Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:31 

Hardtraxx Veteran

We now feed on only 1 nutrient, we call it...
HARDBASS
En dan een plaatje er bij ofzo ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:38 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Mijn eigen eerste idee was het Hard Bass logo te rippen van een poster en op de voorkant in het groot te plaatsen en de 4 gekleurde blokken van de teams in de nek vanachter.

Dat is zeker een goed idee! Volgensmij ziet dat er best vet uit. Effe iets anders, verkopen ze op Hard Bass trouwens vette shirts van het feest zelf?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:39 

DarkBeatz schreef:
Zijn er mensen met coole ideeën voor een Hard Bass t-shirt? Het grafisch materiaal dat er voor Hard Bass is van wat mindere kwaliteit als dat ik voor Loudness had, dus als iemand originele en uitvoerbare ideeën zou het leuk zijn als ze deze kunnen delen of misschien zelfs mee werken aan de uitvoering ervan. Misschien zit er dan zelfs wel een gratis t-shirtje in ervan als het idee goed genoeg is en het het word :D Zelf ben ik grafisch niet sterk, wat knip en plak werk in photoshop is het verste dat ik kom dus alle hulp is welkom. Voor wie de Loudness t-shirts hebben gezien weten dat het best vet is om zo een origineel shirt te hebben wat er ook nog retevet uitziet. Zowel voor als achterkant kan bedrukt worden dus leuk om daar rekening mee te houden.

Mijn eigen eerste idee was het Hard Bass logo te rippen van een poster en op de voorkant in het groot te plaatsen en de 4 gekleurde blokken van de teams in de nek vanachter.

nou
het is dat je er over begint, ik was het zelf niet van plan, maar kan et wel voor je maken
ik zag tijdje geleden dat op de HardBass tickets de logos van de teams in vector staan, dus die kan ik er uit rippen
het logo heb ik zo nagemaakt, mocht je dat willen :P
mss anders ff topicje maken in offtopic?

btw: hopen dat ze met de naam HardBass niet zo moeilijk doen als met Qlimax :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:40 

Hardtraxx Elite

NandoHS schreef:
Dat is zeker een goed idee! Volgensmij ziet dat er best vet uit. Effe iets anders, verkopen ze op Hard Bass trouwens vette shirts van het feest zelf?

Vast wel hoor :D Maar die van mij moet cooler worden haha

KSwoosh schreef:
btw: hopen dat ze met de naam HardBass niet zo moeilijk doen als met Qlimax :P

Wie zou daar wel moeilijk over doen? Zowiezo laten we ze printen in Slovenië ;) Betere kwaliteit shirts en goedkoper als spreadshirt, en Bostjan gaat niet kijken naar copyright hoor :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:40 

Hardtraxx Veteran

Hebben ze geen merchandise bij B2S?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:41 

Khadber schreef:

niks is zo vet als een zelfgemaakt shirt :P

en btw: als ze op spreadshirt niet willen drukken, kan het op redbubble wel, en dan frontside only, maar daar kan je letterlijk drukken wat je wilt!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:43 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Khadber schreef:

en btw: als ze op spreadshirt niet willen drukken, kan het op redbubble wel, en dan frontside only, maar daar kan je letterlijk drukken wat je wilt!

Maar dan kun je nog steeds problemen krijgen. Maar goed.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 21:44 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:

Het moet wel een authentic look hebben vind ik, dat had die Qlimax van jou niet echt vond ik dan :( Maar zoals ik al zei, laten drukken regel ik wel als het vet is. Copyright maakt geen drol uit als een maat een eigen t-shirt printer heeft. Die Loudness shirts vind ik er echt uitzien alsof ze van b2s zelf zouden kunnen komen, verschillende mensen met het shirt aan zijn ook gewoon aangesproken door mensen waar ze dat shirt konden gaan lopen :D En je kan ook veel naar vector art omzetten met vector magic ;) Zo is ook het loudness shirt gemaakt .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:02 

Khadber schreef:
KSwoosh schreef:
Khadber schreef:

wat dan? pakken ze jje shirt af?
ik hou em niet in de verkoop fzo

btw: welk loudness shirt?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:15 

Hardtraxxer

Khadber schreef:

Als je hem trots op heel internet gaat verkopen ja, niet als je hem voor 5 vrienden laat drukken.

