Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:38 

Hardtraxx Veteran

Hulde aan team blauw, hulde aan wildstylez vanwege push that feeling, hulde aan mijn benen want ik voel ze :$

Edit: het was een kutfeest, kijk er al zes maanden naar uit om fanatics live te horen, en volgens mij is deze niet gedraaid :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:45 

Hardtraxx Veteran

Mijn benen waren ook behoorlijk naar de kloten. Heb meer dan 20 kilometer gestampt, volgens mij Pokémon Stappenteller :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:46 

Chukkels schreef:
Mijn benen waren ook behoorlijk naar de kloten. Heb meer dan 20 kilometer gestampt, volgens mij Pokémon Stappenteller :lol:

:lol: :lol: :lol: :lol: :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:54 

Hardtraxx Veteran

Drie kilo er afgestampt volgens de weegschaal :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:59 

Hardtraxx Veteran

Ook een report van mij:

16.30 vertrokken 2 vrienden en ik vanuit Aalten met de trein richting Nijmegen, we waren namelijk van plan om daar te slapen na Hardbase (zo schrijf je dat toch :') ) Eenmaal aangekomen in Nijmegen gingen we eerst de spullen wegleggen, toen zijn we naar de supermarkt gegaan, biertjes gehaald, pak melk en zak chips gekocht.

Toen we eenmaal weer thuis waren, gingen we lekker biertjes drinken en de DVD van de Feestfabriek kijken. Even helemaal los gegaan op Beat Providers- Firebird :love:

1 iemand van ons had een probleempje, zijn printer was kapot dus had hij nog geen kaartje. Toen moesten we wachten op andere gasten die ook uit Aalten kwamen, en die kwamen pas om 23.40 ongeveer, dus het begin hadden we al gemist. Toen bleek ook nog dat die vriend van ons ingang Q had, en wij ingang E, dus dat was ook niet zo leuk.

Eenmaal binnen hoorden we Loopmachine, een leuke plaat om bij binnen te komen. De eerste 5 minuten heb ik alleen maar met een glimlach op mijn gezicht gelopen, wat zag het er geweldig uit (eerste keer Gelredome).

Team Red
We kregen dus een leuke binnenkomer met Loopmachine, verder nog Destination Nowhere :love: gehoord, verder nog Realization of a Dream & I've lost You die ook geweldig klonk!

Wildstylez Live was echt geniaal, zoals verwacht A Different Story, B2B, Huh?, Into the Light en nog een paar hele leuke platen!

Team Green
Dit viel mij toch wel tegen, na een geweldig begin zakte het steeds iets verder af. Nieuwe plaat van Headhunterz viel wel mee, vond hem niet zo slecht als de meesten hier. From Within klonk ook wel lekker, maar verder was deze set heel weinig speciaals van de kant van Headhunterz & Tuneboy.
Noisecontrollers gingen wel heel lekker, Give it Up was ge-wel-dig, Escape was wel leuk, SITC (part 1) was ook wel leuk, en de kers op de taart was Gimme Love, beste nummer van Team Green :loving:

Psyko Punkz Live viel erg mee! Begon lekker met Voices, en de rest was ook goed te doen. Jammer dat ik bij Bass Mechanics/ Feel the Rhythm drinken moest halen, en dat ik op het eind van de psyko punkz set nog steeds mijn vrienden niet had gevonden, maarja, dat is natuurlijk niet de schuld van het feest.

Team Blue
Dit was echt niet normaal, nog nooit zo'n lekkere set gehoord! Begon met Memento Remix, lekker hard maar ook een leuke melodie. Er zat werkelijk geen enkele misser in deze set, misschien You're Next ipv Discorecord, maar dat is het enige, alles was namelijk goud, en vanaf Haunter of the Dark werden ongeveer al mijn favoriete platen gedraaid van dit moment:

Adaro - Haunter Of The Dark
Zany & Ran-D ft. Nikkita - Son Of Torture
Zatox - Irreplaceable
Zany - Psychedelic Trip
Ran-D & Alpha Twins - The New Shit
Toneshifterz & Bioweapon - Dead Of The Night
Titan - Remember Me
Zatox - The Future
Mean Machine - Again We Will Rise
Ran-D & Adaro - Under Attack (Live vocal edit)

Is toch gvd niet normaal meer!?! :bomb: :bomb: :bomb:
Dead of the Night mag van mij heilig worden verklaard :love: :bomb:

Crypsis Live was ook kneiterhard, maar ik kon bijna niet meer bewegen omdat ik bij Team Blue echt vol gas had gegeven. Nog een paar mensen geirriteerd volgens mij, stapte 3 keer op de voet van hetzelfde meisje :lol: Maar ik sprong op dezelfde plaats, dus was haar fout :whistle:

Overduidelijk de beste set van het feest, hier kon Yellow gewoonweg niet overheen, tenzij Max Enforcer allemaal keiharde platen ging draaien zoals On the Go, Fade to Black, paar Sasha F platen en natuurlijk wat platen van Chris One. Platen van Digital Punk hadden natuurlijk ook langs moeten komen. Alpha Twins hadden dan ook het hardste van het hardste bijeen moeten rapen, dan had het Team Blue namelijk overtroffen.

Team Yellow
Het begin van Team Yellow beloofde heel wat goeds, de eerste 5 platen vond ik namelijk zeer sterk (Gold Bioweapon edit of zoiets - On the Go - Fragile - Inner Creativity - Atrocious). Toen kwam Be As One, en had ik al een naar gevoel dat dit niet de set zou worden die ik dacht dat het zou worden. Vervolgens komt Breathe, die we al gehoord hebben, maar blijft wel een lekker plaatje, maar niet in de laatste set!!!!! Zo ging het eigenlijk maar door, B-Front draaide de allerhardste platen en daar kwamen A² * M.E. weer met die melodieuze platen :nono: Al met al de meest tegenvallende set, maar toch de 1-na-beste set.

Wild Motherfuckers Live was wel geinig, en het ging opeens loeihard voor mijn gevoel. Hardbass anthem is echt heeeeeel dik, ging totaal uit mijn plaat bij deze track, en ondertussen zie je HHZ nog kleffen met zijn vriendin. Rest van de set was niet echt bijzonder qua tracks, maar het ging wel bijzonder hard!

Plus- en minpunten:

+Jack of Sound die mij zag met zijn shirtje aan, mij omhelsde en op de foto wilde en mij voorstelde aan al zijn vrienden en aan zijn broertje :lol:
+ TEAM BLUEEEE
+ Wildstylez Live
+ Crypsis Live
+ Psyko Punkz live, verwachtte heel weinig, maar werd toch een knalset!
+ De sfeer, en iemand van Hardtraxx (weet zijn nickname niet meer, maar hij heet Jamie en is volgens mij een vriend van PNXRMX) waar ik een hele tijd mee heb/ben gepraat/losgegaan toen mijn vrienden gingen eten (Tijdens Team Blue :surrender: )
+ Dead of the Night :loving:
+ De geweldige CD's van Hardbass :thumbsup:

- Mensen die voor de mooiigheid komen, en niet losgaan
- Set van Green
- Prutswerk van Max Enforcer & Alpha Twins
- Vrienden kwijtraken, en die pas na een half uur weer terug vinden
- Vrienden die gaan eten tijdens Team Blue, waardoor ik dus alleen stond, tot die Hardtraxxer op mij afkwam.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:06 

Hardtraxx Veteran

Daveytl schreef:
Ook een report van mij:

Plus- en minpunten:

+Jack of Sound die mij zag met zijn shirtje aan, mij omhelsde en op de foto wilde en mij voorstelde aan al zijn vrienden en aan zijn broertje :lol:
+ TEAM BLUEEEE
+ Wildstylez Live
+ Crypsis Live
+ Psyko Punkz live, verwachtte heel weinig, maar werd toch een knalset!
+ De sfeer, en iemand van Hardtraxx (weet zijn nickname niet meer, maar hij heet Jamie en is volgens mij een vriend van PNXRMX) waar ik een hele tijd mee heb/ben gepraat/losgegaan toen mijn vrienden gingen eten (Tijdens Team Blue :surrender: )
+ Dead of the Night :loving:
+ De geweldige CD's van Hardbass :thumbsup:

- Mensen die voor de mooiigheid komen, en niet losgaan
- Set van Green
- Prutswerk van Max Enforcer & Alpha Twins
- Vrienden kwijtraken, en die pas na een half uur weer terug vinden
- Vrienden die gaan eten tijdens Team Blue, waardoor ik dus alleen stond, tot die Hardtraxxer op mij afkwam.

wat dacht je van iemand kwijtraken rond half1, en die pas om 5 voor 7 weer terugvinden? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:09 

Hardtraxx Veteran

Ik was helemaal alleen :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:10 

Donateur

nou half uurtje heb je mazzel, ik moest bijna 3 uren lang alleen lopen :cry: klote drukte, liep steeds de verkeerde kant op >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
nou half uurtje heb je mazzel, ik moest bijna 3 uren lang alleen lopen :cry: klote drukte, liep steeds de verkeerde kant op >.<

Ik heb me wel vermaakt hoor in de tijd dat ik alleen was :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:11 

Hardtraxx Veteran

Ik kon iedereen iedere keer gelukkig terugvinden!
Zohee was echt een vet feestje :thumbsup: om 10 uur thuis toen ff heerlijk gedouched en tot 5 uur geslapen.
Heerlijk gestampt :D nu ga ik mijn bed in duiken.. morgen weer actief op HT xd kan wel wat slaap gebruiken namelijk :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:13 

Hardtraxx Veteran

Hoofdcoach schreef:
Ik kon iedereen iedere keer gelukkig terugvinden!
Zohee was echt een vet feestje :thumbsup: om 10 uur thuis toen ff heerlijk gedouched en tot 5 uur geslapen.
Heerlijk gestampt :D nu ga ik mijn bed in duiken.. morgen weer actief op HT xd kan wel wat slaap gebruiken namelijk :whistle:

Ik moet nog beginnen met slapen. Hardtraxxen is een uit de hand gelopen hobby op zondag...
Douchen heb ik al wel gedaan, heerlijk die straaltjes :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:14 

Hardtraxx Veteran

dj-rico01 schreef:
Hulde aan team blauw, hulde aan wildstylez vanwege push that feeling, hulde aan mijn benen want ik voel ze :$

Edit: het was een kutfeest, kijk er al zes maanden naar uit om fanatics live te horen, en volgens mij is deze niet gedraaid :cry:

Te vet idd :worship: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:26 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
ben et wel eens met je over GoFast, wat smaakte die shit raar gister, zelfs golden powah is beter

Toen k het 1x wou halen, deed zon wijf in elke GoFast van 1 rij iets van smirnoff ofsow, heel vaag..
Beter gewoon red bull doen dan dat GoFast shit :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:45 

Donateur

Niet best eigenlijk, je kijkt er zo lang naar uit. En nu is het alweer voorbij. Waarom gaat het zo snel :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:46 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Niet best eigenlijk, je kijkt er zo lang naar uit. En nu is het alweer voorbij. Waarom gaat het zo snel :cry:

Inderdaad. En de eerste 4 uur van het feest ging de tijd nog zo lekker langzaam :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:49 

Hardtraxx Addict

wel jammer dat ik het beste verwachtte van team yellow, vond ik zelf tegenvallen. maar crypsis was echt meesterlijk :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:51 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Ja klote is dat ja, maar ja er zijn nog genoeg andere feesten he :thumbsup: .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:58 

Hardtraxx Newbie

zo genoten van Crypsis :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:58 

+ Polonaise vooraan tijdens Destination Nowhere :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 23:59 

Hardtraxx Veteran

Almighty schreef:

Inderdaad, was tof, net voordat de meeting begon! :bomb: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:03 

Deed jij er ook aan mee? XD Heb alleen die lange Oostzaner ff gesproken over de Jesusbus in de ring om het stadion :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:05 

Hardtraxx Veteran

Ja, volgens mij deed heel Hardtraxx mee :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:06 

Donateur

Ik liep voorop xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:08 

Almighty schreef:

Hebben wij ook ooit is geprobeerd met Qlimax... maar dan ook nog laten omroepen door Ruffian _O-
Ongelezen bericht Geplaatst op 14 feb 2011 00:13 

Dus ik ben undercover meegelopen in die polonaise zonder dat ik wist dat het de Hardtraxx trein was? XD
Vorige  1 ... 89, 90, 91, 92, 93, 94, 95 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten