Who was there

Nobody yet
Nobody has said they're going yet.

Active topics in Feesten

Moderators

• Bouke Bouke Hardtraxxer
  • Jor-D Jor-D Hardtraxx Beheerder · 31 minutes ago
  • Magnetron Magnetron Hardtraxx Crew · Jun 2026
  • The Venator The Venator Hardtraxx Beheerder · 13 days ago
  • wootum wootum Hardtraxx Crew · 9 hours ago
  • Zenda Zenda Hardtraxx Crew · 6 days ago
Poster: Hard Bass 2015
Past

Hard Bass 2015

Time
(Sun)
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
J
Hardtraxxer
110 posts member since 2014
last seen Nov 2015
ErikZ wrote:
janlul wrote:
Kiloknaller wrote:E-force op Instagram: 'The collab with The Prophet is a fact! #eforcenl #freakzatnight'...

Weer die #freakzatnight :P

Zal dat niet die ene track zijn die ran-d als laatst draaide op qlimax?
Die plaat was van Ran-D zelf, had de dag van tevoren de kicks laten horen in een filmpje
Oh oke, ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze track al voor qlimax ergens in de louder podcast verschenen is en dat er een beetje geheimzinnig werd gedaan over wie hem gemaakt heeft.
Hardtraxxer
745 posts member since 2011
last seen 21 days ago
Waar blijft dat anthem dan?? of anthems
Hardtraxxer
565 posts member since 2013
last seen Oct 2016
Ze zijn bij B2S blijkbaar drukker met Back2School, Loudness, UP en Pussy Lounge
L
Hardtraxx Veteran
3475 posts member since 2013
last seen Feb 2024
Of het anthem is nog niet klaar?
Hardtraxxer
last seen Oct 2016
Lenny wrote:Of het anthem is nog niet klaar?
Bijna een maand geleden zeiden ze op Twitter dat ze er snel aan kwamen.. lijkt me sterk dat ze dan nog geen preview kunnen geven ofzo..
P
Hardtraxx Addict
1034 posts member since 2012
last seen Jul 2026
Iemand die weet of het water hier gratis is??
Donateur
15013 posts member since 2010
last seen Aug 2024
phoenix wrote:Iemand die weet of het water hier gratis is??
Het water uit de kranen bij de toiletten kost niets. Of je 8x op en neer naar de WC wilt daarvoor is een andere vraag.
P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2026
TiMOTHYb wrote:
Het water uit de kranen bij de toiletten kost niets. Of je 8x op en neer naar de WC wilt daarvoor is een andere vraag.
Id&T was toch zo'n campagne begonnen van 'water voor iedereen!' en daarom was het water op dq1 toch ook gratis? Of sta ik hier dom te zwetsen?! Heb iig geen zin om 30x naar de wc te gaan om bij te vullen
Hardtraxx Veteran
3013 posts member since 2011
last seen 11 hours ago
In het WJD topic las ik dat het anthem door Frequencerz is geproduceerd.
Hardtraxxer
last seen Oct 2016
JeftaElachouri wrote:In het WJD topic las ik dat het anthem door Frequencerz is geproduceerd.
Dat zou ik ook helemaal niet erg vinden
Donateur
last seen Aug 2024
phoenix wrote: Id&T was toch zo'n campagne begonnen van 'water voor iedereen!' en daarom was het water op dq1 toch ook gratis? Of sta ik hier dom te zwetsen?! Heb iig geen zin om 30x naar de wc te gaan om bij te vullen
Ja op DQ1 (e.a. feesten) was het water bijvullen gratis (in zo'n zak als je zelf wilde). Hadden ze wat extra vulbuizen voor geïnstalleerd. In het Gelredome kun je gewoon een kraan bij de WC's gebruiken om je flesje te vullen. Je krijgt in ieder geval geen gratis flesjes Sourcy uitgedeeld op de vloer. :P
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
H4RDSTYL3RR wrote:
JeftaElachouri wrote:In het WJD topic las ik dat het anthem door Frequencerz is geproduceerd.
Dat zou ik ook helemaal niet erg vinden
Frequencerz draaide deze op Supersized Raw
Hardtraxx Addict
1189 posts member since 2009
last seen Feb 2026
Gewoon bier drinken :$
P
Hardtraxx Addict
last seen Jul 2026
Patjee410 wrote:
Gewoon bier drinken :$
Ik drink niet als ik aan het sporten ben :$
Hardtraxxer
630 posts member since 2015
last seen Feb 2025
Nooit gedacht B-frontliner nog mee te maken maar wat moet ik me hier eigenlijk van verwachten buiten de B-frontliner plaatjes? Ik zie de huidige Frontliner producties namelijk niet heel goed passen hierbij. Misschien wat oudere nummers? :D
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Twijfel om hier alsnog heen te gaan, dus mocht iemand een kaartje over hebben PM me dan even.
Hardtraxx Veteran
17572 posts member since 2010
last seen 3 hours ago
Albatrots wrote:Nooit gedacht B-frontliner nog mee te maken maar wat moet ik me hier eigenlijk van verwachten buiten de B-frontliner plaatjes? Ik zie de huidige Frontliner producties namelijk niet heel goed passen hierbij. Misschien wat oudere nummers? :D
Denk niet al teveel oude b-frontliner tracks, aangezien ze een half uur staan, denk ik 1 of 2 nieuwe B-frontliner nummers, 1 of 2 oude nummers (eventueel 2015 edits?) en wat nieuw spul van beide solo.

Dit baseer ik nergens op, en is puur uit de lucht gegrepen :D
Hardtraxxer
758 posts member since 2013
last seen Sep 2024
Rickzel wrote:
Albatrots wrote:Nooit gedacht B-frontliner nog mee te maken maar wat moet ik me hier eigenlijk van verwachten buiten de B-frontliner plaatjes? Ik zie de huidige Frontliner producties namelijk niet heel goed passen hierbij. Misschien wat oudere nummers? :D
Denk niet al teveel oude b-frontliner tracks, aangezien ze een half uur staan, denk ik 1 of 2 nieuwe B-frontliner nummers, 1 of 2 oude nummers (eventueel 2015 edits?) en wat nieuw spul van beide solo.

Dit baseer ik nergens op, en is puur uit de lucht gegrepen :D
ik gok ook zoeits, maar wel wat meer nieuwe b-frontliner tracks. Van de livestream wanneer ze samen in de studio zaten bij frontliner, meende ik te horen dat ze zoveel melodien hadden gemaakt dat ze al een album konden maken. Natuurlijk komt er geen album uit, maar ik denk dat deze twee vrij wat nieuw spul gaan draaien op hardbass.
P
Hardtraxx Veteran
5058 posts member since 2013
last seen 3 hours ago
Ik verwacht gewoon alle B-frontliner plaatjes te horen!

Zit nog te twijfelen of ik ga, als ik ga dan wel paar dagen van te voren kaartjes kopen. En anders lekker met vrienden op de bank Hardbass kijken
Hardtraxx Addict
1244 posts member since 2012
last seen Jan 2018
Pommer wrote:Twijfel om hier alsnog heen te gaan, dus mocht iemand een kaartje over hebben PM me dan even.
Wat nou twijfel? Gewoon gaan! Er gaat zelfs een bus Spakenburgers heb ik begrepen :woot:
Donateur
last seen Aug 2024
Richardd wrote:
Pommer wrote:Twijfel om hier alsnog heen te gaan, dus mocht iemand een kaartje over hebben PM me dan even.
Wat nou twijfel? Gewoon gaan! Er gaat zelfs een bus Spakenburgers heb ik begrepen :woot:
Chill zwartekousenbus. :cool:
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
TiMOTHYb wrote:
Richardd wrote:
Chill zwartekousenbus. :cool:
Die trekken ze pas aan na het feest, after in de kerk joe.
Bierkoning
25324 posts member since 2010
last seen 29 days ago
Richardd wrote: Die trekken ze pas aan na het feest, after in de kerk joe.
Ja dat is het probleem juist, wil wel fit zijn voor de ochtenddienst.

Anyway, als je wat opvangt betreffende kaartjes app me dan even oke? ^^
Donateur
last seen Aug 2024
Voor het afteren de kerk uit?
Hardtraxx Addict
last seen Jan 2018
Pommer wrote:Anyway, als je wat opvangt betreffende kaartjes app me dan even oke? ^^
Uiteraard, alleen zijn er bij ons ook nog 4 op zoek geloof ik. Moet geen probleem zijn, de week ervoor komen er altijd nog best wat kaartjes vrij.
TiMOTHYb wrote:Voor het afteren de kerk uit?
Dan is de kogel door de kerk :P