Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 21:51 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Killshot op Hard Bass :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 21:53 
 
Hardtraxx Veteran

Kunnen ze het niet beter team end of line noemen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 21:57 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Wees blij dat er geen gearbox artiest tussen staat, alleen al daardoor de beste team red van de afgelopen 2 jaar.
(Inb4 Aggressive Act LIVE :x )
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 22:21 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Kunnen ze het niet beter team end of line noemen?


Wie weet is elk team ook wel een label?
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 22:22 
 
Hardtraxx Veteran

Desley DD schreef:
RTM93 schreef:
Kunnen ze het niet beter team end of line noemen?


Wie weet is elk team ook wel een label?

Zo'n concept had veelbelovend kunnen zijn maar zonde voor een laatste editie. Vind ik dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 22:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Helicaze schreef:
Killshot op Hard Bass :lol:


wat zou dit een onzin zijn zeg. Je bent vriendjes met Warface, koopt wat plaatjes van N-vitral, sluit je aan bij een bekend label en een groot booking agency et voila, jaartje later sta je op hard bass.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 22:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Desley DD schreef:
RTM93 schreef:
Kunnen ze het niet beter team end of line noemen?


Wie weet is elk team ook wel een label?

Zo'n concept had veelbelovend kunnen zijn maar zonde voor een laatste editie. Vind ik dan.


Het zou mij niet verbazen, vooral omdat ze aan hebben gegeven dat veel artiesten niet wilde mee werken met de teams. Wanneer ze er als label staan schat ik de kans op medewerking wel hoger in eigenlijk. Ik hoop natuurlijk ook op een zieke droom line-up, het beste van Hard Bass maar misschien is dat ook gewoon niet realistisch door de problemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 22:36 
 
Hardtraxxer

Als dit waar is, is het maar goed dat Hard Bass er mee gaat stoppen, iedere jaar het toch voor elkaar krijgen om de line-up nog erger te verknallen..
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 22:43 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Om even door te speculeren. Het lijkt er idd op dat het labels zijn met een live act wat niet met het label te maken heeft.

Ik zelf zag denk ik onderstaande artiesten

Yellow (Roughstate)

Rejecta
Frequencerz
Hier wordt denk ik B-Front of Adaro aan toegevoegd
Radical Live als losstaande liveact

Red (End of Line)

Delete
Warface
Killshot
E-Force live als losstaande live act

Om dan even door te speculeren. Blue en green kan je omdraaien

Blue (Art of Creation)

Headhunterz
Sound Rush
Wildstylez

Green ( Spirit of Hardstyle)

Audiotricz
Atmozfears
Noisecontrollers
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 22:45 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Toffe trailer zeg!
Hoop echt dat t een line-up wordt waarbij meer dan 75% in mijn straatje ligt. Wil er eigenlijk wel graag weer eens bij zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 25 okt 2018 23:35 
 
Hardtraxxer

Uit de trailer maak ik rond 0:45 op:
Yellow
?
Frequencerz
Rejecta?
Live: Radical

Red
Warface
Delete
Killshot
Live: E-Force
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 00:13 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Mocht het daadwerkelijk om labelteams gaan, en mocht het Killshot zijn, dan mag ik toch hopen dat D-Sturb één van de liveacts mag verzorgen deze editie. Niet dat ik groot fan ben van deze man, maar zijn following/populariteit is wel minstens 10x groter dan Killshot, en hij heeft de act (zeker afgelopen jaar) naar mijn idee wél op de kaart gezet. Ondanks dat zijn muziek niet echt mijn ding is, ligt de gunfactor in ieder geval stukken hoger bij mij voor D-Sturb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 07:32 
 
Hardtraxxer

pim0412 schreef:
Mocht het daadwerkelijk om labelteams gaan, en mocht het Killshot zijn, dan mag ik toch hopen dat D-Sturb één van de liveacts mag verzorgen deze editie. Niet dat ik groot fan ben van deze man, maar zijn following/populariteit is wel minstens 10x groter dan Killshot, en hij heeft de act (zeker afgelopen jaar) naar mijn idee wél op de kaart gezet. Ondanks dat zijn muziek niet echt mijn ding is, ligt de gunfactor in ieder geval stukken hoger bij mij voor D-Sturb.


D-Sturb zn liveact Level 1-6. Kwam als nr 3 The Breakthrough... Lijkt mij dat het hard bass is... Omdat in 2016 Zn Menace Remix daar gedraaid werd en sindsdien is het hard gegaan voor hem... Kan het mis hebben natuurlijk
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 07:44 
 
Hardtraxxer

Ik denk dat de line-up super standaard is zonder verrassingen. Met veel gevestigde namen. De laatste editie gaan ze het heus niet ineens anders doen met labels of B artiesten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 08:04 
 
Hardtraxx Veteran

jackSparrow schreef:
Ik denk dat de line-up super standaard is zonder verrassingen. Met veel gevestigde namen. De laatste editie gaan ze het heus niet ineens anders doen met labels of B artiesten.

Met zo'n zin als deze in de OP had ik toch andere hoop.
Citaat:
Before we say goodbye, we will bring the very best of ten years Hard Bass in the GelreDome together in one last mind-blowing edition.


Maar als je dan alsnog alleen populaire super artiesten gaat boeken is het in essentie niet anders dan laatste 2-3 jaar en daar maak je mij nog niet warm mee.. ik Ben benieuwd naar de rest
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 08:37 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

RTM93 schreef:
Citaat:
Before we say goodbye, we will bring the very best of ten years Hard Bass in the GelreDome together in one last mind-blowing edition.


Maar als je dan alsnog alleen populaire super artiesten gaat boeken is het in essentie niet anders dan laatste 2-3 jaar en daar maak je mij nog niet warm mee.. ik Ben benieuwd naar de rest


En dan Killshot programmeren :lol: Sorry maar als hij het daadwerkelijk is dan heb ik weinig vertrouwen in B2S in de toekomst aangezien ze het dus nog steeds niet snappen...
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 08:48 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Grote kans dat het dus Killshot is, man man man wat een ellende. Ik ken ook echt he-le-maal niemand van een redelijk grote kring die nou echt uitkijkt naar een set van hem. Op basis waarvan hoort hij er te staan B2S? Zet er van mijn part een Act of Rage, Regain, D-Sturb of Rebelion neer, maar Killshot? :nono: :nono: :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 08:53 
 
Hardtraxxer

Vrees ook dat het Killshot is, heb helemaal niks met hem :thumbdown:
Maar vind het wel goed dat B2S teams vormt met DJ's die wel wat met elkaar hebben. Dan krijg je tijdens de set wel meer een team idee. Niet zoals paar jaar terug dat iedereen een eigen nummer draait en geen rekening houdt met wat de andere draaien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 09:00 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Zet er van mijn part een Act of Rage neer


Ook dat zou nergens op slaan hé xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 09:17 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

DonnyD schreef:
Marks schreef:
Zet er van mijn part een Act of Rage neer


Ook dat zou nergens op slaan hé xd


Waarom niet dan? Draait al jarenlang mee, heeft goede producties en past wel bij een team red op hardbass vind ik :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 09:24 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

Marks schreef:
DonnyD schreef:
Marks schreef:
Zet er van mijn part een Act of Rage neer


Ook dat zou nergens op slaan hé xd


Waarom niet dan? Draait al jarenlang mee, heeft goede producties en past wel bij een team red op hardbass vind ik :)

Hierom zal ik nu blijven lachen xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 09:29 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Marks schreef:
Waarom niet dan? Draait al jarenlang mee, heeft goede producties en past wel bij een team red op hardbass vind ik :)

algemeen/buma-toppa-t65236.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 09:31 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Justinhafc schreef:
Marks schreef:
Waarom niet dan? Draait al jarenlang mee, heeft goede producties en past wel bij een team red op hardbass vind ik :)

algemeen/buma-toppa-t65236.html


I know, maar hetzelfde geldt voor Warface, Miss K8 en 50% van alle andere DJ's op het moment :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 10:22 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

pfff hoop echt niet dat dit team red wordt. Ik vind Delete altijd een grote baas en wil altijd zijn setjes meemaken, maar vorig jaar Shockerz stonden ze in dezelfde formatie en ben ik na 20 minuten weg gegaan. Sloeg nergens op om een goede Delete plaat te horen, mindere Warface en dan een baggere killshot plaat om daarna weer opnieuw te beginnen. Klonk heel willekeurig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 26 okt 2018 11:38 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Ik vind het dus echt belachelijk dat Killshot hier staat. Naast het feit dat het totaal niet mijn muziek is, heeft die man ook echt helemaal niks gepresteerd. Hij koopt zijn platen van N-Vitral, en is vriendjes met Warface, maar zelf heeft hij niks bereikt.
Ik had hier veel liever Rebelion gezien. Ik ben totaal geen fan van Rebelion, maar ze verdienen het wel. Die mannen draaien op de grootste podia, hebben al verschillende anthems op hun naam staan. Maar Killshot?? Kan er echt met mijn hoofd niet bij gewoon...

Genoeg gezeur over Killshot, ik vind verder de raw lineup vies tegenvallen tot nu toe. Delete is echt vet, maar b2b2b met Warface en Killshot is geen succes (op Shockerz vorig jaar was ik ook na 10 minuten weg).
Had veel liever een Thera of een Regain gezien, die het naar mijn mening WEL verdienen. Grote namen die al een tijdje meedraaien met kwalitatief goede tracks, maar zelden op grote podia staan... (Iets van Spoontech was helemaal geweldig geweest, maar dat is onrealistisch).
Ik ga zeker weten geen ticket kopen voor deze laatste editie
Vorige  1, 2, 3, 4, 5, 6, 7 ... 24  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten