Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:40 

Hardtraxx Veteran

Nu ik setjes terug luister wil ik eigenlijk zo snel mogelijk terug. :cry:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:43 

Hardtraxxer

p-stylez schreef:
Minpunten:
- Leek alsof het geluid bij Team Blue zachter werd gezet.

Volgens mij wist de organisatie dat Yellow het niet veel ebter zou gaan doen :P :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:54 

Hardtraxx Veteran

p-stylez schreef:
Pluspunten:

- Lasers en lichtshow, die was echt dik en dik in orde. Gruwelijk veel lasers.
- Makkelijke stage, maar door de lichtshow en de projectie kwam die echt goed tot zijn recht. Vind dat Hardbass ook niet echt een vrolijke stage hoeft te hebben, dik in orde dus.
- Bioweapon, deden het beter dan Alpha2 en Max Enforcer.
- Scratcher tijdens team blue, denk dat het er 1 was van Bioweapon, deed die wel lekker.
- Ran-D, die man kan mixen, klonk echt super, lekker veel teasen.
- Intro's zaten dik in elkaar, alleen bij Team Yellow vond ik hem wat karig.
- Crypsis, set van de avond!
- Team Blue in zijn geheel, lekkere tracklist, soms wat kleine foutjes van Zany, maar daar keken we maar doorheen.
- Rustig bij de bar, je werd snel geholpen.
- Sfeer was goed.
- Geluid voor Team Blue

Minpunten:
- 8 Muntjes voor CD (20 euro) terwijl die op Itunes voor 10 euro staat..
- Het was redelijk druk
- Team Yellow
- Max Enforcer die dacht dat hij om half 12 stond te draaien. Geen Sasha F of Chris One nummertje op dat tijdstip? Schaam je!
- Alpha Twins zelfde als hierboven
- Psyko Punkz altijd zelfde liveset
- Helaas niet bij de Hardtraxx meeting
- Vechtpartij in de rookruimte
- Drukke toiletten, gelukkig geen drank dus maar 1x hoeven te gaan.
- Leek alsof het geluid bij Team Blue zachter werd gezet.
- Extreeeeeem ranzinge toiletten.

logisch dat t druk is als t is uitverkocht :D
wtf minpunt omdat je chris one nummer niet gedraait werd xd boehoe (no offense xd)

hoe weet je nou of wc's (extreem) smerig waren als je voor de 1ste keer (en enige keer) rond 1uur geweest bent en t toen nog redelijk was
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:56 

Hardtraxx Veteran

mezeke schreef:
naja ik had graag ook Psycho gehoord, ik stond er met iemand op het einde van de set van B-front enz op te hopen met iemand maar helaas :P

Was ik dat niet? :P
Hele tijd over psycho beginnen

'is dit hem?'
'Naaaaaa'
' :( '
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:01 

Hardtraxx Veteran

Kan ook goed zijn dat ik dat was, zelfde verhaal. :P Hoopte toen ook nog op Scary Noises.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:06 

Hardtraxx Veteran

Dakpan schreef:
Wil hier even een eervolle vermelding neerzetten voor meneer B-Front. Hij was de enige die begreep dat die in het afsluitende team zat en daar dan ook naar draaide. Max Enforcer/Alpha Twins jullie mogen je heel diep schamen. Frozen, Atrocious, I Saw It, Breathe voor de 2e keer, Be As One. Het was om te janken.

Hulde aan het blauwe team die flink aan het opbouwen waren en op het einde knalde zelfs Bioweapon maximaal mee.

Bioweapon ging vanaf het begin al helemaal los, alleen ze moesten even wachten tot ze hun hardere tracks konden laten horen, maar Dead of the Night :love: :drool: :loving: Geen woorden voor, zo gruwelijk vet!
B-Front snapte idd als enige dat ie in afsluitende team zat, als 4e nummer Inner Creativity, daarna nog everything starts, X-Pand, Musical Analysis, Loudness Remix & Magic. Schande wat A² & Max Enforcer deden :thumbdown: Team Blue ook met afstand de beste set! Crypsis ging ook asociaal hard.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:09 

Hardtraxx Veteran

oostzaner schreef:

om 12 uur begon ik met gapen en dat is nooit meer goed gekomen. :sleep:

:nono:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:17 

Hardtraxx Veteran

mezeke schreef:
The Anim0l schreef:
nou als er op een gegeven moment 4 van de 6 wc's gesloten worden omdat de stront er letterlijk overheen loopt vind ik het niet echt schoon

flevoboys schreef:
Van Crypsis live heb ik niet veel meegekregen helaas, die krampen speelde heel erg op dus ik besloot naar de wc's te gaan.

Ik weet al wiens stront je zag drijven hahaha :P

Er kwam ook iemand uit zo'n wc had ie doorgespoeld nou kwam de hele inhoud onder de deur door :/ .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:17 

Hardtraxx Elite

Foto's Hard Bass op mn parfyflock (friend's only, it's needed haha)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:18 

Hardtraxx Veteran

Ben wel gesloopt. Weinig last van m'n benen, maar m'n armen komen niet hoger dan m'n schouders. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:18 

Nando schreef:
Ben wel gesloopt. Weinig last van m'n benen, maar m'n armen komen niet hoger dan m'n schouders. :P

Ik heb nu al spierpijn, maar ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:21 

Hardtraxx Veteran

Banaanslak schreef:
Nando schreef:

Ik heb nu al spierpijn, maar ik denk dat ik morgen niet meer kan lopen. :P

whaha dat probleem had ik om 7 uur al xd is nu al een stuk minder gelukkig maar t gaat me nogsteeds niet al te fijn af
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:25 

Hardtraxxer

DarkBeatz schreef:

Idem dito hier!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:33 

Donateur

westlife schreef:
Hit you with that bang shit!

That keeps you live all nightttt
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:43 

modernization schreef:
DarkBeatz schreef:

Idem dito hier!

goede kwaliteit fotos van jou :oh:

@darkbeats: HB staat er nog niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 21:50 

Hardtraxx Veteran

Iedereen vergeet trouwens het heldigste nummer van de avond.
De afsluitende plaat van Team Yellow geloof ik was namelijk Philippe Rochard - Mash Up
Toen ik die hoorde kreeg ik toch zeker wel even een stijve plasser :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:16 

Hardtraxx Veteran

Heb niet echt zin om heel erg lang uit te wijden. Vond het een geslaagd feest, een paar plusjes & minnetjes :)

+ de heenreis en alles daarom heen: beter dan een volle bus vol met gezellige mensen kun je zo'n feestje niet beginnen.
+ de sfeer: voor zo'n massaal feest was de sfeer echt uitermate goed, ik was wel het meest voor in :thumbup:
+ er werd vrij goed gedraaid, hoewel het wel erg wisselend was, hoogtepuntjes, maar ook diepe dalen :P.
+ show, aankleding :worship:
+ de vele mensen die ik gesproken heb, van hardtraxx en anderen, top :thumbup:
+ de terugreis, heerlijk slapen in een busje is zoveel beter dan dat gemartel met de trein.

- het hoge, echt van de kaart gehalte.
- de mc van WMF: it's coming through your face and it leaves no choice :'), en het domme meebleren.
- heel team green, NC, HHZ, PP & Tuneboy, wat een aanfluiting.

Overall dus een "heel goed" feest, de waardering die het op PF zou krijgen van mij :)

Piaaa schreef:
De afsluitende plaat van Team Yellow geloof ik was namelijk Philippe Rochard - Mash Up

Ja dat was te bruut :worship: :yay: het was nog vetter als Psycho er voor werd gedraaid xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:21 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
sanderovic schreef:
hdhessel schreef:
headhunterz stond na zijn set naast ons hij was fucking klef met zijn girl bezig haha

Ik stond daar ook een hele tijd naast Willem. Die gast zat idd flink te kleffen daar ja. Grappig dat iedereen die hem ziet gelijk een pica wil hebben. Vriend van me had hem nog een biertje gegeven haha die nam hij aan en prooste en toen hij weg liep zette hij hem op de grond neer.[/quote]
Dat is dan wel weer jammer, maarja je weet nooit wat erin zit ^^

En ik heb van jou nog ene biertje aangenomen, had ik die ookw eg moeten zetten ? :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:22 

Hardtraxx Veteran

Piaaa schreef:

Ik was die alweer vergeten, maar idd wat een brute track :woot: !
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:27 

Hardtraxx Veteran

Nou hier maar een uitgebreid verslag van mijn kant:

Heenreis
De eerste keer dat ik met de auto naar een Indoor feest ga die van 22:00 tot 07:00 duurt. Ik weet dat ik na 7 uur 's ochtends nog wel aardig kan rijden aangezien ik soms nachtdiensten heb, maar na zo'n feest nog anderhalf uur terug rijden is dus nieuw, maargoed.. Rond half 9 naar Hoogeveen gegaan om Nils op te halen en rond 22:10 waren we bij het Gelredome. Wat me opviel op de parkeerplaats was dat echt 8 van de 10 auto's een buitenlands kenteken hadden, dit verschilde dus echt van veel duitsers tot zelfs mensen uit het verre oostblok geloof geloof ik :P . Dus auto geparkeerd en naar binnen gegaan. Het naar binnen gaan ging erg vlot, snel een kluissleutel gehaald en het fouilleren ging erg snel, misschien wel te snel. Ze hebben alleen nog een kijkje genomen in mijn opbergtasje voor mijn gehoorbescherming. Verder waren we om 22:30 binnen en zijn we op de achterste tribune gaan zitten.

opwarmsetje door Ruthless
Precies zoals het hoort, paar lekkere early platen die ik niet zo bij naam kan noemen (op Motherfuck na). Op het laatst nog Lockdown van Scope DJ waar iedereen even mee schreeuwde. De toon was gezet voor mij en wij stonden onder de hand beneden om de openingsshow te zien en ons klaar te maken voor team Red.

Team Red
Qua opbouw was dit een erg sterkte set. Misschien is Torture wat misplaatst om die in het begin te draaien maar verder erg lekker. Trackkeuze was hier en daar erg lekker (Keep It Coming, Realization Of A Dream, Destination Nowhere, Torture & I've Lost You). Maar ook wat tracks die ik niet gehoord heb zoals Let's Get Durty, Substream (!!), Roots Of Evil en Party Animal. Ook had ik Ei met Ui wel even live willen horen, weet nog niet wat ik hier van moet vinden namelijk. Maargoed, verdere erg leuke set en heb me prima vermaakt het eerste anderhalf uur. Ondertussen richting de HT meeting geloven onder de 2e box van de 2e rij boxen links. Volgens mij stond het meerendeel onder de 3e, maargoed :P . Meeting was wel leuk, paar mensen ontmoet en mee los gegaan onder Wildstylez Live! Vond dit wel een leuk setje, Huh? gehoord, Push That Feeling ( :thumbsup: ) en als laatst Art Of Creation :) . Ook wat mindere tracks zoals Put This On Youtube ( :sick: ) Delay Distortion maar dat vergeef ik hem haha. Al met al was team red gewoon prima en zeker prima voor de eerste 2 uur! Qua cijfer zou ik het toch wel een goede 7.5 geven :)

Team Green
Hier verwachte ik het minste van dus na de intro van Make It Loud zijn ik en Nils direct naar de tribune gegaan om even wat uit te rusten en te eten. De weg naar de tribune duurde erg lang omdat het echt ontzettend druk was op de vloer, niet normaal! Ook eenmaal bij de trap aangekomen was het nog best lastig daar een beetje snel door te komen maar we hebben het gehaald :P . We hadden zin in een puntzak, dus ik bestellen: Ik: ''mag ik een puntzak met?'' Die kerel: ''Met friet?" :/ :huh: . Dus.... , wij weer naar de tribune met een puntzak MET friet en daar verder kijken/luisteren naar Team Green. We gingen zitten en hoorden Faster 'n Further -.- en From Within..., maar ook Escape :) en Double Dutch Darkies 2010 Edit :D Daarna was 't voor mij gewoon echt niks meer aan op Dial T For TNT :worship: en Give It Up :worship: :worship: na. We hebben echt de hele tijd op de tribune gezeten geprobeerd wat smsjes te versturen/ontvangen en wat te internetten wat niet lukte vanwege het slechte bereik... Hierna was nog Psyko Punkz live. Dit wilden we nog wel effe op de grond meemaken dus ik ging nog snel wat drinken halen en daar kwam ik Dakpan (Alexander) tegen. Alex ging met ons mee en wij gingen naar beneden voor Psyko Punkz (eigenlijk voor team blue :P ). PP draaide zoals je kon verwachten, ik weet niet wat ik er meer over moet zeggen. Wel leuk dat ze in hun nieuwe track van die eminem vocals gebruikten, deze vond ik best wel sterk eigenlijk! Qua cijfer zou ik het team nog een 5.5 geven, die extra 0.5 door Psyko Punkz omdat ik hun nummers hier en daar best lekker vind :)

Team Blue
Ik en Nils zeiden al tegen elkaar ''nu gaan we echt los'' dus maar hopen dat team blue dit waar ging maken. Alex had d'r ook zin in dus we waren er klaar voor! Er werd geopend met de remix van Memento van Bioweapon, nooit eerder gehoord maar dit was toch echt wel een leuk nummer :) Daarna nog effe redelijk rustig aan en na Part of The Hard remix (die ik ook erg dik vond!) ging het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal los. Echt geen 1 slecht nummer meer gehoord en echt keihard! Nieuwe Adaro :worship: , Son Of Torture :worship: :worship: , Remember Me :love: , The New Shit :loving: , Dead Of The Night :worship: , Bring It Back to The Oldschool :worship: en nog een nummer die verdacht veel leuk op de nieuwe Bioweapon wat misschien wel 's de b-kant kon worden van Death Of The Night! Echt gruwelijk dik vermaakt! Ook het einde met Under Attack, man man man.. iedereen weet dat ik die track echt geniaal vind en dat kwam hier ook weer echt tot z'n recht. En als je daarvoor nog Again We Wil Rise van Mean Machine hoort dan kan je best begrijpen dat ik geen benen meer over had! Ook daarna ben ik dus gaan zitten op de tribune met Crypsis Live waar ik vooraf toch niet zoveel zin in had. Maar toen ik daar zat was ik toch wel teleurgesteld dat ik niet ben blijven staan want Crypsis live klonk wel erg dik! Maar ik kon gewoon niet meer dus hebben we maar weer gezeten. Al met al was dit echt een geniaal team! Qua cijfer zou dit team een dikke 9 krijgen!

Team Yellow
Met het gevoel van team Blue nog steeds in de benen op naar Team Yellow. Als dit harder zou worden dan team blue dan stond ons nog wat te wachten! Helaas bleek dit niet het geval. Openen met Gold is niet slecht, maar 't is zoo misplaatst na die set van team blue! Na gold wel een paar leuke nummers zoals Atrocious, On The Go en Inner Creativity :drool: Het was een beetje een up en down setje met dan weer een hele dikke track gevolgd door een niveautje slappe zooi met uitschieter Frozen... bah maar dan ook echt bah! Verder vond ik die nieuwe B-Front tegenvallen, maar dat zou ook kunnen omdat het geluid gewoon zachter was gezet en mijn gehoor moeite had om de lekkere frequentie te zoeken aangezien het dan weer wat harder en dan weer zachter ging (qua geluid EN tracks).. Maargoed, hierna nog Wild Motherfuckers live. Deze draaiden zoals ik wel een beetje had verwacht, maar dan misschien nog wat slechter. Had hier en daar wel wat nieuws verwacht en wat harder. Ik vond dit eigenlijk geen waardige afsluiter. Wel moet ik zeggen dat ik het weer heel sterk gevonden had van dat Yellow Submarine! Ook het Anthem gaat live echt heerlijk hard! Verder tot 5 voor 7 wel nog effe leuk meegedaan hoor :) Qua cijfer krijgt dit team van mij een 7.

Als ik alles nog 's bekijk durf ik wel te zeggen dat ik een geweldig feestje heb gehad met een heerlijke sfeer ondanks de drukte, veel gezellige mensen en goede muziek gehoord. Toch denk ik dat je team Blue & Yellow beter om had kunnen draaien. Dit geld overigens ook voor Team Red & Green (ookal had ik dan beter pas om 12 uur weg kunnen gaan denk ik :P )

+ en - punten:

+ Team Blue!
+ De Sfeer
+ De Show
+ De losgaande mensen (echt best veel :D)
+ Eten & Drinken
+ Geluid

- Geluid (na 5 uur)
- Go Fast (DIT MOET RED BULL WORDEN, Vieze zoete bende dat Go Fast..)
- Drukte toch wel
- Team Yellow (neem 't met een korreltje zout)
- Toch wel sommige mensen die hier niet thuis horen op een feest..
- Controle (niet echt een minpunt, maar toch wel slapjes :P )

WTF momentje, die gast van het friet :P Ik kan d'r nog om lachen :P

Terugreis
Ging voorspoedig, was om 9 uur thuis met de auto IPV een keer om 12 uur met de trein :D Nils lag lekker te pitten in de auto, ookal had ik de radio keihard staan met de nieuwe Hard Bass cd. Max Enforcer cd is trouwens erg lekker gemixt!
Verder prima vermaakt, iedereen die ik heb ontmoet en gesproken bedankt voor het leuke feestje en volgend jaar zeker weer! Op naar Loudness (misschien Knock Out!)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:30 

G1LL schreef:
Ik: ''mag ik een puntzak met?'' Die kerel: ''Met friet?" :/ :huh: . Dus....

:lol:

ben et wel eens met je over GoFast, wat smaakte die shit raar gister, zelfs golden powah is beter
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:34 

Hardtraxx Veteran

eerste 4 uur lekker genoten, wat rustiger gedaan... Laatste 4 uur nog harder genoten, het was een grote speeltuin! De nodige danspasjes gemaakt :woot:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:36 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
G1LL schreef:
Ik: ''mag ik een puntzak met?'' Die kerel: ''Met friet?" :/ :huh: . Dus....

:lol:

ben et wel eens met je over GoFast, wat smaakte die shit raar gister, zelfs golden powah is beter

Ik vind bijna alle energie dranken lekker dus :D .
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:36 

Hardtraxxer

Hahha, Mag ik 2 puntzakken? Met friet? Nee met frikandellen nou goed :D Geniaal was dat
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 22:37 

Nelisnils schreef:
Hahha, Mag ik 2 puntzakken? Met friet? Nee met frikandellen nou goed :D Geniaal was dat

puntzak mayo.
Vorige  1 ... 88, 89, 90, 91, 92, 93, 94 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten