Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:55 

Hardtraxxer

Dat was weer leuk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:01 

Hardtraxxer

Het was een geweldige avond, men eerste hard bass. mooie show zoals verwacht enz
team blue speelde volgens mij het beste, maar dat had ik eigenlijk verwacht.
Ik moet zeggen dat ik van de afsluiter wat meer verwachte, in het begin van hun set bleven die meezingers maar komen, ik dacht ff dat ik in een musical beland was maar ok.

Maar thanks Hardtraxxers voor de fijne avond! lekker veel plezier gemaakt alweer :thumbsup: :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:02 

Hardtraxx Veteran

was wel leuk maar niet spectaculair
wc's fokking smerig word tijd dat ze daar is een oplossing voor gaan vinde straks heb ik niet eens meer zin om te drinken omdat k niet naar de wc wil zo smerig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:04 

Donateur

The Anim0l schreef:
wc's fokking smerig word tijd dat ze daar is een oplossing voor gaan vinde straks heb ik niet eens meer zin om te drinken omdat k niet naar de wc wil zo smerig

hahah, was het zo erg? ik ben er maar 1 keer geweest en dat was om half 11.
Hoorde wel dat er nog een neukend stelletje was gevonden in 1 van die wc's xd
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:05 

Hardtraxx Veteran

Momentjes van de avond waren voor mij Again We Will Rise en Son of Torture. Vind het toch stiekem wel jammer dat ik Chaos niet gehoord heb, is tie nog gedraaid?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:06 

Hardtraxxer

Team blue, niet normaal hoe ik heb staan stampen!

WHAT THE FUCK YOU LOOKIN' AT PUNK?! :bomb: :bomb: :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:10 

Hardtraxxer

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:

Ik was nuchter en moest dus best veel gaan zeiken en JA het was soms gewoon een ranzige boel.
Zijn ze de wc's aant kuisen moet iedere man naar een vervangwc met 3 pisbakken.. moet je het je eens voorstellen.
Ook de kluisjes op het einde was pure chaos waar ik me aan ergerde
Het gedreun om op een bus te raken richting het station was best wel irritant na een hele nacht te staan stampen

Maar ok over het algemeen is het een geweldige avond nog steeds, vele lekkere platen zijn gedraait en ik was al blij met men X-pand xd :yay: :yay: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:10 

Hardtraxx Veteran

Henk-Jan schreef:
Momentjes van de avond waren voor mij Again We Will Rise en Son of Torture. Vind het toch stiekem wel jammer dat ik Chaos niet gehoord heb, is tie nog gedraaid?

ik heb um niet gehoord iig
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:11 

Hardtraxx Crew

Man wat een feest was dit. :woot:

Team Red begon lekker, gave nummer gehoord. Wildstylez was niks speciaal, had ik toch meer van verwacht.

Toen team green, mwa matig, maar wist ik van te voren al. Psyko Punkz verwachte ik ook niet echt veel van maar dat klonk live toch wel echt dik moet ik zeggen, nieuwe nummers klinken ook goed. En die Unleashed klinkt live ook best lekker.

Toen team Blue: Op het begin zijn we gaan eten, laatste half uur nog op de vloer gestaan. Man wat een set, die nummers klapte er op zeg. Toen DE set van de avond, een half uur raggen bij Crypsis. En wat klinken die nummers live hard zeg: Darkness Is Calling :drool:

Team Yellow: Ja B-Front, kan niet anders dan beuken zijn. Dat werd het ook en wat had ie toch weer een paar lekkere platen. Max Enforcer en Alpha2 waren mwa, paar leuke platen, maar toch ook een paar die niet in dat setje thuis hoorden. Toen Tatanka & Zatox: was ook wel gaaf, niks speciaals.

Op het begin de helft van de groep kwijt geraakt, duurde ff voordat we die weer gevonden hadden. Toen was het bijna half 1, dus toen ben ik maar bij mn groep gebleven ipv naar de meeting te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:14 

Hardtraxxer

djpatt schreef:
Henk-Jan schreef:

ik heb um niet gehoord iig

naja ik had graag ook Psycho gehoord, ik stond er met iemand op het einde van de set van B-front enz op te hopen met iemand maar helaas :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:14 

Hardtraxxer

Pommer schreef:
haha dr kwam ook nog zo'n gast naar me toe met een kwart bekertje cola: hey jongen wil je wat drinken ik hoef niet meer.
yeah right >.<

Die zelfde vraag is mij ook gesteld :'),
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:35 

Zat er trouwens nog iemand van HT in de pendelbus waar een groep van 20 italianen dit ging doen:

Stelletje klootviolen. :thumbdown:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:43 

Hardtraxx Addict

Zo de knetter, wat een feest!! :love: Vele malen beter als Qlimax!
Bar genoten! :bomb:

edit: Helaas niet bij de meeting kunnen zijn. Stond de hele avond aan de rechterkant van het podium.. en niemand wou met me mee :(
maar de meeting was geslaagd? :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 19:59 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
The Anim0l schreef:

nou als er op een gegeven moment 4 van de 6 wc's gesloten worden omdat de stront er letterlijk overheen loopt vind ik het niet echt schoon
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:08 

Hardtraxx Veteran

Ik zou ook even een verslagje maken van hoe ik de avond beleefd heb.

Rond uurtje of 22.15 kwamen wij de zaal binnen, net al onze spullen opgeborgen in de kluisjes. Muntjes gehaald etc.

Ruthless
Ruthless draaide prima op warm setje met als toppunt Lockdown :love: . Toen merkte ik dat de sfeer erin begon te komen!

Te beginnen met de openingshow, zag er vet uit. De vlammen voelde je als je midden in de zaal stond, dat hoeft dan weer net niet.

Team Red
Team Red opende met Discorecord prima plaatje, maar niet echt mijn ding om compleet uit me plaat te gaan.
Verder vet dat er een edit of remix? van Keep It Coming gedraaid werd, met een wat hoger bpm. Klonk goed!
Verder tracks die er bij mij boven uit staken waren Can't Fail, Loopmachine, The Greatest Show On Earth Remix.

Wildstylez live
Tijdens dit setje begon ik helemaal los te komen. Tracks als Huh?!, Born Slippy, The Art Of Creation (Wildstylez Edit), No Time To Waste (Qlimax Edit) gingen er als pap in bij mij!

Team Green
Dan Team Green hier had ik totaal geen verwachtingen van. En ja hoor HHZ had het erover dat zijn nieuwe track gedraaid zou worden, en je kon meteen weten welke. Wat een kut vocals xd . Dan vind ik From Within nog beter :P .
Wel dik geopend met Make It Loud Remix, die reverse bass :drool: .
Ik ging tijdens dit setje maar even wat eten en drinken halen. Want ik voelde dat ik mijn energie op dat moment had verbruikt. Ik was ook niet helemaal fit deze week, dus dat voelde ik behoorlijk.

Psyko Punkz live
Dan Psyko Punkz live. Ook geen verwachtingen van, gewoon standaard PP setje. Techno Prime weer fijn om te horen ^^ .

Team Blue
Dan aangekomen bij Team Blue. Hier had ik zeer hoge verwachtingen van. Maar ik merkte gewoon dat ik me totaal niet lekker voelde. Slap gevoel, hoofdpijn, buik en darm krampen. Echt lelijk is dat. Terwijl ik tracks voorbij hoorde komen waarbij ik in normale doen non stop op los zou gaan. Zoals Feel My Fire, Son Of Torture, Gangsters Don't Dance, Indocrination, Oldskool. Wel had ik bij Psychedelic Trip nog wel genoeg energie. Wat een dikke plaat blijft dat, ik dacht meteen terug aan Q-Base :love: .

Crypsis live
Van Crypsis live heb ik niet veel meegekregen helaas, die krampen speelde heel erg op dus ik besloot naar de wc's te gaan.

Team Yellow
Toen ik heb ik bij Team Yellow het eerste half uur op de tribune gezeten. Inner Creativity, Gold, On The Go klonken fijn. Alleen wat ik hier las Gold is niet gepast op dit tijdstip, terwijl ik het zeker een goede plaat vind!
Vanaf Fade To Black had ik opeens al me energie weer terug, en dat kwam goed uit want Musical Analysis werd gedraaid! San Miquel sprak me aan nog even me staan praten.
Verder Magic, I Saw It, Frozen & Chemical :thumbsup: .

Wild Motherfuckers
Dan de laatste set. Wild Motherfuckers. Ik vond ze een geslaagde afsluiter!
Die kicks gingen door merg en been. En dan vooral het anthem!

Al met al vond ik de vorige editie beter, maar dat kwam ook omdat ik me niet helemaal fit voelde.

Setjes van de dag : Wildstylez Live, de laatste anderhalf uur van Team Yellow & Wild Motherfuckers Live.
Toen al me energie er nog even uit gestampt, en dan lekker slapen in de bus.

Min punten vond ik de hitte, en dat het gewoon te druk was.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:09 

Hardtraxx Veteran

Wat was dit een geweldig feest! Veel goede setjes, goed geluid en een dikke show en stage! Sfeer zat er ook goed in, vooral met alle Hardtraxxers. Was zeker gezellig en heb me goed vermaakt!

Team Red
Openen met Discorecord... Kan voor mij bijna niet beter, geweldig! Daarna ging het meteen al vol gas met nummers als Torture, Can't Fail, Realization Of A Dream en I've Lost You. Ook veel (voor mij) onbekende gehoord, maar kon er wel op los gaan. Loopmachine kwam ook nog langs, blijft lekker.

Wildstylez
Vond dit zeker vet! Heerlijke nummers als Delay Distortion, Back 2 Basics en A Different Story kwamen voorbij. Afsluiten met Art Of Creation was echt geweldig, heerlijk om weer zo'n typisch 2008 nummertje van hem te horen!

Team Green
Voor mij zeker de minste set van de avond. Alleen maar hitjes zoals Psychedelic en Faster N Further, ik kots die ondertussen echt uit. Make It Loud en Escape voor mij de 2 hoogtepunten van de set, die waren wel heel vet.

Psyko Punkz
Gewoon zoals verwacht, niets bijzonders. Hun live-act is gewoon altijd hetzelfde en ik hoop ze voorlopig ook nergens meer te zien, word er onderhand een beetje moe van. Kon wel nog los gaan op Pull Your Strings en ik vond de Unleashed Remix dit keer ook niet verkeerd klinken, eigenlijk nog best vet (niet vetter dan het origineel).

Team Blue
Sowieso de set van de avond, zelfs een van de beste die ik ooit heb gehoord. Wat een geweld! Openen met de o zo lekkere Memento Remix en daarna meteen In For The Kill. Vanaf daar was er geen einde meer aan, alle klappers werden erop gegooid en het was beuken to the max! Hoorde nog een hele dikke Part Of The Hard Remix met een extreem dikke anti-climax. Verder nog geweldige rag nummers zoals Dead Of The Night, Remember Me, Gangsters Don't Dance etc.
Oh en Psychedelic Trip live was ook te bruut voor woorden. Vet ook dat Ran-D op het einde nog zelf de vocals insprak voor Under Attack, wat een vette stem heeft die gast! Natuurlijk mochten we daarna nog ff flink raggen op Under Attack zelf!

Crypsis
Hier was ik helemaal gesloopt. Heb nauwelijks bewogen en ik vond het eigenlijk ook niet zo vet. Furious heb ik niet gehoord, erg jammer. Verder wel Nackt gehoord wat echt een heerlijke klapper is.

Team Yellow
Ook hier was ik nog steeds kapot, maar ik dacht: Verstand op nul en gewoon raggen. En dat is zeker gelukt! Heb de hele set nog gebeukt en alles eruit gegooid. Jammer dat de set zelf niet helemaal geweldig was, maar B-Front maakte een hoop goed met Inner Creativity, Musical Analysis en Magic. En verdomme, ik ben volgens mij nog nooit zo hard op een nummer gegaan als op Chemical. Echt goddelijk om die live te horen! Vind het trouwens echt jammer dat Psycho niet is gedraait, terwijl die wel op de CD staat. Had die echt wel live willen meemaken.

Wild Motherfuckers
Het was eigenlijk precies zoals ik niet had gehoopt. Kickin' Ass, Loops & Things en Gangsta kwamen voorbij, vond ik jammer. Totaal niet afsluit waardig, maar wel gewoon een leuke set. Gelukkig eindigde ze nog met Proud To Be Loud, dat was dan wel weer heerlijk.

Al met al gewoon goede setjes, alleen Team Green vond ik niet veel aan en Team Yellow had echt in de plaats van Team Blue moeten staan. Team Blue als afsluiter had zo veel vetter geweest! Ik vond het iig een geweldig feest en ik ben er volgend jaar zeker weer bij.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:10 

Hardtraxxer

Hit you with that bang shit!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:15 

Hardtraxx Veteran

Man man man wat een geweldig feest!

Echt net op tijd voor de openingsshow ^^ het begon al gelijk lekker met Team Red, na een paar nummertjes al Torture :drool: mijn verwachting werd nog eens ff dik omhoog geschroefd! Team Red heeft de set prima afgemaakt met een aantal lekkere nummers. Wildstylez heb ik de 1e helft niks van meegekregen, 2e helft die ik wel mee heb gekregen was best leuk, alleen wat voorspelbaar. +1 voor Art of Creation :thumbsup:

Team Green verwachte ik bij voorbaat niet heel erg veel van, had al een lijstje met nummer klaar liggen, en ik had wel iets van 85% goed zie ik nu :P Ben na the message (wat een boutnummer trouwens :') ) ff lekker frisse lucht gaan halen, ongeveer een kwartier bij de plee gestaan en daarna nog een half uur bij de Unity-stand gechilled :D Kwam bij Kingdom terug, dus heb eigenlijk zowat heel de set gemist.
Toen hadden we Psyko Punkz en ik moet eerlijk zeggen: ik vond het vet :woot: gelijk beginnen met voices edit (favo PP nummer). Tuurlijk zijn ze live niet erg origineel, gezien de set van Qlimax en Qountdown. Ik had ze nog nooit gezien, dus heb er zeker wel van kunnen genieten ^^ .

Van Team Blue had ik erg hoge verwachtingen. En ze hebben het gewoon zo hard waargemaakt. Alleen maar heerlijk beuktracks (alleen jammer dat discorecord weer gedraait werd). En voor het eerst Under Attack live gehoord en nog eens als laatste ook. Kippenvel! :love:
Toen was Mr. Crypsis aan de beurt, waar ik echt zin in had zeg. En terecht. Echt en topsetje, de beste van de 4 Live artiesten :worship:

Het moment was daar. 5:00 - Team Yellow. Dit zou kei maar dan ook keihard raggen worden. Mijn verwachtingen waren nog hoger dan die van Blue. Eigenlijk kan ik de set van 2 kanten bekijken. Achteraf gezien vond ik dit op Team Green na de slechtste set. Tracklist is eigenlijk wel te gek voor woorden. Je kan niet keihard beuken tussen 3 en 5 en dan vanaf 5 uur Gold, Atrocious, Be as One en Breathe gaan draaien. En dan heb je in het miden van de set echt een paar knallers als Inner Creativity, Musical Analysis, Fade to Black, Magic en nog een paar. En dan doe je als 1 na en 2 na laatste Blue Horizon en Frozen :') das toch echt wel een failure *kuch* max enforcer en alpha² *kuch*
Maar dat is achteraf gezien :P ik ben echt keihard losgegaan en heb me eigenlijk op het feest zelf niet geërgerd aan de wat melodieuzere nummers. Heb echt staan genieten van Be as One :bomb: Eigenlijk was de reden hiervan dat ik om 3 uur nog een half olifantje heb gedropt na 300mg speed en aardig wat bier. Na half 4 veranderde alles in goud bij mij :) alleen een simpel biertje gaf me zo'n heerlijk voldaan gevoel. Dus eigenlijk mag ik niet heel erg klagen op Team Yellow.

En dan de Wild Motherfuckers. Ik wist echt niet wat ik hier van moest verwachten. Ik vond het eigenlijk helemaal niet heel erg tegenvallen qua set. Echt een heerlijk sfeer op dat moment, mede natuurlijk door we will rock you en Let's Rock. Alleen vond ik het geen waardige afsluiter, dat had Crypsis veel beter kunnen doen, dan was ik ECHT nog even los gegaan de laatste minuutjes. Maar het was zeker geen slechte set :thumbup:
+1 voor Proud & Loud
- fuckin veel voor Gangsta, ik kon wel huilen om 10 voor 6...WTF MAN

Over het algemeen heb ik gewoon vreselijk genoten van dit feest. Ik wist niet wat ik moest verwachten, precies wat ik met Fusion TNL had. Maar dit was zoveel beter.

pluspunten:
- was snel binnen :)
- Team Blue
- Team Red
- Eigenlijk ook wel Team Yellow :P
- Fantastische lasershow, echt schitterend om te zien.
- Heerlijk koud water op de WC's
- Supersfeer. De te later het werd, des te meer het los ging, wat ik niet had verwacht na wat ik had gehoord over dagjesmensen
- Gekke buitenlanders. Met Italianen, Polen, Spanjaarden en Amerikanen staan praten die echt helemaal vdk waren :lol:
- Vdk gehalte lag aardig hoog weer volgens mij, alleen heb ik deze keer geen badtrip mensen die met gigantische kneiters half nokkie op de grond liggen.
- Raketjes een half muntje :$ genieten
- Scantraxx SWAT poster mee kunnen nemen :P dat was de enige die er nog hing. Zag ze ook van Loudness hangen, maar die waren al weg :cry: (klote dakpan)

minpunten:
- WM was niet echt 'de afsluiter'
- WC's waren echt ongelofelijk druk elke keer, en dan komen er ook nog eens van die chickies die op de mannen WC gaan :huh: en rond 4 uur begon het wel heel erg te meuren.
- Gladde trappen >.< ben echt een paar bijna lelijk op mn bek gegaan.
- Vond het geluid wat zacht staan en ook niet altijd even zuiver.

Meer plus dan min punten, dus het is wel duidelijk. Dit was gewoon geweldig. Ik durf zelfs te zeggen dat dit echt 1 van de mooiste moment uit m'n leven was. Echt vreselijk genoten
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:17 

Hardtraxxer

The Anim0l schreef:
nou als er op een gegeven moment 4 van de 6 wc's gesloten worden omdat de stront er letterlijk overheen loopt vind ik het niet echt schoon

flevoboys schreef:
Van Crypsis live heb ik niet veel meegekregen helaas, die krampen speelde heel erg op dus ik besloot naar de wc's te gaan.

Ik weet al wiens stront je zag drijven hahaha :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:18 

Hardtraxx Veteran

Moment van de avond was eigenlijk toch wel Be as One en Musical Analysis
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:21 

Hardtraxxer

Zo was weer een fantastisch feest zeg! Rond 10 uur weggereden, half 11 in de zaal dus dat liep allemaal lekker vlot.
Team Red: Lekker opwarmertje :)
Wildstylez: Heerlijk :woot:
Team Green: Zeker niet verkeerd :)
Psyko Punkz: Lekkerr :thumbsup:
Team Blue: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb:
Crypsis : :bomb: :love: :woot: :yay:
Team Yellow: B-Front was goed bezig :thumbsup: De rest viel wat tegen
WM: Viel ietwat tegen, wel een paar knallers gehoord :)

Oftewel volgend jaar zeker weer HB!

Plus:
- Goeie sets
- Laser- en lichtshow
- Sfeer
- Stoeltjes om bij te komen

Minder:
- Drukte in zaal en bij de WC's
- Trappen zijn levensgevaarlijk, paar uitglijders gezien
- Volgende keer wat minder pyro en meer sneeuw i.v.m. de hitte graag :P
- Geluid was achterin op de tribune echt dramatisch vergeleken met beneden

Fail van de avond:
Een of andere faalhaas die 2 stoelen sloopt en wegloopt. Vervolgens komt er een kerel die gaat zitten en de rugleuning oppakt en in de lucht houdt, en daarna door 2 security afgevoerd wordt. Ondanks duidelijk te maken dat hij niks had gedaan liepen ze stug door :mad:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:25 

Hardtraxx Veteran

koeienvla schreef:
Fail van de avond:
Een of andere faalhaas die 2 stoelen sloopt en wegloopt. Vervolgens komt er een kerel die gaat zitten en de rugleuning oppakt en in de lucht houdt, en daarna door 2 security afgevoerd wordt. Ondanks duidelijk te maken dat hij niks had gedaan liepen ze stug door :mad:

haha dat heb ik ook nog zien gebeuren!

en gozer naast mij met fouilleren werd gepakt met 2 flugelflesje GHB en een aardig dikke zak met speed.

"Loop jij maar even mee, politie neemt je zo mee"
Die guy barste uit het niets in tranen uit :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:28 

Hardtraxx Veteran

Robster schreef:
koeienvla schreef:
Fail van de avond:

haha dat heb ik ook nog zien gebeuren!

en gozer naast mij met fouilleren werd gepakt met 2 flugelflesje GHB en een aardig dikke zak met speed.

"Loop jij maar even mee, politie neemt je zo mee"
Die guy barste uit het niets in tranen uit :P

haha meen je niet

fail :')
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:29 

Hardtraxx Veteran

Vond het een heerlijk feestje. Ik vond het wel erg balen dat we pas rond 12 uur binnen waren, vond het toen maar lastig om er toen lekker in te komen. Maar dat sloeg eigenlijk wel al snel om gelukkig, prima vermaakt! Crypsis ongetwijfeld beste live act, wat knalde dat er toch weer allemaal hard op :D Toen om 5.00 Yellow begin dacht ik me klaar te moeten maken voor een flinke beukset, maar dat viel nog heel erg tegen eigenlijk. B-Front redde een hele boel gelukkig. De afsluiting van WMF had ik ook op een of andere manier ook wel iets meer van verwacht. Al met al een geslaagde eerste keer Geldredome/Hard Bass :thumbsup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 20:38 

Hardtraxx Veteran

Controle bij binnenkomst, honden, controle zelf bij binnengaan was erg slecht. Ze gingen niets na kijken. Terwijl een maat van mij zelfs zijn digital camera uit elkaar werd gehaald.

Heb me zeer goed vermaakt, we kwamen binnen met Desination Nowhere, dus we liepen de trap af in trein vorm :P Daarna nog wat lekkere trackjes gehoord. Fucking with the Best is echt een lekker nummer! No Turning Back klapt er live ook gruwelijk hard op, achter me pc een matige track.

Wildstylez begon met Music Made Addict (Ws & Hhz RMX) dus ik vreesde het ergste, gelukkig viel dit mee want hij gebruikte alleen de intro van MMA, en dat vind ik echt een gruwelijk stuk. Heel vet dat hij Push that Feeling draaide, dat vind ik nog steeds een heerlijk nummertje. A Different story was natuurlijk ook weer kippevel, zijn nieuwe trancy nummertje die heel erg lijkt op Stardust vind ik niet zo heel geweldig.. lijkt er te veel op.

Intro van Team Green was echt super! Was echt heel gaaf verzonnen met de Athem. Make it Loud heeft zo'n geweldige reverze, eigenlijk moet het nummer daarna gewoon klaar zijn of verder gaan met de reverze. Jezus wat klapt die live.. niet normaal! Daarna een zwak nummertje van Hhz met een Synth die ook Brennan Heart gebruikt, dus ik weetn iet of het een solo is of een collab met Fabian. Vond hem niet zo heel geweldig, melodie was een beetje vaag. Gimme love was natuurlijk weer genieten! Nieuwe Track van Wildstylez kwam ook nog langs, lekker nummertje, vrolijk maar lekker.. Volgens mij is het niet een Solo, ik vind namelijk dat er een Tuneboy (TNT) kick in zit, vooral in de Outro. Bij Faster 'N Further maar even naar buiten gegaan, gasten moesten roken.. tijdens Barbara Sresand (Hhz remix) weer binnen gelopen, klapt ook wel lekker hoor. Natuurlijk goed sfeertje met dat "Joeeehoeeeee Barbara Streisand!" Give it Up was ook super! Jammer, gemiste kans dat ze Space we Created draaide.

Tja.. en toen de Psyko Punkz Liveset.. Jammer jammer jammer.. weeer... geen Ghostclass.. Durven ze hun beste plaatje niet te draaien ofzo? Gelukkig wel Overclippin. Maarja zo standaard wordt deze liveset, telkens hetzelfde.. (alleen nu geen eternity :() .. en telkens zelfde bassline, zit misschien een miniscuul verschil in. Nummertje met Forget about Dre vocals was wel lekker :D.

Lekkere intro van Team Blue, was heel erg benieuwd hoe bioweapon het ging doen op dit tijdstip, en ik moet zeggen dat ze het beter deden dan Max Enforcer & Alpha Twins.... Psychedelic Trip ging echt de hele zaal los haha. Memento (Bioweapon Remix) is een lekker nummertje. Daarna IN For the Kill, Stiekem hopende ik de Crypsis Mashup maar helaas. Silver Bullet (Toneshifterz Remix) is geen aanwinst vind ik, alleen de outro beukt er hard op los. Ran-D stond gruwelijk lekker te mixen, terwijl zany toch weer wat mixfoutjes had dat hij de basses liet explodeerde. Part of The Hard (Bioweapon Remix), wat een lekkere Anti! :D Gangsters dont dance ben ik nog niet zo van, moet ik echt vaker horen, vond het matig. Volgens mij kwam er nog een nieuwe track langs, Zany & Frontliner - ID.. Denk ik, eerste climax lijkt een duidelijke zany climax maar de 2e climax lijkt een duidelijk frontliner kick. Zou oo The Prophet kunnen zijn. Dat nieuwe plaatje van Adaro, haunter of the dark is gruwelijk! Son of Torture is ook een geweld van de bovenste plank. The New Shit is ook lekker, zit een lekker dubstyle stukje in. Mijn personal favorite dead of the night kwam ook langs natuurlijk, wel beetje jammer dat ik toen net op de tribune zat met pangsit in me handen.. Had op dat moment spijt dat we niet gewoon beneden stonden, zeker als toen ook nog even die nieuwe van Titan en The Future langskwamen :( Under Attack met live vocals was ook grappig, zany _O_ die nieuwe van Mean Machine knalt ook overdreven hard.

