Zeker als je naar de beheerder van het domein kijktwrote:E-Force is 200% zeker hoor.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
MHardtraxx Veteran
- 14193 posts member since 2013
-
SHardtraxxer
- 801 posts member since 2011
- last seen Jul 2018
Waar blijft dat anthem? Was vorig jaar al in november bekend van de vorige editie. 
het is nog niet eens duidelijk of er wel een anthem komt, misschien weer gewoon 4 soundtrack anthems ofzo. of hoe noemden ze dat 2 jaar terug.wrote:Waar blijft dat anthem? Was vorig jaar al in november bekend van de vorige editie.
En ook als je naar die ketting kijkt van hem op die site. Dat is duidelijk z'n ketting met dat jezus kruis eraan (check z'n FB maar)wrote:Zeker als je naar de beheerder van het domein kijktwrote:E-Force is 200% zeker hoor.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2014
- last seen Nov 2015
Wat mensen allemaal zien in deze extreem onduidelijke foto
. Hopelijk krijgen we nog iets van een preview van ze te horen voor hardbass om een kleine indruk van hun muziek te krijgen..
A number of Hard Bass 2015 tickets will be sold again this Wednesday, 08.00 PM (CET); don't miss it! #HB15
http://b2s.nl/l/hb15lasttickets
http://b2s.nl/l/hb15lasttickets
Anthems komen binnenkort.. hoorde ik via Twitter
Zie Instagram van E-Force. Als er al twijfel was of hij het was is dat nu dus ook weg.wrote:Hopelijk krijgen we nog iets van een preview van ze te horen voor hardbass om een kleine indruk van hun muziek te krijgen..
EDIT: Dit dus: preview
tsja, E-force was wel duidelijk volgens mij, alleen die andere twee.wrote:Zie Instagram van E-Force. Als er al twijfel was of hij het was is dat nu dus ook weg.wrote:Hopelijk krijgen we nog iets van een preview van ze te horen voor hardbass om een kleine indruk van hun muziek te krijgen..
EDIT: Dit dus: preview
Als je het heel ver gaat zoeken zou ik wel wat Delete geluidjes kunnen herkennen (beetje als in Bitch Fight). Maarja misschien is dat puur omdat ik hoop dat hij er bij zit
-
PHardtraxx Addict
- 1034 posts member since 2012
- last seen Jul 2026
Gisteren een kaartje kunnen bemachtigen, alsnog aanwezig
!
Zal dit jaar het vanaf de bank bekijken met een lekker potje bier 
Wil in 2015 echt gaan minderen qua feesten en de eerste stap is gezet door geen kaartje te kopen
Merk ook dat ik er nog totaal geen spijt van heb
Wil in 2015 echt gaan minderen qua feesten en de eerste stap is gezet door geen kaartje te kopen
Merk ook dat ik er nog totaal geen spijt van heb
Titan poste iets bijzonders op fb. Kan het anthem zijn, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.
Denk persoonlijk het eerst...
hoe kom je er bij dat het het anthem zou zijn, gewoon een team red tooltje lijkt het mewrote:Titan poste iets bijzonders op fb. Kan het anthem zijn, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.
filmpje klinkt ook he-le-maal nergens naar moet ik zeggen trouwens, gare toeter
Het nummer deed me denken aan de anthems van vorig jaar (the red kill) en ik hoorde "hardbass".wrote:hoe kom je er bij dat het het anthem zou zijn, gewoon een team red tooltje lijkt het mewrote:Titan poste iets bijzonders op fb. Kan het anthem zijn, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.
filmpje klinkt ook he-le-maal nergens naar moet ik zeggen trouwens, gare toeter
Ik heb gewoon zon stom achterlijk gevoel dat het anthem is
Zal wel een Hardbass DJ Tool zijn.
Ik zou het niet erg vinden als titan ineens formula zou draaien in t gelredome
Vorig jaar draaide hij Ghetto, dat was al redelijk onverwachtwrote:Ik zou het niet erg vinden als titan ineens formula zou draaien in t gelredome
Warface postte ook zoiets. Volgens mij een collab van hun speciaal voor Hard Basswrote:Titan poste iets bijzonders op fb. Kan het anthem zijn, maar ik kan me natuurlijk ook vergissen.
-
K
E-force op Instagram: 'The collab with The Prophet is a fact! #eforcenl #freakzatnight'...
Weer die #freakzatnight
Weer die #freakzatnight
-
PHardtraxx Veteran
- 5058 posts member since 2013
- last seen 2 hours ago
Hahah lach me kapot als Prophet bij Freakzatnight zit hahahwrote:E-force op Instagram: 'The collab with The Prophet is a fact! #eforcenl #freakzatnight'...
Weer die #freakzatnight
Lekker de geruchtenstroom op gang houden. Yolo.
Ik denk ook dat het een schijnbeweging is, maar die track gaan we zeker horen op Hard Bass.
-
JHardtraxxer
- 110 posts member since 2014
- last seen Nov 2015
wrote:E-force op Instagram: 'The collab with The Prophet is a fact! #eforcenl #freakzatnight'...
Weer die #freakzatnight
Zal dat niet die ene track zijn die ran-d als laatst draaide op qlimax?
wrote:Lekker de geruchtenstroom op gang houden. Yolo.
Die plaat was van Ran-D zelf, had de dag van tevoren de kicks laten horen in een filmpjewrote:wrote:E-force op Instagram: 'The collab with The Prophet is a fact! #eforcenl #freakzatnight'...
Weer die #freakzatnight
Zal dat niet die ene track zijn die ran-d als laatst draaide op qlimax?