Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:59 

Dakpan schreef:
Het vetste van de avond was dat ik een Loudness poster gescoord heb. :cool:

:worship: zon heeeeel e grote?

de fotos van DeKabouter.com staan nog niet online btw:
http://www.dekabouter.com/index.php?opt ... &Itemid=32
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:01 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Dakpan schreef:

:worship: zon heeeeel e grote?

de fotos van DeKabouter.com staan nog niet online btw:
http://www.dekabouter.com/index.php?opt ... &Itemid=32

Ja. :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:02 

Donateur

Dakpan schreef:

Als dat al het vetste was, vondt jij het zeker ook niet zo'n super feest ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:04 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Dakpan schreef:

Alleen Blue heeft me vermaakt.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:09 

Donateur

Dakpan schreef:
roberttt schreef:
Dakpan schreef:

Alleen Blue heeft me vermaakt.

tsja en dat voor 50 euro >.< 2 uurtjes vermaak. wordt je niet echt blij van :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:10 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
tsja en dat voor 50 euro >.< 2 uurtjes vermaak. wordt je niet echt blij van :p

Waarom zou jij je daar druk om maken?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:10 

Ik heb een kaartje van een fotograaf van partyfreakz.de, alleen ik kan op die site geen afdeling met foto's vinden.

EDIT: gevonden: http://www.partyfreakz.de/bilder?func=v ... y&catid=90 foto's van vannacht staan er alleen nog niet op.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:11 

Donateur

Banaanslak schreef:
Ik heb een kaartje van een fotograaf van partyfreakz.de, alleen ik kan op die site geen afdeling met foto's vinden.

daar staat onze meeting's foto op :p
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:13 

Hardtraxx Veteran

bij ingang E hadden ze dus drugshonden..?
ik had ingang Q, en daar na kortstondig te zijn gefouilleerd kon ik eigenlijk zo doorlopen.. okee je moest nog wel even je spullen laten zien..
haha herinner-momentje, op dat moment dat ik door de 1e fouilleerronde heen was, stonden er 2 meiden voor me, die legden hun spullen op tafel, inclusief een camera!
dus die kerel kijkt naar in tasjes, mobieltjes etcetera, ziet ie ineens die camera, dus hij pakt de camera klikt op het aan-knopje. en begint foto's maken :lol: :lol:, zegtie tegen die meiden:
mooi camera'tje hoor!
ik kwam natuurlijk feilloos door alles heen, en ik begon om me heen te kijken, maar ik zag dus nergens drugshondjes. :O
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:14 

QnalQut schreef:
bij ingang E hadden ze dus drugshonden..?
ik had ingang Q, en daar na kortstondig te zijn gefouilleerd kon ik eigenlijk zo doorlopen.. okee je moest nog wel even je spullen laten zien..
haha herinner-momentje, op dat moment dat ik door de 1e fouilleerronde heen was, stonden er 2 meiden voor me, die legden hun spullen op tafel, inclusief een camera!
dus die kerel kijkt naar in tasjes, mobieltjes etcetera, ziet ie ineens die camera, dus hij pakt de camera klikt op het aan-knopje. en begint foto's maken :lol: :lol:, zegtie tegen die meiden:
mooi camera'tje hoor!
ik kwam natuurlijk feilloos door alles heen, en ik begon om me heen te kijken, maar ik zag dus nergens drugshondjes. :O

Om half 11 ofzo stond er bij E geen hond, maar een vriend die Q had zei dat er daar wel een hond stond.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:15 

Hardtraxxer

Dakpan schreef:

Ik een Knockout, ook zo'n grote :cool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:17 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Scumbag schreef:
- Gezeik over het roken.. meerdere keren van die pipo's bij ons gehad die dan leuk zeggen dat je niet mag roken terwijl in een straal van 20 meter er 20 anderen staan te roken en waardan niets tegen word gezegt.

Terecht. Je weet duidelijk dat je niet mag roken en dat mensen er dan iets van zeggen is alleen maar goed. Misschien hebben ze het ook wel tegen de anderen gezegd? En je moet eerst naar jezelf kijken voordat je naar anderen kijkt. Jij doet iets fout en hun corrigeren je alleen maar, iets wat juist hoort. Ga gewoon lekker buiten roken dan valt niemand je lastig. Regels zijn regels.

Doe Es' niet zo fokking bijdehand man.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:18 

Hardtraxx Veteran

Er was 1 drugshond bij ingang E. En alleen bij de rechter trap en niet bij de linker. Wij namen dus links ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:19 

Bierkoning

ik heb wel een stuk of 4 honden gezien bij ingang E om een uurtje of half 12
zelfs nog bij de trap die je naar het gelredome brengt na het fouilleren stond er eentje te snuffelen
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:23 

Hardtraxx Veteran

WMF die ook gewoon ht outtro van hun anthem vol gas er nog ff op laten! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:27 

Hardtraxx Addict

Geen hondjes gezien, ging rond half 12 naar binnen bij E. Godverdomme kwamen ook nog eens zeiknat binnen door die klote regen. Waren met de auto en moesten om dat hele stadion heen lopen en toen ging het net regenen. Anyway was een goed feestje.. Toffe mensen, goede sfeer, muziek lekker en mooie show. Was mijn € 50 dus wel waard. ^^

Stonden trouwens nog van die mongolen die kaarten nodig hadden. Zo'n vrouwtje stond te roepen of er mensen met kaartjes waren dus ik zeg voor de grap: ''Ja ik heb er nog één''. Haha dat vrouwtje stond binnen een seconde naast me maar werd echt kwaad toen ik zei dat ik een grapje maakte. Haha die kop :lol: Ik weet het is flauw maar kon het niet laten.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:29 

Hardtraxx Addict

hdhessel schreef:
headhunterz stond na zijn set naast ons hij was fucking klef met zijn girl bezig haha

Ik stond daar ook een hele tijd naast Willem. Die gast zat idd flink te kleffen daar ja. Grappig dat iedereen die hem ziet gelijk een pica wil hebben. Vriend van me had hem nog een biertje gegeven haha die nam hij aan en prooste en toen hij weg liep zette hij hem op de grond neer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:31 

Donateur

sanderovic schreef:
hdhessel schreef:
headhunterz stond na zijn set naast ons hij was fucking klef met zijn girl bezig haha

Ik stond daar ook een hele tijd naast Willem. Die gast zat idd flink te kleffen daar ja. Grappig dat iedereen die hem ziet gelijk een pica wil hebben. Vriend van me had hem nog een biertje gegeven haha die nam hij aan en prooste en toen hij weg liep zette hij hem op de grond neer.[/quote]
Dat is dan wel weer jammer, maarja je weet nooit wat erin zit ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:31 

sanderovic schreef:
die nam hij aan en prooste en toen hij weg liep zette hij hem op de grond neer.

opsich wel logisch toch ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:38 

Hardtraxx Addict

KSwoosh schreef:
sanderovic schreef:
die nam hij aan en prooste en toen hij weg liep zette hij hem op de grond neer.

opsich wel logisch toch ;)

Ja weet ik je weet maar nooit wat je krijgt. Straks word je gedrogeerd. Ik had het ook wel verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:43 

Hardtraxx Elite

Kleine samenvatting voor mij op volgorde van teams.

Team red
Bij team red kwam ik iets later binnenlopen, rustig naar voren gegaan. En toen ik vooraan stond werd The greatest show on earth gedraait van Alphaverb, man wat klinkt dat nummer live lekker zeg. De rest van de set ook een paar fijne nummers gehoord, maar miste wel een bepaalde drive erin die me niet kon overhalen om al uit mijn dak te gaan.
Wildstylez – live
Daarna kwam de wildestijlen aan de beurt om zijn plaatjes te mogen draaien. Had graag wat meer oudere plaatjes gehoord maarja, opzich wel een leuk setje.
Team green
Minste set van de avond, allemaal voor de dagjesvolkeren. Kleine notitie: ducksauce klinkt live best fijn!
Psyko Punkz – live
Deze heb ik al vaker live gehoord, dus de meeste platen wist ik zo te noemen, kregen me redelijk los met bepaalde plaatjes en ook de nieuwe plaatjes klinken goed!
Team blue
DE SET VAN DE AVOND! simpel, meer kan ik er niet van zeggen. Gangster don't dance en haunter of darkness gehoord. Miste bij die platen wel een lompere kick, deze viel me wel wat tegen. Son of torture, The New shit, dead of the night, remember me en de rest van de laatste nummers :worship: :worship: Lompe dreunen door de gelredome. Ze draaiden alsof ze de afsluiter van de avond waren. Heerlijk gewoon.
Crypsis – live
DE LIVESET VAN DE AVOND! Zelfde als hierboven, heerlijke set. Dit is echt een liveset, fijne edits. Puur beukwerk van de bovenste plank en meer! Darkness is calling :drool: :drool: meer van dat soort platen alsjeblieft!
Team yellow
1 na beste set van de avond, bfront platen :worship: kickten letterlijk de reet van de andere platen wie er gedraait werden. Nieuwe platen van Bfront klonken goed, lomp en hard zoals het hoort. Alpha twins en max haalden voor het tempo iets na beneden, ze konden gewoon niet meekomen met het geweld van bfront.
Wild Motherfuckers – live
Leuk setje, maar was dit nou de afsluiter waar iedereen op stond te wachten? Laatste nummer gangsta :sick: nu mag die wel eens in de vriezer voor een hele lange tijd. Ze draaiden nog een ertussenin een hardstyle/hardcore nummer, die had wel een lekker drive erin met telkens een versnelling van bpm. En daarna? Gewoon weer door met hardstyle, gemiste kans. :yawn: En lag het aan mij, of lag de snelheid van de set erg laag invergelijking met de anderen? en vooral als afsluiter had ik wat harder sneller en ruiger verwacht?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:47 

Hardtraxx Veteran

Wtf? :huh:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 17:50 

@banaan: lekkere pic van oostzaner :P

Hoeksemad schreef:
Laatste nummers gangsta

ze moeten es die dikke remix van Y-Axis draaien, die is zoo gruwelijk!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:08 

Hardtraxxer

Was wel een mooi feestje.. Mooi podium en lekker veel lasers en dat is nooit verkeerd.

Wildstylez als binnenkomer is lekker.. niet heel bijzonder maar :thumbsup: voor push that feeling, into the light is ook erg lekker.. Mag van mij wel vaker live staan als ie dan maar eens single sound dr op gooit.

Team green, was gewoon voorspelbaar. Had wel wat meer tuneboy platen mogen horen, die nieuwe van HHZ kon ik wel waarderen, alleen die vocals zo snel mogelijk eruit gooien :p.. Verder lekker meezingen.. Onder PP lekker eten halen, want die gasten kan ik niet meer aanhoren, hoe eendemensionaal kan je bezig zijn.

Gelukkig kwam team blue: Heel dik en nog eens dik en nog eens dik, knalde er lekker op en pounding senses gehoord :aww: Al mn energie er uit gegooid, Crypsis live vind ik op een of andere manier niet zo heel bijzonder.. die man moet echt later op feesten staan..

Yellow: Gemengde gevoelens, had liever zany ipv alpha twins of max enforcer zien staan maarja, b-front maakteveel goed.

De afsluiting was wel jammer omdat ht BPM even flink werd terug geschroefd, niet heel bijzonder maar alle klappertjes kwamen weer voorbij.

Hardbass blijft gewoon top feestje, alleen had ik met deze line up iets meer verwacht :(

Volgens jaar staat het gewoon weer in mn agenda, lekker op de fiets heen en terug, kan niks beters wensen. :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 18:11 

Bierkoning

haha dr kwam ook nog zo'n gast naar me toe met een kwart bekertje cola: hey jongen wil je wat drinken ik hoef niet meer.
yeah right >.<
Vorige  1 ... 86, 87, 88, 89, 90, 91, 92 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten