Shoutbox | Zoeken (tijdelijk uitgeschakeld)
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 103  Volgende
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 03:11 

Bierkoning

NOG 2 WEKEEEEEEN :yay: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :bomb: :yay:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 08:39 

Hardtraxx Elite

Nando schreef:
Het enigste wat ik jammer vind is dat ze met al die outfits etc. helemaal naar die feesten komen om die dans te doen, terwijl het op officieel volgens mij op electro hoort.

Nee komt toch echt niet van Electro hoor :') Komt uit Australië en wel degelijk ontstaan in de harddance scene
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 15:51 

Hardtraxx Veteran

DarkBeatz schreef:
Nando schreef:
Het enigste wat ik jammer vind is dat ze met al die outfits etc. helemaal naar die feesten komen om die dans te doen, terwijl het op officieel volgens mij op electro hoort.

Nee komt toch echt niet van Electro hoor :') Komt uit Australië en wel degelijk ontstaan in de harddance scene

Ik heb (paar jaar terug) wel op zon schuffle site is gelezen dat het op electro onstaan is. dat daarna mensen het meer op hardtrance gingen doen en pas sinds 2008 ofzo op hardstyle.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:14 

Hardtraxx Elite

tommetjeuh schreef:
Ik heb (paar jaar terug) wel op zon schuffle site is gelezen dat het op electro onstaan is. dat daarna mensen het meer op hardtrance gingen doen en pas sinds 2008 ofzo op hardstyle.

wikipedia schreef:
De muziek waar de Melbourne Shufflers origineel op dansten was housemuziek en hardcore house uit de late jaren 80. In de vroege jaren 90 beïnvloedde ook trancemuziek de dansstijl. Niet veel later veranderde deze terug naar Minimal House. In 2007 dansen Melbourne shufflers op hard trance, hardstyle, hard house, psytrance, breakbeat, Tribal House, retro en techno.

Alleszins echt niet van electro, het komt gewoon uit de Australische rave scene. Blijft toch vooral gaan om hard dance muziek (niet enkel hardstyle dus uiteraard)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:20 

Hardtraxx Elite

Vaag, iDeal loopt vast :/
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 16:34 

Hardtraxx Crew

Godver, maat van me heeft afgezegd. Had hier echt graag heen gewild :(
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 17:15 

Hardtraxx Veteran

wootum schreef:

Dus je gaat niet omdat je maat niet gaat?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 17:42 

Hardtraxx Crew

Hoofdcoach schreef:
wootum schreef:

Dus je gaat niet omdat je maat niet gaat?

Nee, heb nog geen kaartje en ken verder niemand die ook gaat. En om nou in je eentje te gaan.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:10 

wootum schreef:
Nee, heb nog geen kaartje en ken verder niemand die ook gaat. En om nou in je eentje te gaan.

Ga gewoon met de HT crew joh, dan meeten we gewoon op et station arnhem fzo, en gaan we met een groepje!
Is hardstikke gezellig!
Dat heb ik met Qountdown ook gedaan, me maten wilde allemaal in schrale kutdorp uden blijven, terwijl ik iets vetst wilde doen, dus toen wij die middag van wintersport thuis kwamen [2 uur] [ xd ] vertrok ik om half 6, kwam aan om 8 uur [laatste trein met oudjaar] en meette Chukkels, roberttt en PNXRMX op het station, daar gingen we naar de HMH, meette een stuk of 10 andere HT'ers en wat een gezellige boel was het daar!

Dus alleen zijn als excuus om niet te gaan hoeft geen excuus te zijn :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:22 

Hardtraxxer

Mijn vrienden haken ineens af, zit je dan met je kaartjes. Dus als iemand nog 2 kaartjes nodig heeft voor normale prijs pm me ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:28 

Hardtraxx Crew

KSwoosh schreef:
wootum schreef:

Ga gewoon met de HT crew joh, dan meeten we gewoon op et station arnhem fzo, en gaan we met een groepje!
Is hardstikke gezellig!
Dat heb ik met Qountdown ook gedaan, me maten wilde allemaal in schrale kutdorp uden blijven, terwijl ik iets vetst wilde doen, dus toen wij die middag van wintersport thuis kwamen [2 uur] [ xd ] vertrok ik om half 6, kwam aan om 8 uur [laatste trein met oudjaar] en meette Chukkels, roberttt en PNXRMX op het station, daar gingen we naar de HMH, meette een stuk of 10 andere HT'ers en wat een gezellige boel was het daar!

Als ik ergens met paar HT'ers kan meeten dan ga ik zeker mee ja.
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:44 

wootum schreef:

Waar kom je vandaan dan?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:45 

Hardtraxxer

Hier toevallig iemand die het "niet mijn hardbass vriend shirt" besteld heeft? deze dus: http://nietmijnwinkel.spreadshirt.nl/ma ... e/color/2#
Er staat bij vermeld dat het shirt klein valt maar als ik naar de afmetingen op de site kijk en deze vergelijk met een tshirt van mezelf, valt het wel mee denk ik zo. Ik weet dat een aantal mensen van Hardtraxx dit shirt besteld hebben, dus kan iemand me hier iets over zeggen? Hoe vallen de shirts?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 18:55 

Djenz schreef:
Hier toevallig iemand die het "niet mijn hardbass vriend shirt" besteld heeft? deze dus: http://nietmijnwinkel.spreadshirt.nl/ma ... e/color/2#
Er staat bij vermeld dat het shirt klein valt maar als ik naar de afmetingen op de site kijk en deze vergelijk met een tshirt van mezelf, valt het wel mee denk ik zo. Ik weet dat een aantal mensen van Hardtraxx dit shirt besteld hebben, dus kan iemand me hier iets over zeggen? Hoe vallen de shirts?

ik heb nog nooit een slimfit shirt besteld, toevallig weet ik dat roberttt die wel een heeft
van spreadshirt ja, opdruk maakt voor de maat niet uit
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:04 

Hardtraxx Crew

KSwoosh schreef:
wootum schreef:

Waar kom je vandaan dan?

Helmond
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:04 

Hardtraxxer

wootum schreef:

Gewoon doen... Fusion was mijn eerste feest alleen, bij de ingang kwam ik het HT groepje al tegen, verder hele avond niet meer alleen geweest... :thumbup:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 19:27 

Hardtraxxer

wootum schreef:
KSwoosh schreef:
wootum schreef:

Waar kom je vandaan dan?

Helmond

Gewoon gaan, ik denk da je dit niet mag missen. En ik zou ok alleen gaan tot ik hoorde dat dr 20 man gingen vanuit deurne.
En anders heb je gewoon ht meeting als ik zo hoor
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:09 

Hardtraxx Crew

Kaartje besteld :) Mag dit idd niet missen. Zullen vast wel vanaf begin mensen op de meetingplek zijn niet?
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:12 

Hardtraxx Elite

wootum schreef:
Kaartje besteld :) Mag dit idd niet missen. Zullen vast wel vanaf begin mensen op de meetingplek zijn niet?

Deel je gsm nummer gewoon met iemand van de vaste Hardtraxxers dan komt het wel in orde: mijzelf, Kswoosh, Chukkels, PNXRMX of dergelijke zijn van het begin af aan al aan de meetingplek, of gaan je allemaal alleszins wel kunnen thuisbrengen bij de rest van de groep :P
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:15 

wootum schreef:
KSwoosh schreef:
wootum schreef:

Waar kom je vandaan dan?

Helmond

Je kan eventueel met ons mee we gaan vanuit Den Bosch dus kom je toch langs ;)
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:16 

Hardtraxx Elite

Nog 1 weekend maar er tussen :slow:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:17 

Nog 1 weekend niks doen :cry: voor dat we kunnen kunnen knallen :bomb:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 20:47 

DarkBeatz schreef:
wootum schreef:

Deel je gsm nummer gewoon met iemand van de vaste Hardtraxxers dan komt het wel in orde: mijzelf, Kswoosh, Chukkels, PNXRMX of dergelijke zijn van het begin af aan al aan de meetingplek, of gaan je allemaal alleszins wel kunnen thuisbrengen bij de rest van de groep :P

dat dus :P
eventueel zou een foto ook altijd handig zijn :P
de meeste leden kan je hier vinden:
off-topic/de-ht-leden-t5808.html
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 21:11 

Hardtraxx Veteran

KSwoosh schreef:
wootum schreef:

Is hardstikke gezellig!

Haha dat was jij dus :P wist nog dat ik met iemand gepraat had en die was net terug van wintersport maar wie dat was was ik alweer vergeten :whistle:
Ongelezen bericht Geplaatst op 29 jan 2011 22:25 

Hardtraxxer

Kaarten zijn hier ook binnen! We zijn nu met z'n tweeën, ff kijken of we nog wat mensen kunnen optrommelen voordat het uitverkocht raakt...
Vorige  1 ... 53, 54, 55, 56, 57, 58, 59 ... 103  Volgende
Forumoverzicht » Algemeen » Feesten