Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 15:32 
 
Hardtraxx Crew
Avatar gebruiker

Ja kan nog steeds inderdaad, ook geen wachtrij meer :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 15:34 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Als ik het zo lees, gaat het allemaal wel heel hard.
Hopelijk om 5 uur nog kaartjes :cry:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 15:40 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Rossieking schreef:
The last #HB14 tickets are now available through http://hardbass.tickets.b2s.nl/.

Nu al...? What the fack, dat gaat ook snel ineens dit jaar... :x
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 16:58 
 

Ik kan zelfs nog vip tickets bestellen? :P
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 17:07 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Had de kaartjes om half 2 al binnen. :)
Nu hopen dat de rest dadelijk ook nog bestellen.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 17:10 
 
Hardtraxx Addict

Kaartjes binnen :D
Met man of 30 aanwezig! Phuture Noize door het Gelredome heen! :love:
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 19:53 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

4 tickets met gratis VIP binnen :D
En om 10 minuten later had ik de andere tickets ook al, die ik nog nodig had
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 20:06 
 
Hardtraxxer

yea nog steeds niet uitverkocht, ook nog vip te koop.
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 20:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hier zijn de kaartjes ook binnen!!
Bericht Geplaatst op 16 nov 2013 23:18 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Vaag, eerder vandaag meerdere malen gezien vip uitverkocht, en nu nog staat er dat ze gewoon te koop zijn.
Maarja ik ben in elk geval blij dat ik kaarten heb kunne kopen
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 00:09 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Hard Bass: Exploration is sold out! There are no more tickets available. #HB14
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 00:13 
 
Hardtraxxer

Dat is wel heel erg snel gegaan! Hahah.. wilde er nog wel heen gaan.

Achja.. dan een keer niet is ook niet erg. En anders zijn er altijd tegen die tijd wel weer kaarten te koop. :)
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 05:21 
 
Hardtraxx Newbie

Phuture Noize?? Wat de fuck.

Het kan snel gaan in hardstyle land....
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 11:04 
 
Hardtraxx Veteran

Equites schreef:
Phuture Noize?? Wat de fuck.

Het kan snel gaan in hardstyle land....


Heb je dat album nog niet gehoord? Meer dan terrecht dat ze in het laatste team zitten!
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 12:22 
 
Bierkoning
Avatar gebruiker

Ook hier kaartje binnen :)
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 15:38 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig! :D
Bericht Geplaatst op 17 nov 2013 20:59 
 
Hardtraxxer

Uitverkocht, na 1 dag al...
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:34 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

Aanwezig :thumbsup:
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:36 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
Aanwezig :thumbsup:


Dankzij wie ook alweer?!
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 11:39 
 
Hardtraxx Elite
Avatar gebruiker

provehito schreef:
Fluxion schreef:
Aanwezig :thumbsup:


Dankzij wie ook alweer?!


Dankzij mijzelf natuurlijk ;)
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 12:49 
 
Hardtraxx Veteran
Avatar gebruiker

Fluxion schreef:
provehito schreef:
Fluxion schreef:
Aanwezig :thumbsup:


Dankzij wie ook alweer?!


Dankzij mijzelf natuurlijk ;)


doe maar zo :(
Bericht Geplaatst op 18 nov 2013 20:11 
 
Hardtraxx Addict

Aanwezig met Stefann4, eerste keer Hardbass :cool:
Adaro en Phuture Noize supporteren :yay: !
Bericht Geplaatst op 08 dec 2013 16:14 
 
Hardtraxx Addict
Avatar gebruiker

https://www.ticketswap.nl/tickets/23856 ... /hard-bass

Als iemand nog 2 kaarten zoekt! :)
Bericht Geplaatst op 09 dec 2013 11:30 
 
Hardtraxxer
Avatar gebruiker

Fuck geen kaartje :/
Bericht Geplaatst op 10 dec 2013 03:03 
 
Hardtraxx Addict

stanlesz schreef:
Fuck geen kaartje :/

Dat is inderdaad een goed advies
een kaartje fucken is wat vreemd

of bedoel je: fuck, geen kaartje :/ ? :P
Vorige  1 ... 8, 9, 10, 11, 12, 13, 14 ... 26  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten