Oh oke, ik dacht ergens gelezen te hebben dat deze track al voor qlimax ergens in de louder podcast verschenen is en dat er een beetje geheimzinnig werd gedaan over wie hem gemaakt heeft.wrote:Die plaat was van Ran-D zelf, had de dag van tevoren de kicks laten horen in een filmpjewrote:wrote:E-force op Instagram: 'The collab with The Prophet is a fact! #eforcenl #freakzatnight'...
Weer die #freakzatnight
Zal dat niet die ene track zijn die ran-d als laatst draaide op qlimax?
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2014
- last seen Nov 2015
Waar blijft dat anthem dan?? of anthems
Ze zijn bij B2S blijkbaar drukker met Back2School, Loudness, UP en Pussy Lounge
-
LHardtraxx Veteran
- 3475 posts member since 2013
- last seen Feb 2024
Of het anthem is nog niet klaar?
Bijna een maand geleden zeiden ze op Twitter dat ze er snel aan kwamen.. lijkt me sterk dat ze dan nog geen preview kunnen geven ofzo..wrote:Of het anthem is nog niet klaar?
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Iemand die weet of het water hier gratis is??
Het water uit de kranen bij de toiletten kost niets. Of je 8x op en neer naar de WC wilt daarvoor is een andere vraag.wrote:Iemand die weet of het water hier gratis is??
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jul 2026
Id&T was toch zo'n campagne begonnen van 'water voor iedereen!' en daarom was het water op dq1 toch ook gratis? Of sta ik hier dom te zwetsen?! Heb iig geen zin om 30x naar de wc te gaan om bij te vullenwrote:Het water uit de kranen bij de toiletten kost niets. Of je 8x op en neer naar de WC wilt daarvoor is een andere vraag.wrote:Iemand die weet of het water hier gratis is??
In het WJD topic las ik dat het anthem door Frequencerz is geproduceerd.
Dat zou ik ook helemaal niet erg vindenwrote:In het WJD topic las ik dat het anthem door Frequencerz is geproduceerd.
Ja op DQ1 (e.a. feesten) was het water bijvullen gratis (in zo'n zak als je zelf wilde). Hadden ze wat extra vulbuizen voor geïnstalleerd. In het Gelredome kun je gewoon een kraan bij de WC's gebruiken om je flesje te vullen. Je krijgt in ieder geval geen gratis flesjes Sourcy uitgedeeld op de vloer.wrote: Id&T was toch zo'n campagne begonnen van 'water voor iedereen!' en daarom was het water op dq1 toch ook gratis? Of sta ik hier dom te zwetsen?! Heb iig geen zin om 30x naar de wc te gaan om bij te vullen
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Frequencerz draaide deze op Supersized Rawwrote:Dat zou ik ook helemaal niet erg vindenwrote:In het WJD topic las ik dat het anthem door Frequencerz is geproduceerd.
Gewoon bier drinkenwrote:Iemand die weet of het water hier gratis is??
-
PHardtraxx Addict
- last seen Jul 2026
Ik drink niet als ik aan het sporten benwrote:Gewoon bier drinkenwrote:Iemand die weet of het water hier gratis is??
Nooit gedacht B-frontliner nog mee te maken maar wat moet ik me hier eigenlijk van verwachten buiten de B-frontliner plaatjes? Ik zie de huidige Frontliner producties namelijk niet heel goed passen hierbij. Misschien wat oudere nummers? 
Twijfel om hier alsnog heen te gaan, dus mocht iemand een kaartje over hebben PM me dan even.
Denk niet al teveel oude b-frontliner tracks, aangezien ze een half uur staan, denk ik 1 of 2 nieuwe B-frontliner nummers, 1 of 2 oude nummers (eventueel 2015 edits?) en wat nieuw spul van beide solo.wrote:Nooit gedacht B-frontliner nog mee te maken maar wat moet ik me hier eigenlijk van verwachten buiten de B-frontliner plaatjes? Ik zie de huidige Frontliner producties namelijk niet heel goed passen hierbij. Misschien wat oudere nummers?
Dit baseer ik nergens op, en is puur uit de lucht gegrepen
ik gok ook zoeits, maar wel wat meer nieuwe b-frontliner tracks. Van de livestream wanneer ze samen in de studio zaten bij frontliner, meende ik te horen dat ze zoveel melodien hadden gemaakt dat ze al een album konden maken. Natuurlijk komt er geen album uit, maar ik denk dat deze twee vrij wat nieuw spul gaan draaien op hardbass.wrote:Denk niet al teveel oude b-frontliner tracks, aangezien ze een half uur staan, denk ik 1 of 2 nieuwe B-frontliner nummers, 1 of 2 oude nummers (eventueel 2015 edits?) en wat nieuw spul van beide solo.wrote:Nooit gedacht B-frontliner nog mee te maken maar wat moet ik me hier eigenlijk van verwachten buiten de B-frontliner plaatjes? Ik zie de huidige Frontliner producties namelijk niet heel goed passen hierbij. Misschien wat oudere nummers?
Dit baseer ik nergens op, en is puur uit de lucht gegrepen
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 3 hours ago
Ik verwacht gewoon alle B-frontliner plaatjes te horen!
Zit nog te twijfelen of ik ga, als ik ga dan wel paar dagen van te voren kaartjes kopen. En anders lekker met vrienden op de bank Hardbass kijken
Zit nog te twijfelen of ik ga, als ik ga dan wel paar dagen van te voren kaartjes kopen. En anders lekker met vrienden op de bank Hardbass kijken
Wat nou twijfel? Gewoon gaan! Er gaat zelfs een bus Spakenburgers heb ik begrepenwrote:Twijfel om hier alsnog heen te gaan, dus mocht iemand een kaartje over hebben PM me dan even.
Chill zwartekousenbus.wrote:Wat nou twijfel? Gewoon gaan! Er gaat zelfs een bus Spakenburgers heb ik begrepenwrote:Twijfel om hier alsnog heen te gaan, dus mocht iemand een kaartje over hebben PM me dan even.
Die trekken ze pas aan na het feest, after in de kerk joe.wrote:Chill zwartekousenbus.wrote:Wat nou twijfel? Gewoon gaan! Er gaat zelfs een bus Spakenburgers heb ik begrepenwrote:Twijfel om hier alsnog heen te gaan, dus mocht iemand een kaartje over hebben PM me dan even.
Ja dat is het probleem juist, wil wel fit zijn voor de ochtenddienst.wrote: Die trekken ze pas aan na het feest, after in de kerk joe.
Anyway, als je wat opvangt betreffende kaartjes app me dan even oke?
Uiteraard, alleen zijn er bij ons ook nog 4 op zoek geloof ik. Moet geen probleem zijn, de week ervoor komen er altijd nog best wat kaartjes vrij.wrote:Anyway, als je wat opvangt betreffende kaartjes app me dan even oke?
Dan is de kogel door de kerkwrote:Voor het afteren de kerk uit?