Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 3 hours ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 12 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Hard Bass 2015
Past

Hard Bass 2015

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
N
Hardtraxxer
62 posts member since 2014
last seen Apr 2015
een andere mc speciaal voor een live act voegt ook weinig toe als er al een mc op een feest staat
Hardtraxx Addict
1544 posts member since 2013
last seen May 2019
Het zou wel een zware tegenvaller zijn en ik denk dat B2S er ook wel zo over denkt dus ik hoop nog steeds een artiest! met als voorkeur Delete!
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
N iels wrote:een andere mc speciaal voor een live act voegt ook weinig toe als er al een mc op een feest staat
Komt juist geregeld voor op HB dat acts hun eigen MC meenemen.
Hardtraxxer
836 posts member since 2014
last seen Aug 2020
Pipa wrote:Zou niet snappen als je speciaal bij je plaatje een MC zou zetten. Dat is alleen maar een teleurstelling. Niks tegen MC Death lift of andere MC's
Helemaal mee eens. Zal voor velen toch een teleurstelling zijn als het daadwerkelijk een MC blijkt te zijn. Hopelijk gaat het om een artiest, het liefst Delete, maar dat zal wel niet. Ondanks dat toch erg benieuwd naar deze live act.
Hardtraxxer
398 posts member since 2013
last seen Sep 2022
TiMOTHYb wrote:
N iels wrote:een andere mc speciaal voor een live act voegt ook weinig toe als er al een mc op een feest staat
Komt juist geregeld voor op HB dat acts hun eigen MC meenemen.
B-Freqz twee jaar geleden hadden bijvoorbeeld MC Nolz, terwijl dit van tevoren ook niet werd aangekondigd.

Zou dus ook zomaar kunnen dat E-Force, Deetox en Delete er staan met MC DL voor de vocalen!
Hardtraxx Veteran
5475 posts member since 2013
last seen 20 days ago
Er is een verschil tussen een MC die echt bij een bepaald project (Donkey Rollers (DV8)) hoort. Of een MC die ondersteuning biedt tijdens een live act.

Hoop zelf nog op een DJ (al dan niet Delete) met eventueel een MC als ondersteuning.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 7 hours ago
Van welke act heb je het komende jaar hoge verwachtingen?
‘Moeilijk. Ik ben nu zelf een samenwerking aangegaan met een act, dat wordt gelanceerd als afsluiter op Hard Bass. Als je het mij vraagt wordt dat dé act. Maar ik mag nog niet zeggen wie dat is! Tja, er zijn zoveel nieuwe talenten op dit moment. Kijk, ik draai al een tijdje mee, maar tegelijkertijd zit ik nog in het midden van mijn carrière. Mijn hoogtepunt moet nog komen, geloof mij maar.’
Ik ga ook maar weer even in op de suggesties :P ... Hij heeft het over "wie dat is" en niet over "wie dat zijn" beetje vergezocht misschien, maar misschien dus toch alleen Deetox en een MC. ?

Bron: Hardnews interview http://www.clublifemagazine.nl/muziek/e ... j-tooltje/
Hardtraxx Veteran
7456 posts member since 2011
last seen 24 days ago
Begrijpend lezen vriend...

Er staat daarvoor namelijk dit: Ik ben nu zelf een samenwerking aangegaan met een act
Het wie slaat op de act, niet op een persoon
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
ErikZ wrote:Begrijpend lezen vriend...

Er staat daarvoor namelijk dit: Ik ben nu zelf een samenwerking aangegaan met een act
Het wie slaat op de act, niet op een persoon
Ik zeg toch alleen hoe ik dat stukje begreep 'vriend'. Zeg toch nergens dat het nu confirmed is door hem zelf >.< Alleen hoe ik dat stukje opvatte.
B
E-Force heeft al bevestigd dat hij het is. Ook al was dat al vrij duidelijk :P ben benieuwd wanneer de andere 2 bekend worden gemaakt :)
Hardtraxx Veteran
last seen 7 hours ago
is niet wat ik bedoelde :p maar nevermind, wss maken ze het pas die avond bekend. heeft opzich ook wel wat

tenzij het tegenvalt >.<
Y
Hardtraxxer
579 posts member since 2009
In principe zegt hij niet dat hij in Freakz Of Night zit, hij zegt dat hij er een samenwerking mee aan gaat. Hoe kun je nu een samenwerking met (o.a.) jezelf aangaan?

Ik heb dus nog altijd goede hoop dat het Thera, Delete & Deetox zijn. :corn:

Groetjes
(mupske)
B
Rickzel wrote:is niet wat ik bedoelde :p maar nevermind, wss maken ze het pas die avond bekend. heeft opzich ook wel wat

tenzij het tegenvalt >.<
Bericht was ook algemeen gericht en niet op jou :P
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Youri! wrote:In principe zegt hij niet dat hij in Freakz Of Night zit, hij zegt dat hij er een samenwerking mee aan gaat. Hoe kun je nu een samenwerking met (o.a.) jezelf aangaan?

Ik heb dus nog altijd goede hoop dat het Thera, Delete & Deetox zijn. :corn:

Groetjes
(mupske)
serieus?....
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Youri! wrote: (mupske)
Frijolrojo wrote: serieus?....
Hardtraxx Veteran
12898 posts member since 2011
last seen 2 days ago
Ik ben nu zelf een samenwerking aangegaan met een act, dat wordt gelanceerd als afsluiter op Hard Bass.
Nee, maar hij doet er zelf niet aan mee hoor :lol:
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Kunnen allemaal wel hopen en shit maar wedde dat het gewoon een MC is
D
Hardtraxx Veteran
4719 posts member since 2008
Deetox E-Force Delete.
J
Hardtraxxer
235 posts member since 2014
last seen Oct 2017
Duruz wrote:Deetox E-Force Delete.
Ja als dat zo is trek ik me pik eraf maarja is toch niet
Artiest
21 posts member since 2014
last seen Aug 2016
Hey guys! Please i need urgent 1 ticket for Hard Bass 2015,someone know here how i can get it?
I already have 2 tickets but need 1 more,and yes i know they are all sold out :'( please if anyone can help me!
unresolvedmedia@gmail.com
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
Unresolved wrote:Hey guys! Please i need urgent 1 ticket for Hard Bass 2015,someone know here how i can get it?
I already have 2 tickets but need 1 more,and yes i know they are all sold out :'( please if anyone can help me!
Sorry, Italy is banned van Hard Bass this year.
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 14 hours ago
Unresolved wrote:Hey guys! Please i need urgent 1 ticket for Hard Bass 2015,someone know here how i can get it?
You must really learnen English to writen.
Hardtraxxer
448 posts member since 2010
last seen Jul 2026
You can buy tickets on viagogo.nl but the cheapest tickets are 85 euro.
Hardtraxx Veteran
6775 posts member since 2014
last seen 10 hours ago
Hold www.ticketswap.nl in the gaten. :P
B
Hardtraxxer
403 posts member since 2014
last seen Sep 2017
View on YouTube
Last edited by Brmn on , edited 1 time in total.