Club Bizarre zal ie ook wel draaien, Robot's Dream misschien, en wie weet een nieuwe track of een edit/remix
klaat me verassen
klaat me verassen
NC staan er niet eens?wrote:Digital Age spul zal wel door NC en WS gedraaid worden schat ik zo
Jawel... Tegelijk met Headhunterzwrote:NC staan er niet eens?wrote:Digital Age spul zal wel door NC en WS gedraaid worden schat ik zo
Of we krijgen special act
NC en Wildstylez live
Haha ja zag het ook pas paar dagen geledenwrote:ohw nooit gezien
Take fewer drugswrote:NC staan er niet eens?wrote:Digital Age spul zal wel door NC en WS gedraaid worden schat ik zo
NC en Wildstylez live
iedereen maakt wel is een foutjewrote:Take fewer drugswrote:NC staan er niet eens?wrote:Digital Age spul zal wel door NC en WS gedraaid worden schat ik zo
NC en Wildstylez live
1 dag en 8 uur en 30 minutenwrote:Wanneer mogen we nouuu.
Ik zal je zondag een goed verslag geven, van wat je allemaal hebt gemistwrote:Pfoe, kaartjes zijn verkocht
Je weet de line-up niet eens.wrote:ohw nooit gezien
Daar zit die ook echt op te wachtenwrote:Ik zal je zondag een goed verslag geven, van wat je allemaal hebt gemistwrote:Pfoe, kaartjes zijn verkocht
Eigenlijk welwrote:Daar zit die ook echt op te wachtenwrote:Ik zal je zondag een goed verslag geven, van wat je allemaal hebt gemistwrote:Pfoe, kaartjes zijn verkocht
Die stage van 2009 was wel echt kaduuk vet.wrote:hopelijk gaat he tmorgen niet zo als op hardbass 2009, moet je zien hoe dood :O
View on YouTube
echt he, schrok ervan toen ik het zagwrote:Tering dr gaat gewoon echt niemand los...