Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:15 

Donateur

Die gekleurde vlammen zagen er wel fokking vet uit.
Dit was sowieso de beste show die ik ooit heb meegemaakt op een feest. Die intro's van de teams waren stuk voor stuk gruwelijk dik! En die lichtshow :drool: Die was zowat perfect.

Hardbass schijt keihard op Qlimax :cool: Enige echte minpunt was alleen dat t te druk was, maar dat was te verwachten met een uitverkocht stadion. Rest was top.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:15 

Donateur

maar ff vraagje, hoe was de show? heb daar echt niets van mee gekregen :lol: heb ook geen 1 laser gezien :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:17 

Bierkoning

KSwoosh schreef:
vooral Pommer had et heet jongen, op het einde was hij echt een kacheltje :P

Haha ik ben nu nog steeds bloedheet, volgens mij ben ik daar verbrand ofzo :lol:
maarja zo'n rooie kop heb ik altijd op feesten/uitgaan dus daar hoef je niet van op te kijken :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:19 

Hardtraxx Veteran

Gast, Team Blue xd Dat ging nergens meer over man! Ze moeten die gasten opsluten voor openbare geweldpleging! Wat ging dat HARD zeg! :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:19 

Donateur

roberttt schreef:
maar ff vraagje, hoe was de show? heb daar echt niets van mee gekregen :lol: heb ook geen 1 laser gezien :/

Wat de fak doe jij op zo'n feest man? Dr hingen er maar een stuk of 20 :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:21 

Bierkoning

heb trouwens wel echt verschrikkelijke spierpijn, zelfs typen doet zeer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:21 

Donateur

dawasiknie schreef:
roberttt schreef:

Wat de fak doe jij op zo'n feest man? Dr hingen er maar een stuk of 20 :/

Stampen met me rug naar de main toe, en compleet geen aandacht geven aan de stage ofzo.
Want heb ik 2x dikke lasers gezien tijdens intro yellow, en tijdens WMF.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:22 

Pommer schreef:
KSwoosh schreef:
vooral Pommer had et heet jongen, op het einde was hij echt een kacheltje :P

Haha ik ben nu nog steeds bloedheet, volgens mij ben ik daar verbrand ofzo :lol:
maarja zo'n rooie kop heb ik altijd op feesten/uitgaan dus daar hoef je niet van op te kijken :P

hehe, toen ik je af en toe omhelse enzo was je zo heet, ik kon bijna een eitje op jou bakken ;) :P

@robert: gruuuwelijk vet :D
lompe lasers, lompe vlammen [wel gay heet btw] en die muur ... :love:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:23 

Artiest

gek zit gewoon ergens beneden op de tribune zodat ie onder al die korte rokjes ken kijken ofzo >.<
Was gewoon lekkere show, alleen niet een zwaar kippenvel momentje zoals bij team yellow opening vorig jaar, maar wel uitermate dik!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:24 

Donateur

Skedoedelefloeps schreef:
gek zit gewoon ergens beneden op de tribune zodat ie onder al die korte rokjes ken kijken ofzo >.<
Was gewoon lekkere show, alleen niet een zwaar kippenvel momentje zoals bij team yellow opening vorig jaar, maar wel uitermate dik!

Nou kijk ik stamp blijkbaar met me rug naar de main toe, en steeds wanneer ik keek stonden ze uit. en ik lette ook niet echt op. Heb alleen 1 filmpje op me camera staan met lasers tijden WMF en dat ziet er wel geil uit :loving:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:26 

Hardtraxx Veteran

Wel naar dat Zany altijd het algemen volume hoger zet! Lichte zuis in me oren, terwijl ik 8uur met oordoppen heb gelopen! Max Enforcer deed dat ook nog een paar keer! Maar na Blue kon Yellow dat niet meer evenaren joh! En met die Max Enforcer was ik nog bang dat er een Nobody Said it was Easy (Max Enforcer Remix) zou komen, gelukkig kwam X-Pand etc. voorbij! :thumbsup: En dat Bioweapon album word angeschaft hoor! Ze hebben zichzelf wel echt bewzen! Heb geloofik wel 5 dikke anti's gehoord! :drool:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:28 

Artiest

2 momenten ging ik uit mn plaat als de ziekte gek I've Lost You en de Arise remix, die klapte HARD!
Heb alleen geen Wake Up gehoord, da vin ik wel jammer.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:28 

Hardtraxx Veteran

TNT - Dail T For TNT was live ook :love:
EN DIE RAN-D ACCAPELLA WAS ONBETAALBAAR! :worship:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:29 

2 momenten ging ik uit mn plaat als de ziekte gek I've Lost You en de Arise remix, die klapte HARD!
Heb alleen geen Wake Up gehoord, da vin ik wel jammer.

bij arise ging ik naar de wc :cry:
maar bij discorecord was ik er gelukkig wel [alle 2 de keren] en non de knetter wat een heerlijk nr!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:31 

Hardtraxx Addict

Ik vond wild motherfuckers zooo slecht nog niet. Alleen had beter team blue kunnen afsluiten wat ging dat gek zeg TERING!! Daardoor werd het gene wat erop volgde minder
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:34 

Hardtraxx Elite

wat een feest :D

wat was je snel binnen zeg had ik dus echt niet verwacht
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:35 

Ik vond dit echt een gruwelijk feest! Alleen jammer dat het echt zo ontiegelijk heet was, ik heb denk ik echt 20 liter gezweet ofzo. En nog een wtf-momentje: ik liep de trap op naar de wc, liep de gozer voor me te roken. Zegt een bewaker dat ie ze sigaret uit moet doen, die gozer kijkt een beetje raar naar die bewaker en de bewaker zegt: Oké loop dan maar door. :/ Lekker serieus neem je je werk dan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:35 

Hardtraxx Veteran

moest wel lachen toen bij het 2e team als intro shm - one werd gedraaid

this is an error :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:38 

Hardtraxx Elite

headhunterz stond na zijn set naast ons hij was fucking klef met zijn girl bezig haha
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:46 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:

Nou kijk ik stamp blijkbaar met me rug naar de main toe, en steeds wanneer ik keek stonden ze uit. en ik lette ook niet echt op. Heb alleen 1 filmpje op me camera staan met lasers tijden WMF en dat ziet er wel geil uit :loving:

?? Dat zie je toch ook wel als je met je rug naar de main staat? :P:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:48 

Bierkoning

ik ben trouwens the Pitcher ook nog tegen gekomen :D
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:52 

Pommer schreef:

ik MC Villian op de terugreis naar de pendelbussen :P maar had geen zin iets tegen em te zeggen :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:54 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
Pommer schreef:

ik MC Villian op de terugreis naar de pendelbussen :P maar had geen zin iets tegen em te zeggen :P

in de trein naar amsterdam stond jack of sound bij ons :P die was de hele tijd aan het lullen met khadber
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:55 

Pommer schreef:

Ik kwam nosferatu tegen op de trap naar de wc en sta nog met hem op de foto :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:58 

Hardtraxx Veteran

Het vetste van de avond was dat ik een Loudness poster gescoord heb. :cool:
Vorige  1 ... 85, 86, 87, 88, 89, 90, 91 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten