Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 22:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Best wel een prima lineup zeg! :surrender: Voor mij persoonlijk zit er geen mindere artiest/act tussen, op misschien We R Live na, maar dat overleven we ook wel! :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 22:37 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Toffe line-up, geen shitty raw gezever... gewoon hardstyle.

Laat al die mondkapjes lekker thuisblijven en dan kom ik wel dansjes doen in hun plaats :P
Waarschijnlijk dus aanwezig voor de eerste en laatste keer.

Met deze line up mag Hard Bass wel blijven :D
Na een paar jaar afwezigheid weer aanwezig :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 23:18 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Veeeeel betere line up dan verwacht :surrender:
Ben alleen in 2017 geweest en toen viel het me tegen. Nu toch nog maar een keertje aanwezig voor de laatste editie dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 23:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wellicht nog eens aanwezig ja. :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 23:49 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Als dit echt de volledige line-up is, wordt dit een hele grote optie!!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 08 nov 2018 23:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik sluit me aan bij het bovenstaande :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 00:00 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Met deze lineup zeker een optie... moet eigenlijk toch wel een keer hardbass bezoeken voor hij verdwijnt
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:00 
 
Organisator
Avatar gebruiker

We waren nog niet klaar ;)

Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:28 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Wacht, nog een team? Dit zag ik niet aankomen! :oh:
Hoop dat we in het kader van 'we will bring the very best of ten years Hard Bass' een classics team wordt (maar ik zet me vast schrap voor een xxxtra xtreme raw/hardcore droeftoeter xxl team). Vraag me dan overigens wel af hoe het straks met de settijden gaat. Als je de openingsset weglaat heb je natuurlijk al een uur extra, dus misschien dat en een kwartier per team minder?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:33 
 
Donateur
Avatar gebruiker

Bastiaan schreef:
Wat een line-up al zeg :worship:
Flinke schijt aan de hokjes , heel mooi

Valt nou toch ook wel weer mee? B-Front een teampje eerder dan normaal en verder zie ik niet zoveel out of the box?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:34 
 
Hardtraxx Veteran

Pannenkoek schreef:
Wacht, nog een team? Dit zag ik niet aankomen! :oh:
Hoop dat we in het kader van 'we will bring the very best of ten years Hard Bass' een classics team wordt (maar ik zet me vast schrap voor een xxxtra xtreme raw/hardcore droeftoeter xxl team). Vraag me dan overigens wel af hoe het straks met de settijden gaat. Als je de openingsset weglaat heb je natuurlijk al een uur extra, dus misschien dat en een kwartier per team minder?


4e teaser, 4 team. Waar haal jij team 5 vandaan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:35 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wacht, nog een team? Dit zag ik niet aankomen! :oh:
Hoop dat we in het kader van 'we will bring the very best of ten years Hard Bass' een classics team wordt (maar ik zet me vast schrap voor een xxxtra xtreme raw/hardcore droeftoeter xxl team). Vraag me dan overigens wel af hoe het straks met de settijden gaat. Als je de openingsset weglaat heb je natuurlijk al een uur extra, dus misschien dat en een kwartier per team minder?

Nee geen extra team. Dit is gewoon nog een teaser van de line-up (die dus al uitgelekt is). En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:35 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Pannenkoek schreef:
Wacht, nog een team? Dit zag ik niet aankomen! :oh:
Hoop dat we in het kader van 'we will bring the very best of ten years Hard Bass' een classics team wordt (maar ik zet me vast schrap voor een xxxtra xtreme raw/hardcore droeftoeter xxl team). Vraag me dan overigens wel af hoe het straks met de settijden gaat. Als je de openingsset weglaat heb je natuurlijk al een uur extra, dus misschien dat en een kwartier per team minder?



Bedoelen ze niet dat team green nu compleet is? Of is nog niet iedereen voorbij gekomen? Een extra team zou wel tof zijn, alleen zou dit dan inderdaad ten koste gaan van de andere sets, qua tijd. Ik ben in ieder geval allang tevreden!

Misschien maken ze er wel 2 dagen van, zondag erbij. Iedereen vanaf 7 uur allemaal aan de huissleutel ruiken!
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:37 
 
Hardtraxx Veteran

Jeroen drinken overdag is niet jouw ding man :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.


In het kader van classics-moeheid ben ik juist teleurgesteld als er wel een classics team zou komen
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2s schreef:
We waren nog niet klaar ;)

Nee maar wij gister al wel. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:41 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Alm1ghty schreef:
b2s schreef:
We waren nog niet klaar ;)

Nee maar wij gister al wel. xd


xd xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:42 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

ahahahaha :bomb: xd :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:47 
 
Hardtraxx Newbie

Afbeelding

wat houdt dit dan precies in? :oh:
unknown team incoming?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Norther66 schreef:
Chroman schreef:
En stop allemaal met hopen op een classics team, je creëert alleen maar een teleurstelling voor jezelf.


In het kader van classics-moeheid ben ik juist teleurgesteld als er wel een classics team zou komen

Precies, moesten er classics komen op Hard Bass zou dit gewoon een 37 in een dozijn hitjes parade worden...
Alhoewel een megamix van alle anthems bijvoorbeeld wel vet zou zijn, zoals bij Decibel paar edities geleden in de eindshow :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wat is de bevestigde, tot nu toe bekende, line-up?
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 13:56 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Woutr schreef:
Alhoewel een megamix van alle anthems bijvoorbeeld wel vet zou zijn, zoals bij Decibel paar edities geleden in de eindshow :love:

Dit zou wel echt dope zijn. Beetje zoals Sensation altijd deed met hun megamix. Misschien is dat het 'unknown team'? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:10 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

patrickjeb schreef:
Wat is de bevestigde, tot nu toe bekende, line-up?


Bevestigd qua silhouetten en omschrijvingen:

Teaser 1: Wildstylez (blue), B-Front (green), Phuture Noize (yellow) en End of Line LIVE (red)
Teaser 2: Coone (blue), We R LIVE (green), Sub Zero Project (yellow) en Rejecta (red)
Teaser 3. D-Block & S-te-Fan (blue), Atmozfears (green), Ran-D (yellow) en E-Force (red)
Teaser 4: Headhunterz (blue), Noisecontrollers (green), Frequencerz (yellow) en Radical Redemption (red)

klopt dus met de uitgelekte line-up van Melvin, alleen de liveacts van yellow en blue zijn nog gokken.
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:13 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
patrickjeb schreef:
Wat is de bevestigde, tot nu toe bekende, line-up?


Bevestigd qua silhouetten en omschrijvingen:

Teaser 1: Wildstylez (blue), B-Front (green), Phuture Noize (yellow) en End of Line LIVE (red)
Teaser 2: Coone (blue), We R LIVE (green), Sub Zero Project (yellow) en Rejecta (red)
Teaser 3. D-Block & S-te-Fan (blue), Atmozfears (green), Ran-D (yellow) en E-Force (red)
Teaser 4: Headhunterz (blue), Noisecontrollers (green), Frequencerz (yellow) en Radical Redemption (red)

klopt dus met de uitgelekte line-up van Melvin, alleen de liveacts van yellow en blue zijn nog gokken.


Headhunterz is team blue live. Staat in de teaser. Alleen team yellow live ben ik erg benieuwd naar...
Ongelezen bericht Geplaatst op 09 nov 2018 14:21 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ran-D is de live-act van Team Yellow.
Vorige  1 ... 7, 8, 9, 10, 11, 12, 13 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten