Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:08 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Niet per se een kwestie van verdienen, meer een kwestie van potentie.

Neemt niet weg dat het tegenwoordig zo ontzettend snel kan gaan. Het ene jaar sluit je de lokale discotheek af met een bak bier als compensatie en een jaar later sta je in het Gelredome. Bizar, maar daar is ook hard aan gewerkt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:17 
 
Hardtraxxer

Rejecta heeft deze plek echt wel verdiend en denk dat hij echt wel een leuke bijdrage kan leveren in team red.

Vind het zelf jammer dat D-sturb niet op de lineup staat, die verdiend het imo al een paar jaar..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Vind het zelf jammer dat D-sturb niet op de lineup staat, die verdiend het imo al een paar jaar..


Vind dit persoonlijk ook jammer. Had hem graag of in team Yellow gezien of als afsluiter samen met Warface en Delete. Maarja so be it..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 nov 2018 22:39 
 
Hardtraxxer

Ik was zelf in de veronderstelling dat zn Level xx Liveact op Hardbass zou komen, maar dat had ik mis helaas :cry:

Had dan liever gezien dat Ran-D gewoon in Yellow zat ipv Sub Zero en an D-sturb als liveact. Of idd in End of Line ipv Killshot
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 00:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Andere grote afwezige die me nu pas opvalt is Crypsis; heeft er in 2013,2011 en 2010 solo gestaan en in 2014 en 2017 als MM.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 00:48 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Prymaris schreef:
Waarom staat Rejecta tussen al die grote namen? Oprecht een normale vraag.

Ook Phuture Noize in 2014 en Outbreak in 2015 waren best opvallend, is wel vaker bij Hard Bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 nov 2018 09:44 
 
Hardtraxxer

broodjebeenham schreef:
Andere grote afwezige die me nu pas opvalt is Crypsis; heeft er in 2013,2011 en 2010 solo gestaan en in 2014 en 2017 als MM.


Nu je het zegt ja...
Had hem in team green gezet ipv Atmozfears en je had een mooi classics team :innocent: of ipv We R Live...
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 10:15 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Prymaris schreef:
Waarom staat Rejecta tussen al die grote namen? Oprecht een normale vraag.

Ook Phuture Noize in 2014 en Outbreak in 2015 waren best opvallend, is wel vaker bij Hard Bass.

Zo dan Outbreak, die wist de sfeer echt dood te slaan met zijn Paint it black edit
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2018 10:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Had hem in team green gezet ipv Atmozfears en je had een mooi classics team :innocent: of ipv We R Live...

Yeah nog meer classics.
Ongelezen bericht Geplaatst op 20 nov 2018 11:28 
 
Hardtraxx Newbie
Avatar gebruiker

Duidelijke antwoorden op mijn vraag over Rejecta. Thanks :)
Had persoonlijk MYST wel in de line-up willen zien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 19:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker


Zaterdag tijdens Euphoria is het HardBass anthem gedraaid door Noisecontrollers :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 23:12 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

JarneNL schreef:

Zaterdag tijdens Euphoria is het HardBass anthem gedraaid door Noisecontrollers :thumbsup:


Erg vet, toch hoop ik dat er meerdere anthems komen. Eigenlijk heb ik dat ieder jaar gehad nadat Hard Driver er 4 maakte.. Fantastisch
Ongelezen bericht Geplaatst op 03 dec 2018 23:33 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Ticket binnen :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 05 dec 2018 12:51 
 
Hardtraxxer

Jeroen23 schreef:

Erg vet, toch hoop ik dat er meerdere anthems komen. Eigenlijk heb ik dat ieder jaar gehad nadat Hard Driver er 4 maakte.. Fantastisch


Vind ook wel dat dat mag met de laatste editie...
Zou vet zijn in ieder geval
Ongelezen bericht Geplaatst op 06 dec 2018 19:00 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Besloten om hier toch niet heen te gaan. Heb het niet meer zo op nachtfeesten, tenzij de line-up super is. Maar dat is deze editie ook niet, met name doordat er veel te veel namen op de line-up staan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 13:20 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Begin mij toch een beetje af te vragen hoe dit loopt. Had bij een laatste editie toch wel wat meer hype verwacht. Hoor en lees er toch vrij weinig over.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 14:13 
 
Hardtraxxer

kegel77w schreef:
Begin mij toch een beetje af te vragen hoe dit loopt. Had bij een laatste editie toch wel wat meer hype verwacht. Hoor en lees er toch vrij weinig over.


Denk dat de verkoop wel redelijk gaat, nog een kleine 2 maand te gaan en er staan 12k op aanwezig op FB. Ter vergelijking: vorig jaar waren er volgens FB 13k en afgelopen Qlimax 16k. Merk verder zelf ook wel dat er weinig over gepraat wordt, vrienden hoor ik er ook niet over m.u.v. af en toe 'wie gaan er eigenlijk nog?'. Zelf vind ik HB ook niet echt bijzonder qua show enzo en de lineup is het geld me ook niet waard, dus ondanks dat het laatste keer is ga ik niet tenzij ticketswap echt goedkoop wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 15:09 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Yiem schreef:
Zelf vind ik HB ook niet echt bijzonder qua show enzo

Heb zelden zo'n show meegemaakt als vorig jaar. Anders dan Qlimax maar zeker heel dik, nog nooit zoveel lampen bij elkaar gezien. (Of was dat het jaar ervoor?)
Ongelezen bericht Geplaatst op 11 dec 2018 15:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Yiem schreef:
Zelf vind ik HB ook niet echt bijzonder qua show enzo

Heb zelden zo'n show meegemaakt als vorig jaar. Anders dan Qlimax maar zeker heel dik, nog nooit zoveel lampen bij elkaar gezien. (Of was dat het jaar ervoor?)


Volgens mij was dat vorig jaar met de onderzeeƫr, met het anthem van B-Front. Dit jaar had je die robot, die ook heel vet was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 11:16 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind de line-up best prima. Alleen het laatste team niet. Daar blijven we alleen bij om te lachen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 11:52 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
Yiem schreef:
Zelf vind ik HB ook niet echt bijzonder qua show enzo

Heb zelden zo'n show meegemaakt als vorig jaar. Anders dan Qlimax maar zeker heel dik, nog nooit zoveel lampen bij elkaar gezien. (Of was dat het jaar ervoor?)

Die met Rebelion? Vond die enorme massa lichten toen ook wel vet, iedere Hard Bass trouwens wel maar zal vooral de eerste nooit vergeten met Crypsis Live en z'n blauwe vlammen. Echt werelds en juist altijd een mooie tegenhanger op z'n sprookjeszusje
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 15:43 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Echt werelds en juist altijd een mooie tegenhanger op z'n sprookjeszusje


Wat ben je toch ook een woordenkunstenaar.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 15:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vind de lichtshow van Hard Bass altijd echt puik in elkaar zitten. Stage zelf vind ik altijd wat minder, kom er ook altijd na het feest pas achter wat het voor moest stellen.. Ook hier leeft geen hype voor HB, maar vind het feest altijd wel leuk dus t.z.t. even kijken of er nog kaarten zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 16:23 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

TiMOTHYb schreef:
Alm1ghty schreef:
Yiem schreef:
Zelf vind ik HB ook niet echt bijzonder qua show enzo

Heb zelden zo'n show meegemaakt als vorig jaar. Anders dan Qlimax maar zeker heel dik, nog nooit zoveel lampen bij elkaar gezien. (Of was dat het jaar ervoor?)

Die met Rebelion? Vond die enorme massa lichten toen ook wel vet, iedere Hard Bass trouwens wel maar zal vooral de eerste nooit vergeten met Crypsis Live en z'n blauwe vlammen. Echt werelds en juist altijd een mooie tegenhanger op z'n sprookjeszusje

Geen idee. Vgm waren die team red's zowel afgelopen editie als die editie ervoor op hardcore bpm, dat is zo'n beetje alles wat ik toen van die teams heb meegekregen. :P Ging nergens over.


oja FTP (E-Force Remix) toen voor de eerste keer met die rood/blauwe lichies.
Ongelezen bericht Geplaatst op 12 dec 2018 16:46 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Ja lekker, halve set van team Red met mijn rug naar het podium moeten staan in 2017 omdat ik geen flikker zag door alle lichten en ik bij elke danspas het idee had dat ik op m'n bek zou gaan.
Vorige  1 ... 10, 11, 12, 13, 14, 15, 16 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten