Nee hoor, overmorgen 7:00 paswrote:OVERMORGEN is het weer voorbij![]()
![]()
![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.
Related topics
Active topics in Feesten
Moderators
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
tukkie doen, als ik morgen wakker wordt is het écht nog maar 1 nachtje

OOOOOOOOOOOHW en joh anders koop ik de dvd wel lekker in juni en is het iederedag feestwrote:Nee hoor, overmorgen 7:00 paswrote:OVERMORGEN is het weer voorbij![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
maar niet met jullie allemaal hier das wel balen
We maken er een knal feest van dat zer over 100 jaar er nog over hebben
morgenmorgenMORGENMORGENMORGEN!!!!!
Shit wat heb ik er een zin in, lang geleden dat ik een paar dagen voor een feest al zoveel zin had!

HARD BASS!!
HARD BASS!!
-
M
Dit dus weet niet waar het aan ligtwrote:Shit wat heb ik er een zin in, lang geleden dat ik een paar dagen voor een feest al zoveel zin had!
HARD BASS!!
Klopt , had echt moeite met slapen vannachtwrote:Dit dus weet niet waar het aan ligtwrote:Shit wat heb ik er een zin in, lang geleden dat ik een paar dagen voor een feest al zoveel zin had!
HARD BASS!!
Heeft iemand al ergens nieuwe Picca's kunne spotten van de opbouw? zo ja, zou je de link kunne posten
Ik ben toch wel heel nieuwschierig
Ik heb een heerlijke droom gehad over hardbass, als me 6de zintuig gelijk heeftwrote:Klopt , had echt moeite met slapen vannachtwrote:Dit dus weet niet waar het aan ligtwrote:Shit wat heb ik er een zin in, lang geleden dat ik een paar dagen voor een feest al zoveel zin had!
HARD BASS!!![]()
Heeft iemand al ergens nieuwe Picca's kunne spotten van de opbouw? zo ja, zou je de link kunne posten![]()
Ik ben toch wel heel nieuwschierig
Jaa + administratie kosten, dus wordt 23wrote:Loudness blijft 20 Euro.
Komt nu toch wel heeeeel dichtbij
als ik maar niet genaaid ben met me kaartje
als ik maar niet genaaid ben met me kaartje
ZIN IN!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Haha kut verkeerde topic.wrote:Jaa + administratie kosten, dus wordt 23wrote:Loudness blijft 20 Euro.maarja voor dat feest heb ik zelfs meer over!!
en dan zeggen dat anderen off topic gaanwrote:Haha kut verkeerde topic.wrote:Jaa + administratie kosten, dus wordt 23wrote:Loudness blijft 20 Euro.maarja voor dat feest heb ik zelfs meer over!!
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Ik kijk best wel uit naar HHZ en team green.
-
RHardtraxxer
- 354 posts member since 2010
- last seen Aug 2013
Ik kijk uit naar allessss 
Jaa ik ook , ben echt wel nieuwschierig naar wat voor set die gaat neerzetten, ik denk dat ie iets gaat neerzetten wat niet veel mensen verwachten.wrote:Ik kijk best wel uit naar HHZ en team green.
Als het maar geen Defqon 2010 opening wordt van hem
Word gewoon een standaard set wat je verwacht hoor. From Within, Make It Loud Remix, Digital Age Spul, Saifam spul..wrote:Jaa ik ook , ben echt wel nieuwschierig naar wat voor set die gaat neerzetten, ik denk dat ie iets gaat neerzetten wat niet veel mensen verwachten.wrote:Ik kijk best wel uit naar HHZ en team green.
-
THardtraxx Veteran
- 5491 posts member since 2010
- last seen Apr 2014
HAHAHA wat is dat nou weer :') :') :') :')
Klopt. Daarom wordt het ook zo'n geile setwrote:Word gewoon een standaard set wat je verwacht hoor. From Within, Make It Loud Remix, Digital Age Spul, Saifam spul..wrote:Jaa ik ook , ben echt wel nieuwschierig naar wat voor set die gaat neerzetten, ik denk dat ie iets gaat neerzetten wat niet veel mensen verwachten.wrote:Ik kijk best wel uit naar HHZ en team green.