Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 20 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 12 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 14 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 5 days ago
Past

Hard Bass - The Last Formation

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Hardtraxxer
135 posts member since 2017
last seen Sep 2020
Best wel een prima lineup zeg! :surrender: Voor mij persoonlijk zit er geen mindere artiest/act tussen, op misschien We R Live na, maar dat overleven we ook wel! :thumbsup:
Hardtraxx Veteran
5519 posts member since 2010
Woutr wrote:Toffe line-up, geen shitty raw gezever... gewoon hardstyle.

Laat al die mondkapjes lekker thuisblijven en dan kom ik wel dansjes doen in hun plaats :P
Waarschijnlijk dus aanwezig voor de eerste en laatste keer.
Met deze line up mag Hard Bass wel blijven :D
Na een paar jaar afwezigheid weer aanwezig :thumbsup:
Hardtraxxer
730 posts member since 2017
last seen May 2024
Veeeeel betere line up dan verwacht :surrender:
Ben alleen in 2017 geweest en toen viel het me tegen. Nu toch nog maar een keertje aanwezig voor de laatste editie dan
Hardtraxx Veteran
7917 posts member since 2013
last seen 5 hours ago
Wellicht nog eens aanwezig ja. :thumbup:
Hardtraxx Elite
2714 posts member since 2008
last seen 16 days ago
Als dit echt de volledige line-up is, wordt dit een hele grote optie!!!
Hardtraxxer
269 posts member since 2017
last seen 18 days ago
Ik sluit me aan bij het bovenstaande :drool:
Hardtraxxer
733 posts member since 2017
last seen Dec 2024
Met deze lineup zeker een optie... moet eigenlijk toch wel een keer hardbass bezoeken voor hij verdwijnt
Organisator
35 posts member since 2018
last seen Jul 2020
We waren nog niet klaar ;)

View on Facebook
Hardtraxx Addict
1412 posts member since 2014
last seen 5 days ago
Wacht, nog een team? Dit zag ik niet aankomen! :oh:
Hoop dat we in het kader van 'we will bring the very best of ten years Hard Bass' een classics team wordt (maar ik zet me vast schrap voor een xxxtra xtreme raw/hardcore droeftoeter xxl team). Vraag me dan overigens wel af hoe het straks met de settijden gaat. Als je de openingsset weglaat heb je natuurlijk al een uur extra, dus misschien dat en een kwartier per team minder?
Last edited by Pannenkoek on , edited 3 times in total.
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Bastiaan wrote:Wat een line-up al zeg :worship:
Flinke schijt aan de hokjes , heel mooi
Valt nou toch ook wel weer mee? B-Front een teampje eerder dan normaal en verder zie ik niet zoveel out of the box?
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Pannenkoek wrote:Wacht, nog een team? Dit zag ik niet aankomen! :oh:
Hoop dat we in het kader van 'we will bring the very best of ten years Hard Bass' een classics team wordt (maar ik zet me vast schrap voor een xxxtra xtreme raw/hardcore droeftoeter xxl team). Vraag me dan overigens wel af hoe het straks met de settijden gaat. Als je de openingsset weglaat heb je natuurlijk al een uur extra, dus misschien dat en een kwartier per team minder?
4e teaser, 4 team. Waar haal jij team 5 vandaan?
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
Nee geen extra team. Dit is gewoon nog een teaser van de line-up (die dus al uitgelekt is). En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025

Bedoelen ze niet dat team green nu compleet is? Of is nog niet iedereen voorbij gekomen? Een extra team zou wel tof zijn, alleen zou dit dan inderdaad ten koste gaan van de andere sets, qua tijd. Ik ben in ieder geval allang tevreden!

Misschien maken ze er wel 2 dagen van, zondag erbij. Iedereen vanaf 7 uur allemaal aan de huissleutel ruiken!
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 23 days ago
Jeroen drinken overdag is niet jouw ding man :huh:
Hardtraxx Veteran
4917 posts member since 2015
Chroman wrote:En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.
In het kader van classics-moeheid ben ik juist teleurgesteld als er wel een classics team zou komen
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
b2s wrote:We waren nog niet klaar ;)
Nee maar wij gister al wel. xd
Hardtraxxer
313 posts member since 2015
last seen Apr 2025
Alm1ghty wrote:
b2s wrote:We waren nog niet klaar ;)
Nee maar wij gister al wel. xd
xd xd
Hardtraxx Veteran
7269 posts member since 2013
last seen 25 days ago
ahahahaha :bomb: xd :woot:
R
2 posts member since 2018
last seen Nov 2018
Hard Bass - The Last Formation (09-02-2019, GelreDome, Arnhem)

wat houdt dit dan precies in? :oh:
unknown team incoming?
Hardtraxxer
223 posts member since 2012
last seen Jun 2021
Norther66 wrote:
Chroman wrote:En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.
In het kader van classics-moeheid ben ik juist teleurgesteld als er wel een classics team zou komen
Precies, moesten er classics komen op Hard Bass zou dit gewoon een 37 in een dozijn hitjes parade worden...
Alhoewel een megamix van alle anthems bijvoorbeeld wel vet zou zijn, zoals bij Decibel paar edities geleden in de eindshow :love:
Last edited by Woutr on , edited 1 time in total.
Hardtraxx Veteran
14531 posts member since 2010
last seen Jun 2026
Wat is de bevestigde, tot nu toe bekende, line-up?
Hardtraxx Addict
1796 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Woutr wrote:Alhoewel een megamix van alle anthems bijvoorbeeld wel vet zou zijn, zoals bij Decibel paar edities geleden in de eindshow :love:
Dit zou wel echt dope zijn. Beetje zoals Sensation altijd deed met hun megamix. Misschien is dat het 'unknown team'? :huh:
Hardtraxx Veteran
7367 posts member since 2014
last seen 11 days ago
patrickjeb wrote:Wat is de bevestigde, tot nu toe bekende, line-up?
Bevestigd qua silhouetten en omschrijvingen:

Teaser 1: Wildstylez (blue), B-Front (green), Phuture Noize (yellow) en End of Line LIVE (red)
Teaser 2: Coone (blue), We R LIVE (green), Sub Zero Project (yellow) en Rejecta (red)
Teaser 3. D-Block & S-te-Fan (blue), Atmozfears (green), Ran-D (yellow) en E-Force (red)
Teaser 4: Headhunterz (blue), Noisecontrollers (green), Frequencerz (yellow) en Radical Redemption (red)

klopt dus met de uitgelekte line-up van Melvin, alleen de liveacts van yellow en blue zijn nog gokken.
Hardtraxxer
341 posts member since 2017
last seen Mar 2021
Chroman wrote:
patrickjeb wrote:Wat is de bevestigde, tot nu toe bekende, line-up?
Bevestigd qua silhouetten en omschrijvingen:

Teaser 1: Wildstylez (blue), B-Front (green), Phuture Noize (yellow) en End of Line LIVE (red)
Teaser 2: Coone (blue), We R LIVE (green), Sub Zero Project (yellow) en Rejecta (red)
Teaser 3. D-Block & S-te-Fan (blue), Atmozfears (green), Ran-D (yellow) en E-Force (red)
Teaser 4: Headhunterz (blue), Noisecontrollers (green), Frequencerz (yellow) en Radical Redemption (red)

klopt dus met de uitgelekte line-up van Melvin, alleen de liveacts van yellow en blue zijn nog gokken.
Headhunterz is team blue live. Staat in de teaser. Alleen team yellow live ben ik erg benieuwd naar...
Hardtraxx Veteran
8198 posts member since 2014
Ran-D is de live-act van Team Yellow.