ja, oss arnhem gaat lekker snelwrote:Dan woon jij lekker dicht bij! :wrote:half 10 vertrekken, hopelijk half 11 binnen!
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
...wrote:half 12 ofzo
Waarom zo laat? Opening? Ruthless? HALLO?!
G
haha ja idd, stukken beter te doen als de HMH voor mijwrote:Ja dat zijn tenminste fatsoenlijke tijden!
Mijn bus vertrekt om 19:00 en komt pas aan tussen 21:45 en 22:00
waar kom jij vandaan dan?
Tja dit is samen met de HMH voor mij de dichtsbijzijnde feestlocatie (op Crystal Venue na) en kmoet nog steeds 45/60 minuten in de bus
maar dan heb je ook wat
maar dan heb je ook wat
G
Hilvarenbeek, dat ligt vlak bij tilburg toch?wrote:Hilvarenbeek. Decibel is wel ideaal voor mij. 5 minuutjes fietsen.wrote:haha ja idd, stukken beter te doen als de HMH voor mijwrote:Ja dat zijn tenminste fatsoenlijke tijden!
Mijn bus vertrekt om 19:00 en komt pas aan tussen 21:45 en 22:00
waar kom jij vandaan dan?
HMH is nog verder voor mij. Maar ach. Moet er iets voor over hebben toch.
vanuit tilburg kan in ruim anderhalf uur echt wel in arnhem zijn... mtet de trein
D
Artiest
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Trein gaat rechtstreeks, Zwolle - Roosendaal, dus dan ben je zo vanuit Tilburg in Arnhem ja.
Ik kom vanuit Zutphen, lekker snel in Arnheim
.
Ik kom vanuit Zutphen, lekker snel in Arnheim
G
mjah ik kan et opsich wel begrijpen, ik vergeet altijd hoe duur de trein is als je geen weekend ov hebtwrote:Jup, is bij Tilburg.wrote:Hilvarenbeek, dat ligt vlak bij tilburg toch?
vanuit tilburg kan in ruim anderhalf uur echt wel in arnhem zijn... mtet de trein
Ja klopt, maar mensen waarmee ik naar HB ga willen perse met de bus. Op de heenreis is het wel wat kutter, maar op de terugweg vind ik een bus wel heerlijk!
F
Hardtraxx Veteran
6063 posts member since 2010
last seen 1 hour ago
Ik ben met een beetje gas met 20 minuten met de auto bij t Gelredome
we doen echter trein, dat is 30 minuten + 5 minuutjes bus. Vanuit Doetinchem.
sorry? ik word ook gewoon meegesleurd maat!wrote:mensen waarmee ik naar HB ga willen perse met de bus.wrote:Hilvarenbeek, dat ligt vlak bij tilburg toch?
maar ach, terugreis bussen is altijd wel gemak!
Last edited by pecola-tje on , edited 1 time in total.
Zo juist te horen gekregen dat we met een busje kunnen gaan met 10 man uit de buurt hier, geen gedoe met het openbaar vervoer dus
Het komt steeds dichterbij.

Ik denk dat ik trouwens niet eens naar de filmpjes over de opbouw ga kijken, ik laat het allemaal maar als een verrassing op me af komen zaterdag 
zo, de bus is betaald, op naar Gelredome met 94 man 
Dat zeg ik ook altijd, en ik wil ook nooit naar foto's kijken, maar begint toch altijd TE erg te kriebelen dus uit eindelijk kijk ik tochwrote:Ik denk dat ik trouwens niet eens naar de filmpjes over de opbouw ga kijken, ik laat het allemaal maar als een verrassing op me af komen zaterdag
Ik vertrek zaterdag middag rond half 4 al
ja sorry wist niet dat live acts als laatste kwamenwrote:de live act is altijd aan t einde van het teamwrote:umm team yellow sluit af hoor
net weer ff die movie report gezien van vorig jaar, gewoon 25 minuten lang kippenvel
vooral tijdens Euphoria
vooral tijdens Euphoria
wrote:net weer ff die movie report gezien van vorig jaar, gewoon 25 minuten lang kippenvel![]()
vooral tijdens Euphoria
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
Edit foutje 
Last edited by Timmer on , edited 1 time in total.
Lol idd, filmpje is van 2 Februari 2010wrote:Het is 2011..
T
Hardtraxx Veteran
5204 posts member since 2009
last seen Oct 2021
iemand zette het op partyflock, dus zette het ook al vast hier neer en ging toen kijkenwrote:Lol idd, filmpje is van 2 Februari 2010wrote:Het is 2011..
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
TROLOLOwrote:View on YouTube
wrote:TROLOLOwrote:View on YouTube

jongens, ik ben wat gewend qua feestjes
maar ik heb het gevoel van mn 1e feestje, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan

maar ik heb het gevoel van mn 1e feestje, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
wrote:wrote:TROLOLOwrote:View on YouTube
Bij mij dus ookwrote: jongens, ik ben wat gewend qua feestjes
maar ik heb het gevoel van mn 1e feestje, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan![]()
![]()
Who was there
Nobody has said they're going yet.