Leuk filmpje! een gevoel van heimwee overvalt me gelijk 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Me neitherwrote:Ik kan niet wachten op de DVD.
Volgens mij zouden we in april wat over die DVD gaan horen, dus ik wacht nu op een mailtje. 
Klopt jha, ergens rond de 20 ofsow was hetwrote:Volgens mij zouden we in april wat over die DVD gaan horen, dus ik wacht nu op een mailtje.
Op Recess staat hij op 28 april
ja idd...was heeerlijk dit feestwrote:ze mogen wel ff opschieten met die dvd
Meerdere sites (o.a. Recess, Toff en Bol.com) geven 6 mei aan als releasedatum. Die datum is al een paar keer verschoven, maar als drie webshops aangeven dat het 6 mei is, dan komt het wel redelijk in de buurt denk. Ik verwacht hem volgende maand toch wel te kunnen kijken.wrote:ja idd...was heeerlijk dit feestwrote:ze mogen wel ff opschieten met die dvd...kwil de dvd erg graag dus ze mogen wel beetje tempo maken met die dvd
Ik ben dit feest al lang weer vergeten man
Waarom duren die dvd's altijd zo lang.
-
B
Deze dvd valt nog mee als je het vergelijkt met de dvd van de feestfabriekwrote:Ik ben dit feest al lang weer vergeten manWaarom duren die dvd's altijd zo lang.
Dat swswrote:Deze dvd valt nog mee als je het vergelijkt met de dvd van de feestfabriekwrote:Ik ben dit feest al lang weer vergeten manWaarom duren die dvd's altijd zo lang.
B2S heeft zn zaakjes wel in orde
Daar heb je gelijk in, 2.5 maand is ook niet zo heel erg lang. Maar de aftermovie was er ook binnen een dag (of 2).wrote:Deze dvd valt nog mee als je het vergelijkt met de dvd van de feestfabriekwrote:Ik ben dit feest al lang weer vergeten manWaarom duren die dvd's altijd zo lang.
Kvind 2,5 maand ook niet echt lang ofzo, maar doelde er meer op dat ze het wel voor deze maand aangekondigd hadden vandaar dat ik ff bumpte 
Yeah mail gehad dat de DVD beschikbaar is.
Gelijk besteld natuurlijk. 
Hopen dat ze hem op bol.com ook hebben/krijgen
ff kijken
ff kijken
Ik zag online ergens staan dat die vertraagd was tot 13 meiwrote:Yeah mail gehad dat de DVD beschikbaar is.Gelijk besteld natuurlijk.
Maar zou mooi zijn als die al uit is
Recess heeft als datum 13 meiwrote:Ik zag online ergens staan dat die vertraagd was tot 13 meiwrote:Yeah mail gehad dat de DVD beschikbaar is.Gelijk besteld natuurlijk.
![]()
Maar zou mooi zijn als die al uit is
Heb hem besteld
Voor de nieuwsgroep mensen, hij staat online!
Search and you'll find 
-
B
Ik weet niet of jor-d het zo leuk vind als je dat soort dingen hier gaat plaatsen.wrote:knip
Ik weet ook niet wat het beleid hier is dus heb het maar heel netjes omschrevenwrote:Ik weet niet of jor-d het zo leuk vind als je dat soort dingen hier gaat plaatsen.wrote:knip
Dus ik denk dat het op deze manier wel mag, en zo niet dan komt jor-d wel bij me aankloppen denk ik zo