vooral als die lampen erbij komen had je echt zon gevoel alsof er een mega gigantische muur aan licht op je af kwamwrote:Holy shit! Die laseractie! Aftermovie ziet er ook dik in orde uit.
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
G
100 pagina's
khoop dat de dvd snel komt, kan ik weer even wat mooie herinneringen ophalen
khoop dat de dvd snel komt, kan ik weer even wat mooie herinneringen ophalen
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
Damn wat was dit feest gruwelijk
, iets wat je niet snel meer meemaakt! 
Jezus.. ik heb echt wat gemist.. Holyfak, echt van al mijn vrienden die wel zijn geweest niks negatiefs gehoord (behalve dan dat op het eind er erg pussy werd gedraaid) en dan nu al die filmpjes met die geniale lasershows..ik zit er met verbazing en jaloezie erna te kijken 
-
G
en dat er iemand door de bewaking gruwelijk in elkaar is gemeptwrote:Jezus.. ik heb echt wat gemist.. Holyfak, echt van al mijn vrienden die wel zijn geweest niks negatiefs gehoord (behalve dan dat op het eind er erg pussy werd gedraaid) en dan nu al die filmpjes met die geniale lasershows..ik zit er met verbazing en jaloezie erna te kijken
wrote:TERING
http://www.megaupload.com/?d=DSF1VXB0
Daar zie je gewoon die bewaker keihard inrammen op die gozer die op de grond ligtlaffe pleurishonden
Zielig dit.wrote:en dat er iemand door de bewaking gruwelijk in elkaar is gemeptwrote:Jezus.. ik heb echt wat gemist.. Holyfak, echt van al mijn vrienden die wel zijn geweest niks negatiefs gehoord (behalve dan dat op het eind er erg pussy werd gedraaid) en dan nu al die filmpjes met die geniale lasershows..ik zit er met verbazing en jaloezie erna te kijken
wrote:TERING
http://www.megaupload.com/?d=DSF1VXB0
Daar zie je gewoon die bewaker keihard inrammen op die gozer die op de grond ligtlaffe pleurishonden
Klein puntje van sarcasme; het was tijdens gimme love
Die man wou gewoon een knuffel, krijgt ie dit 
Ik heb zelfmoord neigingen omdat ik steeds zover vooraan stond
.... heb echt niks van de show meegekregen
en nu ik al de filmpjes zie die gewoon om te kwijlen zijn kan ik wel janken
daarom heb ik het heimwee gevoel ook niet denk ik .... heeeel jammer 
Voortaan gaan we dus op de tribune zitten en zittend losgaan 
als dat een optie zou wezen ja
.. maar ik heb daar te weinig ruimte
.. ik denk dat ik voortaan gewoon helemaal achteraan ga staan als daar het geluid nog een beetje te doen is 
Gewoon beetje achteraan staan en niet zo veel pillen slikken 
Dat laatste had ik al niet gedaanwrote:Gewoon beetje achteraan staan en niet zo veel pillen slikken
Mag Q-dance de grotere organisatie van de 2 zijn, als het om het paradepaartje van B2S en Q-dance gaat wint B2S toch elke keer.
-
M
Ik ook omdat ik té hard ging en het overnieuw wil doen (minder nemen en halfjes) zodat ik wel de hele avond los kan gaan..wrote:Heb ik dus ook
ik ga niet happen!wrote:Gewoon beetje achteraan staan en niet zo veel pillen slikken
Jah, ze moeten alleen nog een feest in de HMH krijgen, dat zou helemaal perfect zijnwrote:Mag Q-dance de grotere organisatie van de 2 zijn, als het om het paradepaartje van B2S en Q-dance gaat wint B2S toch elke keer.
LOUDNESS?!
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Vik, kan je die foto's nog sturen?

Geniaal!wrote:Loudness in het Ziggo Dome
In HMH zou ook te vet zijn
-
THardtraxx Veteran
- last seen Apr 2014
Oke ben benieuwdwrote:Jup, als ik nog tijd heb vandaag!wrote:Vik, kan je die foto's nog sturen?![]()
wrote:Jup, als ik nog tijd heb vandaag!wrote:Vik, kan je die foto's nog sturen?![]()
-
B
Heb je niet een partyflock account waar je die foto's als friends-only op kan zetten? Je hebt ook een aantal foto's van mij dacht ik.wrote:Jup, als ik nog tijd heb vandaag!wrote:Vik, kan je die foto's nog sturen?![]()