Ik zal ook wel even wat bedenken, maar ik krijg te veel leuke opmerkingen door wause gasten om mijn shirt niet aan te doen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:17 

Hardtraxx Veteran

Deeltjesversneller schreef:
Khadber schreef:

Als je hem trots op heel internet gaat verkopen ja, niet als je hem voor 5 vrienden laat drukken.

Dat bedoel ik dus. Moet je dus niet doen. Maar goed, als dat niet gebeurt zal er denk ik dus ook niet al te veel gebeuren.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:40 

Khadber schreef:
Dat bedoel ik dus. Moet je dus niet doen. Maar goed, als dat niet gebeurt zal er denk ik dus ook niet al te veel gebeuren.

ja precies, maar dat doe ik dus ook niet ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 22:59 

Donateur

Deeltjesversneller schreef:
Khadber schreef:

Ik zal ook wel even wat bedenken, maar ik krijg te veel leuke opmerkingen door wause gasten om mijn shirt niet aan te doen :D

waarom niet? :D Ik kreeg alleen maar positieve reactie, van mensen die hem geweldig vonden en allemaal vroeger waar ik heb vandaan had! :thumbup:
over dat pillen shirt he! :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 23:18 

Hardtraxxer

Kevin-Raw schreef:
waarom niet? :D Ik kreeg alleen maar positieve reactie, van mensen die hem geweldig vonden en allemaal vroeger waar ik heb vandaan had! :thumbup:
over dat pillen shirt he! :D

Ja dat bedoel ik, reacties zijn te leuk om een ander shirt aan te doen :D maar bij blijft exclusief :innocent:

Ik heb hier wel echt zin in.
- Lineup is gewoon super.
- Vorige HB was mijn leukste feest ooit (niet dat ik er al zoveel op heb zitten).
- Niet zo heel ver reizen (uurtje).
- Komen heel veel bekenden omdat het dichtbij is, plus alle mensen die ik door hardstyle zelf heb leren kennen :)

2 maandjes wachten valt wel mee :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 23:21 

Hardtraxx Veteran

Damn, iedere keer als ik die line-up voorbij zie komen vind ik het ook wel jammer dat ik dan op wintersport ga, want die line-up is echt heel vet voor de gelredome!
Gewoon een hele hoop favorieten op 1 hoopje!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 23:23 

Hardtraxxer

Khadber schreef:
Damn, iedere keer als ik die line-up voorbij zie komen vind ik het ook wel jammer dat ik dan op wintersport ga, want die line-up is echt heel vet voor de gelredome!
Gewoon een hele hoop favorieten op 1 hoopje!

Precies, ik vind ze allemaal super :) Team Green dan nog het minste, maar da's toch helemaal op het begin en leuk om mee op te warmen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 dec 2010 23:36 

Artiest

Heb er zin in! :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 00:01 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
btw: welk loudness shirt?

Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 00:26 

Hardtraxx Veteran

Supergruwelijkfuckingvet!

En hij past goed :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 00:41 

zeker vet idd
nu gaan we zoiets maken voor HB :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 09:33 

Hardtraxx Elite

KSwoosh schreef:
zeker vet idd
nu gaan we zoiets maken voor HB :P

Dus wat me vet lijkt is als we het logo zouden kunnen te pakken krijgen in hoge resolutie, ofwel door omzetting naar vector ofwel door het zelf na te maken als je zo sterk bent grafisch. Het logo is best vet met die 'genaaide' boord en die blokjes in het midden, dan pleuren we dat in het groot op de voorkant ofzo. En dan die 4 teams (die blokjes wat in de zelfde stijl zijn opgemaakt) wat kleiner in de nek). En eventueel kunnen we nog onder die 4 teams in het font van hard bass die zin zetten:

We now feed on only 1 nutrient
we call it...

Zou wel uber vet zijn als we dat zo authentic kunnen laten lijken :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 09:40 

Donateur

:drool: die zou zeker vet zijn!
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 09:52 

Donateur

Dan wil ik ook wel 1 :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 10:05 

Hardtraxx Addict

ik zou der ook wel 1 van willen dan
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 dec 2010 10:22 

Hardtraxx Elite

Als we nou eens een dikke A3 scanner konden vinden kan ik de hard bass poster tenminste laten scannen van Loudness, dat zou al wel wat deftig materiaal opleveren :cool:
Vorige  1 ... 22, 23, 24, 25, 26, 27, 28 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten