wrote: zag ik er een even later jankend op een randje zitten bij in de beatbox :')
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
Ik vind die broeken er juist retevet uitzienwrote:
ja en gelukkig nemen ze ook niet veel ruimte in beslagwrote:Ik vind die broeken er juist retevet uitzienwrote:En iemand wat echt goed kan shufflen, nou respect hoor, is wel wat anders als ons simpel gestamp
Nou iemand wat het echt goed kan heeft echt niet veel meer ruimte nodig als iemand wat aan het stampen iswrote:ja en gelukkig nemen ze ook niet veel ruimte in beslag
Ik vind die lui echt verschrikkelijk, met hun geshuffel.
Die kleding zo mogelijk nog verschrikkelijker :')
x2wrote:Ik vind die lui echt verschrikkelijk, met hun geshuffel.
Raar genoeg zie je dat in alle landen behalve NL.
G
^2wrote:x2wrote:Ik vind die lui echt verschrikkelijk, met hun geshuffel.
Raar genoeg zie je dat in alle landen behalve NL.
NL pwnt gewoon allez
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
Lijken net gothicswrote:Ik vind die lui echt verschrikkelijk, met hun geshuffel.
G
wrote:Lijken net retardswrote:Ik vind die lui echt verschrikkelijk, met hun geshuffel.
G
Hardtraxxer
166 posts member since 2011
last seen Jun 2013
wrote:wrote:Het zijn retardswrote:Ik vind die lui echt verschrikkelijk, met hun geshuffel.
Ja op zich heb ik ook wel een beeld van "shuffel :') ."
Maar afgelopen In Qontrol waren er 2 gasten achterin the IGI aan het shuffelen. Ik heb toch wel ff vanaf de zijkant gekeken, want het zag er dus best vet uit.
Maar afgelopen In Qontrol waren er 2 gasten achterin the IGI aan het shuffelen. Ik heb toch wel ff vanaf de zijkant gekeken, want het zag er dus best vet uit.
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Hmm ik heb wel een aantal mafkezen gezien met van die broeken, maar ze stonden altijd stil 
D
Artist
7488 posts member since 2010
last seen Apr 2019
Shuffelen ziet er best vet uit, ik kan dat nog wel hebben.
De Fransen die lopen te jumpen zijn de echte "WTF" momentjes van mij op die feesten.
De Fransen die lopen te jumpen zijn de echte "WTF" momentjes van mij op die feesten.
A
Als we het dan toch over vage buitenlanders op feesten hebben; die italianen met 10kg aan metaal in en aan hun kop :')
G
jumpen is sowieso beter als shufflen
en die rare italianen zijn wel geniaal met al die ringen
stelletje mafkezen 
en die rare italianen zijn wel geniaal met al die ringen
Ja van die Hardcore italianen.
Zie die trouwens altijd alleen voor 1 uur, daarna meer op de tribune of zo. 
:') Dat vind ik pas triestwrote:jumpen is sowieso beter als shufflen
View on YouTube
Ziet er gewoon retevet uit imo, hier kom je gewoon geen fatsoenlijke shufflers tegen...
Het enigste wat ik jammer vind is dat ze met al die outfits etc. helemaal naar die feesten komen om die dans te doen, terwijl het op officieel volgens mij op electro hoort.
Ik doe het ze niet na. Langer dan een paar minuten houden die mafklappers het ook niet vol.
Luister nu weer Deepack @ hardbass 2010, gvd wat een set hé 
Ik zag laatst in takens iemand shuffelen tijdens notd, volgens mij wordt het hier ook populairder...
Dit is een eitje hoorwrote:Ik doe het ze niet na. Langer dan een paar minuten houden die mafklappers het ook niet vol.
ik vindt dit toch wel zooooo 2010
ik vind er geen bal aan he, dat shuffle flauwekulwrote:Dit is een eitje hoorwrote:Ik doe het ze niet na. Langer dan een paar minuten houden die mafklappers het ook niet vol.![]()
ik vind dit toch wel zooooo 2010
T
Hardtraxx Veteran
last seen Apr 2014
Conclusie: shufflen is kut; JE MOET GEWOON BEUKEN KNALLEN RAGGEN STAMPEN RAMMEN ENZ
Who was there
Nobody has said they're going yet.