Ik denk toch regelmatig met een glimlach terug 
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Ojah Pounding Senses werd idd nog gedraaid, echt geweldig 
KIPPENVELwrote:Zelf vond ik dat ik nog wel een master filmpje heb gemaakt![]()
beeld/geluid zijn goed, tijdens team blue!!![]()
Op 1:30 werd ik zo gek!!!![]()
so de tering heerlijk dat moment!!!
![]()
![]()
![]()
View on YouTube
Holy shit! Die laseractie! Aftermovie ziet er ook dik in orde uit.
Jah dat was echt gaaf. Een van de hoogtepunten van het feest. Zou me overigens niks verbazen als er mensen out gingen van een epilepsie aanval op dat moment, ik moest zelf ook even omdraaien. Bril had ik gelukkig al op hahawrote:Holy shit! Die laseractie! Aftermovie ziet er ook dik in orde uit.
Maar damn, wat ging dat gruwelijk hard!
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Die lasers warenwrote:Holy shit! Die laseractie! Aftermovie ziet er ook dik in orde uit.
-
FHardtraxxer
- 189 posts member since 2010
- last seen Apr 2013
wrote:Ik denk toch regelmatig met een glimlach terug
Helaas is de glimlach bij het terugdenken mij vergaan,
in plaats daarvoor gaat nu toch zachtjes de dinsdagdip opkomen
Grootste fout vond ik wel Gangster zo vlak voor het einde na die beauty van een 140-200bpm ( is dat niet de Wildmotherfuckers - Hardbass DJ Tool? ) ja had toch wel op zijn minst 1 Hardcore klapper verwacht na die tool.
al met al toch een geweldige avond beleefd!
Crypsis <3
-
A
Zowieso, onder elke line array hing er een (behalve de laatste rij, achteraan)
ik heb toch niet zoveel mee gekregen van de lasershows als dat ik hier zie
kwist wel dat het vet was, maar niet zo vet
maar misschien kwam het omdat ik op een gegeven moment alleen nog maar scheef naar de stage kon kijken
kwist wel dat het vet was, maar niet zo vet
maar misschien kwam het omdat ik op een gegeven moment alleen nog maar scheef naar de stage kon kijken
-
DHardtraxx Veteran
- 3722 posts member since 2009
- last seen Mar 2011
Begin nu langzamerhand te beseffen hoe vet dit feestje was 
Zo ging dat een groot gedeelte van de hele avond.wrote:Holy shit! Die laseractie!
Deze lichtshow was in z'n geheel echt om enkele klassen beter dan die van Qlimax (zowel vorig jaar als het jaar daarvoor). Alle lasers en spots waren perfect op elkaar afgestemd en het waren er echt onvoorstelbaar veel. Als je ff vanaf de tribune keek was het echt smullen!
Echt faking hulde dat Zany deze draaide, wat blijft dit toch een van de beste nummers ooit gemaakt en deze edit al helemaal, wat een geweld en die kicks dreunden zo hard doorwrote:Zelf vond ik dat ik nog wel een master filmpje heb gemaakt![]()
beeld/geluid zijn goed, tijdens team blue!!![]()
Op 1:30 werd ik zo gek!!!![]()
so de tering heerlijk dat moment!!!
![]()
![]()
![]()
View on YouTube
Moet bijna janken als ik dit terugzie
-
A
WIL TERUUHUHUG
Wil team blue ff helemaal opnieuw beleven!! de tering wat beukte dat hard door!!wrote:WIL TERUUHUHUG
luister op dit moment weer heerlijk crypsis live!
Ben trouwens ook zeer benieuwd naar de dvd

100 pagina's
100 pagina's
Ik niet, wil niet weer be as one meemaken om half 6
..
Alleen Blue dan, op replay moduswrote:Ik niet, wil niet weer be as one meemaken om half 6..
Precies , weet je wat ik ook wel een grappig stukje vond!wrote:Alleen Blue dan, op replay moduswrote:Ik niet, wil niet weer be as one meemaken om half 6..
Dat in 1x kwam! We all live in a Team yellow submarine , yellow submarine
Het hield gelijk het tempo uit de set, maar vond het wel grappig
View on YouTubewrote:ja klopt, dat weet ik volgens mij nog wel
idd en de hardtraxx meeting zodat we er nu wel bij kunnen zijnwrote:Alleen Blue dan, op replay moduswrote:Ik niet, wil niet weer be as one meemaken om half 6..
Ja ik las jou bericht, toen ik in de trein zatwrote:idd en de hardtraxx meeting zodat we er nu wel bij kunnen zijnwrote:Alleen Blue dan, op replay moduswrote:Ik niet, wil niet weer be as one meemaken om half 6..
het was gewoon een geweldige show en over het algemeen 1 van de beste indoor events van 't jaarwrote:Zo ging dat een groot gedeelte van de hele avond.wrote:Holy shit! Die laseractie!
Deze lichtshow was in z'n geheel echt om enkele klassen beter dan die van Qlimax (zowel vorig jaar als het jaar daarvoor). Alle lasers en spots waren perfect op elkaar afgestemd en het waren er echt onvoorstelbaar veel. Als je ff vanaf de tribune keek was het echt smullen!