Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 11:05 

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:
zeker vet idd
nu gaan we zoiets maken voor HB :P

Dus wat me vet lijkt is als we het logo zouden kunnen te pakken krijgen in hoge resolutie, ofwel door omzetting naar vector ofwel door het zelf na te maken als je zo sterk bent grafisch. Het logo is best vet met die 'genaaide' boord en die blokjes in het midden, dan pleuren we dat in het groot op de voorkant ofzo. En dan die 4 teams (die blokjes wat in de zelfde stijl zijn opgemaakt) wat kleiner in de nek). En eventueel kunnen we nog onder die 4 teams in het font van hard bass die zin zetten:

We now feed on only 1 nutrient
we call it...

Zou wel uber vet zijn als we dat zo authentic kunnen laten lijken :D

het materiaal dat ik uit de tickets heb kunnen halen:
Afbeelding

bedoelde jij btw met de genaaide stijl dit? http://www.b2s.nl/hardbass2011/media/Ha ... 0x1200.jpg
dat vind ik er niet uit zien :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 11:09 

Hardtraxx Veteran

dat plaatyje hierboven is echt zo'n mindfuck plaatje, me ogen werden gek.

Ik zal wel is wat maken. Want ik vond dat Loudness shirt echt gaaf :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 11:23 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
bedoelde jij btw met de genaaide stijl dit? http://www.b2s.nl/hardbass2011/media/Ha ... 0x1200.jpg

Dat vind ik juist VEEL vetter eruit zien als het vector materiaal van de tickets (en bedoelde ik dus ook inderdaad), die witte naden in de teams trekken echt nergens naar. En de tekst Hard Bass in gewoon zo effen kleur is te eenvoudig voor het een authentic look te geven.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 11:24 

Hardtraxx Veteran

Die witte naden zijn idd niet bepaald mooi, maar die letters kan je zelf op zich ook effecten op gooien.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 11:25 

Donateur

Ik ben helemaal niet zo van de fotosoep enso,
maar het sou natuurlijk ook kunnen dat je H A R D in de 4 verschillende kleuren doet,
en B A S S ook, of dat genaaide met een kleuren effect er door heen
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 11:31 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:

Dat vind ik juist VEEL vetter eruit zien als het vector materiaal van de tickets (en bedoelde ik dus ook inderdaad), die witte naden in de teams trekken echt nergens naar. En de tekst Hard Bass in gewoon zo effen kleur is te eenvoudig voor het een authentic look te geven.

Het is niet lelijk, amar het is een raar effect, ik zal wel is een keertje iets maken. Hoe groot was jou opdruk van het Loudness shirt??
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 11:48 

Hardtraxx Elite

p-stylez schreef:
Het is niet lelijk, amar het is een raar effect, ik zal wel is een keertje iets maken. Hoe groot was jou opdruk van het Loudness shirt??

Was in vector art, dus zo groot als ik wou. Zal nog eens even navragen wat de hoogste dpi is dat kan afgedrukt worden.

edit: 1440x1440 is ideaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 11:57 

Hardtraxxer

:drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 12:02 

Hardtraxx Veteran

Zekerheidje geworden dit. ^^ Binnen nu en een week tickets halen. :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 12:09 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:
KSwoosh schreef:

En de tekst Hard Bass in gewoon zo effen kleur is te eenvoudig voor het een authentic look te geven.

Op een shirt ziet dat er wel veel anders uit dan op een scherm, zeker in het donker. Denk dat je er niet te veel mee moet doen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 12:10 

Hardtraxx Elite

http://www.mediafire.com/?g5lhubp64l7385q

De poster in 2 grote tiff bestanden op hoge resolutie ingescand :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 12:14 

DarkBeatz schreef:
p-stylez schreef:

Was in vector art, dus zo groot als ik wou. Zal nog eens even navragen wat de hoogste dpi is dat kan afgedrukt worden.

edit: 1440x1440 is ideaal

beter dat je zo groot mogelijk doet
ik raad je minstens 3000x3000 aan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 13:08 

Hardtraxxer

Afbeelding

Zomaar een ideetje?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 13:12 

Hardtraxx Veteran

Zonder de tekst :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 13:18 

Hardtraxx Veteran

Tekst lijkt me beter gewoon zilver met een een zwarte lijn ofzo. Ik kan nu ff niks maken want deze pc heeft geen winrar. :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 14:54 

Hardtraxx Elite

Vind de voorkant alvast mooi! :cool: Maar es zien wat voor andere ideeën er nog uit de bus komen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:20 

Bierkoning

ik zie wel wat eruit komt, als ie vet is koop ik em wel :D
is het ook niet een idee om ergens klein hardtraxx te zetten ofzo, dan is ie exclusief :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 15:56 

Hardtraxx Veteran

mag volgens mij niet want hardtraxx is een merk ofzo?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:09 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
mag volgens mij niet want hardtraxx is een merk ofzo?

Klopt, maar HardBass is dat ook. Maar voordat je dat doet zou ik eerst Jor-D even PMen, dit is tenslotte zijn site waar dit allemaal geregeld wordt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:23 

Hardtraxx Elite

Deeltjesversneller schreef:
Klopt, maar HardBass is dat ook. Maar voordat je dat doet zou ik eerst Jor-D even PMen, dit is tenslotte zijn site waar dit allemaal geregeld wordt.

Het shirt is ook niet voor enkel Hardtraxx mensen, onze sloveense vriend drukt ze allemaal en hij zit ook niet op hardtraxx :D Nu als iemand er op zijn shirt hardtraxx op wil hebben staan kan dat natuurlijk wel..
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:23 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Deeltjesversneller schreef:

Het shirt is ook niet voor enkel Hardtraxx mensen, onze sloveense vriend drukt ze allemaal en hij zit ook niet op hardtraxx :D Nu als iemand er op zijn shirt hardtraxx op wil hebben staan kan dat natuurlijk wel..

Maar dat laatste zou ik toch even overleggen ;).
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 16:34 

Hardtraxx Elite

Khadber schreef:
Maar dat laatste zou ik toch even overleggen ;).

Moest iemand dat echt op zn shirt willen perse kunnen we dat nog overleggen, maar voor mezelf hoeft dat er zowiezo al niet op :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:12 

Hardtraxx Veteran

Khadber zou dat mogen? Bijvoorbeeld in het hoekje van de laatste S? In het klein?
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:13 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Khadber zou dat mogen? Bijvoorbeeld in het hoekje van de laatste S? In het klein?

Ik ben niet de eigenaar van de website en bijbehorende merknamen en dergelijke ;). Daarvoor moet je echt bij Jor-D zijn.
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 17:24 

Hardtraxxer

Kaartje net besteld :yay:
Vond Qlimax al vet (was 1e keer dusja), dus verwacht hier best veel van!
Heb er alle vertrouwen in iniedergeval dat ik helemaal kapot ga de laatste 4 uur :whistle:
Vorige  1 ... 23, 24, 25, 26, 27, 28, 29 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten