DarkBeatz schreef:
Zijn er mensen met coole ideeën voor een Hard Bass t-shirt? Het grafisch materiaal dat er voor Hard Bass is van wat mindere kwaliteit als dat ik voor Loudness had, dus als iemand originele en uitvoerbare ideeën zou het leuk zijn als ze deze kunnen delen of misschien zelfs mee werken aan de uitvoering ervan. Misschien zit er dan zelfs wel een gratis t-shirtje in ervan als het idee goed genoeg is en het het word

Zelf ben ik grafisch niet sterk, wat knip en plak werk in photoshop is het verste dat ik kom dus alle hulp is welkom. Voor wie de Loudness t-shirts hebben gezien weten dat het best vet is om zo een origineel shirt te hebben wat er ook nog retevet uitziet. Zowel voor als achterkant kan bedrukt worden dus leuk om daar rekening mee te houden.
Mijn eigen eerste idee was het Hard Bass logo te rippen van een poster en op de voorkant in het groot te plaatsen en de 4 gekleurde blokken van de teams in de nek vanachter.
nou
het is dat je er over begint, ik was het zelf niet van plan, maar kan et wel voor je maken
ik zag tijdje geleden dat op de HardBass tickets de logos van de teams in vector staan, dus die kan ik er uit rippen
het logo heb ik zo nagemaakt, mocht je dat willen

mss anders ff topicje maken in offtopic?
btw: hopen dat ze met de naam HardBass niet zo moeilijk doen als met Qlimax