Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 07:53 
 
Hardtraxx Addict

Spobbertiet schreef:
Dat zany setje even terug gekeken, daarna kan je volgens mij naar huis :drool:

Klopt, was echt 3x niks de rest van de avond
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 08:11 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Was gezellig, niet super bijzonder verder vond ik.

Ben alleen tot 2x toe getraangast, man man wat een ellende.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 08:38 
 
Hardtraxx Veteran

heggenschaar schreef:
Spobbertiet schreef:
Dat zany setje even terug gekeken, daarna kan je volgens mij naar huis :drool:

Klopt, was echt 3x niks de rest van de avond


Zelfs NC niet een beetje te pruimen? Heroes set??
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 09:00 
 
Hardtraxxer

Ik weet niet wie van team Yellow Strike erop legde, maar wat een fucking eindbaas :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 09:50 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Ik weet niet wie van team Yellow Strike erop legde, maar wat een fucking eindbaas :love:


By far beste moment van de nacht, die drive :worship:
Volgensmij door Phuture Noize. Draaide die iniedergeval ook op Rebirth afgelopen jaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 10:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Zoals altijd top vermaakt, uitschieters End of Line en Team Green: Atmo/NC/Bfront.

Maar tering ik heb nog nooit zo'n drukte in het Gelredome meegemaakt, zoals altijd rechtsvooraan begonnen, maar werden helemaal naar achter gedrukt en er was nergens ruimte te vinden, tribunes vol, decks vol. Bizar... Enige minpunt eigenlijk.

Gelukkig dit keer niet getraangast, maar bizar dat die teringlijers het weer gedaan hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 12:01 
 
Hardtraxxer

Weet iemand wie die Aftershock eigenlijk is? ( kwam laatste 15 min op bij team green live).
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 12:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Keeptrying schreef:
Weet iemand wie die Aftershock eigenlijk is? ( kwam laatste 15 min op bij team green live).


Gewoon een soort Rejecta project maar dan van We R. Redde wel het setje van een enorme telleurstelling.
Vond heel green eigenlijk raar samen gesteld, het liep niet helemaal lekker in elkaar door. Doe maar niet meer B-Front in een set met Atmozfears en/of NC
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 13:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mijn gok: Of het is een nieuw alias van Shockerz OF Shockerz heeft naast Sub Sonik een nieuw projectje.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

FransBezig schreef:
Redde wel het setje van een enorme telleurstelling.
Vond heel green eigenlijk raar samen gesteld, het liep niet helemaal lekker in elkaar door. Doe maar niet meer B-Front in een set met Atmozfears en/of NC


Ik vond team green juist een van de beste sets neerzetten! Ondanks dat de stijlen vrij ver uit elkaar stonden vond ik het niet onsamenhangend ofzo, maar wel lekker gevarieerd.
En tja, I Am Hardstyle... Echt dramatisch, ze draaiden echt de hele zaal dood. Had het gevoel dat ik een half uur lang alleen maar naar breaks aan het luisteren was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 14:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik heb zelf alleen maar de livestream gekeken, dus ik weet niet in hoeverre ik recht van spreken heb, maar ik vond die set van WE R positief verrassend. Had nog minder dan niks verwacht en had zelfs overwogen toch maar te gaan slapen, maar ze draaiden wat mij betreft genoeg harde platen en klassiekertjes om voor mij de drive erin te houden. Had de aankondiging van de surprise act nog niet gezien dus ik was aardig versteld van de mystery guest die gewoon lekkere platen draaide. Yellow stak er toch weer bovenuit voor mij, al had Zany wel een onbehoorlijk lekker setje in huis. Ook headhunterz live was beter dan ik had verwacht.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 15:13 
 
Hardtraxxer

VliegendeBamischijf schreef:
maar ik vond die set van WE R positief verrassend. Had nog minder dan niks verwacht

Ik dacht ter plekke precies hetzelfde, vond het voor mijn gevoel een setje waar ze tenminste lekker door draaiden.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 15:34 
 
Hardtraxxer

Team Groen was toch wel het setje van de avond. Dikke kicks en een partij drive waar je u tegen zegt.

Het was ontiegelijk druk in het Gelredome en ik heb nog nooit zoveel van de kaart buitenlanders bij elkaar gezien. Het is wonderbaarlijk hoe weinig besef van ruimte die gasten hebben. Normaliter druipt het Gelredome na team groen wel leeg, maar nu bleef het tot op z'n minst 5 uur nog vol.

Leuke fissa, maar zeker niet de beste in het Gelredome.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 15:55 
 
Hardtraxx Addict

Pas vanaf team red heb ik mij echt vermaakt, de rest van de avond was matig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fantastisch feest gehad :loving:
Team Green en Yellow waren echt genieten :drool: :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 18:02 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
Gelukkig dit keer niet getraangast, maar bizar dat die teringlijers het weer gedaan hebben.


Zo lang het werkt, hebben zakkenrollers geen reden om het niet te gebruiken
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 18:28 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Mocambo schreef:
Ik weet niet wie van team Yellow Strike erop legde, maar wat een fucking eindbaas :love:


En Radical die ff Radical Redemption - Accumulated Filth er op gooit :woot:

En de originele Fatality weer een keer horen waren voor mij de hoogtepunten :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 19:58 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Keeptrying schreef:
Weet iemand wie die Aftershock eigenlijk is? ( kwam laatste 15 min op bij team green live).


Ik hoor net die nieuwe tracks van Aftershock in et nieuwe en onbekende tracks topic maar wat is dit nu dan? Ik dacht echt dat Sub Sonik daar stond met een masker xd Ik hoor de Mc zeggen iets van “.. a new project” Exact dezelfde tracks in ieder geval! Alles lijkt erop dat het Shockerz is maar dat zou vreemd zijn aangezien hij optreden verschrikkelijk vond toch :huh:

Verder leuk feestje gehad maar niet meer en niet minder! Ik heb me alleen wel gestoord aan het hoge psy kick gehalte in de sets! Vooral bij NC en Atmozfears, daardoor vond ik B-Front er niet echt tussen passen ofzo! Verder wel vette set :thumbup:

We R was gewoon gênant zo slecht en ik had ook niet eens anders verwacht >.< Team red kon ik niks mee dus mooi op tijd naar huis gegaan!
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 20:26 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Dik feest was dit! Vond eigenlijk alle teams goed en lekker draaien behalve End of Line. Jezus wat was dat een aanfluiter. We R ben ik niet bij geweest dus geen idee hoe die gedraaid hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 20:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Razzstep schreef:
Team Groen was toch wel het setje van de avond. Dikke kicks en een partij drive waar je u tegen zegt.

Het was ontiegelijk druk in het Gelredome en ik heb nog nooit zoveel van de kaart buitenlanders bij elkaar gezien. Het is wonderbaarlijk hoe weinig besef van ruimte die gasten hebben. Normaliter druipt het Gelredome na team groen wel leeg, maar nu bleef het tot op z'n minst 5 uur nog vol.

Leuke fissa, maar zeker niet de beste in het Gelredome.


Dan ben je nog niet op Qlimax of WOW WOW geweest xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 20:55 
 
Donateur

Dikke plus punten voor de show! Zat erg strak in elkaar
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 21:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

https://www.gelderlander.nl/arnhem/zakk ... ~ae860df3/

Eindelijk iemand gepakt! Hoop dat ie vieze tikken heeft gehad van die vriendengroep.

en:

Relentless Bass schreef:
Mijn gok: Of het is een nieuw alias van Shockerz OF Shockerz heeft naast Sub Sonik een nieuw projectje.


Aftershock/Shockerz, alleen door de naam al denk ik dat je gelijk hebt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 feb 2019 22:09 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Relentless Bass schreef:
het is een nieuw alias van Shockerz


Jup.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 09:57 
 
Hardtraxxer

Wat mij betreft was dit een heel dik feestje.
Alle Teams hebben hele lekkere setjes afgeleverd imo.

Zelfs positief verrast over I AM Live, misschien omdat ik er ook gewoon 0,0 van had verwacht.

Team Red was me toch een partijtje dik, was binnen no time gesloopt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 feb 2019 10:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helaas Zany niet mee kunnen maken, maar meteen al genoten van Team Blue en Headhunterz LIVE.
Die nieuwe Sound Rush :worship: wat een emotie.

Green had ik vooraf veel verwachtingen van maar viel me wel een beetje tegen. Veel pingpongkicks wat ik niet gewend ben van NC,Atmo en B-Front. I am Hardstyle bewust niet zoveel van meegemaakt.

Heroes of Hardbass was redelijk en niet bijzonder.

Yellow was aardig maar SZP vind ik toch werkelijk waar helemaal niks. Misplaatst tussen Adaro en Freq. Ran-D LIVE was wel weer leuk.

Het lompe Red team kon me de laatste jaren al niet bekoren helaas. Radical, E-Force en Rejecta maakten het nog wat dragelijker, maar zoals hierboven omschreven heb ik dus niks met die pingpongkickjes en zeehondjesgeblaf.
Laatste kwartier ook maar weggegaan want een kwartiertje oorkanker vond ik wel genoeg.

Verder wel vermaakt met alle vriendjes en vriendinnetjes, maar zeker niet de beste Hard Bass. Traangas incidentjes daar gelaten.. hopen dat die apenvanger een paar flinke tikken heeft gehad op zijn mismaakte bakkes.
Jammere van mezelf is dat ik waarschijnlijk toch te oud wordt voor dit soort feestjes en "vroeger" gewend ben. Voorheen (behalve laatste 3/4 jaar?) was het verschil tussen het eerste en laatste team minder heftig dan de laatste jaren.
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten