Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 11:45 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Looike schreef:

Had veel liever een Thera of een Regain gezien, die het naar mijn mening WEL verdienen. Grote namen die al een tijdje meedraaien met kwalitatief goede tracks, maar zelden op grote podia staan... (Iets van Spoontech was helemaal geweldig geweest, maar dat is onrealistisch).


Thera en Spoontech hebben nu niet echt de populariteit om een Hard Bass uit te verkopen, maar zelfs dan blijft Killshot een rare keuze. Die jongen staat meestal zaal 2 of in een extra extreme raw zaaltje geprogrammerd, maar zou dan wel populair genoeg zijn om een niet geweldig lopend hard bass uit te verkopen? zelfs als je in de EOL stal wilt grabbelen is D-sturb een betere keuze; is een stuk populairder (eigen Intents zaal), loopt al wat langer mee en maakt tenminste zn eigen platen (al boeit dit 90% blijkbaar niet). Al lopen we voorlopig alleen maar conclusies te trekken van de vorm een silhouet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 11:50 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Looike schreef:
Ik ben totaal geen fan van Rebelion, maar ze verdienen het wel. Die mannen draaien op de grootste podia, hebben al verschillende anthems op hun naam staan. Maar Killshot?? Kan er echt met mijn hoofd niet bij gewoon...

Wel grappig dat draaien op de grootste podia een criterium is om op de grootste podia te draaien. Beetje hetzelfde als geen baan kunnen vinden, omdat je geen werkervaring hebt, omdat je geen baan kunt vinden, omdat je geen werkervaring hebt, omdat ....

Verder is het nog niet zeker dat Killshot hier staat hè, Warface en Delete durf ik wel van uit te gaan. Hoop het ook niet, maar we zullen zien. Ik wil eigenlijk wel gaan (want nostaligie naar mijn eerste feest en laatste keer Hard Bass), maar dan moeten ze niet met zo'n bocht aankomen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 12:56 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

B2s komt wel vaker met verrassende namen (Outbreak, Titan, Thera bijv.)
Ik vind het wel tof dat ze meestal niet de meest voorspelbare line-up hebben zoals Q dat wel heeft. Al ben ik het er wel mee eens dat er genoeg andere artiesten zijn die het veel meer verdienen op dit moment dan Killshot.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 13:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Hopelijk is dit een grap. Killshot is echt zo'n naam die geen kut toevoegt en waar niemand iets mee heeft ofzo lijkt het.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 13:47 
 
Hardtraxxer

B2S ligt in een deuk met dit killshot gedoe, en stelt de line up release nog een paar dagen uit. :corn:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 14:14 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Dan kan Mandy er ook wel staan!! :list:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 14:28 
 
Hardtraxx Veteran

Ik vind het ergens wel sneu hoe men massaal nu killshot de grond in trapt. Hij kan er niks aan doen dat hij geboekt wordt...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 14:36 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ik heb echt nog nooit 1 nummer van die gast gehoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 14:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Ghostsquad LIVE: MANDY vs Act of Rage vs Killshot
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 14:37 
 
Hardtraxxer

Pommer schreef:
Ik heb echt nog nooit 1 nummer van die gast gehoord :lol:




Titel zegt genoeg lijkt me
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 14:39 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ah ja nee volkomen logisch dat ie op de legendarische laatste editie van Hard Bass staat. Hopelijk neemt ie Nolz ook mee.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 14:42 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Hopelijk neemt ie Nolz ook mee.


:lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 14:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Ik vind het ergens wel sneu hoe men massaal nu killshot de grond in trapt. Hij kan er niks aan doen dat hij geboekt wordt...


Waarom dan? Het is algemeen bekend dat HT het niet zo heeft met "artiesten" die net doen alsof ze kunnen producen maar dat absoluut niet kunnen.. En als zo iemand dan wordt geboekt op nota bene de laatste Hard Bass wat "the best of 10 years" als een soort van slogan gebruikt, dan kan ik het niet anders dan eens zijn met die reacties.. ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 14:59 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Wacht nu eerst maar eens de bevestiging af, zo'n plaatje zegt nog niks
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 15:00 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Pommer schreef:
Ik heb echt nog nooit 1 nummer van die gast gehoord :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 16:49 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Chroman schreef:
Looike schreef:
Ik ben totaal geen fan van Rebelion, maar ze verdienen het wel. Die mannen draaien op de grootste podia, hebben al verschillende anthems op hun naam staan. Maar Killshot?? Kan er echt met mijn hoofd niet bij gewoon...

Wel grappig dat draaien op de grootste podia een criterium is om op de grootste podia te draaien. Beetje hetzelfde als geen baan kunnen vinden, omdat je geen werkervaring hebt, omdat je geen baan kunt vinden, omdat je geen werkervaring hebt, omdat ....



Bedoelde het niet zo... bedoelde het meer dat Rebelion wel gewoon heeft laten zien dat zij grote podia verdienen. Dat veel mensen (waaronder ik) hun muziek niet zo geweldig vinden heeft meer met smaak te maken denk ik. Bij Killshot ligt dit anders, hij staat ineens vanuit het niets op redelijk grote feesten. En ik denk dat dat alleen te maken heeft met het feit dat hij vriendjes is met Warface. Hij maakt tenslotte zijn eigen platen niet eens. Dus ik vind niet dat hij dan een plek op het grootste feest van b2s verdiend nee. Maar dat is mijn mening
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 16:52 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

broodjebeenham schreef:
Looike schreef:

Had veel liever een Thera of een Regain gezien, die het naar mijn mening WEL verdienen. Grote namen die al een tijdje meedraaien met kwalitatief goede tracks, maar zelden op grote podia staan... (Iets van Spoontech was helemaal geweldig geweest, maar dat is onrealistisch).


Thera en Spoontech hebben nu niet echt de populariteit om een Hard Bass uit te verkopen, maar zelfs dan blijft Killshot een rare keuze. Die jongen staat meestal zaal 2 of in een extra extreme raw zaaltje geprogrammerd, maar zou dan wel populair genoeg zijn om een niet geweldig lopend hard bass uit te verkopen? zelfs als je in de EOL stal wilt grabbelen is D-sturb een betere keuze; is een stuk populairder (eigen Intents zaal), loopt al wat langer mee en maakt tenminste zn eigen platen (al boeit dit 90% blijkbaar niet). Al lopen we voorlopig alleen maar conclusies te trekken van de vorm een silhouet.


Thera en Spoon zijn inderdaad niet populair genoeg voor een feest als Hard Bass. Was ook meer een droom dat hun er zouden staan haha.

Verder denk ik dat D-Sturb met zijn level 3 live-act komt op Hard Bass, en daarom hij dus niet met Warface en Delete staat. Maar dan was alsnog Artifact een betere keuze geweest dan Killshot. In mijn ogen zijn die twee beide niet populair genoeg, maar Artifact is in mijn ogen kwalitatief vele malen beter dan Killshot. Dus vind het ook echt een rare keuze
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 17:37 
 
Hardtraxx Veteran

DonnyD schreef:
RTM93 schreef:
Ik vind het ergens wel sneu hoe men massaal nu killshot de grond in trapt. Hij kan er niks aan doen dat hij geboekt wordt...


Waarom dan? Het is algemeen bekend dat HT het niet zo heeft met "artiesten" die net doen alsof ze kunnen producen maar dat absoluut niet kunnen.. En als zo iemand dan wordt geboekt op nota bene de laatste Hard Bass wat "the best of 10 years" als een soort van slogan gebruikt, dan kan ik het niet anders dan eens zijn met die reacties.. ;)

Nogmaals, moet je dan killshot naar beneden halen of de partij die hem heeft geboekt ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 17:47 
 
Hardtraxx Veteran

Je moet toch een onderbouwing geven waarom je vindt dat iemand niet in de lineup past
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 17:57 
 
Hardtraxx Veteran

Klopt maar sommigen schoten direct op een best vernederende manier uit hun slof. Dat verdient die jongen toch ook weer niet.
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 16:27 
 
Hardtraxxer

Ticketverkoop gestart.
73,95 voor een regular kaartje is wel veel :oh:
Mag de Line up wel heel bijzonder worden!
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 17:07 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

b2s schreef:
Before we say goodbye, we will bring the very best of ten years Hard Bass

Daar hoort de ticketprijs duidelijk niet bij. xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 17:27 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Blijft bizar zulke prijzen, ik kan eigenlijk geen line-up bedenken waar ik zoveel voor zou neerleggen. Ik vroeg me laatst ook al af hoe zulke prijzen ontstaan. Snollebollekes verkoopt het Gelredome uit met kaartprijzen van 25 euro, dus tenzij een nachtlicentie zoveel duurder is kan het daar niet aan liggen (plus met een lange nacht heb je meer consumptie inkomsten en tijd om merch te verkopen). Lineup zal ook wel meevallen, volgens mij vraagt een echt dure naam als Radical 15000 euro voor een uur, dus met 30000 kaartjes is dat 50 cent op een kaartje. Blijft stagedesign over, maar zou zo'n stage dan 30*30000=900000 meer kosten dan zon Snollebollekes feest? Het kan natuurlijk allemaal winst zijn, maar als ze zoveel winst maken zouden ze er niet mee stoppen (en zouden prijzen waarbij het wel uitverkoopt logischer zijn). Iemand hier ervaring met hoe zulke prijzen tot stand komen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 17:48 
 
Hardtraxxer

Vergeet niet dat een snollebollekes maar 3 uurtjes duurt en een feest 3x zolang :P
En een gemiddeld concert van een andere bekende artiest betaal je 100+ euro voor...

Vind zelf ook 73,95 veel als je t vergelijkt met 4-5 jaar geleden. Maar eigenlijk blijft het best redelijk.

Tot nu toe zou alleen Killshot tegenvallen als dat echt zo is.

Even afwachten nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 27 okt 2018 18:20 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Freankie schreef:
Vergeet niet dat een snollebollekes maar 3 uurtjes duurt en een feest 3x zolang :P

Even afwachten nog

Klopt, maar stage en lightning betaal je toch wel, artiesten zijn niet superduur (denk ik) en je kan langer eten/drinken verkopen, dus zou dat dan puur gelredomehuur/licentie zijn?
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7, 8 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten