We now feed on only 1 nutrient, we call it...
HARDBASS
En dan een plaatje er bij ofzo
HARDBASS
En dan een plaatje er bij ofzo
Dat is zeker een goed idee! Volgensmij ziet dat er best vet uit. Effe iets anders, verkopen ze op Hard Bass trouwens vette shirts van het feest zelf?wrote:Mijn eigen eerste idee was het Hard Bass logo te rippen van een poster en op de voorkant in het groot te plaatsen en de 4 gekleurde blokken van de teams in de nek vanachter.
nouwrote:Zijn er mensen met coole ideeën voor een Hard Bass t-shirt? Het grafisch materiaal dat er voor Hard Bass is van wat mindere kwaliteit als dat ik voor Loudness had, dus als iemand originele en uitvoerbare ideeën zou het leuk zijn als ze deze kunnen delen of misschien zelfs mee werken aan de uitvoering ervan. Misschien zit er dan zelfs wel een gratis t-shirtje in ervan als het idee goed genoeg is en het het wordZelf ben ik grafisch niet sterk, wat knip en plak werk in photoshop is het verste dat ik kom dus alle hulp is welkom. Voor wie de Loudness t-shirts hebben gezien weten dat het best vet is om zo een origineel shirt te hebben wat er ook nog retevet uitziet. Zowel voor als achterkant kan bedrukt worden dus leuk om daar rekening mee te houden.
Mijn eigen eerste idee was het Hard Bass logo te rippen van een poster en op de voorkant in het groot te plaatsen en de 4 gekleurde blokken van de teams in de nek vanachter.
Vast wel hoorwrote:Dat is zeker een goed idee! Volgensmij ziet dat er best vet uit. Effe iets anders, verkopen ze op Hard Bass trouwens vette shirts van het feest zelf?
Wie zou daar wel moeilijk over doen? Zowiezo laten we ze printen in Sloveniëwrote:btw: hopen dat ze met de naam HardBass niet zo moeilijk doen als met Qlimax
niks is zo vet als een zelfgemaakt shirtwrote:Hebben ze geen merchandise bij B2S?
Maar dan kun je nog steeds problemen krijgen. Maar goed.wrote:niks is zo vet als een zelfgemaakt shirtwrote:Hebben ze geen merchandise bij B2S?
en btw: als ze op spreadshirt niet willen drukken, kan het op redbubble wel, en dan frontside only, maar daar kan je letterlijk drukken wat je wilt!
Het moet wel een authentic look hebben vind ik, dat had die Qlimax van jou niet echt vond ik danwrote:niks is zo vet als een zelfgemaakt shirt
en btw: als ze op spreadshirt niet willen drukken, kan het op redbubble wel, en dan frontside only, maar daar kan je letterlijk drukken wat je wilt!
wat dan? pakken ze jje shirt af?wrote:Maar dan kun je nog steeds problemen krijgen. Maar goed.wrote:niks is zo vet als een zelfgemaakt shirtwrote:Hebben ze geen merchandise bij B2S?
Als je hem trots op heel internet gaat verkopen ja, niet als je hem voor 5 vrienden laat drukken.wrote: Maar dan kun je nog steeds problemen krijgen. Maar goed.
Dat bedoel ik dus. Moet je dus niet doen. Maar goed, als dat niet gebeurt zal er denk ik dus ook niet al te veel gebeuren.wrote:Als je hem trots op heel internet gaat verkopen ja, niet als je hem voor 5 vrienden laat drukken.wrote: Maar dan kun je nog steeds problemen krijgen. Maar goed.
ja precies, maar dat doe ik dus ook nietwrote:Dat bedoel ik dus. Moet je dus niet doen. Maar goed, als dat niet gebeurt zal er denk ik dus ook niet al te veel gebeuren.
waarom niet?wrote:Als je hem trots op heel internet gaat verkopen ja, niet als je hem voor 5 vrienden laat drukken.wrote: Maar dan kun je nog steeds problemen krijgen. Maar goed.
Ik zal ook wel even wat bedenken, maar ik krijg te veel leuke opmerkingen door wause gasten om mijn shirt niet aan te doen
Ja dat bedoel ik, reacties zijn te leuk om een ander shirt aan te doenwrote: waarom niet?Ik kreeg alleen maar positieve reactie, van mensen die hem geweldig vonden en allemaal vroeger waar ik heb vandaan had!
over dat pillen shirt he!
Precies, ik vind ze allemaal superwrote:Damn, iedere keer als ik die line-up voorbij zie komen vind ik het ook wel jammer dat ik dan op wintersport ga, want die line-up is echt heel vet voor de gelredome!
Gewoon een hele hoop favorieten op 1 hoopje!
Dus wat me vet lijkt is als we het logo zouden kunnen te pakken krijgen in hoge resolutie, ofwel door omzetting naar vector ofwel door het zelf na te maken als je zo sterk bent grafisch. Het logo is best vet met die 'genaaide' boord en die blokjes in het midden, dan pleuren we dat in het groot op de voorkant ofzo. En dan die 4 teams (die blokjes wat in de zelfde stijl zijn opgemaakt) wat kleiner in de nek). En eventueel kunnen we nog onder die 4 teams in het font van hard bass die zin zetten:wrote:zeker vet idd
nu gaan we zoiets maken voor HB