Alles op een rijtje voor mij:
Beste Team: Blue
Beste Liveact: Wildstylez en Crypsis, ik kan niet kiezen. Jammer dat Wildstylez Put this on youtube spinde, heeft ie gelukkig goed gemaakt met die TBA track.. tering wat wou ik die graag horen_0_. PP was

en tja, de afsluiting was te verwachten zo, jammer.
Slechtste set/team: Green voornamelijk. From Within van heady terwijl hij dansent op de DJ booth staat alsof ie de koning is van het gelredome, kwam niet meer bij xD. De kutste track van de avond, gelukkig maakte NC mij blij met Gimme Love. Yellow viel me ook tegen, eigenlijk alleen de tracks van B-Front waren echt goed en ik had van Max Enforcer eigenlijk wel Psycho verwacht. En om dan vervolgens te openen met Gold, terwijl je de laatste bent in het rijtje.. heel jammer.
Pluspunten:
- Hele vette licht / pyro shows gezien
- Hele goede sfeer
- In elke set bijna wel veel nieuwe nummers (Wildstylez - TBA _0_ _0_)
- Intro's, kort maar krachtig, en zeer kippenvel gevend!
- Heb een dikke poster gescoort van Knockout, die ik wel mee mocht nemen van de stewards!
Minpunten:
- Het geluid.. tja het was voor mij al bekent dat het geluid in het gelredome niet helemaal top is.
- De drukte: Godver wat was het ineens druk.. Vooral vooraan kon je je amper bewegen omdat er telkens van die mongolen waren die er weer langs moesten.. genoeg bier over me heen gehad. Achteraan was het daarin tegen goed te doen. 25000 man is gewoon te veel.. beter 20000 dan.
- Gezeik over het roken.. meerdere keren van die pipo's bij ons gehad die dan leuk zeggen dat je niet mag roken terwijl in een straal van 20 meter er 20 anderen staan te roken en waardan niets tegen word gezegt.
- WARM!!! maar goed dat was te verwachten en was ik gelukkig ook op gekleed maar toch.
Al met al een zeer geslaagd feestje. Het was mijn eerste B2s feest en het beviel me prima. Volgend jaar wederom aanwezig!