Shoutbox | Zoeken
 Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 12:42 

Hardtraxx Veteran

ahahahaha :bomb: xd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 12:47 

Hardtraxx Newbie

Afbeelding

wat houdt dit dan precies in? :oh:
unknown team incoming?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 12:49 

Hardtraxxer

Norther66 schreef:
Chroman schreef:
En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.

In het kader van classics-moeheid ben ik juist teleurgesteld als er wel een classics team zou komen

Precies, moesten er classics komen op Hard Bass zou dit gewoon een 37 in een dozijn hitjes parade worden...
Alhoewel een megamix van alle anthems bijvoorbeeld wel vet zou zijn, zoals bij Decibel paar edities geleden in de eindshow :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 12:51 

Hardtraxx Veteran

Wat is de bevestigde, tot nu toe bekende, line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 12:56 

Hardtraxxer

Woutr schreef:
Alhoewel een megamix van alle anthems bijvoorbeeld wel vet zou zijn, zoals bij Decibel paar edities geleden in de eindshow :love:

Dit zou wel echt dope zijn. Beetje zoals Sensation altijd deed met hun megamix. Misschien is dat het 'unknown team'? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 13:10 

Hardtraxx Veteran

patrickjeb schreef:

Bevestigd qua silhouetten en omschrijvingen:

Teaser 1: Wildstylez (blue), B-Front (green), Phuture Noize (yellow) en End of Line LIVE (red)
Teaser 2: Coone (blue), We R LIVE (green), Sub Zero Project (yellow) en Rejecta (red)
Teaser 3. D-Block & S-te-Fan (blue), Atmozfears (green), Ran-D (yellow) en E-Force (red)
Teaser 4: Headhunterz (blue), Noisecontrollers (green), Frequencerz (yellow) en Radical Redemption (red)

klopt dus met de uitgelekte line-up van Melvin, alleen de liveacts van yellow en blue zijn nog gokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 13:13 

Hardtraxxer

Chroman schreef:
patrickjeb schreef:

Bevestigd qua silhouetten en omschrijvingen:

Teaser 1: Wildstylez (blue), B-Front (green), Phuture Noize (yellow) en End of Line LIVE (red)
Teaser 2: Coone (blue), We R LIVE (green), Sub Zero Project (yellow) en Rejecta (red)
Teaser 3. D-Block & S-te-Fan (blue), Atmozfears (green), Ran-D (yellow) en E-Force (red)
Teaser 4: Headhunterz (blue), Noisecontrollers (green), Frequencerz (yellow) en Radical Redemption (red)

klopt dus met de uitgelekte line-up van Melvin, alleen de liveacts van yellow en blue zijn nog gokken.

Headhunterz is team blue live. Staat in de teaser. Alleen team yellow live ben ik erg benieuwd naar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 13:21 

Hardtraxx Veteran

Ran-D is de live-act van Team Yellow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 13:40 

Hardtraxxer

ErikZ schreef:
4e teaser, 4 team. Waar haal jij team 5 vandaan?

Chroman schreef:
Nee geen extra team. Dit is gewoon nog een teaser van de line-up (die dus al uitgelekt is). En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.

Jullie hebben de video niet gekeken?
Ronyn schreef:
Afbeelding

unknown team incoming?

Dit is inderdaad waar ik dat vijfde team op baseerde.

Chroman schreef:

Als je de video's had gekeken kon je zien dat Headhunterz de liveact van blue is en Ran-D die van Yellow.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 13:43 

Hardtraxxer

Als het 1e team dit jaar al begint om 22:00 uur hou je 1 uur over voor een 5e team. Ben benieuwd :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 13:44 

Hardtraxxer

TBA+ schreef:
Als het 1e team dit jaar al begint om 22:00 uur hou je 1 uur over voor een 5e team. Ben benieuwd :thumbsup:

Er is altijd van 10 tot 11 een opener met classics. Betwijfel of team blue aankomend jaar dan al op 10 uur begint...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 13:47 

Hardtraxx Veteran

Beter Stealth Mode als live act :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 13:50 

Hardtraxxer

Indy schreef:

Afbeelding
Let vooral op het woordje LIVE links.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 14:00 

Hardtraxxer

Zo'n sterke lineup had ik nou ook weer niet verwacht. Mooi dit zeg! Headhunterz LIVE met de nieuwe visuals door de gelredome gaat ook genieten worden. Verder orgineel dat B-Front in green staat en red geen pingpong kampioenschap hoeft te houden dit jaar :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 14:03 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Indy schreef:

Afbeelding

Niet gezien, haha.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 14:54 

Hardtraxxer

Pannenkoek schreef:
Indy schreef:

Afbeelding

Oeps, niet gezien hahaha. Hoop dat Ran-D ook wat oudere tracks gaat draaien als living for the moment en Hectic :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 14:54 

Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Chroman schreef:
Nee geen extra team. Dit is gewoon nog een teaser van de line-up (die dus al uitgelekt is). En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.

Jullie hebben de video niet gekeken?
Ronyn schreef:
Afbeelding

Oh, in dat geval zou er nog een team aan het eind kunnen komen. Rebelion ontbreekt immers nog.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 15:04 

Hardtraxxer

David_ schreef:
Zo'n sterke lineup had ik nou ook weer niet verwacht. Mooi dit zeg! Headhunterz LIVE met de nieuwe visuals door de gelredome gaat ook genieten worden. Verder orgineel dat B-Front in green staat en red geen pingpong kampioenschap hoeft te houden dit jaar :thumbup:

xd :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 15:13 

Hardtraxxer

Ronyn schreef:
Afbeelding

unknown team incoming?

Openingsact? :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 15:43 

Hardtraxxer

Freankie schreef:
Ronyn schreef:
Afbeelding

unknown team incoming?

Openingsact? :lol:

Ik zat ook aan een openingsteam te denken. Maar net schoot er ineens een gedachte binnen dat dit ook wel eens een hardcore afsluit team kan worden ofzo? Voor het laatste uurtje? Ik zeg zo maar wat he

Edit: Ik heb al begrepen dat het waarschijnlijk iets classic-achtigs gaat worden
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 15:46 

Hardtraxxer

De teams zouden qua stijl niet te ver uit elkaar liggen, dus een hardcore team lijkt mij sterk
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 16:03 

Hardtraxxer

paperclip schreef:
De teams zouden qua stijl niet te ver uit elkaar liggen, dus een hardcore team lijkt mij sterk

Bij Qlimax is dat in principe ook toch? Van een B-Front naar een Angerfist twee jaar terug.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 16:05 

Donateur

Alm1ghty schreef:
b2s schreef:
We waren nog niet klaar ;)

Nee maar wij gister al wel. xd

:lol:

@ Bas, hmm ja snap wat je bedoelt maar zo baanbrekend vind ik het allemaal nog niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 16:09 

Hardtraxx Veteran

Ik zie echt niet nog een team na Red komen. Op Facebook staat ook: ''However, a crucial part is still missing. Hard Bass would have never reached these levels of success without its unforgettable musical moments.''

Lijkt mij idd een classic team of een half uur of zo een show met alle anthems die voorbij komen. Dat laatste zou ik erg tof vinden! ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 09-11-2018, 16:14 

Hardtraxx Addict

Wat een dikke line-up is dit geworden zeg :surrender:
Antwoord op onderwerp Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten