Echt he, makkelijk om het zo te zeggen en met niks zelf te komenwrote:Ja mijn creativiteit is op, verzinnen jullie dan wat
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Je haalt me de woorden uit de mond.wrote:Vind jij uberhaupt wel iets mooi wat niet van jezelf is?wrote:graflelijk shirtwrote:
Zomaar een ideetje?
imo
Ik vind de voorkant een beetje, ja... Te vierkant... Achterkant moet die tekst weg, die logo's zijn natuurlijk wel vet. Maar ik zal van de week even wat verzinnen en dan even m'n ideënbox los latenwrote:Echt he, makkelijk om het zo te zeggen en met niks zelf te komenwrote:Ja mijn creativiteit is op, verzinnen jullie dan watDe achterkant vind ik ook niet mooi, maar de voorkant vind ik er toch echt wel net uitzien
Ik vind het best wel een cool t-shirt hoor.
Er zit potentie in.
iets met: It's my big, fat, hard bass!
uit de anthem
uit de anthem
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Leip shirt, ik ben hier ook bij dus ook wel voor zo'n shirt in 
-
ZArtiest
- 1062 posts member since 2008
- last seen Aug 2025
Wel vet shirt alleen dat: vier teams, één taak vind ik niet zo.. 
Misschien aanwezig, als er meer knullen uit de buurt meegaan.
-
LHardtraxxer
- 427 posts member since 2009
- last seen Feb 2015
22 december (lees: dag dat studiefinanciering wordt gestort) zeker een kaartje halen, dit mag je niet missen
.
Leuk idee van dat T-Shirt
.
Leuk idee van dat T-Shirt
-
BHardtraxx Newbie
- 43 posts member since 2010
Ik kom maar niet door dat doolhof heen!
Zou je denken, op zoek naar de uitgang, maar zelfde de ingang is lastig, ik lijk ook geen doorgangen te kunnen vinden, loop steeds vast...
Zou je denken, op zoek naar de uitgang, maar zelfde de ingang is lastig, ik lijk ook geen doorgangen te kunnen vinden, loop steeds vast...
Let yourself be amazedwrote:Ik kom maar niet door dat doolhof heen!
Heb ik ook wel eenswrote:Ik kom maar niet door dat doolhof heen!
Wijze woordenwrote:dit word een goed feestje![]()
![]()
-
DArtiest
- 7488 posts member since 2010
- last seen Apr 2019
Gaat waarschijnlijk toch door 
Denk dat mn loudness shirtje hier weer aan gaat 
heb hier zo'n zin in
,
minstens 50 bekenden gaan erheen, en vol gas erop
maar eerst QD overleven
minstens 50 bekenden gaan erheen, en vol gas erop
maar eerst QD overleven
Netjes 50 bekenden, wordt vast mooi feestje voor jewrote:heb hier zo'n zin in,
minstens 50 bekenden gaan erheen, en vol gas erop![]()
maar eerst QD overleven
Zoals het er nu uitziet ga ik met 4 mensen, en lopen nog wel meer mensen rond die ik ken, dus kom wel goed
ga er wel vanuit!
maar kheb altijd wel een groepje waar ik het grootse deel van de avond mee ben dus dat zullen ze niet alle 50 zijn haha
maarja toch leuk
maar kheb altijd wel een groepje waar ik het grootse deel van de avond mee ben dus dat zullen ze niet alle 50 zijn haha
maarja toch leuk
Even geld kopen, jaaaa inderdaad.. Bij de AH zeker? Naast de tomaten pure..wrote:eerdaags maar even geld kopen
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Naast de geldbomen 
-
DHardtraxxer
- 447 posts member since 2010
- last seen Sep 2014
Kaartje in the pocket, team blue