psy of pingpong kick vinden, want ik kan niet zeggen dat ik er echt veel heb gehoord tijdens green en blue?

Team red vond ik de eerste helft ook goed (accumulated filth :drool: ). Het laatste deel was het iets té inderdaad, BPM ging op een gegeven moment ook nergens meer over, laatste half uur was alles boven de 160bpm en ze sloten zelfs met een 200bpm track af (ja ik heb geteld). Ik stoorde me tijdens deze set vooral aan de kicks van Radical Redemption, man wat klinken die schel, doet haast pijn aan de oren, en zo over the top allemaal.

Qua Live acts was Headhunterz verreweg de beste, heerlijke drive, veel leuke edits en mashups, en die nieuwe dragonborn track :loving: . I Am Hardstyle is al genoeg over gezegd. Ran-D was ook heel vermakelijk. End Of Line vond ik (onverwachts) een vette afsluiter, wat een drive!

Al met al, geen geweldig feest ofzo, maar wel gewoon goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:40 
 
Hardtraxxer

Ronzz schreef:
Yellow was aardig maar SZP vind ik toch werkelijk waar helemaal niks. Misplaatst tussen Adaro en Freq. Ran-D LIVE was wel weer leuk.


Ik heb toch echt geen adaro gezien hoor :P Phuture Noize stond er.


Heerlijk feestje gehad, echt hulde voor zany, wat een geweldige opener en ik hoopte zo erg op Midnight maar twijfelde dat die misschien wat te hard zou zijn in zo'n opening set, wat ben ik blij dat die gedraaid is.

Team blue was prima, sfeer zat er al goed in en stoorde me ook totaal niet aan coone ertussen. HHz LIVE... erg gemixte gevoelens, nummers zijn prima en de edits waren vet, alleen ik ergerde me echt heel erg aan de hoeveelheid intros/breaks. Er zat echt totaal geen drive in zijn set wat ik heel jammer vond.

Team green, heerlijk. Ik keek hier erg naar uit door de combinatie van NC/Atmoz/Bfront en vond het zeer goed op elkaar aansluiten, zeer genoten hiervan. Tijdens WE R LIVE ben ik ff gaan zitten en dus ff rust & van de muziek zelf genoten. Had er erg lage verwachtingen bij maar vond t vanuit de zijlijn prima en het was duidelijk dat de sfeer er ook goed in zat bij platen als pandora & imaginary. Toevoeging van Aftershock was ook prima, wat harder afsluiten ivm de aansluiting op yellow en de platen klonken ook goed en 1 klonk echt geweldig. Eerste gedachte was wel dat het weer een ghost projectje zou zijn...

Heroes of hardbass was ook vet, niet heel bijzonder of iets maar ik kan erg genieten van al die oudere platen die niet meer gedraaid worden.

Team yellow, ook heerlijk. Werd vooraan alleen heel erg warm wat wat minder was, maar super genoten van de hele set. Ran-D Live ook heel vet, nieuwe nummers klonken (net zoals eigenlijk altijd bij hem) ook allemaal heel erg goed.

Team red, vooraf vond ik Rejecta hier wat misplaatst (had beter bij yellow gepast) maar vond het allemaal zeer prima. Gewoon een stukje harder dan yellow maar niet 'snoeihard' vond het een prima opvolging van yellow. End of line LIVE ook weer gemixte gevoelens, collab tussen hun begon de set goed en zeker live klonk die heel dik, alleen duurde het voor mijn gevoel lang voordat de eerste plaat van Delete gedraaid werd. Verder toch wel erg genoten.

Jammer dat het de laatste editie was maar zat er al een tijdje aan te komen, zeer genoten van de laatste editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:47 
 
Hardtraxx Addict

ErikZ schreef:
heggenschaar schreef:
zeke schreef:
Wat Team Red draait heeft toch ook niks meer met hardstyle te maken.
Heb nu globaal wat setjes terug geluisterd, ben er namelijk niet bij geweest. Maar dat setje van Zany moet haast nog het beste van de avond zijn geweest.

Zany ver uit de set van de avond. Na 5 min weg gegaan bij red. Dat was echt om te janken zo slecht.


Dit heb je nu al 3x gezegd op 2 pagina's maar komt er ook nog een beargumentatie?

2x
Maar goed, alles was zo inspiratie loos. Net of de dj's er geen zin in hadden om met andere te draaien. Set onsamenhangend
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mega vet feest gehad, nergens aan gestoord of last van gehad.
Verassend genoeg hadden we een hele nacht meer dan voldoende plaats om los te gaan (links midden).
Heerlijk binnenkomen met die warm-up set van Zany (L)
EoL set was een simpele aanfluiting met als hoogetepunt een misselijk makende afsluiter.
Een legendarisch concept afsluiten met zo'n tyfus zooi... hoe haal je het in uw hoofd :lol:

LV1 schreef:
Ik stoorde me tijdens deze set vooral aan de kicks van Radical Redemption, man wat klinken die schel, doet haast pijn aan de oren, en zo over the top allemaal.

Jaren geleden dat ik nog eens een RR set had bijgewoond maar wat een inspiratieloze meuk seg... Als je nummers niet meer dan een kick bevatten moet je er wel voor zorgen dat je dikke kicks gebruikt, anders blijft er niets over xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:55 
 
Hardtraxxer

heggenschaar schreef:
ErikZ schreef:
heggenschaar schreef:
Zany ver uit de set van de avond. Na 5 min weg gegaan bij red. Dat was echt om te janken zo slecht.


Dit heb je nu al 3x gezegd op 2 pagina's maar komt er ook nog een beargumentatie?

2x
Maar goed, alles was zo inspiratie loos. Net of de dj's er geen zin in hadden om met andere te draaien. Set onsamenhangend


De eerste 5 minuten van de set waren zo onsamenhangend....
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:56 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Van wat ik zo lees is het nou niet echt een waardige laatste editie geweest.

Zeker als ik bijvoorbeeld de reacties van de laatste Q-Base vergelijk met dit.

Nja niet echt te vergelijken, toch? Dit is 1 stage, als het bij Q-Base ergens niks aan is loop je de speedcorebunker gewoon in.

rikraben schreef:
heggenschaar schreef:
ErikZ schreef:
Dit heb je nu al 3x gezegd op 2 pagina's maar komt er ook nog een beargumentatie?

2x
Maar goed, alles was zo inspiratie loos. Net of de dj's er geen zin in hadden om met andere te draaien. Set onsamenhangend


De eerste 5 minuten van de set waren zo onsamenhangend....

Ja de eerste 15 seconden van Ran-D Live ook
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:57 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Uiteraard is Zany's solo set beter samenhangend dan de set van een team :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 12:59 
 
Hardtraxxer

Luister nu team blue (was er zelf niet :cry: ). Echt heerlijk al die reverse bass, gated kicks en dat het over het algemeen gewoon redelijk stevig is. Zo hoor ik het graag. Team red ook geluisterd, lijkt me gewoon een prima set? Ze draaiden rond de 160bpm maar qua platen zat het imo gewoon prima in elkaar (zeker van Rejecta en E-Force)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 13:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

rikraben schreef:
r qua platen zat het imo gewoon prima in elkaar (zeker van Rejecta en E-Force)


Rejecta en E-Force draaiden inderdaad veel vette tracks, wat klapte hardness er lekker op zeg :drool: . Maar zoals boven al gemeld verpestte Radical en het hoge bpm de set een beetje. Stel je voor dat ipv Radical een Clockartz of Vazard er had gestaan... (Dromen mag)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 14:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Meestal vind ik de laatste 2 teams het vetst, nu neig ik toch meer naar de eerste 2 teams.

Team Yellow was in mijn ogen echt vreselijk saai, allemaal hitjes die ik nu wel gehoord heb. Alleen die plaat van SZP met DBSTF was geniaal live, ook niet erg dat ik die 2 keer heb gehoord. Phuture Noize is tegenwoordig echt niet meer mijn ding, vind 't live ook slappe zooi (kwalitatief goed, maar vind zijn vroegere werk veel beter). Wel een pluspunt voor Crypsis - Strike, dat was toen wel even een verademing. Ran-D live was wel erg vet, op een paar platen na.

Team Red viel ook tegen. Radical Redemption produceert ver ondermaats de laatste tijd en dat was wel goed te horen in wat hij had laten horen. E-Force zelfde verhaal. Rejecta vond ik dan nog de beste tracks hebben van deze set, en van zijn kicks ben ik ook helemaal geen fan. En de de BPM, heb 't al vaker gelezen hier, sloeg natuurlijk nergens op. Ook deze set weer afsluiten met die uptempo.. waarom? EoL live was bij vlagen trouwens best leuk, maar het BPM sloeg daar ook nergens op. Munky Shit VIP ging wel lekker trouwens :loving: Ohja, de afsluiter Beastmode (GPF remix), schandalig voor de scene deze idiote muziek. :cry:

Team Green & Blue zat tenminste nog wat diepgang in, met leuke tracks!

Al met al heb ik me wel weer vermaakt, maar muzikaal viel het voor mij erg tegen. Ik kijk daarom ook erg uit naar Origins, wat muzikaal gezien gewoon niet tegen kan vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 15:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Het viel me op dat er erg veel kick edits werden gedraaid bij de eerste 2 teams, wat soms vet was maar soms ook echt doodzonde. Toch werden er leuke platen gedraaid. Wel het idee dat B-Front niet helemaal in team green paste. Maar misschien komt dat ook omdat ik er meer van had verwacht.

Heroes of Hard Bass had ik wel wat meer van verwacht eigenlijk, qua show. De platen die hier werden gedraaid waren wel genieten. Zo vet om te zien dat als E-Force - Seven wordt gedraaid, iedereen toch even iets harder losgaat dan normaal. Wat een energie geeft dat nummer, nog steeds!!

Team Yellow had ik me het meest op verheugd, maar viel me tegen door Phuture Noize. Die jongen kan echt enorm goed produceren en zijn platen zijn geniaal, maar hij haalde wel de drive eruit vond ik. Ran-D was voor mij de held van de avond, wat een set. Zijn remix van Wild Motherfuckers - Hard Bass was zo dik! Klapte echt heerlijk door het Gelredome.

Team Red was opzich oke. De platen van Rejecta en E-Force waren puur genot. Persoonlijk heb ik wat minder met Radical. Rond kwart over 6 naar huis gegaan, want we vonden het wel welletjes.

Al met al een leuke laatste editie, maar niet super bijzonder. Desondanks enorm vermaakt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:04 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wat een nacht was dit :worship: Hulde voor Team Blue (Headhunterz live in het bijzonder) en Team Yellow. Wat een sfeer was er tijdens deze 2 teams. Het decor zag er ook vele malen beter uit dan vorig jaar :thumbsup: Erg benieuwd wat het nieuwe concept gaat worden :)

Jeroen23 schreef:
Heroes of Hard Bass had ik wel wat meer van verwacht eigenlijk, qua show. De platen die hier werden gedraaid waren wel genieten. Zo vet om te zien dat als E-Force - Seven wordt gedraaid, iedereen toch even iets harder losgaat dan normaal. Wat een energie geeft dat nummer, nog steeds!!


^ hier kan ik me volledig in vinden
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:15 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
Van wat ik zo lees is het nou niet echt een waardige laatste editie geweest.

Zeker als ik bijvoorbeeld de reacties van de laatste Q-Base vergelijk met dit.


Dit was mijn derde keer Hard Bass maar zeker wel de beste. Vond de sfeer ook beter en vond eigenlijk geen 1 team slecht. Stage was ook erg dik. Prima einde van dit feest als je mij vraagt. Denk dat veel mensen hier gewoon te hoge verwachtingen hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:27 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

TSFH schreef:
Broken Balance schreef:
Van wat ik zo lees is het nou niet echt een waardige laatste editie geweest.

Zeker als ik bijvoorbeeld de reacties van de laatste Q-Base vergelijk met dit.


Dit was mijn derde keer Hard Bass maar zeker wel de beste. Vond de sfeer ook beter en vond eigenlijk geen 1 team slecht. Stage was ook erg dik. Prima einde van dit feest als je mij vraagt. Denk dat veel mensen hier gewoon te hoge verwachtingen hebben.


