Ik heb er zin in, kan eigluk niet meer wachten, week ervoor reverze maar ik denk dat hardbass betere kwali gaat worden
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Weekendje Center Parcs voor met 6m geboekt 
Hoeveel heeft het je gekost?wrote:Weekendje Center Parcs voor met 6m geboekt
-
A
Heiderbos?wrote:Weekendje Center Parcs voor met 6m geboekt
630euro (6p Original Premium Cottage) (Maar we hadden met halloween nacht een leuke prijs gewonnen waardoor er een aardig bedragje vanaf gaatwrote:Hoeveel heeft het je gekost?
@Almighty: Het Heijderbos inderdaad
Ben aan het kijken voor een Cottage bij vakantiepark Beekse Bergen, van 19 augustus tot en met 22 augustus. Kost voor 6 personen rond de 450 euro. Misschien wat Hardtraxxers die ook zin hebben hierin en gewoon tijdens Decibel een heerlijk weekendje van willen maken? 
Staat de datum van Decibel al vast dan?wrote:Ben aan het kijken voor een Cottage bij vakantiepark Beekse Bergen, van 19 augustus tot en met 22 augustus. Kost voor 6 personen rond de 450 euro. Misschien wat Hardtraxxers die ook zin hebben hierin en gewoon tijdens Decibel een heerlijk weekendje van willen maken?
Dan mogen we vast wel onze tent in je tuin opzetten voor Decibel?wrote:Ik slaap wel gewoon thuis, maar kom dan uiteraard wel chillen! 5 minuutjes fietsen voor mij.![]()
Decibel is 99% zeker op 20 augustus. Altijd de 3e zaterdag in augustus en dat is de 20ewrote:Staat de datum van Decibel al vast dan?wrote:Ben aan het kijken voor een Cottage bij vakantiepark Beekse Bergen, van 19 augustus tot en met 22 augustus. Kost voor 6 personen rond de 450 euro. Misschien wat Hardtraxxers die ook zin hebben hierin en gewoon tijdens Decibel een heerlijk weekendje van willen maken?
Dan mogen we vast wel onze tent in je tuin opzetten voor Decibel?wrote:Ik slaap wel gewoon thuis, maar kom dan uiteraard wel chillen! 5 minuutjes fietsen voor mij.![]()
Woon je niet meer thuis danwrote:Kan, maar we hebben ook een hele mooie huiskamer en zolder hoor.
Zullen mam en paps leuk vinden dan, een hoop koekwauzen die op zolder blijven slapenwrote:Jawel
Oke ik reserveer de bank in de woonkamer alvastwrote:Jawel
Afterparty is slapen op de terugreis jonge 
Slapen kun je ook bij mij thuis pik omhoog, blijf je een nachtje pitten, kunnen we daarna een dagje draaien samen ?wrote:Afterparty is slapen op de terugreis jonge
Moet je wel van de troep afblijven dat vinden men paps en mams niet zo heul tof ...
Slapen!? Ik doe gewoon een dagje rustig op de bank hangen na een feest hoor xD
Net alsof dat helpt :') Word je alleen maar meer moe.wrote:Slapen!? Ik doe gewoon een dagje rustig op de bank hangen na een feest hoor xD
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
daarom, dan om 2100 naar bed dan ben je maandag fris en fruitig!wrote:Net alsof dat helpt :') Word je alleen maar meer moe.wrote:Slapen!? Ik doe gewoon een dagje rustig op de bank hangen na een feest hoor xD
Voor de Belgen hier!
Zijn er mensen in de buurt van Turnhout die graag naar Hardbass willen gaan?
Vrienden van mij leggen een bus in vanuit Turnhout. We zoeken nog zo'n 15 personen!
Wil je meegaan? Meld je dan hier of stuur een PM!

Vrienden van mij leggen een bus in vanuit Turnhout. We zoeken nog zo'n 15 personen!

Hmm wij zoeken ook nog steeds het liefst een busreis naar HardBass zien het OV niet echt zitten vanaf Zeeland. Woon zelf in Hulst, (Zeeuws-Vlaanderen) net in NL vlakbij de Belgische grens. Misschien kun je is kijken of het mogelijk is om daar langs te komen met je route? Is volgens mij niet of amper omrijden voor je. Ik beloof nog nix trouwenswrote:Voor de Belgen hier!

Kan dit kloppen ofniet?
A: Turnhout
B: Hulst
C: Arnhem
Ja wtf, wist niet dat het zo ver van mij lag dat Turnhoutwrote:
Kan dit kloppen ofniet?
A: Turnhout
B: Hulst
C: Arnhem
Nah viel wel mee.. op een gegeven moment ben ik over m'n slaap heen dus dan kan ik niet eens slapen. Het beviel me prima na Qlimax vorig jaar.wrote:Net alsof dat helpt :') Word je alleen maar meer moe.wrote:Slapen!? Ik doe gewoon een dagje rustig op de bank hangen na een feest hoor xD