Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 5, 6, 7, 8, 9, 10, 11 ... 26  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:48 

Hardtraxx Veteran

Vroeger toen ik nog niet zo veel hardstyle/hardcore luisterde, dacht ik altijd dat Qlimax het grootste mainstream hardstyle feest was, en Hard Bass de hardere kant. Maar valt toch vies tegen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 13:49 

Hardtraxx Veteran

Als je in de trailer op seconde 16 op pauze klinkt zie je het volgende staan:
Afbeelding

Misschien dan toch B-Freqz als special act?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:01 

Hardtraxx Veteran

Denk dat dat gewoon iets van vorig jaar is wat ze snel hergebruikt hebben. Ze gaan niet wéér een nieuw project lanceren met z'n tweeën, en de tekst is de biografie van B-Freqz op Facebook:

B-Front and Frequencerz wil release their new project at this edition of Hard Bass. B-Front is the main artists of Fusion Records and resident of the event with the rawest sounds around; Loudness. With amazing hits like ‘Inner Creativity’, ‘Virus’ and ‘Magic’ there isn’t a Hardstyle party without tracks of this man. After a lot of experimenting in the studio, Frequencerz developed their style. They got signed by Fusion Records and released tracks like ‘Fight For Survival’, ‘Revolution’ and ‘Bitch’ which can’t be left out of the Hardstyle scene.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:11 

Hardtraxxer

Delt-A schreef:
Denk dat dat gewoon iets van vorig jaar is wat ze snel hergebruikt hebben. Ze gaan niet wéér een nieuw project lanceren met z'n tweeën, en de tekst is de biografie van B-Freqz op Facebook:

B-Front and Frequencerz wil release their new project at this edition of Hard Bass. B-Front is the main artists of Fusion Records and resident of the event with the rawest sounds around; Loudness. With amazing hits like ‘Inner Creativity’, ‘Virus’ and ‘Magic’ there isn’t a Hardstyle party without tracks of this man. After a lot of experimenting in the studio, Frequencerz developed their style. They got signed by Fusion Records and released tracks like ‘Fight For Survival’, ‘Revolution’ and ‘Bitch’ which can’t be left out of the Hardstyle scene.

maar het anthem van vorig jaar was reclamation, er staat toch duidelijk exploration bij
zou goed kunnen dat ze toch komen als surprise act ofzo
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:14 

Syztrax schreef:
Delt-A schreef:

maar het anthem van vorig jaar was reclamation, er staat toch duidelijk exploration bij

Het anthem was Undiscovered, het thema was Reclamation ;) :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:15 

Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Syztrax schreef:
Delt-A schreef:

maar dat is nog steeds geen exploration ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:19 

Syztrax schreef:

Sherlock, ik wijs alleen op je fout >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:34 

Hardtraxxer

bloemkool schreef:
Syztrax schreef:

en ik wijs jou er op dat ik nog steeds een . heb
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:36 

Syztrax schreef:
bloemkool schreef:
Syztrax schreef:

en ik wijs jou er op dat ik nog steeds een . heb

Ja daar heb heel weinig aan want ik had het daar niet over, maar ik heb ook een . op mijn toetsenbord hoor... :aww:
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 14:46 

Hardtraxx Veteran

Aan dit soort welles/nietes discussies heb je dus helemaal niets. Het lijkt me verstandig dus om er mee te stoppen en gewoon weer over het feest te hebben.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 16:11 

Hardtraxxer

b-freqz gaat geen speciale act houden..er is geen mogelijkheid voor een extra half uurtje.Vind wel vet da nu ook een nieuwe live act voor het eerst op hadbass optreedt. Volgende jaar extra therastrials live?
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 17:27 

Hardtraxx Veteran

bloemkool schreef:

Undiscovered was het "het" anthem, het was het thema van Team Green. Net zoals je nog Requiem, Electro Bam en Revolution had.
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 21:24 

Hardtraxx Veteran

Enige echt interessante vind ik team Red & WMF live..
Dat vind ik die €55,- voor een kaartje en > €40,- aan eten/drinken niet waard, dus dit jaar voor het eerst sinds 2011 afwezig. -.-

Anthem vind ik wel érg vet, complimenten aan Hard Driver!
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 21:39 

Hardtraxxer

Enigste feest waar mijn vriendengroep wel is naar toe gaat.
Line-up kan beter, maar vermaak me daar wel :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 31 okt 2013 23:07 

Hardtraxx Veteran

Frijolrojo schreef:
b-freqz gaat geen speciale act houden..er is geen mogelijkheid voor een extra half uurtje.Vind wel vet da nu ook een nieuwe live act voor het eerst op hadbass optreedt. Volgende jaar extra therastrials live?

Uhmm..

https://partyflock.nl/artist/66294:Theracords
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 01:23 

Hardtraxxer

Basshunterzz schreef:
Frijolrojo schreef:

Uhmm..

Idd, dan zouden ze zichzelf alleen een andere naam geven, verwacht eerder een a2 iets van adaro ran-d digital punk en e-force ofzo (zou wel heel vet zijn trouwens)
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 07:24 

Hardtraxx Veteran

Syztrax schreef:
Basshunterzz schreef:
Frijolrojo schreef:

Uhmm..

Idd, dan zouden ze zichzelf alleen een andere naam geven, verwacht eerder een a2 iets van adaro ran-d digital punk en e-force ofzo (zou wel heel vet zijn trouwens)

Oftewel A2 Allstars, stond 2 jaar geleden al op Hard Bass Sherlock..
Ongelezen bericht Geplaatst op 01 nov 2013 21:15 

Hardtraxxer

pecola-tje schreef:
Syztrax schreef:
Basshunterzz schreef:

Oftewel A2 Allstars, stond 2 jaar geleden al op Hard Bass Sherlock..

nee, dat is met a2 ipv dp, denk dat het dan wel een nieuwe live act is
misschien komt er wel een fusion allstars met zany titan b-front en freqz ofzo, zou wel heel vet zijn
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 01:09 

Hardtraxxer

Ik bedoelde meerr van dat bijv thera, geck-o en delete samen een live act maken, en specifiek voor die live act platen gaan maken. B-freqz hebben ook een aantal platen geproduceerd, gunz for hire ook, a2 allstars hebben the resistance gemaakt, en jaar daarvoor was WMF live die ook nummers had uitgebracht onder die naam.

Ik denk dat minus militia ook zoeits gaat doen, stuk 3-4 platen maken voor de live act, en dan nog eigen platen draaien (brutal 3.0 in de gelredome :drool: )
Ongelezen bericht Geplaatst op 02 nov 2013 01:24 

Hardtraxxer

Frijolrojo schreef:
Ik bedoelde meerr van dat bijv thera, geck-o en delete samen een live act maken, en specifiek voor die live act platen gaan maken. B-freqz hebben ook een aantal platen geproduceerd, gunz for hire ook, a2 allstars hebben the resistance gemaakt, en jaar daarvoor was WMF live die ook nummers had uitgebracht onder die naam.

Ik denk dat minus militia ook zoeits gaat doen, stuk 3-4 platen maken voor de live act, en dan nog eigen platen draaien (brutal 3.0 in de gelredome :drool: )

4 lijkt me wel erg veel, denk dat je er maar een stuk of 2 mag verwachten als ze zoiets gaan doen
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 nov 2013 16:02 

Hardtraxx Addict

Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 01:44 

Hardtraxx Veteran

ge-wel-dig anthem !!!
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 10:35 

Hardtraxx Crew

Vandaag kaartjes proberen te regelen ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 nov 2013 12:16 

Hardtraxx Veteran

Magnetron schreef:
Vandaag kaartjes proberen te regelen ^^