Of jij te lage?

Hoor van her en der de zelfde punten als hier worden genoemd, drukte, te veel vdk buitenlanders, onsamenhangende gehaaste setjes, timide voor de laatste editie.

Zeker ook veel pluspunten, maar zo kijkende en van de livestream vind ik het nogal standaard uitgepakt voor een laatste editie van zo'n groot feest.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:39 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Broken Balance schreef:
TSFH schreef:
Broken Balance schreef:
Van wat ik zo lees is het nou niet echt een waardige laatste editie geweest.

Zeker als ik bijvoorbeeld de reacties van de laatste Q-Base vergelijk met dit.


Dit was mijn derde keer Hard Bass maar zeker wel de beste. Vond de sfeer ook beter en vond eigenlijk geen 1 team slecht. Stage was ook erg dik. Prima einde van dit feest als je mij vraagt. Denk dat veel mensen hier gewoon te hoge verwachtingen hebben.


Of jij te lage?

Hoor van her en der de zelfde punten als hier worden genoemd, drukte, te veel vdk buitenlanders, onsamenhangende gehaaste setjes, timide voor de laatste editie.

Zeker ook veel pluspunten, maar zo kijkende en van de livestream vind ik het nogal standaard uitgepakt voor een laatste editie van zo'n groot feest.


Zit een kern van waarheid in.

Als ik vergelijk met Qlimax dan vond ik buitenlander (vdk) gehalte erg meevallen. Druk was het wel inderdaad, maar dat is altijd in het gelredome. Voor mijn gevoel ook minder grote scheiding van mensen die alleen voor raw komen en mensen die voor euforisch komen. Team RED draaide minder geforceerd dan andere jaren (op End of Line na). Mensen vergeten ook dat er 3 artiesten staan die allemaal maar stuk of 5-7 platen kunnen draaien, dus opzich logisch dat er snel doorgemixed wordt en dat je de hitjes hoort, wat ik zelf nog wel mee vond vallen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Timide was het zeker niet, vooral de eerste uren was de sfeer echt geweldig. Groot losgaan gehalte en de melodieen werden volop meegeschreeuwd.

Het was wel echt bizar druk, normaal gesproken wordt het rond 2-3 uur wat rustiger op de dansvoer, maar nu bleef het tot 6 uur vrij druk.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ik heb eigenlijk totaal geen last gehad van de drukte. Zeker als ik het vergelijk met een uitverkochte Qlimax paar maanden geleden, vond ik het echt wel meevallen afgelopen weekend.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:44 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Het heeft ook mooi echt uitverkocht en deze editie wel. Misschien is de verwachting van de drukte daarom ook anders in vergelijking met voorafgaande jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

LV1 schreef:
Timide was het zeker niet, vooral de eerste uren was de sfeer echt geweldig. Groot losgaan gehalte en de melodieen werden volop meegeschreeuwd.

Het was wel echt bizar druk, normaal gesproken wordt het rond 2-3 uur wat rustiger op de dansvoer, maar nu bleef het tot 6 uur vrij druk.


Dit, voor m'n gevoel waren er juist veel Nederlanders die van begin tot eind op de dansvloer stonden en met alle melodieën mee schreeuwden, overal aan mee deden en veel los gingen. Was puur vanuit mijn plek zo opgevallen, maar dat het zo druk bleef leek wel om die reden te zijn. (minder mensen die om 1 u ram vdk naar de tribune verkassen)

Vond de sfeer juist enorm goed vergeleken met veel voorgaande edities!

Ik vond Qlimax op mijn beurt juist weer enorm meevallen, daar had ik zeeën van ruimte na 2 u.

(oke was wel 2 keer traangas in de buurt gesmeten dus misschien telt dat niet :lol: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 16:52 
 
Kraak... Piep...
Avatar gebruiker

De sfeer had ik het ook niet echt over, dat maak je als publiek zelf natuurlijk, maar ik bedoel meer vanuit een organisatorisch opzicht (buiten de drukte/vdk gepetto's) dat het nogal timide leek. Stage was vet, maar met zo'n afsluiting zou je toch veel meer kunnen doen leek me.
Vorige  1 ... 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten