Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:27 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Afbeelding

b2s schreef:
This last edition will be one of epic proportions and could not go without its famous teams. Blue, Green, Yellow and Red colors will light up the dome once more. Discover if you were right about The Last Formations. Also, a crucial part was still missing. Hard Bass would have never reached these levels of success without its unforgettable musical moments. To retrieve the highlights of every edition we have curated a legendary team of absolute heroes. They will come together in one mindblowing show, each representing an essential part of Hard Bass history.

FULL LINE-UP:
TEAM BLUE

Coone
D-Block & S-te-Fan
Wildstylez
Live: Headhunterz

TEAM GREEN
Atmozfears
B-Front
Noisecontrollers
Live: I Am Hardstyle Take Over (Brennan Heart, Code Black, Toneshifterz)

TEAM YELLOW
Frequencerz
Phuture Noize
Sub Zero Project
Live: Ran-D - We Rule The Night (showcase)

TEAM RED
E-Force
Radical Redemption
Rejecta
Live: End of Line (Warface, Delete, Killshot)

Hosted by DV8

TEAM HEROES OF HARD BASS
3 The Hard Way | Adaro | B-Freqz | B-Front | Brennan Heart | Donkey Rollers | E-Force | Gunz for Hire | Noisecontrollers | Radical Redemption | The Beholder
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Heel benieuwd wanneer ze die Heroes show gaan doen. Tussen Green en Yellow lijkt het me het meest logisch toch?
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:32 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vet, maar wel heeeeel veel namen. Wellicht wel aanwezig hier. :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:32 
 
Hardtraxx Veteran

Hoe gaan ze dit qua tijd voor elkaar krijgen. Ik gok dat de warming up vervalt en het allemaal een uurtje eerder opschuift en als laatste dus het Heroes team.

Staan trouwens overigens hele leuke namen in het laatste team maar ik denk dat de tracklist voor een groot gedeelte natuurlijk al wel bekend is.

Niettemin prima laatste editie.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:40 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik verwacht gewoon hetzelfde als bij Defqon Legends 2017, een grote megamix waarbij alle artiesten een keer op het podium komen, dat lukt denk ik wel in een uurtje. Ben vooral benieuwd naar het tijdstip, zou tussen groen en geel wel het beste vallen denk ik. Na rood is het een stap terug -.-
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Grote afwezige imo toch wel Hard Driver die in 2014 maar liefst 4 OSTs gemaakt heeft hiervoor. Doe dan hem in plaats van een 3THW of E-Force of zo.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Opzich een vet idee dit, al snap ik dan niet waarom hier acts tussen staan die ook al bij de 'normale' line-up staan...

Hier hadden namens als Zany, Hard Driver en Bass Modulators wat mij betreft dan beter in gepast!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

3 The Hard Way, ekte Heroes! :worship: Overigens wel aanwezig denk ik, op een paar namen na een hele toffe line-up. Vooral Blue en Green zijn echt rete dik :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:57 
 
Hardtraxxer

Heroes team ziet er wel erg willekeurig uit, vind het zo op het eerste gezicht dan ook geen meerwaarde hebben.
Team blue en red zijn beide muv 1 naam prima, bij green heb ik toch mn twijfels over B-front en yellow vind ik zelf maar saai (heb weinig met die namen en staan elk feest al). Ondanks dat het de laatste keer HB zal zijn wordt dit waarschijnlijk toch gevalletje overslaan aangezien er nog genoeg andere leuke feesten in die periode zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 19:58 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Grote afwezige imo toch wel Hard Driver die in 2014 maar liefst 4 OSTs gemaakt heeft hiervoor. Doe dan hem in plaats van een 3THW of E-Force of zo.


Dit inderdaad
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 20:05 
 
Hardtraxxer

Geweldige lineup!
Wel beetje vaag dat je Adaro, B Front, Gunz en B-freqz hebt.
Minus Militia had beter geweest dan Radical alleen vanwege 2014. En zoals hierboven al gezegd wordt had je dan Zany, Hard Driver en Bass Modulators wel een plekje mogen geven
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 20:35 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Goeie Line up zeg.. tegen de tijd maar eens overwegen !!
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 20:36 
 
Hardtraxxer

Freankie schreef:
Wel beetje vaag dat je Adaro, B Front, Gunz en B-freqz hebt.

En dan nog B-Front, Frequencerz & Ran-D in de normale teams.

Zou bijna zeggen dat het puur gedaan is omdat het goedkoop is aangezien de artiesten er toch al zijn xd

Mooie lineup, maar ik wacht denk ik even tot er een goedkoop kaartje op TS staat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 21:12 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Vet, maar wel heeeeel veel namen.

Verwacht dus maar een paar nummers per artiest in dat Heroes team..
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 21:26 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Gezien de line-up zeker een optie, maar gezien het tijdstip toch een kleine vraagteken.

Eerst maar eens kijken hoe we Qlimax gaan verteren en dan besluiten om heen te gaan
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 22:50 
 
Hardtraxx Addict

Byron schreef:
Freankie schreef:
Wel beetje vaag dat je Adaro, B Front, Gunz en B-freqz hebt.


Zou bijna zeggen dat het puur gedaan is omdat het goedkoop is aangezien de artiesten er toch al zijn xd


Not how it works :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 nov 2018 23:24 
 
Hardtraxx Addict

Bij primium staat er speciaal vermeld dat je een early hardbass set krijgt van 20.00 tot 21.00 in de lounge. Lijkt me dus dat we in de zaal niets krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 00:33 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Joey schreef:
Grote afwezige imo toch wel Hard Driver die in 2014 maar liefst 4 OSTs gemaakt heeft hiervoor. Doe dan hem in plaats van een 3THW of E-Force of zo.


Dit was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik zijn naam niet zag staan. Zonde, was zeker verdiend geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 09:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Bij primium staat er speciaal vermeld dat je een early hardbass set krijgt van 20.00 tot 21.00 in de lounge. Lijkt me dus dat we in de zaal niets krijgen.

Kaart verkocht wegens niets in de zaal. Hoe durven ze zoveel geld te vragen voor niets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 10:21 
 
Organisator
Avatar gebruiker

heggenschaar schreef:
Bij primium staat er speciaal vermeld dat je een early hardbass set krijgt van 20.00 tot 21.00 in de lounge. Lijkt me dus dat we in de zaal niets krijgen.


De classic set in de Premium Lounge is wat anders dan de Heroes of Hard Bass ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 11:23 
 
Hardtraxx Newbie

Vitality schreef:
Opzich een vet idee dit, al snap ik dan niet waarom hier acts tussen staan die ook al bij de 'normale' line-up staan...

Hier hadden namens als Zany, Hard Driver en Bass Modulators wat mij betreft dan beter in gepast!


Zany is er natuurlijk via Donkey Rollers ook soort van bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 11:37 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zal wel Ran-D anthem worden als je kijkt naar afgelopen jaren (Team Yellow Live) en omdat hij dat natuurlijk gewoon goed kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 14:53 
 
Hardtraxxer

Zou vet zijn als er dit jaar door ieder team een OST gemaakt wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 20:42 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Waarom staat Rejecta tussen al die grote namen? Oprecht een normale vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 20:55 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Prymaris schreef:
Waarom staat Rejecta tussen al die grote namen? Oprecht een normale vraag.


Naar mijn mening heeft hij deze plek meer dan verdiend. Precies een jaar geleden kende niemand hier Rejecta nog en kijk hoeveel deze man in een jaar bereikt heeft. Onwijs veel dikke platen geproduceerd, waardoor hij in een rap tempo veel fans heeft gekregen en hierdoor op veel feestjes niet meer kon ontbreken. Of hij in team red hoort, daar valt over te discussiƫren.. Maar naar mijn idee kan deze plaatsing in team red juist interessante dingen opleveren. Ik sprak hem laatst met ADE en hij schijnt druk bezig te zijn met nieuwe (hardere) platen. Ben erg benieuwd naar zijn bijdrage aan team red tijdens Hard Bass.
Vorige  1 ... 9, 10, 11, 12, 13, 14, 15 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten