Ik wel, kijk er nu echt zwaar naar uit.
Alles eruit rammen en rossen!
Alles eruit rammen en rossen!
Hoe komt et ?wrote:dat heb ik dus helaas nietwrote:jongens, ik ben wat gewend qua feestjes
maar ik heb het gevoel van mn 1e feestje, gaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaan![]()
wrote:TROLOLOwrote:View on YouTube

wtf? ik heb echt nog nooit hoeven te staan in de treinwrote:Kost ook aardig wat inderdaad en als je pech hebt moet je staan. Daar heb ik dus geen zin in.![]()
Maar ik schat dat er altijd wel iemand in je groep is met OV zodat er 3 mensen met 40% korting mee kunnen reizen. Dan is de prijs prima te doen.
Wij met 87, ook dikke shitwrote:zo, de bus is betaald, op naar Gelredome met 94 man
Jah toen zat ik nog helemaal verrot te spacen op dat trappetjewrote:Op Qountdown stonden we toch echt in de trein. Tenminste ik wel.
wij met 170wrote:Wij met 87, ook dikke shitwrote:zo, de bus is betaald, op naar Gelredome met 94 man![]()
ja en geen plek meer voor mijwrote:wij met 170wrote:Wij met 87, ook dikke shitwrote:zo, de bus is betaald, op naar Gelredome met 94 man![]()
3 tourbussen vol
Zal wel voor een camera zijnwrote:Ben benieuwd wat ze met diegaan doenSpoiler
monorail
Bij eenwrote:Ben benieuwd wat ze met diegaan doenSpoiler
monorail
whaha nou dat zou een draaimolen bij 10 years overtreffenwrote:Bij eenwrote:Ben benieuwd wat ze met diegaan doenSpoiler
monorailmoet ik gelijk aan Rollercoaster Tycoon denken, als je begrijpt wat ik bedoelSpoiler
monorail. Dat zal hier alleen niet gebeuren verwacht ik.
Hahah, zo'n monorail zodat je helemaal bovenin met zo'n treintje over zo'n baan kan om het van bovenaf te zienwrote:Hoe vet zal dat zijn dan? Een achtbaan in het Gelredome
Hahah hoe vet zou dat zijn!wrote:Hahah, zo'n monorail zodat je helemaal bovenin met zo'n treintje over zo'n baan kan om het van bovenaf te zienwrote:Hoe vet zal dat zijn dan? Een achtbaan in het Gelredome
Het is geen FOK! hierwrote:[spoiler]
Misschien lasers aan die hangen voor unieke effecten over de gehele zaal ofzo, ik gok maar wat, zou wel bruut zijn![]()
[/spoiler]
wrote:Hahahaha weetikveel op de meeste fora werkt dat wel
Btw, moet je die lockers eens zien! Man Man Man! Krijg er kippevel van