Godver wat was crypsis weer hard, blijft voor mij de beste dj voor een liveset atm. Veel beter dan Psyko Punkz etc. Gruwelijk harde set, Darkness is calling _O_ Tja niet veel over te zeggen, geen fouten en gewoon een :bomb: :bomb: :bomb: van jewelste.

Toen het setje waar ik heel veel van had verwacht. Achteraf had het beter geweest als ze Max Enforcer & Alpha Twins hadden geswitcht met Ran-D & Zany... Gold vond ik dan nog wel kunnen, vooral was die lekker als Mashup! On the go klapte ook heerlijk, vet dat Fragile werd gedraaid. Daarna Inner Creativity, dus dan verwacht je dat het niet meer harder kan. Atrocious, heerlijk!.. Maar toen.. antimomentje van de avond, en toen waren met maten het ook wel zat, een maat had zijn spier verrekt dus kon sowieso bijna niet meer staan en wilde liever naar huis. Ik wilde nog wel blijven maar gelukkig niets gemist. Nja X-Pand, maar die luister ik thuis dan nog wel 2x extra. Be As One om Half 6... wie verzint dit? Denk is effe na.. Pseudo DBSTF trackje om Half 6.. c'mon.. Breathe vond ik op dat moment ook aardig misplaatst. Bij Yellow Minute gingen we dan maar onze muntjes opmaken bij de Vietnamees en naar huis. Luister het setje wel ene keer later. Jammer dat dan de liveset van Wild Mofo's niet online staat (full) .. want die wil ik toch wel horen.. al hoorde ik al dat ik daar ook niet zo veel van heb gemist. Oja en max enforcer die gewoon geen Sasha F of Chris One Track opzet om die tijd is ook echt ene fail. B-Front durfde het ook niet echt aan om hard te draaien geloof ik. Jammer.

Al met al.

Pluspunten:

- Lasers en lichtshow, die was echt dik en dik in orde. Gruwelijk veel lasers.
- Makkelijke stage, maar door de lichtshow en de projectie kwam die echt goed tot zijn recht. Vind dat Hardbass ook niet echt een vrolijke stage hoeft te hebben, dik in orde dus.
- Bioweapon, deden het beter dan Alpha2 en Max Enforcer.
- Scratcher tijdens team blue, denk dat het er 1 was van Bioweapon, deed die wel lekker.
- Ran-D, die man kan mixen, klonk echt super, lekker veel teasen.
- Intro's zaten dik in elkaar, alleen bij Team Yellow vond ik hem wat karig.
- Crypsis, set van de avond!
- Team Blue in zijn geheel, lekkere tracklist, soms wat kleine foutjes van Zany, maar daar keken we maar doorheen.
- Rustig bij de bar, je werd snel geholpen.
- Sfeer was goed.
- Geluid voor Team Blue

Minpunten:
- 8 Muntjes voor CD (20 euro) terwijl die op Itunes voor 10 euro staat..
- Het was redelijk druk
- Team Yellow
- Max Enforcer die dacht dat hij om half 12 stond te draaien. Geen Sasha F of Chris One nummertje op dat tijdstip? Schaam je!
- Alpha Twins zelfde als hierboven
- Psyko Punkz altijd zelfde liveset
- Helaas niet bij de Hardtraxx meeting
- Vechtpartij in de rookruimte
- Drukke toiletten, gelukkig geen drank dus maar 1x hoeven te gaan.
- Leek alsof het geluid bij Team Blue zachter werd gezet.
- Extreeeeeem ranzinge toiletten.

Goed vermaakt dus, ondanks de zware dag. bij elkaar denk ik 135 km gewielrent, 5 km gelopen, 10 km gestampt .. Calorietjes vlogen er vanaf :P
Vorige  1 ... 87, 88, 89, 90, 91, 92, 93 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten