waarschijnlijk niet meer aanwezig.. 
Maar komt wel goed hoop ik
Ik mag hopen dat ze bij Hardbass wel wat te eten hebben
Vietnameesjeswrote:Ik weet ook niet heel zeker of ik mag, omdat ik nu nog steeds amper kan lopen van Loudness![]()
Maar komt wel goed hoop ik![]()
Ik mag hopen dat ze bij Hardbass wel wat te eten hebben
niet veel zin meer aan eigenlijks, en me geld is op .. iets te gek gedaan dit jaar.wrote:Hoezo niet?wrote:waarschijnlijk niet meer aanwezig..
Hij kraamt de grootste onzin uit, heb nog nooit zo'n raar msn-gesprek met hem gehad. Deze dip is echt te erg, morgen praat hij anderswrote:Hoezo niet?wrote:waarschijnlijk niet meer aanwezig..
geen onzin hoorwrote:Hij kraamt de grootste onzin uit, heb nog nooit zo'n raar msn-gesprek met hem gehad. Deze dip is echt te erg, morgen praat hij anderswrote:Hoezo niet?wrote:waarschijnlijk niet meer aanwezig..
Oeh nice! Zelfs bijna de andijvie-restenwrote:Vietnameesjeswrote:Ik weet ook niet heel zeker of ik mag, omdat ik nu nog steeds amper kan lopen van Loudness![]()
Ik mag hopen dat ze bij Hardbass wel wat te eten hebben, die tent hadi ktoch minimaal wel verwacht bij Loudness. Ik heb nog nooit zoveel honger gehad na een party, ik had zelfs bijna de resten van de andijviestampot opgegeten thuis
why?wrote:waarschijnlijk laat ik het toch aan me voorbij gaan
ja 2010 was dik, wat een begin van het jaar! Laat het schieten vanwege persoonlijke redenen.wrote:why?wrote:waarschijnlijk laat ik het toch aan me voorbij gaan
tis wel het feest van het jaar!
Met die gezellige brabanders!wrote:Oeh nice! Zelfs bijna de andijvie-restenwrote:Vietnameesjeswrote:Ik weet ook niet heel zeker of ik mag, omdat ik nu nog steeds amper kan lopen van Loudness![]()
Ik mag hopen dat ze bij Hardbass wel wat te eten hebben, die tent hadi ktoch minimaal wel verwacht bij Loudness. Ik heb nog nooit zoveel honger gehad na een party, ik had zelfs bijna de resten van de andijviestampot opgegeten thuis
Hoeksemad stopte gelukkig in Arnhem om ff een broodje naar binnen te werken bij een tankstation.
We zouden daarna eigenlijk nog ff eitje eten bij een vriend, maar die was opeens moe
graflelijk shirtwrote:
Zomaar een ideetje?
Vind jij uberhaupt wel iets mooi wat niet van jezelf is?wrote:graflelijk shirtwrote:
Zomaar een ideetje?
imo
deze heb ik gequoted omdat dit de beste line up op een feeestje tot nu toe iswrote:Georganiseerd door b2s
Tijd: 2200-700
http://partyflock.nl/party/186143:Hard_Bass.html
Team Red
Luna
Alphaverb
Josh & Wesz
Wildstylez - live
Team Green
Headhunterz
Tuneboy
Noisecontrollers
Psyko Punkz - live
Team Blue
Zany
Ran-D
Bioweapon
Crypsis - live
Team Yellow
B-Front
Max Enforcer
Alpha²
Tatanka & Zatox present Wild Motherfuckers – live
Host
DV8
Ach je kunt niet vroeg genoeg zijn he.
Jahoorwrote:Vind jij uberhaupt wel iets mooi wat niet van jezelf is?
het kleurgebruik op het logowrote:Wat is er lelijk aan? Ik vind em wel vet.
Dan klopt het grapje van de luchtmacht niet meerwrote:misschien engelse tekst ipv van nederlands? vind dat altijd beter staan op een shirt
lol dat kwartje valt ook nu pas hierowwrote:Dan klopt het grapje van de luchtmacht niet meerwrote:misschien engelse tekst ipv van nederlands? vind dat altijd beter staan op een shirt