wrote:Het vetste van de avond was dat ik een Loudness poster gescoord heb.
de fotos van DeKabouter.com staan nog niet online btw:
http://www.dekabouter.com/index.php?opt ... &Itemid=32
wrote:Het vetste van de avond was dat ik een Loudness poster gescoord heb.
Ja.wrote:wrote:Het vetste van de avond was dat ik een Loudness poster gescoord heb.zon heeeeel e grote?
de fotos van DeKabouter.com staan nog niet online btw:
http://www.dekabouter.com/index.php?opt ... &Itemid=32
Als dat al het vetste was, vondt jij het zeker ook niet zo'n super feestwrote:Het vetste van de avond was dat ik een Loudness poster gescoord heb.
Alleen Blue heeft me vermaakt.wrote:Als dat al het vetste was, vondt jij het zeker ook niet zo'n super feestwrote:Het vetste van de avond was dat ik een Loudness poster gescoord heb.
tsja en dat voor 50 eurowrote:Alleen Blue heeft me vermaakt.wrote:Als dat al het vetste was, vondt jij het zeker ook niet zo'n super feestwrote:Het vetste van de avond was dat ik een Loudness poster gescoord heb.
Waarom zou jij je daar druk om maken?wrote: tsja en dat voor 50 euro2 uurtjes vermaak. wordt je niet echt blij van :p
daar staat onze meeting's foto op :pwrote:Ik heb een kaartje van een fotograaf van partyfreakz.de, alleen ik kan op die site geen afdeling met foto's vinden.
Om half 11 ofzo stond er bij E geen hond, maar een vriend die Q had zei dat er daar wel een hond stond.wrote:bij ingang E hadden ze dus drugshonden..?
ik had ingang Q, en daar na kortstondig te zijn gefouilleerd kon ik eigenlijk zo doorlopen.. okee je moest nog wel even je spullen laten zien..
haha herinner-momentje, op dat moment dat ik door de 1e fouilleerronde heen was, stonden er 2 meiden voor me, die legden hun spullen op tafel, inclusief een camera!
dus die kerel kijkt naar in tasjes, mobieltjes etcetera, ziet ie ineens die camera, dus hij pakt de camera klikt op het aan-knopje. en begint foto's maken![]()
, zegtie tegen die meiden:
mooi camera'tje hoor!
ik kwam natuurlijk feilloos door alles heen, en ik begon om me heen te kijken, maar ik zag dus nergens drugshondjes. :O
Ik een Knockout, ook zo'n grotewrote:Het vetste van de avond was dat ik een Loudness poster gescoord heb.
Doe Es' niet zo fokking bijdehand man.wrote:Terecht. Je weet duidelijk dat je niet mag roken en dat mensen er dan iets van zeggen is alleen maar goed. Misschien hebben ze het ook wel tegen de anderen gezegd? En je moet eerst naar jezelf kijken voordat je naar anderen kijkt. Jij doet iets fout en hun corrigeren je alleen maar, iets wat juist hoort. Ga gewoon lekker buiten roken dan valt niemand je lastig. Regels zijn regels.wrote:- Gezeik over het roken.. meerdere keren van die pipo's bij ons gehad die dan leuk zeggen dat je niet mag roken terwijl in een straal van 20 meter er 20 anderen staan te roken en waardan niets tegen word gezegt.
Ik stond daar ook een hele tijd naast Willem. Die gast zat idd flink te kleffen daar ja. Grappig dat iedereen die hem ziet gelijk een pica wil hebben. Vriend van me had hem nog een biertje gegeven haha die nam hij aan en prooste en toen hij weg liep zette hij hem op de grond neer.wrote:headhunterz stond na zijn set naast ons hij was fucking klef met zijn girl bezig haha
Ik stond daar ook een hele tijd naast Willem. Die gast zat idd flink te kleffen daar ja. Grappig dat iedereen die hem ziet gelijk een pica wil hebben. Vriend van me had hem nog een biertje gegeven haha die nam hij aan en prooste en toen hij weg liep zette hij hem op de grond neer.[/quote]wrote:wrote:headhunterz stond na zijn set naast ons hij was fucking klef met zijn girl bezig haha
opsich wel logisch tochwrote:die nam hij aan en prooste en toen hij weg liep zette hij hem op de grond neer.
Ja weet ik je weet maar nooit wat je krijgt. Straks word je gedrogeerd. Ik had het ook wel verwachtwrote:opsich wel logisch tochwrote:die nam hij aan en prooste en toen hij weg liep zette hij hem op de grond neer.
ze moeten es die dikke remix van Y-Axis draaien, die is zoo gruwelijk!wrote:Laatste nummers gangsta