Mijn keel is naar de pleuris door dat ene stukje van uitgang -> kluisjes
Man wat was dat koud in mijn tshirt
kunnen ze toch wel wat beter regelen
Man wat was dat koud in mijn tshirt
Nee man was heerlijk raggen daar in die hoekwrote:Mijn keel is naar de pleuris door dat ene stukje van uitgang -> kluisjes
Man wat was dat koud in mijn tshirt![]()
Huh? Jij bent naar buiten gegaan om daar te raggen? :')wrote:Nee man was heerlijk raggen daar in die hoekwrote:Mijn keel is naar de pleuris door dat ene stukje van uitgang -> kluisjes
Ben daar djpatt nog tegengekomen
Nee man, op de hoek 20 meter voor die flappenwrote:Huh? Jij bent naar buiten gegaan om daar te raggen? :')wrote:Nee man was heerlijk raggen daar in die hoekwrote:Mijn keel is naar de pleuris door dat ene stukje van uitgang -> kluisjes
Ben daar djpatt nog tegengekomen
??wrote: TEAM GREEN IS GEEN HARDBASS WAARD!!
(hhz: draai dan early/hardere tracks(van hemzelf)
(NC + WS (live): Ga het digital:age label ergens anders promoten ipv hardbass.
dat was dus niet zo :o had misschien gekund als opener. Maar ik vond er niks aanwrote:??wrote: TEAM GREEN IS GEEN HARDBASS WAARD!!
Set ziet er anders prima uit.
Ik had er geen superhoge verwachtingen van, maar heb me uitstekend vermaakt toen!wrote:??wrote: TEAM GREEN IS GEEN HARDBASS WAARD!!
Set ziet er anders prima uit.
Daar is het ook een groot feest voor lijkt het me. Je zet de grootste namen van de scene niet op het moment dat nog niet iedereen binnen is lijkt me.wrote:dat was dus niet zo :o had misschien gekund als opener. Maar ik vond er niks aanwrote:??wrote: TEAM GREEN IS GEEN HARDBASS WAARD!!
Set ziet er anders prima uit.handjes klappen om de minuut
Maar nogmaals: Je zet de meest bekende artiesten van je line-up niet op het moment dat nog niemand binnen is. Dat ze ervoor gekozen hebben voor de wat minder bekende acts is een keuze geweest. Misschien opbouwend niet helemaal juist, maar opbouw vind ik in de meeste feesten de laatste tijd toch al niet te zoeken, zeker niet met die zogenaamde onderverdeling etcetera.wrote:Nou ja, het was wel beter geweest. In de eerste set (red) allemaal knallers. Tempo lag echt heerlijk. En dan komt ineens Green, 10 stappen weer achteruit. Dat was meer het probleem.
Gangsta om 8 minuten voor 7 was inderdaad het moment om richting de Yellow trein te gaan idd :')wrote:ach iedereen was om 11 uur al binnenMaar heb me alsnog wel vermaakt. Enigste set waar ik me echt aan erge kon en gewoon chagrijnig werd, was yellow.
Weet niet of je het tegen mij hebt. Zoja: Had vrijdags nog een groep gevonden waar ik mee mee kon. Paar ouwe klasgenoten. Ben zelf niet naar de meeting geweest, omdat we net eindelijk na een uur zoeken weer de rest van onze groep hadden gevonden.wrote:hoe was je nou gekomen eigenlijk?
met wie gemeet?
ja ik had et tegen jouwwrote:Weet niet of je het tegen mij hebt. Zoja: Had vrijdags nog een groep gevonden waar ik mee mee kon. Paar ouwe klasgenoten. Ben zelf niet naar de meeting geweest, omdat we net eindelijk na een uur zoeken weer de rest van onze groep hadden gevonden.wrote:hoe was je nou gekomen eigenlijk?
met wie gemeet?
KIIIIIIIIISSSSS THE SOUND THAT POOOOOOUNNNDSSS YOUR SENSES!!!!!!wrote:Zelf vond ik dat ik nog wel een master filmpje heb gemaakt![]()
beeld/geluid zijn goed, tijdens team blue!!![]()
Op 1:30 werd ik zo gek!!!![]()
so de tering heerlijk dat moment!!!
![]()
![]()
![]()
View on YouTube