U heeft een PM.wrote:pm me je 06 nummer trouwens effe(voor meeting)
Morgen
U heeft een PM.wrote:pm me je 06 nummer trouwens effe(voor meeting)
Dinner with my parents this evening.. Talking about The harbass. My mother : what Time u play ? Mum 6:30 till 7:00 ... Why so early ?mauah
@ Zatox Facebook
Dat zou mijn respectmeter voor hun echt mijlenver doen stijgen. Damn, treurig nieuws van je vriend, gecondoleerd man!wrote:Net te horen gekregen dat Psyko Punks stil gaan staan bij het overleiden van een vriend van me die morgen ook mee zou .. ik ben benieuwd wat ze gaan doen
Dat was die zekerwrote:Die stage van 2009 was wel echt kaduuk vet.
Dat was die jawrote:Die stage van 2009 was wel echt kaduuk vet.wrote:hopelijk gaat he tmorgen niet zo als op hardbass 2009, moet je zien hoe dood :O
View on YouTube
Gecondoleerd man! Erg vervelend! Zou wel mooi zijn als ze dat zouden doen inderdaad!wrote:Net te horen gekregen dat Psyko Punks stil gaan staan bij het overleiden van een vriend van me die morgen ook mee zou .. ik ben benieuwd wat ze gaan doen
Ligt eraan hoelaat je aankomt, ik was er rond half 11 - 11 uur en ik kon gewoon doorlopenwrote:Hoe was het vorig jaar eigelijk bij de ingangen, moest je lang wachten of kon je redelijk snel naar binnen?
Hmm dat zou normaal gesproken niet kunnen omdat ze een liveact hebben, maar wie weet, wel een mooi gebaar iigwrote:Thanks thanks ... dat was mij reactie ook maar zowiezo mooi dat ze al hebben toegezegd dat ze het doen..
Mis doen ze het ook wel in de vorm van zijn favo nummer. Yellow minute (alpha twins remix)
het zou me dan heel erg tegenvallen als ze het niet doenwrote:Thanks thanks ... dat was mij reactie ook maar zowiezo mooi dat ze al hebben toegezegd dat ze het doen..
Mis doen ze het ook wel in de vorm van zijn favo nummer. Yellow minute (alpha twins remix)
Ik was er pas om 0.30 uur, maar toen hoefde ik nog geen seconde te wachten...wrote:Hoe was het vorig jaar eigelijk bij de ingangen, moest je lang wachten of kon je redelijk snel naar binnen?
Gecondoleerd! :o Hoe zijn de PP hiervan op de hoogte trouwens, dat ze iets gaan doen?wrote:Net te horen gekregen dat Psyko Punks stil gaan staan bij het overleiden van een vriend van me die morgen ook mee zou .. ik ben benieuwd wat ze gaan doen
Komt wel goed manwrote:Ik heb eigenlijk liever dat ze t niet doen.
Inderdaad wel mooi enzo natuurlijk maar gewoon voor de sfeer word er niet beter op ofzowrote:Ik heb eigenlijk liever dat ze t niet doen.