Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · online
  • Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 15 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Hard Bass - The Last Formation

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
ErikZ wrote: 4e teaser, 4 team. Waar haal jij team 5 vandaan?
Chroman wrote: Nee geen extra team. Dit is gewoon nog een teaser van de line-up (die dus al uitgelekt is). En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.
Jullie hebben de video niet gekeken?
Ronyn wrote:Hard Bass - The Last Formation (09-02-2019, GelreDome, Arnhem)

wat houdt dit dan precies in? :oh:
unknown team incoming?
Dit is inderdaad waar ik dat vijfde team op baseerde.
Chroman wrote: klopt dus met de uitgelekte line-up van Melvin, alleen de liveacts van yellow en blue zijn nog gokken.
Als je de video's had gekeken kon je zien dat Headhunterz de liveact van blue is en Ran-D die van Yellow.
Last edited by Pannenkoek on , edited 1 time in total.
T
Hardtraxxer
345 posts member since 2015
last seen Jun 2026
Als het 1e team dit jaar al begint om 22:00 uur hou je 1 uur over voor een 5e team. Ben benieuwd :thumbsup:
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
TBA+ wrote:Als het 1e team dit jaar al begint om 22:00 uur hou je 1 uur over voor een 5e team. Ben benieuwd :thumbsup:
Er is altijd van 10 tot 11 een opener met classics. Betwijfel of team blue aankomend jaar dan al op 10 uur begint...
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Beter Stealth Mode als live act :whistle:
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Indy wrote:Beter Stealth Mode als live act :whistle:
Hard Bass - The Last Formation (09-02-2019, GelreDome, Arnhem)
Let vooral op het woordje LIVE links.
Hardtraxxer
682 posts member since 2017
last seen 4 days ago
Zo'n sterke lineup had ik nou ook weer niet verwacht. Mooi dit zeg! Headhunterz LIVE met de nieuwe visuals door de gelredome gaat ook genieten worden. Verder orgineel dat B-Front in green staat en red geen pingpong kampioenschap hoeft te houden dit jaar :thumbup:
Hardtraxx Veteran
5694 posts member since 2015
last seen 7 days ago
Pannenkoek wrote:
Niet gezien, haha.
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Pannenkoek wrote:
Oeps, niet gezien hahaha. Hoop dat Ran-D ook wat oudere tracks gaat draaien als living for the moment en Hectic :)
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Pannenkoek wrote:
Chroman wrote: Nee geen extra team. Dit is gewoon nog een teaser van de line-up (die dus al uitgelekt is). En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.
Jullie hebben de video niet gekeken?
Oh, in dat geval zou er nog een team aan het eind kunnen komen. Rebelion ontbreekt immers nog.
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
David_ wrote:Zo'n sterke lineup had ik nou ook weer niet verwacht. Mooi dit zeg! Headhunterz LIVE met de nieuwe visuals door de gelredome gaat ook genieten worden. Verder orgineel dat B-Front in green staat en red geen pingpong kampioenschap hoeft te houden dit jaar :thumbup:
xd :lol:
F
Hardtraxxer
249 posts member since 2017
last seen Nov 2023

unknown team incoming?
Openingsact? :lol:
Hardtraxxer
311 posts member since 2018
last seen May 2020
Freankie wrote:

unknown team incoming?
Openingsact? :lol:
Ik zat ook aan een openingsteam te denken. Maar net schoot er ineens een gedachte binnen dat dit ook wel eens een hardcore afsluit team kan worden ofzo? Voor het laatste uurtje? Ik zeg zo maar wat he

Edit: Ik heb al begrepen dat het waarschijnlijk iets classic-achtigs gaat worden
Last edited by Looike on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Addict
1162 posts member since 2016
last seen Feb 2023
De teams zouden qua stijl niet te ver uit elkaar liggen, dus een hardcore team lijkt mij sterk
Hardtraxxer
311 posts member since 2018
last seen May 2020
paperclip wrote:De teams zouden qua stijl niet te ver uit elkaar liggen, dus een hardcore team lijkt mij sterk
Bij Qlimax is dat in principe ook toch? Van een B-Front naar een Angerfist twee jaar terug.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Alm1ghty wrote:
b2s wrote:We waren nog niet klaar ;)
Nee maar wij gister al wel. xd
:lol:

@ Bas, hmm ja snap wat je bedoelt maar zo baanbrekend vind ik het allemaal nog niet.
Hardtraxx Elite
2370 posts member since 2016
last seen Jan 2021
Wat een dikke line-up is dit geworden zeg :surrender:
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Even kijken of ik wat mensen meekrijg maar hier wil ik sowieso naar toe met deze line up. :oh: 2014 was mijn laatste editie geloof ik.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 1 day ago
Sterke line-up, kaartje had ik toch al binnen, elk jaar zekerheidje :)

En toch ga ik die extreme team red gekkigheid wel missen. Ik vond dat prachtig de afgelopen jaren.
Hardtraxx Addict
1108 posts member since 2017
last seen Jul 2024
Rickzel wrote:En toch ga ik die extreme team red gekkigheid wel missen. Ik vond dat prachtig de afgelopen jaren.
Was voor mij juist de reden om niet meer te gaan, vond eigenlijk alleen green en yellow nog echt vet. Dit voelt meer als 2x green 2x yellow (tenzij E-Force en RR gek gaan doen) en dan nog wat classics :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
7976 posts member since 2013
last seen 1 hour ago
Geen verkeerde Line-up eigenlijk. Nooit Hard Bass geweest nog, maar als er genoeg bekenden gaan... wie weet ^^
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
RvD wrote:
Rickzel wrote:En toch ga ik die extreme team red gekkigheid wel missen. Ik vond dat prachtig de afgelopen jaren.
Was voor mij juist de reden om niet meer te gaan, vond eigenlijk alleen green en yellow nog echt vet. Dit voelt meer als 2x green 2x yellow (tenzij E-Force en RR gek gaan doen) en dan nog wat classics :thumbsup:
Ja ligt ook aan mij, dat blije gejengel van eerste team en die herrie van laatste team kan ik allemaal wel waarderen dus voor mij was Hard Bass altijd top :P
Hardtraxxer
579 posts member since 2018
last seen Oct 2019
Rickzel wrote:
Ja ligt ook aan mij, dat blije gejengel van eerste team en die herrie van laatste team kan ik allemaal wel waarderen dus voor mij was Hard Bass altijd top :P
Die herrie van het laatste team vond ik in 2016 ook nog vet, maar voor mn gevoel pakten ze net de verkeerde herrie de afgelopen jaren. Rebelion eruit en Rooler/Regain erin zou nog steeds hard slopen zijn maar wel wat interessanter
Hardtraxx Veteran
last seen 1 day ago
broodjebeenham wrote:
Rickzel wrote:
Die herrie van het laatste team vond ik in 2016 ook nog vet, maar voor mn gevoel pakten ze net de verkeerde herrie de afgelopen jaren. Rebelion eruit en Rooler/Regain erin zou nog steeds hard slopen zijn maar wel wat interessanter
Ja true, mee eens inderdaad :)
Hardtraxx Addict
1510 posts member since 2017
last seen Mar 2024
Wow vette line up. Bijna wel een zekerheidje om deze mee te pakken. Een classic team erbij zou wel vet zijn, zolang het maar geen hardcore is :thumbup:
A
Of classic hardcore :drool: