Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:40 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

ErikZ schreef:
4e teaser, 4 team. Waar haal jij team 5 vandaan?

Chroman schreef:
Nee geen extra team. Dit is gewoon nog een teaser van de line-up (die dus al uitgelekt is). En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.

Jullie hebben de video niet gekeken?
Ronyn schreef:
Afbeelding

wat houdt dit dan precies in? :oh:
unknown team incoming?

Dit is inderdaad waar ik dat vijfde team op baseerde.

Chroman schreef:
klopt dus met de uitgelekte line-up van Melvin, alleen de liveacts van yellow en blue zijn nog gokken.

Als je de video's had gekeken kon je zien dat Headhunterz de liveact van blue is en Ran-D die van Yellow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:43 
 
Hardtraxxer

Als het 1e team dit jaar al begint om 22:00 uur hou je 1 uur over voor een 5e team. Ben benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:44 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

TBA+ schreef:
Als het 1e team dit jaar al begint om 22:00 uur hou je 1 uur over voor een 5e team. Ben benieuwd :thumbsup:


Er is altijd van 10 tot 11 een opener met classics. Betwijfel of team blue aankomend jaar dan al op 10 uur begint...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:47 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Beter Stealth Mode als live act :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:50 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Indy schreef:
Beter Stealth Mode als live act :whistle:

Afbeelding
Let vooral op het woordje LIVE links.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 15:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Zo'n sterke lineup had ik nou ook weer niet verwacht. Mooi dit zeg! Headhunterz LIVE met de nieuwe visuals door de gelredome gaat ook genieten worden. Verder orgineel dat B-Front in green staat en red geen pingpong kampioenschap hoeft te houden dit jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 15:03 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Indy schreef:
Beter Stealth Mode als live act :whistle:

Afbeelding
Let vooral op het woordje LIVE links.


Niet gezien, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 15:54 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Indy schreef:
Beter Stealth Mode als live act :whistle:

Afbeelding
Let vooral op het woordje LIVE links.


Oeps, niet gezien hahaha. Hoop dat Ran-D ook wat oudere tracks gaat draaien als living for the moment en Hectic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 15:54 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Chroman schreef:
Nee geen extra team. Dit is gewoon nog een teaser van de line-up (die dus al uitgelekt is). En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.

Jullie hebben de video niet gekeken?
Ronyn schreef:
Afbeelding


Oh, in dat geval zou er nog een team aan het eind kunnen komen. Rebelion ontbreekt immers nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 16:04 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

David_ schreef:
Zo'n sterke lineup had ik nou ook weer niet verwacht. Mooi dit zeg! Headhunterz LIVE met de nieuwe visuals door de gelredome gaat ook genieten worden. Verder orgineel dat B-Front in green staat en red geen pingpong kampioenschap hoeft te houden dit jaar :thumbup:

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 16:13 
 
Hardtraxxer

Ronyn schreef:
Afbeelding

wat houdt dit dan precies in? :oh:
unknown team incoming?


Openingsact? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 16:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Ronyn schreef:
Afbeelding

wat houdt dit dan precies in? :oh:
unknown team incoming?


Openingsact? :lol:


Ik zat ook aan een openingsteam te denken. Maar net schoot er ineens een gedachte binnen dat dit ook wel eens een hardcore afsluit team kan worden ofzo? Voor het laatste uurtje? Ik zeg zo maar wat he

Edit: Ik heb al begrepen dat het waarschijnlijk iets classic-achtigs gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 16:46 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

De teams zouden qua stijl niet te ver uit elkaar liggen, dus een hardcore team lijkt mij sterk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:03 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

paperclip schreef:
De teams zouden qua stijl niet te ver uit elkaar liggen, dus een hardcore team lijkt mij sterk


Bij Qlimax is dat in principe ook toch? Van een B-Front naar een Angerfist twee jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:05 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
b2s schreef:
We waren nog niet klaar ;)

Nee maar wij gister al wel. xd

:lol:

@ Bas, hmm ja snap wat je bedoelt maar zo baanbrekend vind ik het allemaal nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Wat een dikke line-up is dit geworden zeg :surrender:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:44 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Even kijken of ik wat mensen meekrijg maar hier wil ik sowieso naar toe met deze line up. :oh: 2014 was mijn laatste editie geloof ik.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:53 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Sterke line-up, kaartje had ik toch al binnen, elk jaar zekerheidje :)

En toch ga ik die extreme team red gekkigheid wel missen. Ik vond dat prachtig de afgelopen jaren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:
En toch ga ik die extreme team red gekkigheid wel missen. Ik vond dat prachtig de afgelopen jaren.


Was voor mij juist de reden om niet meer te gaan, vond eigenlijk alleen green en yellow nog echt vet. Dit voelt meer als 2x green 2x yellow (tenzij E-Force en RR gek gaan doen) en dan nog wat classics :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:58 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Geen verkeerde Line-up eigenlijk. Nooit Hard Bass geweest nog, maar als er genoeg bekenden gaan... wie weet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 17:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

RvD schreef:
Rickzel schreef:
En toch ga ik die extreme team red gekkigheid wel missen. Ik vond dat prachtig de afgelopen jaren.


Was voor mij juist de reden om niet meer te gaan, vond eigenlijk alleen green en yellow nog echt vet. Dit voelt meer als 2x green 2x yellow (tenzij E-Force en RR gek gaan doen) en dan nog wat classics :thumbsup:


Ja ligt ook aan mij, dat blije gejengel van eerste team en die herrie van laatste team kan ik allemaal wel waarderen dus voor mij was Hard Bass altijd top :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 12:11 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Rickzel schreef:

Ja ligt ook aan mij, dat blije gejengel van eerste team en die herrie van laatste team kan ik allemaal wel waarderen dus voor mij was Hard Bass altijd top :P


Die herrie van het laatste team vond ik in 2016 ook nog vet, maar voor mn gevoel pakten ze net de verkeerde herrie de afgelopen jaren. Rebelion eruit en Rooler/Regain erin zou nog steeds hard slopen zijn maar wel wat interessanter
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 12:22 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Rickzel schreef:

Ja ligt ook aan mij, dat blije gejengel van eerste team en die herrie van laatste team kan ik allemaal wel waarderen dus voor mij was Hard Bass altijd top :P


Die herrie van het laatste team vond ik in 2016 ook nog vet, maar voor mn gevoel pakten ze net de verkeerde herrie de afgelopen jaren. Rebelion eruit en Rooler/Regain erin zou nog steeds hard slopen zijn maar wel wat interessanter


Ja true, mee eens inderdaad :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 14:11 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wow vette line up. Bijna wel een zekerheidje om deze mee te pakken. Een classic team erbij zou wel vet zijn, zolang het maar geen hardcore is :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 10 nov 2018 16:06 
 
Hardtraxx Veteran

Of classic hardcore :drool:
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten