+1wrote:Iets wat ik ook vind.wrote:Iets wat erg jammer is.wrote:Elk topic wordt overgenomen door druks
Nobody yet
Nobody has said they're going yet.
G
M
Hardtraxx Newbie
11 posts member since 2011
last seen Jul 2011
nu ik dit zie wens ik dat mn ouders eerder onveilige geslachts gemeenschap hadden
nog te jong ..
wrote:nu ik dit zie wens ik dat mn ouders eerder onveilige geslachts gemeenschap haddennog te jong ..
Hoe oud ben je dan? Als je er een beetje uit ziet als 17-18 op zijn minst, dan raak je vast wel binnen hoor!
Idd er wordt vrijwel nooit gecontroleerd op leeftijd, ik heb het iig nog niet meegemaakt 
Ik (maar) 1 keer: defqon 2010.wrote:Idd er wordt vrijwel nooit gecontroleerd op leeftijd, ik heb het iig nog niet meegemaakt
Mijn zin in dit feest is growing more powerfull with every second
Shirt van Ran-D gemaakt hiervoor
Shirt van Ran-D gemaakt hiervoor
+1, ik ga me denk ik maar laten invriezen voor 2 weken, ik trek het niet meer
T
Hardtraxxer
249 posts member since 2010
Ja daar werd iedereen gecontroleerd, zelfs lui van 40. Best apart.wrote:Ik (maar) 1 keer: defqon 2010.wrote:Idd er wordt vrijwel nooit gecontroleerd op leeftijd, ik heb het iig nog niet meegemaakt
Maarja je kan als 16 jarige simpel naar feesten gaan. Ik denk dat ik voor 90% van de mensen hier spreek als ik zeg dat ik naar een groot feest ben geweest voor me 18e.
Feesten voor me 18e:
Bassleader 2009
Defqon.1 2009
HardBass 2010
In Qontrol 2009
In Qontrol 2010
Q-Base 2009
Qlimax 2008
Qlimax 2009
Oftewel, makkelijk binnen te komen! Terwijl ik er totaal niet oud uit zie.
Oh en ga nu aub niet zeggen dat ik stoer ben enzo, probeer die beste jongen gewoon wat inzicht te geven in de 'zeer strenge' controle van Q-Dance / b2s.
Edit: stiekem ben ik wel heel stoer trouwens, mag gezegd worden.
Gaat niet alleen om de leeftijd... maar ook dat als je ruzie gaat schoppen of een hartaanval krijgt waar wel eens kans op is bij feesten als dit, ze weten wie je bent.wrote:Ja daar werd iedereen gecontroleerd, zelfs lui van 40. Best apart.wrote:Ik (maar) 1 keer: defqon 2010.wrote:Idd er wordt vrijwel nooit gecontroleerd op leeftijd, ik heb het iig nog niet meegemaakt
b2s is namelijk verantwoordelijk voor wat er binnen gebeurt (denk ik).
Maar bij Defqon werd het van tevoren goed aangekondigd dat je echt je ID bij moest hebben en dat je er anders niet in kwam. Dat gaat bij Hard Bass sowieso niet gebeuren, gewoon de standaard controle die niet veel voorsteld.
Zowaar!
Zaterdag 12 februari organiseert b2s Hard Bass 2011. De voorverkoop is ontzettend snel gegaan en bijna alle kaarten zijn verkocht. Dit is dus een laatste waarschuwing voor alle liefhebbers! Mocht je nog niet in het bezit zijn van een ticket, dan raad b2s je aan om deze zo snel mogelijk aan te schaffen.
De laatste Hard Bass tickets zijn verkrijgbaar via http://tickets.b2s.nl of in combinatie met een busticket via Event Travel.
Meer info over Hard Bass vind je op www.b2s.nl
Anim0l heeft kaartje van me in bezit, geld is ook al overgemaakt dus wij zijn sowieso present
Godverdomme zin in!!!!
Wow, had niet verwacht dat het ook echt zou gaan uitverkopen... Mooie zaak aangezien hier alle kaartjes allang binnen zijn 
Klopt, hoopt dat het niet een te drukke boel wordtwrote:Jammer dat het uitverkocht raakt.
Vorig jaar was het ook uitverkocht (aan de deur weliswaar, maar toch). En toen was het toch ook prima te doen? Hard Bass verkoopt maar 20.000-22.000 kaartjes, dus het zal zeker niet zo vol zijn als met Qlimax. Overigens vond ik het bij Qlimax ook prima te doen, vanaf 1 uur. Dan gaat een groot deel van de dagjesmensen op de tribune zitten of zit de ring non-stop vol, omdat er dan mensen af en aan eten gaan halen. 
Inderdaad.wrote:Vorig jaar was het ook uitverkocht (aan de deur weliswaar, maar toch). En toen was het toch ook prima te doen? Hard Bass verkoopt maar 20.000-22.000 kaartjes, dus het zal zeker niet zo vol zijn als met Qlimax. Overigens vond ik het bij Qlimax ook prima te doen, vanaf 1 uur. Dan gaat een groot deel van de dagjesmensen op de tribune zitten of zit de ring non-stop vol, omdat er dan mensen af en aan eten gaan halen.
Hard Bass uitverkocht = niet Qlimax vol lijkt me.
Ik ben er ook bij, net nog ff snel kaarten besteld 
Ik hoop niet dat er allemaal shuffelende buitenlanders op afkomen... Maar we gaan het zien. Heb iig ingang E.
Morgen nog 2 weken!!!!wrote:BAM BAM BAM zin in![]()
T
Hardtraxx Veteran
5491 posts member since 2010
last seen Apr 2014
wrote:Ik hoop niet dat er allemaal shuffelende buitenlanders op afkomen... Maar we gaan het zien. Heb iig ingang E.

:')
Op Qountdown liepen er ook 2 met zulke broeken, zag ik er een even later jankend op een randje zitten bij in de beatbox :')
G
Wow, Bijna uitverkocht :O
@dawasiknie: idd
@dawasiknie: idd
Who was there
Nobody has said they're going yet.