Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 22:24 

Hardtraxxer

Bij primium staat er speciaal vermeld dat je een early hardbass set krijgt van 20.00 tot 21.00 in de lounge. Lijkt me dus dat we in de zaal niets krijgen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 23:09 

Hardtraxx Veteran

Joey schreef:
Grote afwezige imo toch wel Hard Driver die in 2014 maar liefst 4 OSTs gemaakt heeft hiervoor

Dit. Zo jammer. Had vreselijk graag die 4 OST's weer voorbij horen komen, wat een geweldige platen blijven dat.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12-11-2018, 23:33 

Hardtraxx Newbie

Joey schreef:
Grote afwezige imo toch wel Hard Driver die in 2014 maar liefst 4 OSTs gemaakt heeft hiervoor. Doe dan hem in plaats van een 3THW of E-Force of zo.

Dit was ook het eerste waar ik aan dacht toen ik zijn naam niet zag staan. Zonde, was zeker verdiend geweest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 08:48 

Hardtraxx Addict

heggenschaar schreef:
Bij primium staat er speciaal vermeld dat je een early hardbass set krijgt van 20.00 tot 21.00 in de lounge. Lijkt me dus dat we in de zaal niets krijgen.

Kaart verkocht wegens niets in de zaal. Hoe durven ze zoveel geld te vragen voor niets..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 09:21 

Organisator

heggenschaar schreef:

De classic set in de Premium Lounge is wat anders dan de Heroes of Hard Bass ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 10:23 

Hardtraxx Newbie

Vitality schreef:
Opzich een vet idee dit, al snap ik dan niet waarom hier acts tussen staan die ook al bij de 'normale' line-up staan...

Hier hadden namens als Zany, Hard Driver en Bass Modulators wat mij betreft dan beter in gepast!

Zany is er natuurlijk via Donkey Rollers ook soort van bij ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 10:37 

Hardtraxxer

Zal wel Ran-D anthem worden als je kijkt naar afgelopen jaren (Team Yellow Live) en omdat hij dat natuurlijk gewoon goed kan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 13:53 

Hardtraxxer

Zou vet zijn als er dit jaar door ieder team een OST gemaakt wordt..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 19:42 

Hardtraxx Newbie

Waarom staat Rejecta tussen al die grote namen? Oprecht een normale vraag.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 19:55 

Hardtraxxer

Prymaris schreef:

Naar mijn mening heeft hij deze plek meer dan verdiend. Precies een jaar geleden kende niemand hier Rejecta nog en kijk hoeveel deze man in een jaar bereikt heeft. Onwijs veel dikke platen geproduceerd, waardoor hij in een rap tempo veel fans heeft gekregen en hierdoor op veel feestjes niet meer kon ontbreken. Of hij in team red hoort, daar valt over te discussiƫren.. Maar naar mijn idee kan deze plaatsing in team red juist interessante dingen opleveren. Ik sprak hem laatst met ADE en hij schijnt druk bezig te zijn met nieuwe (hardere) platen. Ben erg benieuwd naar zijn bijdrage aan team red tijdens Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 21:08 

Hardtraxxer

Niet per se een kwestie van verdienen, meer een kwestie van potentie.

Neemt niet weg dat het tegenwoordig zo ontzettend snel kan gaan. Het ene jaar sluit je de lokale discotheek af met een bak bier als compensatie en een jaar later sta je in het Gelredome. Bizar, maar daar is ook hard aan gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 21:17 

Hardtraxxer

Rejecta heeft deze plek echt wel verdiend en denk dat hij echt wel een leuke bijdrage kan leveren in team red.

Vind het zelf jammer dat D-sturb niet op de lineup staat, die verdiend het imo al een paar jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 21:33 

Hardtraxxer

Freankie schreef:
Vind het zelf jammer dat D-sturb niet op de lineup staat, die verdiend het imo al een paar jaar..

Vind dit persoonlijk ook jammer. Had hem graag of in team Yellow gezien of als afsluiter samen met Warface en Delete. Maarja so be it..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 21:39 

Hardtraxxer

Ik was zelf in de veronderstelling dat zn Level xx Liveact op Hardbass zou komen, maar dat had ik mis helaas :cry:

Had dan liever gezien dat Ran-D gewoon in Yellow zat ipv Sub Zero en an D-sturb als liveact. Of idd in End of Line ipv Killshot
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 23:17 

Hardtraxxer

Andere grote afwezige die me nu pas opvalt is Crypsis; heeft er in 2013,2011 en 2010 solo gestaan en in 2014 en 2017 als MM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13-11-2018, 23:48 

Hardtraxx Veteran

Prymaris schreef:

Ook Phuture Noize in 2014 en Outbreak in 2015 waren best opvallend, is wel vaker bij Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14-11-2018, 08:44 

Hardtraxxer

broodjebeenham schreef:
Andere grote afwezige die me nu pas opvalt is Crypsis; heeft er in 2013,2011 en 2010 solo gestaan en in 2014 en 2017 als MM.

Nu je het zegt ja...
Had hem in team green gezet ipv Atmozfears en je had een mooi classics team :innocent: of ipv We R Live...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-11-2018, 09:15 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
Prymaris schreef:

Ook Phuture Noize in 2014 en Outbreak in 2015 waren best opvallend, is wel vaker bij Hard Bass.

Zo dan Outbreak, die wist de sfeer echt dood te slaan met zijn Paint it black edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16-11-2018, 09:22 

Hardtraxx Veteran

Freankie schreef:
Had hem in team green gezet ipv Atmozfears en je had een mooi classics team :innocent: of ipv We R Live...

Yeah nog meer classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20-11-2018, 10:28 

Hardtraxx Newbie

Duidelijke antwoorden op mijn vraag over Rejecta. Thanks :)
Had persoonlijk MYST wel in de line-up willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 18:34 

Hardtraxxer

Zaterdag tijdens Euphoria is het HardBass anthem gedraaid door Noisecontrollers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 22:12 

Hardtraxxer

JarneNL schreef:

Zaterdag tijdens Euphoria is het HardBass anthem gedraaid door Noisecontrollers :thumbsup:

Erg vet, toch hoop ik dat er meerdere anthems komen. Eigenlijk heb ik dat ieder jaar gehad nadat Hard Driver er 4 maakte.. Fantastisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 03-12-2018, 22:33 

Hardtraxx Addict

Ticket binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05-12-2018, 11:51 

Hardtraxxer

Jeroen23 schreef:

Erg vet, toch hoop ik dat er meerdere anthems komen. Eigenlijk heb ik dat ieder jaar gehad nadat Hard Driver er 4 maakte.. Fantastisch

Vind ook wel dat dat mag met de laatste editie...
Zou vet zijn in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 06-12-2018, 18:00 

Hardtraxx Veteran

Besloten om hier toch niet heen te gaan. Heb het niet meer zo op nachtfeesten, tenzij de line-up super is. Maar dat is deze editie ook niet, met name doordat er veel te veel namen op de line-up staan.
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten