Nou hier maar een uitgebreid verslag van mijn kant:
HeenreisDe eerste keer dat ik met de auto naar een Indoor feest ga die van 22:00 tot 07:00 duurt. Ik weet dat ik na 7 uur 's ochtends nog wel aardig kan rijden aangezien ik soms nachtdiensten heb, maar na zo'n feest nog anderhalf uur terug rijden is dus nieuw, maargoed.. Rond half 9 naar Hoogeveen gegaan om Nils op te halen en rond 22:10 waren we bij het Gelredome. Wat me opviel op de parkeerplaats was dat echt 8 van de 10 auto's een buitenlands kenteken hadden, dit verschilde dus echt van veel duitsers tot zelfs mensen uit het verre oostblok geloof geloof ik

. Dus auto geparkeerd en naar binnen gegaan. Het naar binnen gaan ging erg vlot, snel een kluissleutel gehaald en het fouilleren ging erg snel, misschien wel te snel. Ze hebben alleen nog een kijkje genomen in mijn opbergtasje voor mijn gehoorbescherming. Verder waren we om 22:30 binnen en zijn we op de achterste tribune gaan zitten.
opwarmsetje door RuthlessPrecies zoals het hoort, paar lekkere early platen die ik niet zo bij naam kan noemen (op Motherfuck na). Op het laatst nog Lockdown van Scope DJ waar iedereen even mee schreeuwde. De toon was gezet voor mij en wij stonden onder de hand beneden om de openingsshow te zien en ons klaar te maken voor team Red.
Team RedQua opbouw was dit een erg sterkte set. Misschien is Torture wat misplaatst om die in het begin te draaien maar verder erg lekker. Trackkeuze was hier en daar erg lekker (Keep It Coming, Realization Of A Dream, Destination Nowhere, Torture & I've Lost You). Maar ook wat tracks die ik niet gehoord heb zoals Let's Get Durty, Substream (!!), Roots Of Evil en Party Animal. Ook had ik Ei met Ui wel even live willen horen, weet nog niet wat ik hier van moet vinden namelijk. Maargoed, verdere erg leuke set en heb me prima vermaakt het eerste anderhalf uur. Ondertussen richting de HT meeting geloven onder de 2e box van de 2e rij boxen links. Volgens mij stond het meerendeel onder de 3e, maargoed

. Meeting was wel leuk, paar mensen ontmoet en mee los gegaan onder
Wildstylez Live! Vond dit wel een leuk setje, Huh? gehoord, Push That Feeling (

) en als laatst Art Of Creation

. Ook wat mindere tracks zoals Put This On Youtube (

) Delay Distortion maar dat vergeef ik hem haha. Al met al was team red gewoon prima en zeker prima voor de eerste 2 uur! Qua cijfer zou ik het toch wel een goede 7.5 geven
Team GreenHier verwachte ik het minste van dus na de intro van Make It Loud zijn ik en Nils direct naar de tribune gegaan om even wat uit te rusten en te eten. De weg naar de tribune duurde erg lang omdat het echt ontzettend druk was op de vloer, niet normaal! Ook eenmaal bij de trap aangekomen was het nog best lastig daar een beetje snel door te komen maar we hebben het gehaald

. We hadden zin in een puntzak, dus ik bestellen: Ik: ''mag ik een puntzak met?'' Die kerel: ''Met friet?"

. Dus.... , wij weer naar de tribune met een puntzak MET friet en daar verder kijken/luisteren naar Team Green. We gingen zitten en hoorden Faster 'n Further

en From Within..., maar ook Escape

en Double Dutch Darkies 2010 Edit

Daarna was 't voor mij gewoon echt niks meer aan op Dial T For TNT

en Give It Up

na. We hebben echt de hele tijd op de tribune gezeten geprobeerd wat smsjes te versturen/ontvangen en wat te internetten wat niet lukte vanwege het slechte bereik... Hierna was nog
Psyko Punkz live. Dit wilden we nog wel effe op de grond meemaken dus ik ging nog snel wat drinken halen en daar kwam ik Dakpan (Alexander) tegen. Alex ging met ons mee en wij gingen naar beneden voor Psyko Punkz (eigenlijk voor team blue

). PP draaide zoals je kon verwachten, ik weet niet wat ik er meer over moet zeggen. Wel leuk dat ze in hun nieuwe track van die eminem vocals gebruikten, deze vond ik best wel sterk eigenlijk! Qua cijfer zou ik het team nog een 5.5 geven, die extra 0.5 door Psyko Punkz omdat ik hun nummers hier en daar best lekker vind
Team BlueIk en Nils zeiden al tegen elkaar ''nu gaan we echt los'' dus maar hopen dat team blue dit waar ging maken. Alex had d'r ook zin in dus we waren er klaar voor! Er werd geopend met de remix van Memento van Bioweapon, nooit eerder gehoord maar dit was toch echt wel een leuk nummer

Daarna nog effe redelijk rustig aan en na Part of The Hard remix (die ik ook erg dik vond!) ging het echt heeeeeeeeeeeeeeeeeeeelemaal los. Echt geen 1 slecht nummer meer gehoord en echt keihard! Nieuwe Adaro

, Son Of Torture

, Remember Me

, The New Shit

, Dead Of The Night

, Bring It Back to The Oldschool

en nog een nummer die verdacht veel leuk op de nieuwe Bioweapon wat misschien wel 's de b-kant kon worden van Death Of The Night! Echt gruwelijk dik vermaakt! Ook het einde met Under Attack, man man man.. iedereen weet dat ik die track echt geniaal vind en dat kwam hier ook weer echt tot z'n recht. En als je daarvoor nog Again We Wil Rise van Mean Machine hoort dan kan je best begrijpen dat ik geen benen meer over had! Ook daarna ben ik dus gaan zitten op de tribune met
Crypsis Live waar ik vooraf toch niet zoveel zin in had. Maar toen ik daar zat was ik toch wel teleurgesteld dat ik niet ben blijven staan want Crypsis live klonk wel erg dik! Maar ik kon gewoon niet meer dus hebben we maar weer gezeten. Al met al was dit echt een geniaal team! Qua cijfer zou dit team een dikke 9 krijgen!
Team YellowMet het gevoel van team Blue nog steeds in de benen op naar Team Yellow. Als dit harder zou worden dan team blue dan stond ons nog wat te wachten! Helaas bleek dit niet het geval. Openen met Gold is niet slecht, maar 't is zoo misplaatst na die set van team blue! Na gold wel een paar leuke nummers zoals Atrocious, On The Go en Inner Creativity

Het was een beetje een up en down setje met dan weer een hele dikke track gevolgd door een niveautje slappe zooi met uitschieter Frozen... bah maar dan ook echt bah! Verder vond ik die nieuwe B-Front tegenvallen, maar dat zou ook kunnen omdat het geluid gewoon zachter was gezet en mijn gehoor moeite had om de lekkere frequentie te zoeken aangezien het dan weer wat harder en dan weer zachter ging (qua geluid EN tracks).. Maargoed, hierna nog
Wild Motherfuckers live. Deze draaiden zoals ik wel een beetje had verwacht, maar dan misschien nog wat slechter. Had hier en daar wel wat nieuws verwacht en wat harder. Ik vond dit eigenlijk geen waardige afsluiter. Wel moet ik zeggen dat ik het weer heel sterk gevonden had van dat Yellow Submarine! Ook het Anthem gaat live echt heerlijk hard! Verder tot 5 voor 7 wel nog effe leuk meegedaan hoor

Qua cijfer krijgt dit team van mij een 7.
Als ik alles nog 's bekijk durf ik wel te zeggen dat ik een geweldig feestje heb gehad met een heerlijke sfeer ondanks de drukte, veel gezellige mensen en goede muziek gehoord. Toch denk ik dat je team Blue & Yellow beter om had kunnen draaien. Dit geld overigens ook voor Team Red & Green (ookal had ik dan beter pas om 12 uur weg kunnen gaan denk ik

)
+ en - punten:
+ Team Blue!
+ De Sfeer
+ De Show
+ De losgaande mensen (echt best veel

)
+ Eten & Drinken
+ Geluid
- Geluid (na 5 uur)
- Go Fast (DIT MOET RED BULL WORDEN, Vieze zoete bende dat Go Fast..)
- Drukte toch wel
- Team Yellow (neem 't met een korreltje zout)
- Toch wel sommige mensen die hier niet thuis horen op een feest..
- Controle (niet echt een minpunt, maar toch wel slapjes

)
WTF momentje, die gast van het friet

Ik kan d'r nog om lachen
TerugreisGing voorspoedig, was om 9 uur thuis met de auto IPV een keer om 12 uur met de trein

Nils lag lekker te pitten in de auto, ookal had ik de radio keihard staan met de nieuwe Hard Bass cd. Max Enforcer cd is trouwens erg lekker gemixt!
Verder prima vermaakt, iedereen die ik heb ontmoet en gesproken bedankt voor het leuke feestje en volgend jaar zeker weer! Op naar Loudness (misschien Knock Out!)