Ik zou persoonlijk nooit mijn aller-favoriete platen willen remixen, ik vind die goed zoals ze zijn. Maar hij is mij niet.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Nee, maar wie wil minst favoriete platen remixen?
Die zou ik dan remixen om ze nog toffer te maken. 
wrote:Spreek je meerdere maar gewoon met u aan.wrote: Dat hoor je toch? Of ben je doof?
Of hij is met een of andere hardbass mashup bezig
En wat is dit voor vage kutsite. Geluid doet het niet en het ziet er goedkoop uit.
Dan is er veel ruimte voor verbeteringwrote:Nee, maar wie wil minst favoriete platen remixen?
Ik zou meer 'niet geschoten is altijd mis' hanteren. Na de 100e x Be Amazed draaien is het wel leuk geweest ook. Wellicht maakt hij een geniale remix.
Mijn meerdere? In Jezus' ogen zijn we toch allemaal gelijk?wrote: Spreek je meerdere maar gewoon met u aan.
Bram = Jezus.wrote:Mijn meerdere? In Jezus' ogen zijn we toch allemaal gelijk?wrote: Spreek je meerdere maar gewoon met u aan.
Laten we het hopen. (Maar stiekem hoop ik toch dat het een edit is, en hij Be Amazed gewoon blijft draaien in z'n setjes want dat zorgt voor variatie qua sounds in z'n sets.wrote:Ik zou meer 'niet geschoten is altijd mis' hanteren. Na de 100e x Be Amazed draaien is het wel leuk geweest ook. Wellicht maakt hij een geniale remix.
-
W
- 4 posts member since 2014
- last seen Feb 2015
B2S maakt maandag een soudtrack/anthem van hard bass bekend volgens hun laatste tv episode.wrote:Heel benieuwd naar die andere anthems!
Hopen dat hij juist wat andere oude parels meepakt in 2015.
Maandag komt die van freqz volgens mij, zoiets zeiden zewrote:B2S maakt maandag een soudtrack/anthem van hard bass bekend volgens hun laatste tv episode.wrote:Heel benieuwd naar die andere anthems!
lekker dan..wrote:Maandag komt die van freqz volgens mij, zoiets zeiden zewrote:B2S maakt maandag een soudtrack/anthem van hard bass bekend volgens hun laatste tv episode.wrote:Heel benieuwd naar die andere anthems!
-
W
- 4 posts member since 2014
- last seen Feb 2015
Die is er toch al? Frequencerz - Noisewrote:Maandag komt die van freqz volgens mij, zoiets zeiden zewrote:B2S maakt maandag een soudtrack/anthem van hard bass bekend volgens hun laatste tv episode.wrote:Heel benieuwd naar die andere anthems!
Nog niet officieel, alleen in de podcast Unleashed 023.
Dan krijg je morgen waarschijnlijk het full version.
-
DHardtraxx Elite
- 2496 posts member since 2012
- last seen Jan 2020
Ik gok alleen een official HQ previewwrote:Nog niet officieel, alleen in de podcast Unleashed 023.
-
GHardtraxxer
- 421 posts member since 2010
- last seen Sep 2023
Dit wordt mijn 7e Hard Bass 
-
DHardtraxx Veteran
- 4719 posts member since 2008
Laat het waar zijn, hoop ik ook op!wrote:http://i.imgur.com/KEIK7HI.jpg
Ik wed toch echt dat de persoon met de pet Delete is.
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 5 hours ago
Ik ben er ook nog steeds van overtuigdwrote:http://i.imgur.com/KEIK7HI.jpg
Ik wed toch echt dat de persoon met de pet Delete is.
Ik ben trouwens wel benieuwd wanneer ze naar buiten treden wie de drie eigenlijk zijn
Lijkt me sterk dat ze daar mee wachten tot aan Hard Bass zelf..
Lijkt me sterk dat ze daar mee wachten tot aan Hard Bass zelf..
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 5 hours ago
Ziet er wel naar uit.
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
MC DL. Doei.
-
PHardtraxx Veteran
- last seen 5 hours ago
Zou niet snappen als je speciaal bij je plaatje een MC zou zetten. Dat is alleen maar een teleurstelling. Niks tegen MC Death lift of andere MC's