Controle bij binnenkomst, honden, controle zelf bij binnengaan was erg slecht. Ze gingen niets na kijken. Terwijl een maat van mij zelfs zijn digital camera uit elkaar werd gehaald.
Heb me zeer goed vermaakt, we kwamen binnen met Desination Nowhere, dus we liepen de trap af in trein vorm

Daarna nog wat lekkere trackjes gehoord. Fucking with the Best is echt een lekker nummer! No Turning Back klapt er live ook gruwelijk hard op, achter me pc een matige track.
Wildstylez begon met Music Made Addict (Ws & Hhz RMX) dus ik vreesde het ergste, gelukkig viel dit mee want hij gebruikte alleen de intro van MMA, en dat vind ik echt een gruwelijk stuk. Heel vet dat hij Push that Feeling draaide, dat vind ik nog steeds een heerlijk nummertje. A Different story was natuurlijk ook weer kippevel, zijn nieuwe trancy nummertje die heel erg lijkt op Stardust vind ik niet zo heel geweldig.. lijkt er te veel op.
Intro van Team Green was echt super! Was echt heel gaaf verzonnen met de Athem. Make it Loud heeft zo'n geweldige reverze, eigenlijk moet het nummer daarna gewoon klaar zijn of verder gaan met de reverze. Jezus wat klapt die live.. niet normaal! Daarna een zwak nummertje van Hhz met een Synth die ook Brennan Heart gebruikt, dus ik weetn iet of het een solo is of een collab met Fabian. Vond hem niet zo heel geweldig, melodie was een beetje vaag. Gimme love was natuurlijk weer genieten! Nieuwe Track van Wildstylez kwam ook nog langs, lekker nummertje, vrolijk maar lekker.. Volgens mij is het niet een Solo, ik vind namelijk dat er een Tuneboy (TNT) kick in zit, vooral in de Outro. Bij Faster 'N Further maar even naar buiten gegaan, gasten moesten roken.. tijdens Barbara Sresand (Hhz remix) weer binnen gelopen, klapt ook wel lekker hoor. Natuurlijk goed sfeertje met dat "Joeeehoeeeee Barbara Streisand!" Give it Up was ook super! Jammer, gemiste kans dat ze Space we Created draaide.
Tja.. en toen de Psyko Punkz Liveset.. Jammer jammer jammer.. weeer... geen Ghostclass.. Durven ze hun beste plaatje niet te draaien ofzo? Gelukkig wel Overclippin. Maarja zo standaard wordt deze liveset, telkens hetzelfde.. (alleen nu geen eternity

) .. en telkens zelfde bassline, zit misschien een miniscuul verschil in. Nummertje met Forget about Dre vocals was wel lekker

.
Lekkere intro van Team Blue, was heel erg benieuwd hoe bioweapon het ging doen op dit tijdstip, en ik moet zeggen dat ze het beter deden dan Max Enforcer & Alpha Twins.... Psychedelic Trip ging echt de hele zaal los haha. Memento (Bioweapon Remix) is een lekker nummertje. Daarna IN For the Kill, Stiekem hopende ik de Crypsis Mashup maar helaas. Silver Bullet (Toneshifterz Remix) is geen aanwinst vind ik, alleen de outro beukt er hard op los. Ran-D stond gruwelijk lekker te mixen, terwijl zany toch weer wat mixfoutjes had dat hij de basses liet explodeerde. Part of The Hard (Bioweapon Remix), wat een lekkere Anti!

Gangsters dont dance ben ik nog niet zo van, moet ik echt vaker horen, vond het matig. Volgens mij kwam er nog een nieuwe track langs, Zany & Frontliner - ID.. Denk ik, eerste climax lijkt een duidelijke zany climax maar de 2e climax lijkt een duidelijk frontliner kick. Zou oo The Prophet kunnen zijn. Dat nieuwe plaatje van Adaro, haunter of the dark is gruwelijk! Son of Torture is ook een geweld van de bovenste plank. The New Shit is ook lekker, zit een lekker dubstyle stukje in. Mijn personal favorite dead of the night kwam ook langs natuurlijk, wel beetje jammer dat ik toen net op de tribune zat met pangsit in me handen.. Had op dat moment spijt dat we niet gewoon beneden stonden, zeker als toen ook nog even die nieuwe van Titan en The Future langskwamen

Under Attack met live vocals was ook grappig, zany _O_ die nieuwe van Mean Machine knalt ook overdreven hard.
Godver wat was crypsis weer hard, blijft voor mij de beste dj voor een liveset atm. Veel beter dan Psyko Punkz etc. Gruwelijk harde set, Darkness is calling _O_ Tja niet veel over te zeggen, geen fouten en gewoon een

van jewelste.
Toen het setje waar ik heel veel van had verwacht. Achteraf had het beter geweest als ze Max Enforcer & Alpha Twins hadden geswitcht met Ran-D & Zany... Gold vond ik dan nog wel kunnen, vooral was die lekker als Mashup! On the go klapte ook heerlijk, vet dat Fragile werd gedraaid. Daarna Inner Creativity, dus dan verwacht je dat het niet meer harder kan. Atrocious, heerlijk!.. Maar toen.. antimomentje van de avond, en toen waren met maten het ook wel zat, een maat had zijn spier verrekt dus kon sowieso bijna niet meer staan en wilde liever naar huis. Ik wilde nog wel blijven maar gelukkig niets gemist. Nja X-Pand, maar die luister ik thuis dan nog wel 2x extra. Be As One om Half 6... wie verzint dit? Denk is effe na.. Pseudo DBSTF trackje om Half 6.. c'mon.. Breathe vond ik op dat moment ook aardig misplaatst. Bij Yellow Minute gingen we dan maar onze muntjes opmaken bij de Vietnamees en naar huis. Luister het setje wel ene keer later. Jammer dat dan de liveset van Wild Mofo's niet online staat (full) .. want die wil ik toch wel horen.. al hoorde ik al dat ik daar ook niet zo veel van heb gemist. Oja en max enforcer die gewoon geen Sasha F of Chris One Track opzet om die tijd is ook echt ene fail. B-Front durfde het ook niet echt aan om hard te draaien geloof ik. Jammer.
Al met al.
Pluspunten:
- Lasers en lichtshow, die was echt dik en dik in orde. Gruwelijk veel lasers.
- Makkelijke stage, maar door de lichtshow en de projectie kwam die echt goed tot zijn recht. Vind dat Hardbass ook niet echt een vrolijke stage hoeft te hebben, dik in orde dus.
- Bioweapon, deden het beter dan Alpha2 en Max Enforcer.
- Scratcher tijdens team blue, denk dat het er 1 was van Bioweapon, deed die wel lekker.
- Ran-D, die man kan mixen, klonk echt super, lekker veel teasen.
- Intro's zaten dik in elkaar, alleen bij Team Yellow vond ik hem wat karig.
- Crypsis, set van de avond!
- Team Blue in zijn geheel, lekkere tracklist, soms wat kleine foutjes van Zany, maar daar keken we maar doorheen.
- Rustig bij de bar, je werd snel geholpen.
- Sfeer was goed.
- Geluid voor Team Blue
Minpunten:
- 8 Muntjes voor CD (20 euro) terwijl die op Itunes voor 10 euro staat..
- Het was redelijk druk
- Team Yellow
- Max Enforcer die dacht dat hij om half 12 stond te draaien. Geen Sasha F of Chris One nummertje op dat tijdstip? Schaam je!
- Alpha Twins zelfde als hierboven
- Psyko Punkz altijd zelfde liveset
- Helaas niet bij de Hardtraxx meeting
- Vechtpartij in de rookruimte
- Drukke toiletten, gelukkig geen drank dus maar 1x hoeven te gaan.
- Leek alsof het geluid bij Team Blue zachter werd gezet.
- Extreeeeeem ranzinge toiletten.
Goed vermaakt dus, ondanks de zware dag. bij elkaar denk ik 135 km gewielrent, 5 km gelopen, 10 km gestampt .. Calorietjes vlogen er vanaf