Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:05 

Hardtraxxer

Achja, ben gewoon van mening dat je dan wel 1 beleid moet voeren en niet zo moet handelen. ofc regels zijn regels, we hadden er ook verder geen probleem van gemaakt ofzo maar vind het een beetje lomp snap je?:P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:06 

Hardtraxx Veteran

Scumbag schreef:
Achja, ben gewoon van mening dat je dan wel 1 beleid moet voeren en niet zo moet handelen. ofc regels zijn regels, we hadden er ook verder geen probleem van gemaakt ofzo maar vind het een beetje lomp snap je?:P

Tja, het is vervelend voor jou dat die anderen misschien nog wel roken, maar dat is nog geen reden om zelf ook te gaan roken..
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:12 

Hardtraxxer

1e keer hardbass en ook zeker niet de laatste!
Ook ik ben helemaal uit mn reet gegaan op team blue. man man wat ging dat erop!

Hoorde nog n leuke remix van Double dutch darkies door tuneboy.
En ik heb weer zo'n melodie in mn hoofd van n plaat die blijft maar opnieuw afspelen. die plaat MOET ik hebben :)
Maar hoe maak ik nou in het "hoe heet dit nummer" topic duidelijk wat ik bedoel? :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:12 

Hardtraxx Veteran

Edwinn schreef:
Scumbag schreef:

Tja, het is vervelend voor jou dat die anderen misschien nog wel roken, maar dat is nog geen reden om zelf ook te gaan roken..

gewoon roken niet zeuren
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:15 

Hardtraxx Veteran

Protoss schreef:
gewoon roken niet zeuren

Alsjeblieft doe niet zo dom. Het boeit mij geen reet wat jij met je lichaam doet en of je wilt roeken of niet. Maar je moet er rekening mee houden dat andere mensen er slecht tegen kunnen, al helemaal mensen met astma. Verder zijn er ook nog duidelijk regels dat je binnen niet mag roken en die is er oa voor die mensen die er niet goed tegen kunnen. Dus houd je daar gewoon aan en ga gewoon lekker buiten roken als je zo nodig je eigen gezondheid wilt verpesten, maar verpest niet de gezondheid van andere mensen.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:17 

Donateur

Hardbass verslag

Eindelijk was het zover Hardbass is vandaag.
Naar een paar maander er naar uit te hebben geleefd, was de dag eindelijk aangekomen.

Om 4 uur in de middag werd ik bij me huis opgehaald door Chukkels, zodat ik eerst naar Kampen kon en me daar
geestelijk/lichaamelijk kon voorbereiden op een zware/mooie nacht, iedergeval dat was me verwachting.

nadat ik bij Chukkels een happie had gegeten, en kansloos achter de computer had gezeten. Was het eindelijk
19:40, dus we gingen naar de trein toe, die ons naar zwolle zou brengen en daarna naar Arnhem.

Toen we om in zwolle aankwamen en daar de trein richting Arnhem namen, begon het feest eigenijks al. We zaten
in een coupe met allemaal feestgangers, dus de muziek stond er ook lekker aan ^^
na een treinreis van een klein uurtje arriveerden we in Arnhem, wij naar de pendelbussen. Hier kwamen we al de eerste fail tegen.
De bordjes die ons naar de bussen wezen, zat namelijk een typ fout op, er stond namelijk "Pendelbussen Harde Base".
Nadat we die mooie bordjes hadden gevolgt, kwamen we aan bij de pendel bussen. Hier was ook meteen weer een pluspunt.
Op Qlimax moesten we 10 jaar wachten op een Bus kaartje, en nu was het maar 5 minuten, dat was dus weer mooi meegenomen.
na een korte busreis kwamen we aan bij het stadion waar het die nacht allemaal ging gebeuren.

Om 22:00 ongeveer kwamen we aan bij de kaartjes controle, dit verliep allemaal soepel en snel "Niet zoals bij qlimax dat we een halfuur voor een dicht hek stonden".
Nadat we een kluis sleuten hadden gekocht, en onze jassen en tassen veilig hadden opgeborgen was het tijd voor de o zo enge controle. Dit stelde zoals gewoonlijk ook niks voor, en was vrijsnel klaar
en konden we door lopen. Hier hadden we alleen een hele "moeilijke" bij de ene trap stond een hond, en de andere niet. Dus besloten we maar de trap te nemen zonder hond.
En eindelijk waren we binnen in het gelderdome was volgens mij rond kwart over 10 ofzo. We gingen eerst even muntjes halen, en toen maar een kijkje nemen in de zaal.

Terwijl we de zaal inliepen zag het er allemaal wat kaal uit, want er was ten eerste nog bijna niemand. En er waren alleen maar blauw gekleurde lampjes, waardoor je het metalen podium zag.
Eerst hebben we even fotootje van die mooie lege zaal gemaakt, want we wisten dat het niet lang leeg zou blijven. Na het fotootje gingen we maar de trap af. Om alvast de beentjes warm te maken, terwijl ruthless draaide.
In de zaal kwamen we meteen al de eerste hardtraxxer tegen. Namelijk Darkbeatz die stond daar ook gezellig met ze groepje bij de bar bier te drinken.
De zaal vulde zich al snel met mensen, en toen begon ik ook wel te denken "dit kan nog wel is heel erg druk worden" en daar zou ik even later ook wel me gelijk in krijgen.
Tijdens de act van Ruthless gingen wij alvast op de Hardtraxx meeting plek staan, waar zich al snel meer hardtraxxer's bevonden. En konden we gezamelijk ook nog los gaan op meneertje Ruthless.
Enigste nummer wat ik nog van ruthless weet is "motherfuck" volgens mij, kan ook nog wel fout zitten. Ben namelijk niet echt goed in dat soort dingen.
om 2300 breide meneertje ruthless een einde aan ze set, en was het tijd voor de openeing van het spectacel "Hardbass".

Nu kon de officiele opening van Hardbass beginnen, de grote schermen gingen aan, en daar werdt wat op afgespeeld. Heb helaas geen idee meer wat. er kwamen ook nog wat steekflammetjes bij kijken, en lasers en vuurwerk.
Het was wel 'leuk' .

na de openening was het tijd voor Team Red omzichzelf voor ons te bewijzen. Ze begonnen met Discorecord, goed begin dus. daarna kregen we speed of sound dus het beloofde een harde avond te worden.
Ging ik van uit tenminste, en die gekken klapten al heel snel het nummer torture erin, het was dus een zeer goed begin van de avond. Zulke platen zo vroeg al, dat beloofde wat voor de rest van de nacht.
Daarna nog een stuk of wat nummers, niet meer zulke harde maar wel leuke nummers. Opbouw was dus wel een beetje raar, maarja dat maakte niet zoveel uit. Daarna kwam Wildstylez met ze livesetje, ik vond
dit wel leuk, maar niet echt bijzonder vet ofzo. Had er wel wat meer van verwacht, maarja niet alles kan mee zitten op een avond.
Maar ja het leuke aan de set van Wildstylez was, we hadden de Hardtraxx meeting. Deze werdt ook zeer goed bezocht. Want de meeste waren wel aanwezig volgens mij.
Het was ook wel een leuke meeting, heb alleen geen idee meer wie ik nou allemaal ontmoet heb, maarja kan ook niet alles onthouden he ^^

En de tijd was langzaamhand ook aangekomen voor team Green, ik had hier zelf wel goede hoop bij. Maar helaas kwam dit niet tot waarheid. Ik vondt hier echt niks aan.
Jongens jongens, jullie staan verdomme op HARDbass, niet op HandjeklapBass. Zeer jammer was dit dat ze aankomen zetten met nummers als just as easy, Faster'n Further en Kingdom (pitcher rmx).
Tijdens deze set heb ik me wel vermaakt, maar dat had een andere reden. Aan de muziek lag het iniedergeval niet. Ze hadden zo mooi de kans om hun naam is goed te doen, en is leker te draaien maarja. helaas...
Oh ja en het aller aller ergste was, ze sloten af met al zovaak en dood gedraaide "The space whe created" hoe durven ze !.
Tijdens deze set ben ik zelf ook iedereen kwijt geraakt helaas, dus ja heb ik beetje rond gelopen :whisle: maar was wel leuk.

Nu kwam trouwens ook nog de live act van dit team "psyko punkz" ik verwachte hier al niet veel van, maar dacht misschien na het slechte setje van hun andere team genoten, dat ze de boel toch nog een beetje konden goedmaken.
Helaas kwam deze gedachte niet uit. Want het was weer zoals gewoonlijk standaart. Serieus waarom is deze live act altijd echt altijd hetzelfde. Qountdown en Qlimax al het zelfde, en nu verdomd weer. Heel erg jammer.
Dus helaas had team Green voormij al verloren als het gaat om wedstrijdjes tussen de teams, want slehter kon het niet worden.
Tijdens deze set ook chukkels weer terug gevonden na bijna 2 uur. Was ik wel heel erg blij mee.

En nu was dan tijd voor team Blue, hier verwacht ik zelf heel veel van maar dan ook heel veel. Aangezien hun de schade van hun vriendjes ervoor maar moesten herstellen voor mij.
Nou en deze gedachte maakte ze zeker waar, ze begonnen hard en eindigde ook hard. 1 woord HEERLIJK. ook bioweapon die er lekkere knallers in gooide. Op het einde was er ook nog een live act door The One and Only MR. Ran-d.
Hij zij nu zelf live de vocals van under attack als ik het goed heb, geniaal was dit. stiekem gewoon een kippenvel momentje. Maar helaas aan al het goede komt een einde aan, helaas gaat die tijd ook altijd zo snel wanneer
iemand leuk draaid. Maar gelukkig hadden we hierna nog de live act van "Crypsis". Hier had ik mezelf zeer op verheugd, want hij zou namelijk wat nieuwe nummers erin laten horen.
De set begon al lekker hard, met een nieuwe plaat volgens mij, had hem nog niet eerder gehoord in iedergeval. Daarna knalde die Get Hit erin, het was lekker in iedergeval.
maar ze kunnen deze man beter laten afsluiten, want dan komt ie namelijk echt tot zijn recht. Want nu kan ie gewoon niet remmen los laten, en dat miste ik toch wel in zijn set. dus voortaan moet crypsis afsluiten.
Lijkt me voor iedereen beter, voor de muziek want die komt meer tot zijn recht, en voor mijn benen want die kunnen dan wat harder los gaan.
Hij eindigde zijn set overigens gepast met "Strike"

En dan was de tijd alweer gekomen voor de laatste act van de avond, team yellow dit beloofde als je de dj's zag die er inzaten een heerlijke set te worden.
Maar wat gebeurd er nou, ze beginnen met "Gold" WTF? dat om 5 uur? ik snapte er even niets meer van, al snapte ik er de rest van de avond ook geen reed van maar dat doet er niet toe.
Maar ze begonnen dus met gold, wat zeer spijtig was, want Max enforcer( die gooide hem er in volgens mij ) Jij snapt zelf toch wel dat wanneer je afsluit, je hard moet afsluiten ?
nou ja blijkbaar niet. Hier na kwam on the go, vindt dit zelf ook niet echt zo'n lekker nummer. Gelukkig draaide er nog wel 1 held in dat team, genaamd "B-Front".
Die gooide er meteen maar inner creativity in. Nou daar was ik toen echt wel even aan toe. En kon ik even heerlijk los gaan op dit nummer. Maar helaas kwam er aan het losgaan snel weer een einde.
Want iemand moest zonodig ""kuch alpha2 kuch"" Atrocious erin. Dit was echt weer even een huil momentje. zeer spijtig, je zou zeggen dat mannen als alpha2 wel wat ervaring hebben, en weten
hoe ze een feest moeten afsluiten. Nou blijkbaar niet, ze kunnen nog een hoop leren amateurs.. vrijsnel daarna gooide ze ook nog Breathe erin, nou dit zijn toch geen nummers om mee af te sluiten?
Dat ze dat zelf niet snappen, echt zo jammer is dat. Want het zijn toch min puntjes voor zo'n feest. Dit gekloot ging eigenlijks de hele set door, paar zachte nummers en dan weer een harde van BOB.
Echt heel erg verveled was dit. Ze gooide overigens de BPM'S op het einde ook erg hard omhoog, hoefde van mij nou ook niet. Aangezien ik toen al wist dat we kort daarna met WMF weer behoorlijk wat stappen terug moesten doen.
Helaas is mijn beoordeling voor dit team dan ook laag, maar wel hulde voor Bob die probeerde er tenminste wat van te maken, maarja dat gaat moeilijk als je amateurs in je team hebt die niet weten hoe het moet. Zeer jammer, volgend jaar
moet B2S daar maar is wat beter over nadenken, dat ze wat vergelijkbare dj's in de team's gooien, zodat je niet steeds "zacht, zacht, hard". Overigens werd er volgens mij ook tijdens deze set met het geluid geknoeid.
Want dan was het weer hard zacht, precies het zelfde als de set eigenlijks. Heel erg jammer.
Oh ja tijdens deze set ook nog even naar boven gegaan, chukkels moest daar wat geen idee meer wat. Maar zou wel belangrijk zijn geweest, maar hier meteeen een minpunt over de locatie.
Serieus dood angsten bij die trappen, geen trap leuning niets. Zeer gevaarlijk want trap lopen is al moeilijk in mijn lichaamelijke status, en dan wanneer je ook nog een hoge trap
en geen beschikking hebt tot een trap leuning, en de treden glad zijn. kan dit je dood worden. Aangezien er nog al wat skefe mensen op die trap lopen.
Dus was blij dat ik daar eindelijk boven was, maarja zelfde probleem weer na beneden, trede voor trede voorzichtig. Zat geen tempo in, maarja kon niet anders.
Want anders was ik sowieso gevallen, want het lopen ging al niet zo lekker meer.

Maar dat even terzijde, het was tijd voor de laatste live act Wild Motherfuckers.
Ik verwachte hier al geen poep van, aangezien Zatox mij de laatste tijd nooit meer verrast, zou die dat nu ook wel niet doen.
En ik had gelijk"vond ik zelf" Vond het setje niet afsluitwaardig, het was wel leuk. Met dat whe will rock you, met motherfock tekst eronder. Maar het is niet leuk als afsluiter.
Helaas, maarja andere mensen zouden het misschien leuk hebben gevonden maar ik in ieder geval niet.
Ook heel erg vervelend en pijnlijk, als een DJ (Zatox) zijn microfoon pakt en er echt door heen jankt. Alstublieft doe dat echt nooit meer, schrok me de tering.
Hierna nog geen speciale nummers, het tempo was trouwens ook weer behoorlijk naar beneden gehaald, en het tempo was volgens mij nog lager, dan waaarme team red mee begon.
Op een geven moment komen ze aanzetten met een gerelateerde hardcore track dacht ik, want het was "150bpm bam bam 180 bpm reng deng 200 bpm rengkedeng".
Volgens mij gaat dit nummer normaal altijd door met lekkere hardcore. Dat dacht ik tenminste, en daar ging ik toen ook van uit. Helaas was dat bij mr Zatox en Tatanka niet het geval.
Want het nummer Gangsta volgde, als er 1 lied is waar ik een shijt hekel aan heb is het dat nummer.

Tijdens dit nummer zijn we ook naar boven gegaan, en naar de kluisjes. Omdat we anders nooit de eerste trein zouden halen, en dat hadden we liever wel.
Terwijl we de trap op laag tempo omhoog liepen "wat een drama weer" kwamen we weer boven aan, eerst gingen we een heel stuk naar links lopen, toen we daar aankwamen
bleek dat Exit Q te zijn, dus konden we weer een kilometer naar de andere kant lopen, om bij E uit te komen. Wat uiteindelijk ook lukte, tijdens het lopen hoorden we ook nog zachte muziek
van WMF, was wel leuk als slaap liedje, maar om mee aftesluiten Nee bedankt. Toen we eindelijk bij Exit E aankwamen, moesten we eerst door die kou naar de kluisjes, en dit was me een partij koud
sinds tijden niet meer zulke kou gevoeld. Maarja eenmaal aangekomem bij de kluisjes was het ook alweer weer warm. En konden we onze spulletjes netjes uit het kluisje halen.
We hadden geluk dat het nog niet echt druk was, want konden snel alles pakken, en sleuteltje was ook zomaar ingeleverd. Meteen maar naar de bus gelopen die ons naar het station moest brengen.
Eerst moest ik ff stressen, want kon me bus kaartje niet vinden. Maar die bleek als een propje in me jas te zitten, gelukkig nog op tijd gevonden. En konden we de lekkere warme bus in.
Binnen een seconde waren we ook alweer bij het station, en dan denk je toch. Wat gaat zo'n feest snel voorbij. Want dat is echt niet normaal, want kan me nog goed herrineren dat ik gister in de bus zat hier naar toe.
Maarja helaas is dat zo, bij leuke dingen gaat de tijd snel.

Toen stapten we uit de bus, en liepen we het station binnen. Hier was allemaal politie aanwezig enz. En werd streng gecontroleerd op vervoers bewijzen, had ik nog nooit zo gezien.
Vond het wel grappig, en ik kreeg naar veel moeite ook mijn ov uit mijn beurs weg, zodat ik ook toegang kreeg tot het station. En was het alweer weer tijd voor de saaie terug reis.
De trein stond meteen al klaar, en was ook lekker groot. Dit was zeer goed geregeld, want kon nu lekker zitten. Heb dit ook wel is anders meegemaakt, na een feest in de hmh ofzo....
Helaas zou de trein rit nog 3 uren duren, had ik totaal geen zin in. Dus heb ik maar besloten om met chukkels mee te gaan naar Kampen, omdaar te slapen. Nou ja slapen, een boek schrijven over Hardbass.
en op dit moment typ ik alweer dit verslag dus, best wel erg. Want paar uren geleden stonden we nog los te gaan.

Helaas zijn voor mij niet alle verwachtingen uitgekomen voor dit feest. Want het was extreem druk ze hadden wel 3000 kaarten minder kunnen verkopen want dit werkt gewoon niet.
Want als al die mensen die nu op de tribune zaten, ook de vloer opkwamen om te stampen, tsja wil er niet eens over nadenken wat voor vieze stamp orgy dat wel niet zou worden.
Verder waren de setjes van Team yellow *max enforcer & A2 * want bob was wel goed, en de set van team groen niet lekker. En dat geld voor mij toch wel als een dikke minpunt.

Verder vondt ik de opbouw kwa hardheid met muziek echt dramatisch, B2S doe dit ons nooit meer aan. Want dit is echt niet lief, en voor ook niet leuk.

En nog wel het belangrijkste eigenlijks, de trap. God oh God wat een drama, echt ik voelde me niet veilig op die momenten, want het was gewoon echt gevaarlijk.

Helaas is dit feest voor mij niet over de Hardbass versie 2010 heen gegaan, die was toch veel beter. (kwa drukte, opbouw etc.)

Show:

Ja er was ook nog een mooie show, helaas heb ik hier vrijwel niks van meegekregen op de openening na, en de opkomst van Team Geel. Dit zag er toen wel leuk uit, maar voor de rest niks van gezien
dus hier kan ik niet over oordelen helaas...

Pluspunten:

- Set van Team Blue
- Set van Team Red
- Hardtraxx meeting *top dat er zoveel waren*
- Ran-d met ze live gezang, geniaal was dat.
- Bar service was snel
- Geen last van bewakers die me komen pesten omdat ik rook.

Minpunten:

- Setjes van Teem Blue en Alpha twis en Max enforcer...boehh
- die klote trappen
- geluid was echt niet altijd zo goed, beetje jammer.
- Mensen die niet van me cowboyhoed af komnden blijven.
- sommige mensen die denken dat ze grappig zijn, maar dat TOTAAL NIET ZIJN!!
- Drukte

Zullen vast nog wel wat meer plus/min punten zijn. Maar het is nog vroeg dus weet niet alles meer.

Nou ja zal vast nog wel veeel meer zijn vergeten, maar ja heb nog geen slaap gehad. Dus kan gebeuren dan ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:30 

Donateur

Ik vind die trappen ook gevaarlijk, je kan je nergens aan vast houden en na verloop van tijd worden die trappen fucking glad. Loop er nooit voor mn plezier overheen iig.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:33 

Hardtraxxer

Die trappen waren idd levensgevaarlijk.. Wou er nog wat van zeggen tegen die stewards maar was er niet meer van gekomen. Die denken dan wss toch dat je helemaal wappie bent.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 13:40 

Hardtraxxer

Robert, las in je verhaal over de fouillering :P

Deed me gelijk denken aan wat er bij mij gebeurde.. Mijn maatje waar mee ik was was er al doorheen, en geen problemen enzo.. kom ik daar zo, was ik toch mooi de sjaak. alles open alles der uit er werd zelfs in me schoenen gevoelt. echt een wtf momentje. vervolgens zegt die vent zo iets komisch xD

"Ja wat heb je onder je broek zitten?"

ik: Wat dacht je van m'n onderbroek?

"Ow ja natuurlijk loop maar door dan"

Like wtf?! xD
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 14:02 

Artiest

Agh ze vroegen wel netjes of ze je mochten fouilleren xd

"Mag ik u fouilleren meneer?"
"Wat als ik nee zeg?"
"Dan kom je hier niet in."
"Nou dan lijkt t me handig dat je t toch maar ff doet."

Wel sociale mensen dus :lol:
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 14:27 

Hardtraxxer

Skedoedelefloeps schreef:
Agh ze vroegen wel netjes of ze je mochten fouilleren xd

"Mag ik u fouilleren meneer?"
"Wat als ik nee zeg?"
"Dan kom je hier niet in."
"Nou dan lijkt t me handig dat je t toch maar ff doet."

Wel sociale mensen dus :lol:

HAHAHA was dit echt zo:P?
geniaal
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 14:33 

Hardtraxx Elite

Ik moet zeggen het geluid is er zo op vooruit gegaan sinds twee jaar geleden. Waar ik de hele avond stond was het geluid echt beter als verwacht :drool:

Daarnaast heb ik me ook nog nooit zo goed vermaakt met alle DJ's meestal wil ik wel een pauze moment in lassen, maar dat heb ik nu niet gehad.

Al met al een topfeest!
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:12 

Hardtraxx Veteran

Jolle schreef:
Het lijkt wel of Max Enforcer geen harde shit meer durft te draaien omdat al die mensen die hem alleen kennen van Gold iets heel anders verwachten ofzo :P

en dan ook nog de remix draaien, of iig dat dacht ik
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:21 

Hardtraxx Veteran

Hoe was de mono rail? en de 115 ton aan licht etc wat er werd ogehangen?
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:23 

Donateur

Kepro schreef:

geen idee wat dat moest voorstellen, heb iniedergeval niets speciaals gezien ofzo. Heb wel even een tijdje naar een plaffond gekeken,maar niks speciaaks,

Of waren het die schermen die heen en weer gingen :p dat kan kan ook nog
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:24 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kepro schreef:

geen idee wat dat moest voorstellen, heb iniedergeval niets speciaals gezien ofzo. Heb wel even een tijdje naar een plaffond gekeken,maar niks speciaaks,

Of waren het die schermen die heen en weer gingen :p dat kan kan ook nog

dat de schermen zo bijdraaide/ bewogen ja
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:25 

Donateur

Opwarmset Ruthless
Alleen laatste stukje met Motherfuck en Lockdown meegekregen. Vet hoe het hele stadion met Lockdown mee deed, kreeg ik gelijk weer een goed gevoel bij.

Team Red
Een betere opener voor een feest kan je eigenlijk niet wensen. De keuze voor deze heren op dit tijdstip was nagenoeg perfect. Met Discorecord als eerste plaat van de avond was de toon gelijk gezet voor de rest van de set, die erg energiek en afwisselend was. Alle 4 de heren gooiden melodieuze en experimentele nummers erop en dit was voor mij ook het beste team qua teamprestatie: alles sloot haast naadloos op elkaar aan. Heerlijk dat Keep It Coming nog werd gedraaid! Op het einde ook nog even een tandje harder met Destination Nowhere en I've Lost You. Alleen jammer dat Lets Get Durty en Substream niet zijn gedraaid, voor de rest was dit top!

Wildstylez Live
Sinds Digital Age bekijk ik alles van hem onder een vergrootglas en hij heeft me sindsdien ook niet teleurgesteld. Toch moest hij hier even zijn Qountdown-acties rechttrekken. En dat deed ie naar behoren! Hij haalde Push That Feeling van stal, kippenvel! Helaas ook wat nummertjes waar ik niks mee kan (Put This On Youtube, MMA) en weer geen Feedback :( . Maar al met al zo ontzettend veel kippenvelnummers gehoord in dat live-setje dat het weer dik de moeite waard was. Nu maar hopen dat er de komende maanden geen Wildstylez-overkill komt.

Team Green
Zoals verwacht opende Headhunterz met de uberzieke reverse bass van Make It Loud. Vervolgens wist ie het grondig te verpesten met een nieuw nummer van hem en MC Villain. Wat een waardeloos stuk poep was dat nummer zeg incl. hilarische Villain-vocals (I'm dissin' you, the message is hardstyle, jeweet). De set ging vervolgens verder met ups (Gimme Love, Escape) en downs (Faster n Further) maar hoe langer het duurde hoe meer grijsgedraaide hitjes het werden, en op een gegeven moment waande ik me in de top 40 met Sunshine en Barbara Streisand. Bij The Sacrifice hield ik het voor gezien en ging eten halen. Hier had zoveel meer in gezeten als ze al hun nieuwe spul er gewoon op hadden gegooid. Jammer dat er weer zo nodig op "safe" gespeeld moest worden, al kan ik het ook wel begrijpen want in een stadion met 25.000 man kickt het overgrote deel daar op.

Psyko Punkz Live
Wat ben ik blij dat ik de komende paar feesten deze figuren niet meer hoef te horen. Kan het echt niet meer aanhoren. Jammer dat die drollen mede verantwoordelijk zijn voor Bass Mechanics, dat ik zo'n heldennummer dus haast alleen kan horen als zij live draaien met al die andere uitgekotste kutnummers van ze.

Team Blue
Ik had geen idee wat ik hiervan moest verwachten. Mijn grootste vrees was dat het wat meer mainstream-gericht zou worden, aangezien Ran-D en Zany die kant ook hebben. Niets bleek minder waar. Sterker nog, ze trokken Bioweapon gewoon richting de harde kant. De set begon wel euforisch met de (geweldige) remix van Memento, maar vrijwel daarna kwam het toch aardig harde In For The Kill erin. En vanaf dat moment ging het van aardig hard naar snoeihard en ik heb na een half uur serieus geen enkele plaat met een blije melodie gehoord. Het werd naar mate de set vorderde steeds meer een schoolvoorbeeld van hoe keiharde hardstyle klinkt. Afgesloten werd met een live vocal edit van Under Attack door Ran-D. Ik heb wel een half uur bij moeten komen om een beetje te beseffen hoe gruwelijk hard dit was, en dat er nog 2,5 uur te gaan is en het eigenlijk nog veel harder kan gezien de namen van Team Yellow. Kleine kanttekening: Zany die tot 2 keer toe faalde met het inmixen van Bang The Bass.

Crypsis Live
De laatste 2 keer kon ie me niet zo boeien en een half uur zijn sound leek me eigenlijk wat teveel van het goeie, maar hij deed het erg goed. Een paar nummers van hem gaan gewoon snoeihard en de rest vind ik erg goed te pruimen. Nackt is echt een waanzinnig gruwelijk nummer! Wel grappig dat Crypsis niet alleen in produceren maar ook in live-act op Angerfist lijkt, dat gesample heel de set door is typisch Angerfist (wel cool!)

Team Yellow
Van tevoren lijkt het te mooi om waar te zijn: de bewierookte Fusion-beukgod B-Front ontmoet de Alphatwins (al sinds jaar en dag een van de hardste acts in de scene) en Max Enforcer, mede-baas van Tillt waar al aardig wat harde klappers op zijn uitgekomen en gaan uitkomen. B-Front wist wel hoe laat het was en liet dat duidelijk in platenkeuze merken, maar Alpha2 en Max Enforcer waren echt compleet de weg kwijt. Als je het leuk vind aan het begin van de set On The Go en Fade To Black te draaien en aan het einde Blue Horizon en Frozen snap je er geen kut van. Vooral niet als het team daarvoor al ontiegelijk hard gas heeft gegeven. Zeg maar in t midden van de set Magic draaien en dan een of andere vrolijke Frontliner-plaat erin knallen... Dat is dus ongeveer het verhaal van dit team. Max Enforcer mag zich vanaf nu echt diep ingraven zodat we m niet meer hoeven te horen als DJ, lachwekkend gewoon. De Alpha2 hadden oa pech dat Ran-D hun A2Records-werk al draaide, maar dan alsnog kan je met betere shit op de proppen komen dan dit. Zwakste team van de avond, dit ging echt nergens over ondanks dat er best leuke nummers langs kwamen (met name van B-Front dus).

Wild Motherfuckers Live
Na dezelfde opening als op Defqon 2009 was ik toch benieuwd wat dit zou worden. En dit had echt een geweldige hardstyle-afsluiter kunnen worden, maar ik weet niet wat voor ziekte die Italianen hebben dat ze constant de harde platen aan het begin doen en de melodieuze aan t einde! Nu dus weer. Beginnen met Fothermucker, B2BW en dan eindigen met Loops n Things en Let's Rock. Ik vond het overal niet slecht want er zat echt een hoop geweldig spul tussen wat ik al lang niet meer had gehoord, maar de volgorde klopte gewoon niet. BPM lag ook wat laag en aan het begin was er wat gekut met het geluid.

Sets waren zeker voor zo'n breed, groot feest erg in orde. Het had veel erger gekund *zie qlimax*... De hitjes in team Green waren niet mn ding maar zo zullen er ook veel mensen zijn die team Blue of Red niks vonden omdat dat te hard/onbekend is. Maar Team Yellow was als team echt een giga-aanfluiting. Live-acts waren op PP na prima.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:31 

Hardtraxx Veteran

Leuk reportje, ik wachtte stiekem al wanneer de jouwe online zou komen.

Ik had echt spijt dat ik hier niet heen ging, ik kon ook niet maar achteraf lijkt het wel of ik amper iets gemist heb.
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:37 

Donateur

Kepro schreef:

Ik had echt spijt dat ik hier niet heen ging, ik kon ook niet maar achteraf lijkt het wel of ik amper iets gemist heb.

Je hebt ook niet veel gemist, vind ik dan.

Maar dat kan ook aan mij liggen dat ik verwend ben ofzo.. weet niet maar ik heb al sinds q-base niet meer echt super genoten van een feest >.<
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:38 

Hardtraxx Veteran

roberttt schreef:
Kepro schreef:

Maar dat kan ook aan mij liggen dat ik verwend ben ofzo.. weet niet maar ik heb al sinds q-base niet meer echt super genoten van een feest >.<

En dat heb ik sinds Decibel.... :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:39 

Hardtraxx Elite

Wat een godsgloeiend vet feestje! Voel m'n benen niet meer :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 15:42 

Donateur

Kepro schreef:
roberttt schreef:
Kepro schreef:

En dat heb ik sinds Decibel.... :/

zwaar kut is dat :/ ik denk dat Hardbass mijn laatste feesie is geweest t/m free festival ofzo. hopelijk is het dan weer leuk ^^
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:07 

Bierkoning

camiloPW schreef:
ik was er niet bij. Maar Wat ik eruit op maak, het concept van Hardbass faalt dus een beetje? in de zin van samenstellen van de teams etc. En richting echte commerce gaat, zoals qlimax?

Nee het is nog steeds een heel stuk vetter dan Qlimax, en het concept hardbass faalt niet echt, alleen sommige dj's :P
ik weet iig zeker dat ik er volgend jaar gewoon weer bij ben voor de 3e keer :)
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:10 

Zo, ik ben ook weer wakker.

Wat een mooi feest was het !
Team Red: Lekkere beginners, vooral een nieuwe J&W die ik hoorde volgens mij
Wildtsyles: tja, niet echt speciaal dit.
Team Green: deze ging toch wel heerlijk :D
PP: ik zat te hele tijd de wachten op Dirty Soundz, kwam ie maar niet :'( gelukkig kwam Pull Ya Strings wel voorbij, dat maakte een hoop goed :D
Team Blue: h-ee-r-lijk! echt, wat een gruwelijk lekkere set was dit, vooral ook die nieuwe van RanD :D
Crypsis: ik vond het opsich wel raar dat deze niet als laatste kwam, crypsis staat gewoon bekend om zn harde sound, en dat maakt ie zeker waar! helaas was ik bij Nackt een beetje kapot, dus had ik em maar gefilmt ipv te stampen
Team Yellow: dit team had echt ipv team blauw moeten staan, want nu werd het ineens steeds melodischer, echt wtf! beetje jammer, maar wel gewoon lekkere nrs ^^
Wild Moth: tja... wat moet ik hier van zeggen? saaie nrs, een mislukte remix van Fother Mucker, niet hard knallen, echt een gefailde afsluiter..

al met al dik feest, alleen had ik het idee dat het geluid wel wat harder kon, vooral de bass
maar mss is hier wel een reden voor, want zoiets was ook al bij Qlimax...

De stage, gruuuuwelijk vet! echt niet normaal!
die lompe lichtshow en vette doorzichtige schermen, echt zwaaar vette shit!
Ik heb echt wat mooie pics gemaakt met die dikke lasers, echt zwaar vet!

het was wel druk, maar imo niet zo druk als qlimax, of iig een stuk minder hinderlijk.
er was genoeg beweegruimte, en daar ging et om!

jammer wel dat ze vlammenwerpers hadden, daardoor was het na het 1e half uur al snoeiheet daarbinnen...
dus had ik en me maat me shirt uit gedaan, wij gingen echt kapot van de hitte xd
vooral Pommer had et heet jongen, op het einde was hij echt een kacheltje :P

geslaagd feest! :bomb:

@Camilo: tuurlijk, het is gewoon een hardstyle feest, commercieel moet et wel zijn. tis ook niet zoals loudness, tis gewoon lekkere beetje de main hardstyle, en het concept is zeker wel vet
de show was nu ook echt 100x beter als op qlimax
Ongelezen bericht Geplaatst op 13 feb 2011 16:14 

Artiest

Ik wou het geen faal noemen, heb hele mooie setjes gehoord. Wildstylez draaide lekker, Wild Motherfuckers waren weer eens ingenieus. Crypsis draaide gewoon hard en PP waren gewoon PP >.<
Team Blue draaide flink, team yellow draaide ook gewoon kneiters hard.
Team red was lekker inkomen, team green was lekker pauze momentje xd
Hardbass vind ik toch uitermate sterk hoor, voor mij iig een standaard feestje elk jaar.
Vorige  1 ... 84, 85, 86, 87, 88, 89, 90 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten