Kleine samenvatting voor mij op volgorde van teams.
Team redBij team red kwam ik iets later binnenlopen, rustig naar voren gegaan. En toen ik vooraan stond werd The greatest show on earth gedraait van Alphaverb, man wat klinkt dat nummer live lekker zeg. De rest van de set ook een paar fijne nummers gehoord, maar miste wel een bepaalde drive erin die me niet kon overhalen om al uit mijn dak te gaan.
Wildstylez – live Daarna kwam de wildestijlen aan de beurt om zijn plaatjes te mogen draaien. Had graag wat meer oudere plaatjes gehoord maarja, opzich wel een leuk setje.
Team green Minste set van de avond, allemaal voor de dagjesvolkeren. Kleine notitie: ducksauce klinkt live best fijn!
Psyko Punkz – liveDeze heb ik al vaker live gehoord, dus de meeste platen wist ik zo te noemen, kregen me redelijk los met bepaalde plaatjes en ook de nieuwe plaatjes klinken goed!
Team blue DE SET VAN DE AVOND! simpel, meer kan ik er niet van zeggen. Gangster don't dance en haunter of darkness gehoord. Miste bij die platen wel een lompere kick, deze viel me wel wat tegen. Son of torture, The New shit, dead of the night, remember me en de rest van de laatste nummers

Lompe dreunen door de gelredome. Ze draaiden alsof ze de afsluiter van de avond waren. Heerlijk gewoon.
Crypsis – live DE LIVESET VAN DE AVOND! Zelfde als hierboven, heerlijke set. Dit is echt een liveset, fijne edits. Puur beukwerk van de bovenste plank en meer! Darkness is calling

meer van dat soort platen alsjeblieft!
Team yellow 1 na beste set van de avond, bfront platen

kickten letterlijk de reet van de andere platen wie er gedraait werden. Nieuwe platen van Bfront klonken goed, lomp en hard zoals het hoort. Alpha twins en max haalden voor het tempo iets na beneden, ze konden gewoon niet meekomen met het geweld van bfront.
Wild Motherfuckers – liveLeuk setje, maar was dit nou de afsluiter waar iedereen op stond te wachten? Laatste nummer gangsta

nu mag die wel eens in de vriezer voor een hele lange tijd. Ze draaiden nog een ertussenin een hardstyle/hardcore nummer, die had wel een lekker drive erin met telkens een versnelling van bpm. En daarna? Gewoon weer door met hardstyle, gemiste kans.

En lag het aan mij, of lag de snelheid van de set erg laag invergelijking met de anderen? en vooral als afsluiter had ik wat harder sneller en ruiger verwacht?