Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 47  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:24 

Hardtraxxer

een andere mc speciaal voor een live act voegt ook weinig toe als er al een mc op een feest staat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:25 

Hardtraxx Addict

Het zou wel een zware tegenvaller zijn en ik denk dat B2S er ook wel zo over denkt dus ik hoop nog steeds een artiest! met als voorkeur Delete!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 17:31 

Donateur

N iels schreef:
een andere mc speciaal voor een live act voegt ook weinig toe als er al een mc op een feest staat

Komt juist geregeld voor op HB dat acts hun eigen MC meenemen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:12 

Hardtraxxer

Pipa schreef:
Zou niet snappen als je speciaal bij je plaatje een MC zou zetten. Dat is alleen maar een teleurstelling. Niks tegen MC Death lift of andere MC's

Helemaal mee eens. Zal voor velen toch een teleurstelling zijn als het daadwerkelijk een MC blijkt te zijn. Hopelijk gaat het om een artiest, het liefst Delete, maar dat zal wel niet. Ondanks dat toch erg benieuwd naar deze live act.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:22 

Hardtraxxer

TiMOTHYb schreef:
N iels schreef:

Komt juist geregeld voor op HB dat acts hun eigen MC meenemen.

B-Freqz twee jaar geleden hadden bijvoorbeeld MC Nolz, terwijl dit van tevoren ook niet werd aangekondigd.

Zou dus ook zomaar kunnen dat E-Force, Deetox en Delete er staan met MC DL voor de vocalen!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 jan 2015 18:39 

Hardtraxx Veteran

Er is een verschil tussen een MC die echt bij een bepaald project (Donkey Rollers (DV8)) hoort. Of een MC die ondersteuning biedt tijdens een live act.

Hoop zelf nog op een DJ (al dan niet Delete) met eventueel een MC als ondersteuning.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 15:33 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Van welke act heb je het komende jaar hoge verwachtingen?
‘Moeilijk. Ik ben nu zelf een samenwerking aangegaan met een act, dat wordt gelanceerd als afsluiter op Hard Bass. Als je het mij vraagt wordt dat dé act. Maar ik mag nog niet zeggen wie dat is! Tja, er zijn zoveel nieuwe talenten op dit moment. Kijk, ik draai al een tijdje mee, maar tegelijkertijd zit ik nog in het midden van mijn carrière. Mijn hoogtepunt moet nog komen, geloof mij maar.’

Ik ga ook maar weer even in op de suggesties :P ... Hij heeft het over "wie dat is" en niet over "wie dat zijn" beetje vergezocht misschien, maar misschien dus toch alleen Deetox en een MC. ?

Bron: Hardnews interview http://www.clublifemagazine.nl/muziek/e ... j-tooltje/
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 16:29 

Hardtraxx Veteran

Begrijpend lezen vriend...

Er staat daarvoor namelijk dit: Ik ben nu zelf een samenwerking aangegaan met een act
Het wie slaat op de act, niet op een persoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 17:09 

Hardtraxx Veteran

ErikZ schreef:
Begrijpend lezen vriend...

Er staat daarvoor namelijk dit: Ik ben nu zelf een samenwerking aangegaan met een act
Het wie slaat op de act, niet op een persoon

Ik zeg toch alleen hoe ik dat stukje begreep 'vriend'. Zeg toch nergens dat het nu confirmed is door hem zelf >.< Alleen hoe ik dat stukje opvatte.
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 18:51 

E-Force heeft al bevestigd dat hij het is. Ook al was dat al vrij duidelijk :P ben benieuwd wanneer de andere 2 bekend worden gemaakt :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 19:48 

Hardtraxx Veteran

is niet wat ik bedoelde :p maar nevermind, wss maken ze het pas die avond bekend. heeft opzich ook wel wat

tenzij het tegenvalt >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 19:58 

Hardtraxxer

In principe zegt hij niet dat hij in Freakz Of Night zit, hij zegt dat hij er een samenwerking mee aan gaat. Hoe kun je nu een samenwerking met (o.a.) jezelf aangaan?

Ik heb dus nog altijd goede hoop dat het Thera, Delete & Deetox zijn. :corn:

Groetjes
(mupske)
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 21:22 

Rickzel schreef:
is niet wat ik bedoelde :p maar nevermind, wss maken ze het pas die avond bekend. heeft opzich ook wel wat

tenzij het tegenvalt >.<

Bericht was ook algemeen gericht en niet op jou :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 21:32 

Hardtraxxer

Youri! schreef:
In principe zegt hij niet dat hij in Freakz Of Night zit, hij zegt dat hij er een samenwerking mee aan gaat. Hoe kun je nu een samenwerking met (o.a.) jezelf aangaan?

Ik heb dus nog altijd goede hoop dat het Thera, Delete & Deetox zijn. :corn:

Groetjes
(mupske)

serieus?....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 21:34 

Hardtraxx Veteran

Youri! schreef:
(mupske)

Frijolrojo schreef:
serieus?....
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:52 

Hardtraxx Veteran

Citaat:
Ik ben nu zelf een samenwerking aangegaan met een act, dat wordt gelanceerd als afsluiter op Hard Bass.

Nee, maar hij doet er zelf niet aan mee hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 22:58 

Hardtraxxer

Kunnen allemaal wel hopen en shit maar wedde dat het gewoon een MC is
Ongelezen bericht Geplaatst op 15 jan 2015 23:29 

Hardtraxx Veteran

Deetox E-Force Delete.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 01:02 

Hardtraxxer

Duruz schreef:
Deetox E-Force Delete.

Ja als dat zo is trek ik me pik eraf maarja is toch niet
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:31 

Artiest

Hey guys! Please i need urgent 1 ticket for Hard Bass 2015,someone know here how i can get it?
I already have 2 tickets but need 1 more,and yes i know they are all sold out :'( please if anyone can help me!
[email protected]
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 13:33 

Donateur

Unresolved schreef:
Hey guys! Please i need urgent 1 ticket for Hard Bass 2015,someone know here how i can get it?
I already have 2 tickets but need 1 more,and yes i know they are all sold out :'( please if anyone can help me!
[email protected]

Sorry, Italy is banned van Hard Bass this year.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:28 

Hardtraxx Elite

Unresolved schreef:

You must really learnen English to writen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 14:43 

Hardtraxxer

You can buy tickets on viagogo.nl but the cheapest tickets are 85 euro.
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:23 

Hardtraxx Veteran

Unresolved schreef:
[email protected]

Hold www.ticketswap.nl in the gaten. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 16 jan 2015 15:43 

Hardtraxxer

Unresolved schreef:

Vorige  1 ... 18, 19, 20, 21, 22, 23, 24 ... 47  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten