maar?wrote:Nog maar 64 dagen
ik vin het veels te lang
maar?wrote:Nog maar 64 dagen
Als je na de dagen kijkt duurt het idd nog lang.wrote:maar?wrote:Nog maar 64 dagen
ik vin het veels te lang
Zal toch wel? Heel HardBass wordt altijd uitgezonden.wrote:Team Yellow is gewoon geniaal! Hoop zo hard dat de set van Wild Motherfuckers uit wordt gezonden! -0_
Volgensmij ook, dit jaar ook. Die line-up is echt te goed gewoon.. kan echt niet wachten!wrote:Zal toch wel? Heel HardBass wordt altijd uitgezonden.wrote:Team Yellow is gewoon geniaal! Hoop zo hard dat de set van Wild Motherfuckers uit wordt gezonden! -0_
everyone put your mobile up in the air, fail!wrote:Inderdaad, niet Ruffian... Die bleef op Qlimax ook weer meerdere keren 'hangen' zoals dat met oude computers altijd ging. Die gast snapt niet dat het herhalen van 1 woord 20x best wel vervelend iswrote:Alleen een MC, hoort er toch bij vind ik. Wel Da Syndrome dan
Wir Sind Dabeiwrote:Morgen als ik weer terugben in Nijmegen na Loudness ff tickets bestellen
wss wel ja, pendelbussen, was vorige keer iig welwrote:Ookal ben ik de laatste tijd meer van de hardcore wil ik hier misschien toch heen![]()
Line-up is erg netjes!
Hoe zit het met het vervoer vanaf het station?
Rijden er (pendel)bussen naar het stadion of hoe is dit regereld?
Want áls ik ga, dan werk ik eerst tot 21:00, en moet daarna dus nog met de trein naar Arnhem (110 km)
Goede gedachte inderdaad. Terug kijkt ook niemand meer naar dat retour kaartje dat je koopt voor die bus..wrote:Kan met taxi vanaf station, deden wij ook met qlimax is maar 10 euro.
En sneller dan pendel bus ( en ook goedkoper als je met 3 personen bent )
Pendelbus is 4 euro per persoon. Schandalig dus.wrote:Wat kost een pendelbus dan?
En anders inderdaad gewoon met de taxi heen en daarna met de pendelbus terug, zeggen dat je je kaartje kwijt bent als ze controleren?
Alsnog even kijken, want ben pas rond half 1 binnen denk ik als ik tot 21:00 werk, en dat vind ik toch iets te laat.
Enkeltje of retour?wrote:Pendelbus is 4 euro per persoon. Schandalig dus.wrote:Wat kost een pendelbus dan?
En anders inderdaad gewoon met de taxi heen en daarna met de pendelbus terug, zeggen dat je je kaartje kwijt bent als ze controleren?
Alsnog even kijken, want ben pas rond half 1 binnen denk ik als ik tot 21:00 werk, en dat vind ik toch iets te laat.
Zie je er gewoon niet zo jong uit?wrote:Team green!
Zouden ze trouwens zeuren dat ik dan nog net geen 18 ben.
7dagen.
lol green? kijk eens naar blue en yellowwrote:Team green!
Zouden ze trouwens zeuren dat ik dan nog net geen 18 ben.
7dagen.