Ik ook niet en ik wil 'm ook niet horenwrote:Heel slecht ik weet het maar stiekem hoop ik dat Haatmeneer gedraait wordtNog nooit op n feest mogen horen
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
Z
Artiest
1062 posts member since 2008
last seen Aug 2025
R
Hardtraxxer
354 posts member since 2010
last seen Aug 2013
Ach Willem heeft nu toch wel genoeg tijd gehad om hem nog ff in een ander jasje te zetten
We zullen het in 2 dagen wel merken, maakt Hardbass in ieder geval niet meer of minder !
We zullen het in 2 dagen wel merken, maakt Hardbass in ieder geval niet meer of minder !
haha zit ik ook niet op te wachten, de enige plaat die ik MOET horen is Gimme Love
anders ga ik nooit meer naar een feest
anders ga ik nooit meer naar een feest
Z
Artiest
last seen Aug 2025
Haha wie weet, ik hoop het eerlijk gezegd niet!wrote:Ach Willem heeft nu toch wel genoeg tijd gehad om hem nog ff in een ander jasje te zetten![]()
Maar vindt het helemaal niet erg dat Headhunterz zaterdag gaat draaien op Hardbass, het word toch wel super dik!
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Ik doelde er eigenlijk op om het eerste team deels te missen, halverwege binnenkomen leek mij prima.. K wil het namelijk optimaal kunnen volhouden tot het bittere einde.. Maargoed de rest van mn groepie wil er gelijk al zijn dus k heb weinig in te brengen 
Z
Artiest
last seen Aug 2025
Haha niet doen joh, volhouden lukt uiteindelijk toch wel.. Gewoon 2x een kwartiertje rust pakken op de tribune moet al voldoende zijnwrote:Ik doelde er eigenlijk op om het eerste team deels te missen, halverwege binnenkomen leek mij prima.. K wil het namelijk optimaal kunnen volhouden tot het bittere einde.. Maargoed de rest van mn groepie wil er gelijk al zijn dus k heb weinig in te brengen
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Jah precies, beetje op de tribune ouwehoeren met mensen, beetje rondjes lopen, ff buiten in die verwarmde tent spacen, moet helemaal goed komen 
Z
Artiest
last seen Aug 2025
Inderdaad, wel beter dat die dit jaar verwarmd is haha. Was wel heeel koud afgelopen jaarwrote:Jah precies, beetje op de tribune ouwehoeren met mensen, beetje rondjes lopen, ff buiten in die verwarmde tent spacen, moet helemaal goed komen
Z
Artiest
last seen Aug 2025
Stampend naar de bar dus?wrote:niks pauzes gewoon vol gas
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Ik sta altijd te stampen tijdens mijn bestelling en het afrekenen 
haha ik ook
ik denk trouwens dat ik als ik binnen ben al dronken ben
er moeten 3 kratten bier doorheen na de wedstrijd
ik denk trouwens dat ik als ik binnen ben al dronken ben
R
Hardtraxxer
last seen Aug 2013
Sowieso geen alcohol meer voor mij op feesten..
Btw, waar blijft die opbouw video?
Vorig jaar hadden ze toch 4 delen of was dat nou met Decibel? Hahah voel me weer net een kind van 7 dat voor het eerst op schoolreisje gaat met Hardbass 
Btw, waar blijft die opbouw video?
Nee ik normaal ook niet maar dit keer is het zowat verplicht
vorig jaar waren er idd een stuk of 4 filmpjes
vorig jaar waren er idd een stuk of 4 filmpjes
Zuipen terwijl je andere dingen van plan was?wrote:haha ik ook![]()
ik denk trouwens dat ik als ik binnen ben al dronken ben![]()
Dat ben ik nog steeds van planwrote:Zuipen terwijl je andere dingen van plan was?wrote:haha ik ook![]()
ik denk trouwens dat ik als ik binnen ben al dronken ben![]()
er moeten 3 kratten bier doorheen na de wedstrijdOf was je dat niet?
nee maar ik heb dus die wedstrijd 'smiddags en dan is het altijd een pittige 3e helft haha
maar ik zal me proberen in te houden, anders gaat et niet goed
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Hoelaat gaan jullie allemaal naar binnen? 
Ik met een groep al meteen om 22:00
psykopunkz Psyko Punkz
Special announcement: @villaineyez a.k.a. MC VILLAIN will support our liveact this saturday @ Hardbass in the Gelredome:)
Special announcement: @villaineyez a.k.a. MC VILLAIN will support our liveact this saturday @ Hardbass in the Gelredome:)
Kdacht dat er altijd een andere MC die live act deed (MC Jeff?)wrote:psykopunkz Psyko Punkz
Bus vertekt om 10 uur, dus ik denk rond 22:45-23:00wrote:Hoelaat gaan jullie allemaal naar binnen?
A
Tussen 10 en half 11 is de bedoeling
Onze bus vertrekt stipt 8 uur, volgens google is het 105km van Delft, en Ong 1½ uur rijden.wrote:Hoelaat gaan jullie allemaal naar binnen?
Dus ik hoop tussen 10 en half 11 binnen te zijn!!
G
half 10 vertrekken, hopelijk half 11 binnen!
Who was there
Nobody has said they're going yet.